Dat ze al een bitterzoete liefde voor mij heeft, die niemand ooit zal kunnen breken.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik facebook je eerst wel....
what's your next excuse?
Stiekeme negerboy ben je.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ze al een bitterzoete liefde voor mij heeft, die niemand ooit zal kunnen breken.
Dat je te oud bent.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
ovoxo
quote:
Op woensdag 11 april 2012 09:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Val je wel op witte jochies eigenlijk? nu we t erover hebben
Ja hoor, maar een getinte jongen heeft m'n voorkeur .
Prima.... Dan smeer ik bruine schoenpoets op me gezicht, of foundation nummertje 4 ofzo....
What's your next excuse?
Je veters vaker aan elkaar binnen, probleem opgelostquote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef Geester het volgende:
Ik val niet op getinte meisjes... sowieso ik val op bijna niemand
Wat vervelend voor ons vrouwen.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef Geester het volgende:
Ik val niet op getinte meisjes... sowieso ik val op bijna niemand
Ah, kijk, dat is een geldige redenquote:
Oke ga jij dan voor me staan? Dan val ik op jou namelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je veters vaker aan elkaar binnen, probleem opgelost
Verkapte versierpoging?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke ga jij dan voor me staan? Dan val ik op jou namelijk
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Verkapte zeer slechte, niet werkende versierpoging?.
Ik heb stage gelopen bij BuZa in Zuid-Afrika. Was geweldig.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vind je het zo erg ?
[..]
Wat voor traineeship? waarin?
Heb zelf bij Defensie gewerkt. Raad ik je niet aan.
Welk ministerie? Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Zou ik voor t ministerie kiezen als ik jou was.
Jullie moeten harder je best doen. Dat blijkt.quote:
Ik heb stage gelopen op gemeentelijk niveau bij een Veiligheidshuis.. misschien ken je dat? Het is wel leuk een gemeente maar weinig doorgroeimogelijkheden en veel kleinschalige projectenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb stage gelopen bij BuZa in Zuid-Afrika. Was geweldig.
Wil het liefst iets doen met ondernemerschapsondersteuning vanuit de publieke sector, maar wil gewoon wat diversiteit in projecten de komende jaren. Kijken wat ik echt wil.
[..]
Welk ministerie? Waarom?
ja dat wordt moeilijk vanuit Enschedequote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
Ik heb stage gelopen bij BuZa in Zuid-Afrika. Was geweldig.
Wil het liefst iets doen met ondernemerschapsondersteuning vanuit de publieke sector, maar wil gewoon wat diversiteit in projecten de komende jaren. Kijken wat ik echt wil.
De man moet maar z'n best doen, hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Jullie moeten harder je best doen. Dat blijkt.
Gelukkig maar, nu hebben wij nog een kansje.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Daar gaat God's gift for women toch even mooi aan jullie voorbij
What ever will we doquote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Daar gaat God's gift for women toch even mooi aan jullie voorbij
Op een ambassade sowieso wel. Ik heb ook geen zin om 80 uur per week te gaan maken als consultant. Opzouten, ik hecht meer waarde aan vrije tijd, vrienden en vakantie dan aan geld. Ik werk om te leven, niet andersom.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
En ministeries zijn echt ambtenaren en de vraag is of je daar voldoende uitgedaagd gaat worden.
Tja ik heb liever iets commercieels ( eigen bedrijf in Amerika is mijn ambitie ) maarjaquote:Op woensdag 11 april 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
En ministeries zijn echt ambtenaren en de vraag is of je daar voldoende uitgedaagd gaat worden.
Goede instellingquote:Op woensdag 11 april 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Op een ambassade sowieso wel. Ik heb ook geen zin om 80 uur per week te gaan maken als consultant. Opzouten, ik hecht meer waarde aan vrije tijd, vrienden en vakantie dan aan geld. Ik werk om te leven, niet andersom.
Lol, als jij zo wil blijven leven wordt 80 wel het minstequote:Op woensdag 11 april 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Op een ambassade sowieso wel. Ik heb ook geen zin om 80 uur per week te gaan maken als consultant. Opzouten, ik hecht meer waarde aan vrije tijd, vrienden en vakantie dan aan geld. Ik werk om te leven, niet andersom.
Waarom daar?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Tja ik heb liever iets commercieels ( eigen bedrijf in Amerika is mijn ambitie ) maarja
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol, als jij zo wil blijven leven wordt 80 wel het minste
Natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 09:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn er geen mensen aan het werk hier vandaag?
Wel eens geweest daar?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Leuk land, veel mogelijkheden, groot en ik wil gewoon weg hier uit NL.. een nieuwe start
Traineeships betalen wel redelijk. Tussen 2400 en 3100 bruto per maand.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol, als jij zo wil blijven leven wordt 80 wel het minste
^^ Heeft gelijk....quote:Op woensdag 11 april 2012 09:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Leuk land, veel mogelijkheden, groot en ik wil gewoon weg hier uit NL.. een nieuwe start
Reisje Noord-Korea, Cambodja, China of Burma niks voor jou?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:57 schreef Skv het volgende:
De USA vind ik toch wel met stip het meest verachtelijke land ter wereld.
Veel mogelijkheden? Vandaag de dag? Qua business?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:56 schreef Geester het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:57 schreef Skv het volgende:
De USA vind ik toch wel met stip he een van de meest verachtelijke landen ter wereld.
Wait, what?quote:Florida: If an elephant is left tied to a parking meter, the parking fee has to be paid just as it would for a vehicle.
Road trip lijkt me wel leuk, en even in NYC kijken enzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:57 schreef Skv het volgende:
De USA vind ik toch wel met stip het meest verachtelijke land ter wereld.
Juist...quote:
Eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Road trip lijkt me wel leuk, en even in NYC kijken enzo.
Doe mij maar een roadtrip in Azië dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Road trip lijkt me wel leuk, en even in NYC kijken enzo.
Je kan beter subtiel het onderwerp veranderen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh god, gaan we al die laws weer opnoemen.
Die heb ik nooit vorbij zien komen, maar denk dat ik de strekking wel kan begrijpenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
In York, excluding Sundays, it is perfectly legal to shoot a Scotsman with a bow and arrow.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Thanks, de aidsplekken zijn goed zichtbaar op je kaartquote:Op woensdag 11 april 2012 10:02 schreef Skv het volgende:
http://www.travbuddy.com/maps/5132209
IK MOET ER NOG ZOVEEL
Amerikanen zijn dom.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik nooit vorbij zien komen, maar denk dat ik de strekking wel kan begrijpen
Er is niet voor niets een rechtszaak gekomen of je nu wel of niet die kat in de magnetron mocht stoppen
Als je een kat in de magnetron stopt of een hond in een wasmachine, ben je gewoon dom.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, de wetgeving word te makkelijk misbruikt
Of ziek in je hoofd. Of is dat hetzelfde?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Als je een kat in de magnetron stopt of een hond in een wasmachine, ben je gewoon dom.
Als je daarmee 5 miljoen kan opstrijken...quote:Op woensdag 11 april 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Als je een kat in de magnetron stopt of een hond in een wasmachine, ben je gewoon dom.
Ja, dat mag ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:05 schreef twi het volgende:
[..]
Of ziek in je hoofd. Of is dat hetzelfde?
Hoe moet je hem anders drogen?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
^^ De echte amerikaanse gedachtequote:Op woensdag 11 april 2012 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je daarmee 5 miljoen kan opstrijken...
Is er op Fok! al een Engels topic? Waarin je alleen maar Engels mag tikken?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
^^ De echte amerikaanse gedachte
"Imma sue you motherfucker, I'll sue you for looking at me, talking to me, whispering to someone else making me feel uncompfortable" etc etc
eye doont tink zoquote:Op woensdag 11 april 2012 10:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Is er op Fok! al een Engels topic? Waarin je alleen maar Engels mag tikken?
Ik heb die P er uitgehaald.... hoe achterlijk kan je zijn lol.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Imma sue you motherfucker, I'll sue you for looking at me, talking to me, whispering to someone else making me feel uncomfortable" etc etc
Ik durfde er niets van te zeggen omdat ik zelf al veel te veel fouten met nederlands maak.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb die P er uitgehaald.... hoe achterlijk kan je zijn lol.
Wat ik al zei, misbruik van het rechts systeem.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Imma sue you motherfucker, I'll sue you for looking at me, talking to me, whispering to someone else making me feel uncomfortable" etc etc
edit: die verdomde P... are you kidding me!!
Het is niet of of.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, de wetgeving word te makkelijk misbruikt
wat is dezequote:Op woensdag 11 april 2012 10:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ladies and Gentlemen!
Boys and Girls!
It is time, to present to you, the biggest,baddest and roughest festival you've ever seen!
Making his way to the ring, weighing in at 225 pounds, he's a professional kickbokser standing a record of 20 wins, 2 losses and 1 no contest, ladies and gentlemen, give it up, for he is, he was, and he will forever be, Manage...YOUR IDOL Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAngerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sorry, got carried away
Potje ufc 2010...quote:
Ik heb jou laatst al een Engels berichtje gestuurd. Weet je die nog?!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
Skv whisper me sweet nothings liek a sir.
Ooh boy, of course.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb jou laatst al een Engels berichtje gestuurd. Weet je die nog?!
Je wordt geil door voeten?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:17 schreef Geester het volgende:
Ik zag gister een vrouw met echt mooie voeten dat vind ik echt aantrekkelijk mooie voeten
eehm OT:
Mijn engels is slecht
jaja good cover...quote:
Verzorgde voeten,quote:Op woensdag 11 april 2012 10:22 schreef Geester het volgende:
Nee echt ik meen het ik bedoel een vrouw met verzorgde voeten zegt veel over de algehele verzorging etc. vind ik dan..
I don't paint my toe nails, what does this tell you?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:22 schreef Geester het volgende:
Nee echt ik meen het ik bedoel een vrouw met verzorgde voeten zegt veel over de algehele verzorging etc. vind ik dan..
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Verzorgde voeten,
Behaarde poes...
ja, dat zegt veel...
Vroeger,quote:
Dat je geen ijdeltuit bentquote:Op woensdag 11 april 2012 10:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I don't paint my toe nails, what does this tell you?
dat je geen foundation draagtquote:Op woensdag 11 april 2012 10:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I don't paint my toe nails, what does this tell you?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |