Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja en hij is dus heel zeldzaam net als Yobo (maar dan nog zeldzamer) en 80 pace en 77 dribbling voor een CAM is redelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan hem dan? Zero weight?
Ja, ik mocht er 3 per dag of 90 per maand maar zit er al nu opquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Fuszy het volgende:
Of ben je door je TR's heen voor deze maand VDM?
Ik ook, fap fap fap fap .quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
Check deze hybrid voor 15K, ik vind hem echt gruwelijk
http://www.futhead.com/12/squad/433094
ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
Aissati op CAMquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
Eventueel Belhanda ipv Karim en Nsame ipv Nelom
Weet je wel hoe idioot slecht hij isquote:
Ohhhh dat zeg je alleen maar omdat hij bij Ajax speeltquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je wel hoe idioot slecht hij is
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef diedjuh het volgende:
Nu krijgt Liverpool het nog steeds niet voor elkaar om te winnen.
Is toch een pauper club.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef diedjuh het volgende:
Nu krijgt Liverpool het nog steeds niet voor elkaar om te winnen.
Je hebt net de 1-0 gehad? Inmiddels al 4-0 hoor.quote:
I knowquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt net de 1-0 gehad? Inmiddels al 4-0 hoor.
Garpersquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Het begon allemaal met een smiley. [ afbeelding ] <- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
En ze leefden nog lang en garpig.
Dani Alves is modebewust?quote:
Nee, hij is gek op modeltreintjes en wil ooit een stoomlocomotief besturenquote:
Rickyquote:
Hopelijk een met een dood einde die rechtsreeks naar een cliff gaat...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij is gek op modeltreintjes en wil ooit een stoomlocomotief besturen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij is gek op modeltreintjes en wil ooit een stoomlocomotief besturen
Ruttenquote:
Waarom heb je hem nog als UI?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rutten is niet rullevant..................
Neequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Is er eigenlijk een MOTM geweest van afgelopen week?
Wie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
omfg, van alle spelers is het hij die scoort![]()
Straks krijgt die flapdrol nog een IF ook
net begonne met potje man 15e minuutquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
net begonne met potje man 15e minuutsrry
quote:
Nú.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
zeg maar als je kan Lindgren, ik ben klaar
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Is er eigenlijk een MOTM geweest van afgelopen week?
Olic toch?quote:
k inv sentquote:
Volgens mij rekenen ze niet op 2 wedstrijdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
Vela zal wel een SIF krijgen! 3x gescoord in 2 wedstrijden en MOTM.
Muntari ook winnende goal.
Guidetti scoorde 9x in 3 thuiswedstrijden maar kreeg maar 2 IF'squote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
Vela zal wel een SIF krijgen! 3x gescoord in 2 wedstrijden en MOTM.
Muntari ook winnende goal.
73 en 74quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guidetti scoorde 9x in 3 thuiswedstrijden maar kreeg maar 2 IF's
Nee, van afgelopen week vrijdag.quote:
Afgrlopen week bedoelde ik, maar dat van Olic wist ik niet, dacht dat hij al ouder was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, van afgelopen week vrijdag.
Natuurlijk is er nog geen MOTM voor deze week, het TOTW is nog niet eens bekend, vrijdag zal er wel een MOTM komen.
Toivonen MOTM?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, van afgelopen week vrijdag.
Natuurlijk is er nog geen MOTM voor deze week, het TOTW is nog niet eens bekend, vrijdag zal er wel een MOTM komen.
TOTS Ronaldoquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef diedjuh het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wat de derde prijs is, we hebben nu coins en pakjes gehad, de derde lijkt een speler te zijn, is dat al bevestigd?
haha die schoot je er lekker in jaquote:
Met 4-3-3 heb je overal 9 chem..nu best vaak 7..quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:39 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/428850
Ik heb dit team op boateng en ibra na. Ik wil zoiezo ibra erin(ben voor hem aan t sparen). Lavezzi ook erin.
Voor boateng heb ik guarin en cambiasso in t centrum.
Cisse in spits.
Suggesties?
Bitchquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dan krijgt hij een speciale roze MOTM kaart.
Ja die is mooi hèquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
argh wat speelde ik dramatisch, gg man. en lol @ je laatste custom corner
was een goede ja niet te verdedigen haha zou mooi geweest zijn als die erin gingquote:
Scoor er best wel vaak uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
was een goede ja niet te verdedigen haha zou mooi geweest zijn als die erin ging
quote:
7 man in de doelmond, eentje bij de cornervlag, die zeven rennen naar de corner toe, degene die er stond rent juist alleen naar het doel. Hoge corner en hij staat vrij voor de keeper. Had 'm hier in FIFA11 al een paar keer gedemonstreerdquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens. In tegenstelling tot mij leid jij structureel balverlies
Kan je die eens uploaden als hij weer lukt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 man in de doelmond, eentje bij de cornervlag, die zeven rennen naar de corner toe, degene die er stond rent juist alleen naar het doel. Hoge corner en hij staat vrij voor de keeper. Had 'm hier in FIFA11 al een paar keer gedemonstreerd
Is goed. Ik probeer 'm dit potje welquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je die eens uploaden als hij weer lukt?
Upload eens een keer als je eruit scoort, lijkt me wel nice.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 man in de doelmond, eentje bij de cornervlag, die zeven rennen naar de corner toe, degene die er stond rent juist alleen naar het doel. Hoge corner en hij staat vrij voor de keeper. Had 'm hier in FIFA11 al een paar keer gedemonstreerd
Hij gooit sowieso ff 200k wegquote:
Hij had een miljoen, dit was deel 2. Maar inderdaad, ik zie nu ook zijn 0 trophies en dat hij veel verliest. Ik snap ook nooit waarom mensen squad fitnesses en sommige formatiekaarten discarden maar ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:53 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Hij gooit sowieso ff 200k weg. Kijk wat ie allemaal discard, snap niet dat hij aan 750k is gekomen. Kijk ook zn wedstrijd stats btw
Ik kan er dan ook geen medelijden mee hebben dat ie er geen IF uit trektquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had een miljoen, dit was deel 2. Maar inderdaad, ik zie nu ook zijn 0 trophies en dat hij veel verliest. Ik snap ook nooit waarom mensen squad fitnesses en sommige formatiekaarten discarden maar ja.
Hij had in deel 1 een IF (Osvaldo) Voor de rest heeft hij niet echt veel geluk op 1 pack na, maar ik ben wel benieuwd naar deel 3 en 4.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:58 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik kan er dan ook geen medelijden mee hebben dat ie er geen IF uit trekt. Zal zn coins wel gekocht hebben ergens.
Ow hij gaat ook nog de rest van zn coins weggooienquote:Op woensdag 11 april 2012 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had in deel 1 een IF (Osvaldo) Voor de rest heeft hij niet echt veel geluk op 1 pack na, maar ik ben wel benieuwd naar deel 3 en 4.
Ik ga even douchenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Hij staat ertussen!Even uploaden.
Edit: 'T is niet de beste variant, maar om even aan te tonen dat ie werkt.![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119232330
Meestal lopen de verdedigers wat meer mee met degenen in de doelmond, maar oké.
Pas op dat je niet té veel spelers mee naar voren gooit. Ik heb er zes in de doelmond, eentje erbuiten, eentje die 'm neemt en dus twee achterin. (gooi daar je RB en LB neer, die zijn meestal sterk en snel) Je grootste gast moet eigenlijk de spits inlopen (met een boog om de verdediging heen) Met Zlatan gaat dat natuurlijk perfect. Kopte net ook nog op de paal
In de Arena op select drukken.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:43 schreef Rijst het volgende:
Lindgren.Hoe maak je zo'n custom corner.
WTF, check hoe die camera veranderd. Lijkt wel geëdit.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:38 schreef Rijst het volgende:
Pascal gaat een spleetogen team maken.
en Suarez![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119231348
Ik zou niet voor Hyon gaan. Hij heeft wel 93 pace maar hij kan ook niks anders dan rennen. Lee chung yung is zoveel beterquote:Op woensdag 11 april 2012 00:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WTF, check hoe die camera veranderd. Lijkt wel geëdit.
Spleetogen:
http://futhead.com/12/squad/434496
quote:Scheidsrechter Pol van Boekel heeft spijt van de gele kaart die hij in de bekerfinale tussen PSV en Heracles Almelo aan Ola Toivonen gaf. Dit had achteraf gezien een rode kaart moeten zijn.
Toivonen maakte in de wedstrijd een overtreding van achteren op Heracles-speler Willy Overtoom. De PSV-speler kreeg direct geel.
"Na drie herhalingen en in slow-motion is het toch net wat erger dan dat ik het in het veld beoordeelde. Het is een overtreding waarmee je de gezondheid van een speler in gevaar brengt. En daar staat een rode kaart op", aldus Van Boekel.
http://futhead.com/12/player/766#player-similarquote:Op woensdag 11 april 2012 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
Wie is er een beetje gelijkwaardig aan Essien?
Yaya Touré.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
Wie is er een beetje gelijkwaardig aan Essien?
Kan die man een beetje schieten dan?quote:
Oja die is ook BPLquote:Op woensdag 11 april 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Yaya kan prima knallen, maar Ramires is super Essien. De SIF tenminste..heb gehoord dat andere versies ook veel beter schieten dan de stats doen geloven.
Je vergeet IF Vidalquote:Op woensdag 11 april 2012 01:58 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Aguero nog kopen en dan heb ik ditHandicap here I come
![]()
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 01:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan die man een beetje schieten dan?
Denk dat Gerrard nog het meest in de buurt komt. Miss nog ff weekje wachten tot ie discard value is
Heb nu namelijk een bazenmiddeveld met Milner-Essien-Cleverley maar wil graag een leuk alternatief voor Essien.
Ik merk eigenlijk nooit dat die linker CAM meedoet op een of andere manier. Dus omdat ik nu eerst weer wat moet verkopen voordat ik weer kan kopen doe ik het eerst zo. Misschien dat Cesc er nog wel eens in komt.quote:
Nicequote:Op woensdag 11 april 2012 01:58 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Aguero nog kopen en dan heb ik ditHandicap here I come
![]()
Laatste paar dagen scoren mijn 433 CM's ook bizar veel. Won vanmiddag een potje met 5-1, 2x Boateng 1x Di Natale en 2x De Rossiquote:Op woensdag 11 april 2012 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Mijn nieuwe team speelt echt fucking lekker..cams scoren ook weer echt veel
Dat blijft leuk hequote:[img]http://i.fokzin[img]http://pic2.nl/images/wankerkvk.gif[/img]e.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 11 april 2012 02:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Laatste paar dagen scoren mijn 433 CM's ook bizar veel. Won vanmiddag een potje met 5-1, 2x Boateng 1x Di Natale en 2x De Rossi
Pics.quote:Op woensdag 11 april 2012 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Mijn nieuwe team speelt echt fucking lekker..cams scoren ook weer echt veel
leuk teamquote:Op woensdag 11 april 2012 07:48 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gOponnttbdjNt
Lens MOTM als STquote:
Dan toch die met Silva - Santana. Howedes lijkt me niet echt geweldig.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:51 schreef WezepAFCA het volgende:
Wil nieuwe squad maken, zit te denken dussen deze twee:
http://futhead.com/12/squad/436418
&
http://futhead.com/12/squad/430619
Ik heb alleen maar positieve verhalen gehoord. Zelf niet mee gespeeld. Zou wel een elftal met hem en SIF Hazard willen bouwenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Is die SIF Mirallas het waard trouwens? Kan hem nu oppikken voor 38k en zijn stats zien er ziek uit. Iemand ervaring mee? anders ga ik daarmee een squad proberen te bouwen.
Lukaku > SIF Hazard.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve verhalen gehoord. Zelf niet mee gespeeld. Zou wel een elftal met hem en SIF Hazard willen bouwen
Allebei. Op LM SIF Mirellas. Als spitsen Lukaku en SIF Hazard. Mijn persoonlijke held Maarten Martens als CAM. SIF Vertongen als CB. Zoietsquote:
hij is echt een held, bij mij had hij 81 uit 50 terwijl lukaku ook nog eens 1 op 1 liepquote:Op woensdag 11 april 2012 09:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Is die SIF Mirallas het waard trouwens? Kan hem nu oppikken voor 38k en zijn stats zien er ziek uit. Iemand ervaring mee? anders ga ik daarmee een squad proberen te bouwen.
50K zou hij ook waard zijn. Echt een geweldig schot. Snel en 5 weak foot.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Nee XBOX helaas. Ben even aan het kijken hoe ik hem het beste in een team kan fixen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
50K zou hij ook waard zijn. Echt een geweldig schot. Snel en 5 weak foot.
Ik heb er eentje voor je voor 38K. Ik had er 2 gekocht. Zit je op de PS3?
Maar die formatie vond je kut?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allebei. Op LM SIF Mirellas. Als spitsen Lukaku en SIF Hazard. Mijn persoonlijke held Maarten Martens als CAM. SIF Vertongen als CB. Zoiets
In 4-1-2-1-2 dus
Ik heb m aan het begin van fifa 12 gespeeld. Maar het is ook weer ongelooflijk kut om tegen te spelen. Heb maar weinig tijd weer vandaag. Vanavond op het werk eens een kladpapiertje erbij pakken en als er een stil momentje komt eens iets op papier zetten. Wil die superbelgen wel eens proberenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar die formatie vond je kut?
Je zou 4411 kunnen spelen.
SIF Hazard
Lukaku
SIF Miralles Fellaini Van Der Vaart IF Robben
Thimanga Kompany IF Heitinga van der Wiel
IF Krul
Met een inzamelingsactie moeten er toch voldoende ps3-ers zijn die jou 100.000 willen doneren?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m aan het begin van fifa 12 gespeeld. Maar het is ook weer ongelooflijk kut om tegen te spelen. Heb maar weinig tijd weer vandaag. Vanavond op het werk eens een kladpapiertje erbij pakken en als er een stil momentje komt eens iets op papier zetten. Wil die superbelgen wel eens proberenIF Robben en SIF Hazard gaat m trouwens helaas net niet worden, of Robben moet nog een tonnetje zakken, en iets van 900K worden
Dan zou je toch elke wedstrijd andere jarige horen via t commentaar?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga straks met mijn Eredivisie silver team een wedstrijd spelen, kijken of de commentator dan ook zegt dat Serero jarig is (want dat is zo) maar ik denk niet dat hij hem kent. Ik ben gewoon 1 week ouder dan hij
Gsiter tegen gespeeld met mijn ELM, GUZMAN EN CASTAIGNOS TEAMquote:Op woensdag 11 april 2012 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve verhalen gehoord. Zelf niet mee gespeeld. Zou wel een elftal met hem en SIF Hazard willen bouwen
Hij zegt het alleen als de speler meedoet. Dus de kans dat 1 van de 22 spelers jarig is is niet zo heel groot lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:34 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dan zou je toch elke wedstrijd andere jarige horen via t commentaar?![]()
Niet dat ik je uit je droom wil helpen, misschien zegt die het wel!!!
4-3-2-1 is niet bepaald alleen in de spits hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 10:38 schreef DutchSL het volgende:
SIF Hazard moet je ook niet als lone striker gebruiken, gewoon als CAM (liefst nog in 4-2-2-2 / 4-2-3-1) of in een twee spitsen systeem.
Ik weet nooit wanneer spelers jarig zijn maar bij Serero en Sulejmani weet ik het toevallig.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:34 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dan zou je toch elke wedstrijd andere jarige horen via t commentaar?![]()
Niet dat ik je uit je droom wil helpen, misschien zegt die het wel!!!
Ik vind De Rossi zoveel beter dan Vidal. Vidal springt er nooi bovenuit bij mij.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:46 schreef DutchSL het volgende:
IF Vidal scoorde gisteren gelijk in zijn eerste wedstrijd voor mij, heerlijk schot, maar ik vond zijn NIF al goed schieten. Beter dan De Rossi die hier vaak om geroemd wordt. De Rossi heb ik nu in het Del Piero team staan, maar ook daar zijn zijn schoten lang niet zo gevaarlijk als die van de andere CDM (Guarin).
Oke ik heb het nog nooit gehoord, is dat alleen in H2H of ook in fut? want dan zou het in mijn 800 wedstrijden toch wel een keer voorgekomen moeten zijn!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij zegt het alleen als de speler meedoet. Dus de kans dat 1 van de 22 spelers jarig is is niet zo heel groot lijkt me.
Ook in FUT. Hij zegt het zo vaak bij mij, ook op feestdagen als halloween en met kerst (ja, ik heb gespeeld met kerstquote:Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Oke ik heb het nog nooit gehoord, is dat alleen in H2H of ook in fut? want dan zou het in mijn 800 wedstrijden toch wel een keer voorgekomen moeten zijn!
Gister ook tijdens happy hour 50.000 coins verneukt, twee keer Eriksen cam 442 en drie keer Fred braziliaanse spits zelfde formatie, vaagquote:Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik open een silver Jumbo en daar zit Speroni in en een free silver pack, dus ik open dat free silver pack en daar zit weer Speroni in. Hoe groot is de kans dat dat gebeurt? Hij is niet echt veel waard maar hij is een shiny 73 GK.
Als je veel packs opent krijg je blijkbaar vaak dezelfde spelers en je hebt die glitch dat je 2x dezelfde speler achter elkaar krijgt en dat je hem niet naar de trade pile kan sturen. In mijn geval hebben ze wel verschillende formaties (3-5-2 en 4-1-2-1-2)quote:Op woensdag 11 april 2012 11:03 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gister ook tijdens happy hour 50.000 coins verneukt, twee keer Eriksen cam 442 en drie keer Fred braziliaanse spits zelfde formatie, vaag
Onbewust vast wel een keerquote:Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Oke ik heb het nog nooit gehoord, is dat alleen in H2H of ook in fut? want dan zou het in mijn 800 wedstrijden toch wel een keer voorgekomen moeten zijn!
Idd klopt kon ze niet kwijt op de trade pile!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je veel packs opent krijg je blijkbaar vaak dezelfde spelers en je hebt die glitch dat je 2x dezelfde speler achter elkaar krijgt en dat je hem niet naar de trade pile kan sturen. In mijn geval hebben ze wel verschillende formaties (3-5-2 en 4-1-2-1-2)
Had je een individuele price fix kunnen startenquote:Op woensdag 11 april 2012 11:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb wel 40x ofzo Ricardo Carvalho in een pakje gehad, en dan overdrijf ik echt niet.
Na 3 wedstrijden met hem had ik dat elftal geloof ik weer verkocht. Hij viel niet echt op, zowel positief als negatief.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef GuRBuH het volgende:
Toefjes, jij had toch ook IF Monreal gekocht om zn workrates? Werkte dat een beetje?
Vorig jaar hadden Pepe en Carvalho dezelfde rating, dat was mooi toen kon je regelmatig Carvalho's voor een Pepe prijsje verkopenquote:Op woensdag 11 april 2012 11:26 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Had je een individuele price fix kunnen starten
Ik krijg meestal uit bronze packs Ainsworthquote:Op woensdag 11 april 2012 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar had ik heel vaak Ashley Cole in een pack, dat vond ik niet erg want hij was in het begin 20k+
Dit jaar heb ik veel minder gold packs geopend, maar in bronze packs krijg ik redelijk vaak White en Osborne (al heb ik Osborne al een tijd niet meer gehad)
Youtubequote:Op woensdag 11 april 2012 11:48 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand hier nog een muziek programma voor op de computer om muziek te luisteren zoiets als Spotify? Itunes is een dikke bende bij mij en staat gigantisch veel troep tussen
Paar dagen op stonden er CAM voor 13k ong. toen heb ik hem ook gekocht.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef DutchSL het volgende:
Hij is als ST 13k waard, als CAM sowieso wel wat meer.
Gewoon een playlist aangooienquote:Op woensdag 11 april 2012 11:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Soms zit ik echt met youtube dat ik niet verder kom dan 4 nummers
Sharkmusic oid?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
O en geen Youtube. Ik had altijd zo'n website maar de naam ben ik kwijt.
PS3? Dan heb je geluk gehad.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Paar dagen op stonden er CAM voor 13k ong. toen heb ik hem ook gekocht.
7digitalquote:Op woensdag 11 april 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
Grooveshark?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
Staat er niet tussenquote:Op woensdag 11 april 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
7digital
Amazon MP3
Amie Street
Bandcamp
Bandit.fm
Beatport
BigPond Music
BuyMusic
CD Baby
Classical Archives
Deezer
Ditto music
Djshop
eMusic
GoMusic
Grooveshark
Google Play
Guvera
imeem
iMesh
iTunes Store
Jamendo
Juno Records
Kazaa
Last.fm
Magnatune
Mog
MusicStation
Music Unlimited
Napster
Nimbit
OverDrive, Inc.
Pandora
PlayNow
Puretracks
Rdio
Rhapsody
RouteNote
Sellaband
Simfy
Slacker
Spotify
Songza
SoundCloud
Streamwaves
Ubetoo
Vodafone Music
we7
Walmart Music
WiMP
Zune Marketplace
Iets van dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ben ik SB wel?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
Wat een kut UI. xD Ik denk elke keer dat het SB is.
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom altijd dat Brabantse? Ben godverdomme een eindhovenaar jonguh kut
Eindhoven ligt in Brabolandquote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom altijd dat Brabantse? Ben godverdomme een eindhovenaar jonguh kut
Is die van EA zelf? zou het niet zo vertrouwen met me wachtwoordquote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Duuc-nl het volgende:
Gebruikt hier iemand the ultimate app? Ga hem zo is proberen denk
Ja dacht ik ook al aan, maar heeft goede waarderingen in iTunes storequote:Op woensdag 11 april 2012 13:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Is die van EA zelf? zou het niet zo vertrouwen met me wachtwoord
Niet van EA zelf maar van JP_Flathead, de maker van ultimatedb.nl. Die gast op zich lijkt me wel te vertrouwen, alleen je moet inderdaad wel je info invullen dus bij een hack oid ben je misschien wel de sjaak.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Is die van EA zelf? zou het niet zo vertrouwen met me wachtwoord
36.5%quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef Anthony9219 het volgende:
Hoe groot is de kans dat deze daadwerkelijk een IF krijgen?
Niet te zeggen, maar het komt meestal wel grotendeels overeen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef Anthony9219 het volgende:
Hoe groot is de kans dat deze daadwerkelijk een IF krijgen?
Dat zou zoooo chill zijn. Dan ga ik een team maken met hem in 4222quote:Op woensdag 11 april 2012 14:22 schreef StijnDa het volgende:
Farfan speelde niet toevallig centraal hè..? Dat zou wel erg nice zijn
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
Komt er een nieuwe Engelse toernooi?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1606432.page
Denk het niet, 23 april is het pas St. Georges' day.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou leuk zijnVanavond zou dat dan zijn?
Oh. Duurt nog wel ff danquote:Op woensdag 11 april 2012 14:45 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Denk het niet, 23 april is het pas St. Georges' day.
JE BENT GEWOON SLECHT!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
Pff ik speel de laatste dagen echt als een natte krant. Misschien is het slaaptekort ofzo, maar ik houd er voorlopig mee op. Anders gaat elk team binnen 3 matches op de brandstapel
Ja ik zat al te twijfelen of ik dat erbij moest zetten maar ik dacht die vriendelijke jongeman doet het wel voor me.quote:
Ik laat je wel winnen voor de stream ok?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
hoi wie wilt er vernederd worden voor de stream?
kom dan jongequote:Op woensdag 11 april 2012 15:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik laat je wel winnen voor de stream ok?
Maar het is dus handig om alvast spelers te kopen. Zodat je ze met winst verkoopt voor het geval het toernooi zou komen??quote:Op woensdag 11 april 2012 14:45 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Denk het niet, 23 april is het pas St. Georges' day.
We gaan niet discrimineren he! En nee editten helpt nietquote:Op woensdag 11 april 2012 14:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik zat al te twijfelen of ik dat erbij moest zetten maar ik dacht die vriendelijke jongeman doet het wel voor me.
Als er zo'n toernooi komt wel, maar dat is wel een risico.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maar het is dus handig om alvast spelers te kopen. Zodat je ze met winst verkoopt voor het geval het toernooi zou komen??
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 11-04-2012 om 15:16:52TOTW Info in 45 minutes (3pm GMT) reageer retweet
Als ervaringsdeskundige raad ik aan het niet te doen. Ik heb ook nog 45 Koreanen in m'n watchlist staan (Al een maandje of 3).quote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Als er zo'n toernooi komt wel, maar dat is wel een risico.
Maar als het toernooitje niet zou komen, verkoop je je BPL spelers toch wel sneller dan jou Koreanen??quote:Op woensdag 11 april 2012 15:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige raad ik aan het niet te doen. Ik heb ook nog 45 Koreanen in m'n watchlist staan (Al een maandje of 3).
Kan je niet beter met Safari-Almeback-Donk - IF boula spelen??quote:Op woensdag 11 april 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
Altijd leuk als je met 4-2 wint van iemand met dit team:
SIF Mirallas - UP Aguero - IF Ben Arfa
Fetfatzidis - UP Silva - IF Gerrard
IF Holebas - IF Papasthoulos - Kompany - IF Richards
IF Wiese
Zijn team was 4* rated
Ik speelde met
Afellay - Luc - Beerens
Guzman - Elm - Andersson
Aanholt - Donk - Almeback - Lustig
Proto
Hij maakte in de 90e minuut een swreaty goal en moest alle replay's kijken
Verlenging only en ik pak hem terug met sweaty en shhhh etc.
Kan niet ivm Chemistryquote:Op woensdag 11 april 2012 15:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kan je niet beter met Safari-Almeback-Donk - IF boula spelen??
Ik raak mijn Koreanen ook wel kwijt, maar ik ben bang dat er dan alsnog een toernooi gaat komenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maar als het toernooitje niet zou komen, verkoop je je BPL spelers toch wel sneller dan jou Koreanen??
Affelay zou dan wel uit het team moeten, maar je kan er cabral voor nerzetten verder hoef je alleen De Guzman en Anderson om te draaien. En als je zilver wilt vervang je Guzman voor Ferquote:Op woensdag 11 april 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan niet ivm Chemistryof jij moet een manier bedenken
Guzman moet blijven en Cabral heb ik voor ander teamquote:Op woensdag 11 april 2012 15:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Affelay zou dan wel uit het team moeten, maar je kan er cabral voor nerzetten verder hoef je alleen De Guzman en Anderson om te draaien. En als je zilver wilt vervang je Guzman voor Fer
is maar een grapjequote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We gaan niet discrimineren he! En nee editten helpt niet
Guzman en Anderson wisselen van Positie en dan Vincento daar neerzetten of IF mertens maar dan moet je een Eredivisie spits neerzetten.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guzman moet blijven en Cabral heb ik voor ander team
Elm krijgt trouwens alleen 9 chem door 2 dubbele en 1 enkele link dus dat kan al nietquote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Guzman en Anderson wisselen van Positie en dan Vincento daar neerzetten of IF mertens maar dan moet je een Eredivisie speler daar neerzetten.
Waarom kan het dan wel met Afellay ik haal nu 1 dooie link weg voor een oranje?? Achja je team is nu ook goedquote:Op woensdag 11 april 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elm krijgt trouwens alleen 9 chem door 2 dubbele en 1 enkele link dus dat kan al niet
Waarom speelt Messi niet op RW en Ibra nog bij Barca, had je Ronaldo-Ibra-Messi gehad. Droomvoorhoede.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
Waarom speelt Ibra niet bij Real, had ik Ronaldo - Ibra - Hulk als voorhoede
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom speelt Messi niet op RW , had je Ronaldo-Sibon-Messi gehad. Droomvoorhoede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |