Dat zei Tivoli vantevoren toch al?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef Nielsch het volgende:
Die huurders zouden dan collectief moeten zeggen: "Steek dat Muziekpaleis maar waar de zon niet schijnt."
Gelukkig mogen kinderen tot hun 18e in principe niet zelfstandig beslissingen nemen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef zatoichi het volgende:
Overigens wel lollig, je mag niet iemands haar af knippen zonder toestemming... dat wordt nog wat bij mijn eigen dochter; die moet nog leren praten....
De wereld zou een stuk beter zijn als dat voor een groot deel van de volwassenen ook zou gelden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gelukkig mogen kinderen tot hun 18e in principe niet zelfstandig beslissingen nemen.
Volgens mij heeft pipoos tegenwoordig een hoop taartspullen, heb fondant ook bij de xenos zien liggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef Alisande het volgende:
Ik wil een regenboogcake maken en heb kleurstof, fondant en icing voor de taart nodig. Welke winkel in Utrecht verkoopt deze dingen?
Wij hebben rond kerst bij de V&D en Xenos fondant gekocht, misschien dat ze nog wat hebben. Kleurstoffen kan je het beste halen bij een toko, betere prijs en kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef Alisande het volgende:
Ik wil een regenboogcake maken en heb kleurstof, fondant en icing voor de taart nodig. Welke winkel in Utrecht verkoopt deze dingen?
Lies Cakeshop ziet er ook heel gaaf uit! Maar dat ga ik morgen niet redden, dus eerst lokaal proberen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:31 schreef marcek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft pipoos tegenwoordig een hoop taartspullen, heb fondant ook bij de xenos zien liggen.
Betsies kookwinkel op de oudegracht verkoopt iig accesoire en kleurstoffen (weet niet zo gauw of ze ook fondant en icing hebben),
Mocht je de mogelijkheid om buiten Utrecht te gaan, zit er in Houten lies cakeshop.
Wat professioneler dan alle voorgenoemde http://www.liescakeshop.nl/
Ja, gaaf he? Ik ben ook helemaal enthousiastquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:40 schreef Ireth het volgende:
Ik heb die regenboogcake trouwens even opgeslagen! Wat een leuk idee!!
Ja, en dan kun je een bakblik in de vorm van een kerstboom gebruiken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
Bij mijn dochter op school moeten de ouders altijd het kerstvoer maken... ben na 5 groepen redelijk inspiratieloos inmiddels, maar denk dat ik hiermee maar kleine cupcakes ga maken. Desnoods in kerstgroen en kerstrood! En dan 1 grote er bij! Leuk leuk leuk! Is het al kerst
Toko op de Croeselaan is een prima winkel, en met kleurstoffen zit je wel goed, maar voor andere dingen moet je wel even op de datum letten. Daar zijn ze nogal niet goed in.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef Alisande het volgende:
Tnx voor de reacties!Toko ga ik zeker langs, ik zat te denken aan de toko op de Croeselaan. En Xenos en Pipoos staat nu ook mijn lijstje
quote:Op woensdag 18 april 2012 01:15 schreef okiokinl het volgende:
die op de straatweg is de beste toko van utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |