Kan het helaas ook niet op max spelen. Zodra GW2 uitkomt heb ik hopelijk een nieuwe PC.quote:Op maandag 16 april 2012 01:09 schreef TwyLight het volgende:
Tera lijkt mij ook wel baas, maar trekt mijn computer nietnet als Guild Wars 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
jezus, daar krijg je spontaan oogaids vanquote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef Nezhi het volgende:
Dit is trouwens hoe een raid ging bij mij in WotlK. 1280 x 800 resolution en een kutcomputer
[ afbeelding ]
Zo heb ik ook nog gespeeld, dacht 1024x768 of zo iets.quote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef Nezhi het volgende:
Dit is trouwens hoe een raid ging bij mij in WotlK. 1280 x 800 resolution en een kutcomputer
[ afbeelding ]
Je speelt Alliance?quote:Op maandag 16 april 2012 17:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Rara, wat klopt er hier TOTAAL niet in dit plaatje!
![]()
(Aangezien ik het in de guildchat zei, heb ik dat effies wit gemaakt!)
[ afbeelding ]
Hms, het is niet erg zichtbaar als ik op het plaatje klik.
Er zijn 4 bases capped?quote:Op maandag 16 april 2012 17:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Rara, wat klopt er hier TOTAAL niet in dit plaatje!
![]()
(Aangezien ik het in de guildchat zei, heb ik dat effies wit gemaakt!)
[ afbeelding ]
Hms, het is niet erg goed zichtbaar als ik op het plaatje klik. Maar je kan het wel zien!
Van de andere kant gezien, volgens mij is dat precies de reden waarom rogues zo irritant zijn in pvp.quote:Op maandag 16 april 2012 20:44 schreef Skillstorm het volgende:
Is het raar dat ik het leuk vind om op gejaagd te worden door de andere factie en dat ik dan met behulp van stealth/camouflage weg kom?
Vind ik echt heel leuk om te doen.
Nee, dat valt wel meequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Van de andere kant gezien, volgens mij is dat precies de reden waarom rogues zo irritant zijn in pvp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |