Ja hallo das voor mij ook al erg lang geleden hoor.:) ik dacht SWIEBERT.quote:
2 makkelijke alfastudies met overlap. Geen wonder dat hij tijd over heeft voor futiliteiten.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef MAHL het volgende:
Hij studeert economie én rechten, dubbele studie. Ik ken hem persoonlijk, misschien dat hij een plekje voor mij bij die G500 heeft... Ben ik toch een stukje dichter bij werelddominatie
Seabert!quote:Op woensdag 11 april 2012 08:13 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Dat was Swiebert toch?
Wil niet zeggen dat je niet kan knuppelen toch
In Rotterdam?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef MAHL het volgende:
Hij studeert economie én rechten, dubbele studie. Ik ken hem persoonlijk, misschien dat hij een plekje voor mij bij die G500 heeft... Ben ik toch een stukje dichter bij werelddominatie
Fake it untill you make it generatievoorbeeld pur sang.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie lachen hem wel uit, maar uiteindelijk zal hij het veel verder schoppen dan de meeste hier.
Waarom zijn dat altijd van die papventjes? Die blaas ik nog wel om.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben weer wakker, jullie vroegen een foto van die knakker:
[ afbeelding ]
Zo'n broekventje neem je per definitie al niet serieus. Al afgedaan op het moment dat hij binnen zou stappen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben weer wakker, jullie vroegen een foto van die knakker:
[ afbeelding ]
Zeker een goed initiatief waar ook ik me in kan vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef Kaas- het volgende:
Hij heeft een veelbelovende beweging geinitieerd waar ik alleen maar achter kan staan (www.g500.nl). Ze hebben het plan al gepresenteerd in Buitenhof en zijn vanavond te gast bij DWDD, andere media nemen het ook al over. Ik ga in ieder geval meedoen. Bedankt voor het onder de aandacht brengen TS, levert dat klaagbaakgezeur ook nog eens iets op!
Veel plezier verder met zeuren over mensen die iets willen veranderen.![]()
Zijn punten zijn al weet ik veel niet hoe vaak al voorbij gekomen, recent en in het verleden. Hij steekt ze alleen in een ander jasje; inhoud hetzelfde, verpakking anders. Het is jammer dat dit soort aanstellers serieus worden genomen. Komt net kijken, weet niets van de wereld af maar blaast al meteen hoog van de toren. Hoewel de wetenschap om gezichten bepaalde kenmerken toe te dienen al redelijk gedateerd is, gaat dit voor deze knul wel op. Wat een binnenbroekse rukker.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef Kaas- het volgende:
Hij heeft een veelbelovende beweging geinitieerd waar ik alleen maar achter kan staan (www.g500.nl). Ze hebben het plan al gepresenteerd in Buitenhof en zijn vanavond te gast bij DWDD, andere media nemen het ook al over. Ik ga in ieder geval meedoen. Bedankt voor het onder de aandacht brengen TS, levert dat klaagbaakgezeur ook nog eens iets op!
Veel plezier verder met zeuren over mensen die iets willen veranderen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |