Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja en hij is dus heel zeldzaam net als Yobo (maar dan nog zeldzamer) en 80 pace en 77 dribbling voor een CAM is redelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan hem dan? Zero weight?
Ja, ik mocht er 3 per dag of 90 per maand maar zit er al nu opquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Fuszy het volgende:
Of ben je door je TR's heen voor deze maand VDM?
Ik ook, fap fap fap fap .quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
Check deze hybrid voor 15K, ik vind hem echt gruwelijk
http://www.futhead.com/12/squad/433094
ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
Aissati op CAMquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
Eventueel Belhanda ipv Karim en Nsame ipv Nelom
Weet je wel hoe idioot slecht hij isquote:
Ohhhh dat zeg je alleen maar omdat hij bij Ajax speeltquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je wel hoe idioot slecht hij is
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef diedjuh het volgende:
Nu krijgt Liverpool het nog steeds niet voor elkaar om te winnen.
Is toch een pauper club.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef diedjuh het volgende:
Nu krijgt Liverpool het nog steeds niet voor elkaar om te winnen.
Je hebt net de 1-0 gehad? Inmiddels al 4-0 hoor.quote:
I knowquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt net de 1-0 gehad? Inmiddels al 4-0 hoor.
Garpersquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Het begon allemaal met een smiley. [ afbeelding ] <- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
En ze leefden nog lang en garpig.
Dani Alves is modebewust?quote:
Nee, hij is gek op modeltreintjes en wil ooit een stoomlocomotief besturenquote:
Rickyquote:
Hopelijk een met een dood einde die rechtsreeks naar een cliff gaat...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij is gek op modeltreintjes en wil ooit een stoomlocomotief besturen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij is gek op modeltreintjes en wil ooit een stoomlocomotief besturen
Ruttenquote:
Waarom heb je hem nog als UI?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rutten is niet rullevant..................
Neequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Is er eigenlijk een MOTM geweest van afgelopen week?
Wie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
omfg, van alle spelers is het hij die scoort![]()
Straks krijgt die flapdrol nog een IF ook
net begonne met potje man 15e minuutquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
net begonne met potje man 15e minuutsrry
quote:
Nú.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
zeg maar als je kan Lindgren, ik ben klaar
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Is er eigenlijk een MOTM geweest van afgelopen week?
Olic toch?quote:
k inv sentquote:
Volgens mij rekenen ze niet op 2 wedstrijdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
Vela zal wel een SIF krijgen! 3x gescoord in 2 wedstrijden en MOTM.
Muntari ook winnende goal.
Guidetti scoorde 9x in 3 thuiswedstrijden maar kreeg maar 2 IF'squote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
Vela zal wel een SIF krijgen! 3x gescoord in 2 wedstrijden en MOTM.
Muntari ook winnende goal.
73 en 74quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guidetti scoorde 9x in 3 thuiswedstrijden maar kreeg maar 2 IF's
Nee, van afgelopen week vrijdag.quote:
Afgrlopen week bedoelde ik, maar dat van Olic wist ik niet, dacht dat hij al ouder was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, van afgelopen week vrijdag.
Natuurlijk is er nog geen MOTM voor deze week, het TOTW is nog niet eens bekend, vrijdag zal er wel een MOTM komen.
Toivonen MOTM?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, van afgelopen week vrijdag.
Natuurlijk is er nog geen MOTM voor deze week, het TOTW is nog niet eens bekend, vrijdag zal er wel een MOTM komen.
TOTS Ronaldoquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef diedjuh het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wat de derde prijs is, we hebben nu coins en pakjes gehad, de derde lijkt een speler te zijn, is dat al bevestigd?
haha die schoot je er lekker in jaquote:
Met 4-3-3 heb je overal 9 chem..nu best vaak 7..quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:39 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/428850
Ik heb dit team op boateng en ibra na. Ik wil zoiezo ibra erin(ben voor hem aan t sparen). Lavezzi ook erin.
Voor boateng heb ik guarin en cambiasso in t centrum.
Cisse in spits.
Suggesties?
Bitchquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dan krijgt hij een speciale roze MOTM kaart.
Ja die is mooi hèquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
argh wat speelde ik dramatisch, gg man. en lol @ je laatste custom corner
was een goede ja niet te verdedigen haha zou mooi geweest zijn als die erin gingquote:
Scoor er best wel vaak uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
was een goede ja niet te verdedigen haha zou mooi geweest zijn als die erin ging
quote:
7 man in de doelmond, eentje bij de cornervlag, die zeven rennen naar de corner toe, degene die er stond rent juist alleen naar het doel. Hoge corner en hij staat vrij voor de keeper. Had 'm hier in FIFA11 al een paar keer gedemonstreerdquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens. In tegenstelling tot mij leid jij structureel balverlies
Kan je die eens uploaden als hij weer lukt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 man in de doelmond, eentje bij de cornervlag, die zeven rennen naar de corner toe, degene die er stond rent juist alleen naar het doel. Hoge corner en hij staat vrij voor de keeper. Had 'm hier in FIFA11 al een paar keer gedemonstreerd
Is goed. Ik probeer 'm dit potje welquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je die eens uploaden als hij weer lukt?
Upload eens een keer als je eruit scoort, lijkt me wel nice.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 man in de doelmond, eentje bij de cornervlag, die zeven rennen naar de corner toe, degene die er stond rent juist alleen naar het doel. Hoge corner en hij staat vrij voor de keeper. Had 'm hier in FIFA11 al een paar keer gedemonstreerd
Hij gooit sowieso ff 200k wegquote:
Hij had een miljoen, dit was deel 2. Maar inderdaad, ik zie nu ook zijn 0 trophies en dat hij veel verliest. Ik snap ook nooit waarom mensen squad fitnesses en sommige formatiekaarten discarden maar ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:53 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Hij gooit sowieso ff 200k weg. Kijk wat ie allemaal discard, snap niet dat hij aan 750k is gekomen. Kijk ook zn wedstrijd stats btw
Ik kan er dan ook geen medelijden mee hebben dat ie er geen IF uit trektquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had een miljoen, dit was deel 2. Maar inderdaad, ik zie nu ook zijn 0 trophies en dat hij veel verliest. Ik snap ook nooit waarom mensen squad fitnesses en sommige formatiekaarten discarden maar ja.
Hij had in deel 1 een IF (Osvaldo) Voor de rest heeft hij niet echt veel geluk op 1 pack na, maar ik ben wel benieuwd naar deel 3 en 4.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:58 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik kan er dan ook geen medelijden mee hebben dat ie er geen IF uit trekt. Zal zn coins wel gekocht hebben ergens.
Ow hij gaat ook nog de rest van zn coins weggooienquote:Op woensdag 11 april 2012 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had in deel 1 een IF (Osvaldo) Voor de rest heeft hij niet echt veel geluk op 1 pack na, maar ik ben wel benieuwd naar deel 3 en 4.
Ik ga even douchenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Hij staat ertussen!Even uploaden.
Edit: 'T is niet de beste variant, maar om even aan te tonen dat ie werkt.![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119232330
Meestal lopen de verdedigers wat meer mee met degenen in de doelmond, maar oké.
Pas op dat je niet té veel spelers mee naar voren gooit. Ik heb er zes in de doelmond, eentje erbuiten, eentje die 'm neemt en dus twee achterin. (gooi daar je RB en LB neer, die zijn meestal sterk en snel) Je grootste gast moet eigenlijk de spits inlopen (met een boog om de verdediging heen) Met Zlatan gaat dat natuurlijk perfect. Kopte net ook nog op de paal
In de Arena op select drukken.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:43 schreef Rijst het volgende:
Lindgren.Hoe maak je zo'n custom corner.
WTF, check hoe die camera veranderd. Lijkt wel geëdit.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:38 schreef Rijst het volgende:
Pascal gaat een spleetogen team maken.
en Suarez![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119231348
Ik zou niet voor Hyon gaan. Hij heeft wel 93 pace maar hij kan ook niks anders dan rennen. Lee chung yung is zoveel beterquote:Op woensdag 11 april 2012 00:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WTF, check hoe die camera veranderd. Lijkt wel geëdit.
Spleetogen:
http://futhead.com/12/squad/434496
quote:Scheidsrechter Pol van Boekel heeft spijt van de gele kaart die hij in de bekerfinale tussen PSV en Heracles Almelo aan Ola Toivonen gaf. Dit had achteraf gezien een rode kaart moeten zijn.
Toivonen maakte in de wedstrijd een overtreding van achteren op Heracles-speler Willy Overtoom. De PSV-speler kreeg direct geel.
"Na drie herhalingen en in slow-motion is het toch net wat erger dan dat ik het in het veld beoordeelde. Het is een overtreding waarmee je de gezondheid van een speler in gevaar brengt. En daar staat een rode kaart op", aldus Van Boekel.
http://futhead.com/12/player/766#player-similarquote:Op woensdag 11 april 2012 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
Wie is er een beetje gelijkwaardig aan Essien?
Yaya Touré.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
Wie is er een beetje gelijkwaardig aan Essien?
Kan die man een beetje schieten dan?quote:
Oja die is ook BPLquote:Op woensdag 11 april 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Yaya kan prima knallen, maar Ramires is super Essien. De SIF tenminste..heb gehoord dat andere versies ook veel beter schieten dan de stats doen geloven.
Je vergeet IF Vidalquote:Op woensdag 11 april 2012 01:58 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Aguero nog kopen en dan heb ik ditHandicap here I come
![]()
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 01:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan die man een beetje schieten dan?
Denk dat Gerrard nog het meest in de buurt komt. Miss nog ff weekje wachten tot ie discard value is
Heb nu namelijk een bazenmiddeveld met Milner-Essien-Cleverley maar wil graag een leuk alternatief voor Essien.
Ik merk eigenlijk nooit dat die linker CAM meedoet op een of andere manier. Dus omdat ik nu eerst weer wat moet verkopen voordat ik weer kan kopen doe ik het eerst zo. Misschien dat Cesc er nog wel eens in komt.quote:
Nicequote:Op woensdag 11 april 2012 01:58 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Aguero nog kopen en dan heb ik ditHandicap here I come
![]()
Laatste paar dagen scoren mijn 433 CM's ook bizar veel. Won vanmiddag een potje met 5-1, 2x Boateng 1x Di Natale en 2x De Rossiquote:Op woensdag 11 april 2012 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Mijn nieuwe team speelt echt fucking lekker..cams scoren ook weer echt veel
Dat blijft leuk hequote:[img]http://i.fokzin[img]http://pic2.nl/images/wankerkvk.gif[/img]e.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 11 april 2012 02:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Laatste paar dagen scoren mijn 433 CM's ook bizar veel. Won vanmiddag een potje met 5-1, 2x Boateng 1x Di Natale en 2x De Rossi
Pics.quote:Op woensdag 11 april 2012 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Mijn nieuwe team speelt echt fucking lekker..cams scoren ook weer echt veel
leuk teamquote:Op woensdag 11 april 2012 07:48 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gOponnttbdjNt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |