Dat ze al een bitterzoete liefde voor mij heeft, die niemand ooit zal kunnen breken.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik facebook je eerst wel....
what's your next excuse?
Stiekeme negerboy ben je.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ze al een bitterzoete liefde voor mij heeft, die niemand ooit zal kunnen breken.
Dat je te oud bent.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
ovoxo
quote:
Op woensdag 11 april 2012 09:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Val je wel op witte jochies eigenlijk? nu we t erover hebben
Ja hoor, maar een getinte jongen heeft m'n voorkeur .
Prima.... Dan smeer ik bruine schoenpoets op me gezicht, of foundation nummertje 4 ofzo....
What's your next excuse?
Je veters vaker aan elkaar binnen, probleem opgelostquote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef Geester het volgende:
Ik val niet op getinte meisjes... sowieso ik val op bijna niemand
Wat vervelend voor ons vrouwen.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef Geester het volgende:
Ik val niet op getinte meisjes... sowieso ik val op bijna niemand
Ah, kijk, dat is een geldige redenquote:
Oke ga jij dan voor me staan? Dan val ik op jou namelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je veters vaker aan elkaar binnen, probleem opgelost
Verkapte versierpoging?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke ga jij dan voor me staan? Dan val ik op jou namelijk
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Verkapte zeer slechte, niet werkende versierpoging?.
Ik heb stage gelopen bij BuZa in Zuid-Afrika. Was geweldig.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vind je het zo erg ?
[..]
Wat voor traineeship? waarin?
Heb zelf bij Defensie gewerkt. Raad ik je niet aan.
Welk ministerie? Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Zou ik voor t ministerie kiezen als ik jou was.
Jullie moeten harder je best doen. Dat blijkt.quote:
Ik heb stage gelopen op gemeentelijk niveau bij een Veiligheidshuis.. misschien ken je dat? Het is wel leuk een gemeente maar weinig doorgroeimogelijkheden en veel kleinschalige projectenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb stage gelopen bij BuZa in Zuid-Afrika. Was geweldig.
Wil het liefst iets doen met ondernemerschapsondersteuning vanuit de publieke sector, maar wil gewoon wat diversiteit in projecten de komende jaren. Kijken wat ik echt wil.
[..]
Welk ministerie? Waarom?
ja dat wordt moeilijk vanuit Enschedequote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
Ik heb stage gelopen bij BuZa in Zuid-Afrika. Was geweldig.
Wil het liefst iets doen met ondernemerschapsondersteuning vanuit de publieke sector, maar wil gewoon wat diversiteit in projecten de komende jaren. Kijken wat ik echt wil.
De man moet maar z'n best doen, hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Jullie moeten harder je best doen. Dat blijkt.
Gelukkig maar, nu hebben wij nog een kansje.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Daar gaat God's gift for women toch even mooi aan jullie voorbij
What ever will we doquote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Daar gaat God's gift for women toch even mooi aan jullie voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |