Ja hallo das voor mij ook al erg lang geleden hoor.:) ik dacht SWIEBERT.quote:
2 makkelijke alfastudies met overlap. Geen wonder dat hij tijd over heeft voor futiliteiten.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef MAHL het volgende:
Hij studeert economie én rechten, dubbele studie. Ik ken hem persoonlijk, misschien dat hij een plekje voor mij bij die G500 heeft... Ben ik toch een stukje dichter bij werelddominatie
Seabert!quote:Op woensdag 11 april 2012 08:13 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Dat was Swiebert toch?
Wil niet zeggen dat je niet kan knuppelen toch
In Rotterdam?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef MAHL het volgende:
Hij studeert economie én rechten, dubbele studie. Ik ken hem persoonlijk, misschien dat hij een plekje voor mij bij die G500 heeft... Ben ik toch een stukje dichter bij werelddominatie
Fake it untill you make it generatievoorbeeld pur sang.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie lachen hem wel uit, maar uiteindelijk zal hij het veel verder schoppen dan de meeste hier.
Waarom zijn dat altijd van die papventjes? Die blaas ik nog wel om.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben weer wakker, jullie vroegen een foto van die knakker:
[ afbeelding ]
Zo'n broekventje neem je per definitie al niet serieus. Al afgedaan op het moment dat hij binnen zou stappen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben weer wakker, jullie vroegen een foto van die knakker:
[ afbeelding ]
Zeker een goed initiatief waar ook ik me in kan vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef Kaas- het volgende:
Hij heeft een veelbelovende beweging geinitieerd waar ik alleen maar achter kan staan (www.g500.nl). Ze hebben het plan al gepresenteerd in Buitenhof en zijn vanavond te gast bij DWDD, andere media nemen het ook al over. Ik ga in ieder geval meedoen. Bedankt voor het onder de aandacht brengen TS, levert dat klaagbaakgezeur ook nog eens iets op!
Veel plezier verder met zeuren over mensen die iets willen veranderen.![]()
Zijn punten zijn al weet ik veel niet hoe vaak al voorbij gekomen, recent en in het verleden. Hij steekt ze alleen in een ander jasje; inhoud hetzelfde, verpakking anders. Het is jammer dat dit soort aanstellers serieus worden genomen. Komt net kijken, weet niets van de wereld af maar blaast al meteen hoog van de toren. Hoewel de wetenschap om gezichten bepaalde kenmerken toe te dienen al redelijk gedateerd is, gaat dit voor deze knul wel op. Wat een binnenbroekse rukker.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef Kaas- het volgende:
Hij heeft een veelbelovende beweging geinitieerd waar ik alleen maar achter kan staan (www.g500.nl). Ze hebben het plan al gepresenteerd in Buitenhof en zijn vanavond te gast bij DWDD, andere media nemen het ook al over. Ik ga in ieder geval meedoen. Bedankt voor het onder de aandacht brengen TS, levert dat klaagbaakgezeur ook nog eens iets op!
Wat een kansloos idee. Je standpunten forceren door andere partijen te infiltreren.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef Kaas- het volgende:
Sywert verandert niets, hij lost alleen op in de Haagse middenmaat.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef Kaas- het volgende:
Wil je weten wat ik van je vind?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeker een goed initiatief waar ook ik me in kan vinden.
TS is gewoon een vervelende user, dat is algemeen bekend.
Ik verwacht dat het kiezersvolk buikpijn heeft van zulke geheime steekspelletjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Daarnaast is het probleem voor veel mensen niet de vergrijsde macht, maar de geconsolideerde macht. De huidige politiek is een old-boys-network geworden, waarin connecties en gehoorzaamheid aan de partij belangrijker zijn dan talent en principes. Wat ziet meneer van Lienden als oplossing? Een beperkte groep mensen die de belangrijkste partijen gaat domineren met vastliggende standpunten. Oftewel, same ol', same ol'. Meet the new boss, same as the old boss. Et cetera.
Wie BÉN jij?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik van je vind?
Je bent een debiele Frankfurter die met alle winden meewaait, makkelijk meegaand is, nooit de kleine letters leest en altijd van plan is iedereen die niet als jou is te liquideren.
Besef je dat je toekomstige 9-tot-5-baan niet alles is en dat je jezelf vereenzelvigt met een kunstmatig opgedirkte samenleving waarin iedereen een glimlach tevoorschijn moet toveren, ook al kun je je kolossale schulden en rekeningen niet meer aflossen?
Kijk nog eens heel goed naar jezelf, dagelijks. Het zou OOIT kunnen zijn dat je van succesvolle koning tot loopjongen c.q. clochard degradeert. De dag dat dat gebeurt, zal ik mezelf trakteren op een absint en het duurste diner dat ik in mijn buurt kan vinden. En ik zal elke seconde van mijn traktatie genieten...
Exact. Ik kijk bijna altijd naar Reyers Laat, stukken beter dan DWDD en ook nog persoonlijker.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef zuiderbuur het volgende:
Is dit gewoon een kopie van de G1000 in België op 11 november?
http://www.g1000.org/nl/
Bij ons in elkaar gestoken door actrice Vanthielen en schrijver Van Reybrouck (en ondertussen in geldnood)
[ afbeelding ]
kunt u ook zoiets over mij schrijven?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik van je vind?
Je bent een debiele Frankfurter die met alle winden meewaait, makkelijk meegaand is, nooit de kleine letters leest en altijd van plan is iedereen die niet als jou is te liquideren.
Besef je dat je toekomstige 9-tot-5-baan niet alles is en dat je jezelf vereenzelvigt met een kunstmatig opgedirkte samenleving waarin iedereen een glimlach tevoorschijn moet toveren, ook al kun je je kolossale schulden en rekeningen niet meer aflossen?
Kijk nog eens heel goed naar jezelf, dagelijks. Het zou OOIT kunnen zijn dat je van succesvolle koning tot loopjongen c.q. clochard degradeert. De dag dat dat gebeurt, zal ik mezelf trakteren op een absint en het duurste diner dat ik in mijn buurt kan vinden. En ik zal elke seconde van mijn traktatie genieten...
Daag me niet uit...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:26 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
kunt u ook zoiets over mij schrijven?
Ik ben alleen goed als ik achter de schermen iets bekokstoof.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:23 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb Ofyles2 altijd wel een geschikte kerel gevonden
Tegen de tijd staat er wel een gek op om hem te ontvoeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben bang dat we niet meer afkomen van Sywert. Hij geilt op macht en zit, van de mensen uit onze generatie, nu al het meest op dit soort posities. In 2030 is hij waarschijnlijk premier.
quote:Op donderdag 12 april 2012 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben bang dat we niet meer afkomen van Sywert. Hij geilt op macht en zit, van de mensen uit onze generatie, nu al het meest op dit soort posities. In 2030 is hij waarschijnlijk premier.
Helaas.quote:De huidige politiek is een old-boys-network geworden, waarin connecties en gehoorzaamheid aan de partij belangrijker zijn dan talent en principes. Wat ziet meneer van Lienden als oplossing? Een beperkte groep mensen die de belangrijkste partijen gaat domineren met vastliggende standpunten. Oftewel, same ol', same ol'. Meet the new boss, same as the old boss. Et cetera.
Tot zover is het nog een goed idee. En als het alleen zou blijven bij een groep om jongeren meer invloed in de politiek te geven, of om ze überhaupt meer te interesseren voor politiek, dan zou ik het best kunnen steunen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ook ik ben weinig gecharmeerd van Sywert van Lienden en ik haat het dan ook om te moeten zeggen dat het idee uitstekend is. De jongeren zijn op allerlei manieren flink genaaid door de politici en ze moeten dan ook op de een of andere manier worden vertegenwoordigd. Met een flinke groep jongeren lid worden van alle drie de machtspartijen en daar een representatie laten spreken kan ervoor zorgen dat de politici wel wat rekening gaan houden met de belangen van de jongeren.
Wat Sywert nu aanhangt, kun je tot in het extreme doortrekken tot de Boston Tea Party.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ook ik ben weinig gecharmeerd van Sywert van Lienden en ik haat het dan ook om te moeten zeggen dat het idee uitstekend is. De jongeren zijn op allerlei manieren flink genaaid door de politici en ze moeten dan ook op de een of andere manier worden vertegenwoordigd. Met een flinke groep jongeren lid worden van alle drie de machtspartijen en daar een representatie laten spreken kan ervoor zorgen dat de politici wel wat rekening gaan houden met de belangen van de jongeren.
Mij ook, we hebben al genoeg intellectuele lichtgewichten in de politiek (Sharon Dijksma, Halbe Zijlstra, Ton Elias, Leerdam, ...)quote:En het feit dat Sywert zich probeert omhoog te neuken tot diep in het establishment, baart me ernstige zorgen...
Ik heb dat al meer dan een half jaar op mijn computer staan maar het is er nog niet van gekomen om te kijken.quote:Of ik heb teveel Game of Thrones gezien en ik zit maar wat te fantaseren
Om eerlijk te zijn lijkt hij wel wat op een jonge Pechtold. Hij heeft ook zo'n Droopy hoofd.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef MAHL het volgende:
Mij niet, dan kan ik later tegen mijn kleinkinderen zeggen 'ja, die Sywert, daar heb ik vroeger nog mee geknikkerd!'
Maar even serieus, ben het eens met wat er hierboven wordt gezegd ja, dat hij teveel zijn eigen standpunten doordrukt. Aan de andere kant heeft hij niet echt veel keuze erin, als hij jongeren wil motiveren om de politiek te beïnvloeden zul je dat toch echt met standpunten moeten doen; en voor het oprichten van zijn eigen partij heeft hij nog te weinig naam. Zie hem eerder een politieke partij (D66) in de TK vertegenwoordigen, die hij na een relletje verlaat (met uiteraard flinke media-aandacht, dat weet die jongen altijd uitstekend te gebruiken, zie zijn LAKS-verleden), waarna hij zijn eigen partij opricht. Of gewoon D66 overneemt na wat dolken in de rug van kereltje Peggold, dat kan ook natuurlijk.
Of ik heb teveel Game of Thrones gezien en ik zit maar wat te fantaseren
Zeker doen, is een erg toffe seriequote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb dat al meer dan een half jaar op mijn computer staan maar het is er nog niet van gekomen om te kijken.
Ik vind het eerlijk gezegd nogal een hoop gejat (overigens wel slim in een nieuw jasje gestoken anders zouden jan en alleman het doen) van oudere ideeën en de G1000.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:42 schreef Alborz het volgende:
Prima initiatief. Dit kan alleen maar gunstig uitpakken voor de toekomst van Nederland. Vanwaar alle haat?
Volgens mij is die Sywert anders zo geslepen als wat. Niet dat hij ooit echt enige tegenslag heeft gekend in zijn leven. Maar mensen die in zo'n nest geboren zijn krijgen ook geen tegenslag te verduren, ooit in hun leven, omdat alles te koop is.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:37 schreef Levolution het volgende:
Het zijn altijd jonge naïevelingen die denken de wereld te kunnen verbeteren. Door ouders beschermde, verse jongetjes, die nog niet versleten zijn aan de buitenkant. Nog nooit een klap gehad. Maar in ieder leven, vroeg of laat, komt een moment dat een vuist zich tussen je ogen nestelt, als je geluk hebt dan. In het ergere geval zal de vuist zich op een veel onaangenamere plek binnen weten te dringen.
Pas wanneer het jongetje van diens moeders warme en veilige schoot is gekropen en de vuist de kans heeft gekregen zichzelf toe te dienen, pas dan zal tot hem het besef doordringen dat de wereld onverbeterlijk is.
Precies. Alles is zonneschijn, maar dan ziet hij dat niet iedereen het even goed heeft. Natuurlijk ziet hij dat veilig vanuit zijn huis, op televisie ofzo. En dan denkt-ie: "hey, laat ik die mensen eens helpen om mijn ego te strelen!"quote:Op zondag 17 juni 2012 01:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Volgens mij is die Sywert anders zo geslepen als wat. Niet dat hij ooit echt enige tegenslag heeft gekend in zijn leven. Maar mensen die in zo'n nest geboren zijn krijgen ook geen tegenslag te verduren, ooit in hun leven, omdat alles te koop is.
Dat dus.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Volgens mij is die Sywert anders zo geslepen als wat. Niet dat hij ooit echt enige tegenslag heeft gekend in zijn leven. Maar mensen die in zo'n nest geboren zijn krijgen ook geen tegenslag te verduren, ooit in hun leven, omdat alles te koop is.
Totale min- en misachting van hun kijkerspubliek en totaal geen reclame voor de huidige maatschappij.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:20 schreef Mishu het volgende:
De meest irritante persoon op de wereld was weer eens op TV met zijn 'initiatief'.![]()
Joch haalt me de bloed onder mijn nagels vandaan, kan er niks aan doen. Inmiddels zag je ook al zijn vriendjes zitten, die het ook big time willen gaan maken in de politiek![]()
Met hun masterclasses. Kijk ze eens exclusief en excellerend zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |