sorry hoorquote:
gisteren stond er oyenoord en dat kwam omdat ik mobiel wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef Dekatria het volgende:
Tweede keer niet goed, je doet het erom
fixedquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gisteren stond er oyenoord en dat kwam omdat ik labiel was
wat een smerig plaatje loop jij hier dan mee rondquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gisteren stond er oyenoord en dat kwam omdat ik mobiel was
kan kloppenquote:
hou je bakkus en het komt allemaal goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
wat een smerig plaatje loop jij hier dan mee rond
Komt door zijn ehm seksuele voorkeur aldus Burgemeester Van der Laan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
wat een smerig plaatje loop jij hier dan mee rond
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hou je bakkus en het komt allemaal goed
zijn we ook van het gejank van sommige af hier iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord 2e, eigenlijk best handig voor Ajax
Ajax 3e?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord 2e, eigenlijk best handig voor Ajax
quote:
Nee, die komen nooit door de voorrondes van de CL, meer tv-geld voor Ajax.quote:
Daar hebben jullie al patent op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, die komen nooit door de voorrondes van de CL, meer tv-geld voor Ajax.
Dat was fail ja, om te schamen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:39 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Daar hebben jullie al patent op.
Kopenhagen, Zagreb...
Lastig? Bruno Martins Indi > van Persiequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was fail ja, om te schamen.
Maar Feyenoord zal een Arsenal ofzo loten..lijkt me toch lastig.
Volgend jaar Az iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven ben je er eindelijk achter wat je ware club is jong?
Joh die maken we af, we hebben Mulder jonge, van Persie maakt geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was fail ja, om te schamen.
Maar Feyenoord zal een Arsenal ofzo loten..lijkt me toch lastig.
Hoor je bij dat klapvee, is dat nou echt wel een vooruitgang?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |