AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Ik kom er zo aan, ff me tanden poetsen
Het begint met een D en eindigt op eujhh Mquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn geheugen moet soms eens opgefrist worden....
Nee, digitaal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
oeps lachte ik nou hardop?
Je was hier niet, misschien lachte ik ook wel hardop ...quote:
Ik zeg toch ik kom er zo aan, niet zo ongeduldig zijn jijquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je was hier niet, misschien lachte ik ook wel hardop ...
Hmmm... Dont know if its true, or just trollin'...quote:
Grrrrrrrrrrapjas.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is hij Turk dan? Wat doet hij überhaupt hier?
Wat denk jij lan, wij zijn uiteindelijk Turken, sommige dingen gaan mij niks aan, maar wanneer het aankomt op het Islam en Birheid dan laat ik het er niet bij zitten..quote:Op woensdag 11 april 2012 00:10 schreef Arcadia het volgende:
Ik zie nou dat Spiked en Turq mij hebben proberen te verdedigen in het moderatie-topic, echte broeders
Islam is niet verzoenbaar met nationalismequote:Op woensdag 11 april 2012 00:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben wel gelovig en nationalistisch, maar ik onderdruk het een beetje..
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat denk jij lan, wij zijn uiteindelijk Turken, sommige dingen gaan mij niks aan, maar wanneer het aankomt op het Islam en Birheid dan laat ik het er niet bij zitten..
Ik was serieus tegen je, ik heb gewoon een vervelende bui vandaag, sorry hoor!quote:
Wat wil je dat ik zeg lieve Jaleesa?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik was serieus tegen je, ik heb gewoon een vervelende bui vandaag, sorry hoor!
Ik waardeer je bezorgdheidquote:Op woensdag 11 april 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ok, ik zal bidden voor een goede heen- en terugreis voor je.
ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 11 april 2012 00:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet slapen, moeilijk opstaan voor fadjr zo.
geen van beiden, ik moet naar de ambassade van irakquote:Op woensdag 11 april 2012 00:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tof, morgen hele dag slapen of lesstof van colleges inhalen?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is hij Turk dan? Wat doet hij überhaupt hier?
Passpoort verlengen of identiteitskaart? Ik ben iets aan het afwerken waarvoor ik de deadline heb gemist.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:52 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
geen van beiden, ik moet naar de ambassade van irak.
en, wat doe jij nog zo laat?
nee, dat is gelukkig al geregeldquote:Op woensdag 11 april 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Passpoort verlengen of identiteitskaart? Ik ben iets aan het afwerken waarvoor ik de deadline heb gemist.
Ik ben een week geleden naar Turkse ambassade geweest in Turkije, zo frustrerend dat wachtenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:56 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
nee, dat is gelukkig al geregeld.. andere documenten aanvragen voordat ik naar irak ga
. succes
ik hoef morgen gelukkig niet te wachten (de ambassade van irak in nederland is sowieso niet druk)! bedanktquote:Op woensdag 11 april 2012 00:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een week geleden naar Turkse ambassade geweest in Turkije, zo frustrerend dat wachten. Gelukkig waren die kleine kinderen echt heel schattig, hebben de plaats opgefleurd. Maar nu mijn stuk is afgewerkt ga ik slapen, ik wens je nog een gede nachtrust en jij veel plezier op de ambassade.
omdat sommige privédocumenten gecontroleerd moeten wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 01:01 schreef Che_ het volgende:
Hoezo naar ambassade als je naar Irak wilt?
Aha oke. Ik heb dat nooit hoeven doenquote:Op woensdag 11 april 2012 01:05 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
omdat sommige privédocumenten gecontroleerd moeten worden.
ze doen best moeilijk dit keer!
ja maar turkije (daar kom je vandaan toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 01:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aha oke. Ik heb dat nooit hoeven doen [ afbeelding ]
Nee, Irak.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:24 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
ja maar turkije (daar kom je vandaan toch?) is wat makkelijker.
Relevantie?quote:Op woensdag 11 april 2012 01:37 schreef Weissman het volgende:
Voor de arabieren en muslumans onder ons:
Moslim en (Arabische) christen in een huwelijk
quote:Op woensdag 11 april 2012 02:39 schreef Andre3000 het volgende:
LOL wat een faalturk. Zelfmoord plegen en het niet goed doen
http://theync.com/static_html/24931-jump_media.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |