Dat zal dan vast de qr code van deze of gene zeepbellen website zijn, zonder te scannen want dat kan ik niet, ik heb een telefoon zonder camera of internet zooi er op.quote:Op maandag 16 april 2012 11:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Scan die QR code nu maar eens.... dat is een bron van betrouwbare informatie.... heel wat degelijker dan de fabeltjeskrant van het minstry of truth
Sterker nog, die qr code opent gewoon de hier beruchte huizenmarktzeepbel websitequote:Op maandag 16 april 2012 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zal dan vast de qr code van deze of gene zeepbellen website zijn, zonder te scannen want dat kan ik niet, ik heb een telefoon zonder camera of internet zooi er op.![]()
Kom jij nu maar eens aan met wat cijfers die van onze overheden of andere onafhankelijke bronnen afkomen. Die bron waar je naar refereerd zal wel heel gekleurd zijn.
Dat je dat nog geprobeerd hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Sterker nog, die qr code opent gewoon de hier beruchte huizenmarktzeepbel website
Gewoon een heel betrouwbare bronquote:Op maandag 16 april 2012 11:25 schreef Basp1 het volgende:
Dat zal dan vast de qr code van deze of gene zeepbellen website zijn, zonder te scannen want dat kan ik niet, ik heb een telefoon zonder camera of internet zooi er op.![]()
quote:Kom jij nu maar eens aan met wat cijfers die van onze overheden of andere onafhankelijke bronnen afkomen. Die bron waar je naar refereerd zal wel heel gekleurd zijn.
Ja, want ik dacht 'oke, ik geef Xeno nog 1x het voordeel van de twijfel', maar neequote:Op maandag 16 april 2012 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat je dat nog geprobeerd hebt.![]()
![]()
Ondertussen kennen we de pappenheimers hier wel en worden sommige dingen gewoon te voorspelbaar.
Got yaquote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef CoolGuy het volgende:
Sterker nog, die qr code opent gewoon de hier beruchte huizenmarktzeepbel website
Ja, je bevestigd dat je zo voorspelbaar en subjectief bent als iedereen hier al denkt. Inderdaad, je hebt me man, echt, score!quote:
Maar toch proberen hèquote:Op maandag 16 april 2012 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je bevestigd dat je zo voorspelbaar en subjectief bent als iedereen hier al denkt. Inderdaad, je hebt me man, echt, score!
Jazeker, ik zeg toch dat ik je het voordeel van de twijfel wilde geven, misschien kwam je daadwerkelijk met iets anders dan wat ik vermoedde. Maar nee.quote:
Inderdaad, je kan geen zeepbel in stand houden en tegelijkertijd verwachten dat er eeuwige groei blijft zitten in de prijzen.quote:
Mensen zijn nieuwsgierigquote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Terrorizer het volgende:
Hebben jullie echt een foto gemaakt van je beeldscherm?
Daar is vast wel weer een app voor.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Terrorizer het volgende:
Hebben jullie echt een foto gemaakt van je beeldscherm?
Dat, of mensen controleren zelf graag dingen. Dat zijn w.s. ook de mensen die zich niet allerlei klote producten laten aansmeren. Die controleren zelf, ipv klakkeloos te geloven wat iemand anders zegtquote:
Op de site waar naar verwezen word zitten waarschijnlijk heel veel mensen die jouw filosofie m.b.t. het controleren van zaken delenquote:Op maandag 16 april 2012 14:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat, of mensen controleren zelf graag dingen. Dat zijn w.s. ook de mensen die zich niet allerlei klote producten laten aansmeren. Die controleren zelf, ipv klakkeloos te geloven wat iemand anders zegt
Dan doen die toch iets fout, want die 'heel veel mensen' (dat zal er denk ik gewoon maar 1 zijn, met veel klonen) zitten blijkbaar in de problemen, en ik nietquote:Op maandag 16 april 2012 14:28 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Op de site waar naar verwezen word zitten waarschijnlijk heel veel mensen die jouw filosofie m.b.t. het controleren van zaken delen
Nee joh, op je computer zodat je geen foto hoeft te makenquote:
Mmm... ik denk dat het wel los loopt met het aantal klonen op die site, toegegeven dat de meeste reacties van een klein groepje gebruikers zijn, wat dat betreft is deze topic reeks niet zo heel erg verschillend.quote:Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan doen die toch iets fout, want die 'heel veel mensen' (dat zal er denk ik gewoon maar 1 zijn, met veel klonen) zitten blijkbaar in de problemen, en ik niet
Er is vast wel een applicatie geschreven die QR codes kan herkennen in grafische bestanden, een QR app. op een telefoon doet in feite hetzelfde in een bitmap afkomstig van de camera.quote:Op maandag 16 april 2012 14:43 schreef sorcees het volgende:
[..]
Nee joh, op je computer zodat je geen foto hoeft te maken
Hier lopen idd helemaal geen klonen rondquote:Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Mmm... ik denk dat het wel los loopt met het aantal klonen op die site, toegegeven dat de meeste reacties van een klein groepje gebruikers zijn, wat dat betreft is deze topic reeks niet zo heel erg verschillend.
namen of het gebeurt nietquote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Hier lopen idd helemaal geen klonen rond
Dat komt omdat al mijn klonen een AEX ban hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Hier lopen idd helemaal geen klonen rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |