En zeer waarschijnlijk zie ik ze komende zaterdag met eigen ogen degraderen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef debeterebob het volgende:
En ontzettend jammer voor FCK en vooral fanneke; toch wel een beetje de MarkoAlmelo van dit topic
Het vertrek van Lakic is de doodsteek geweest. Of ja... het niet halen van waardige vervangers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
En zeer waarschijnlijk zie ik ze komende zaterdag met eigen ogen degraderen.![]()
Of ze moeten morgen en zaterdag plots gaan winnen.
Volgend seizoen weer al die maandagavondwedstrijden...
Lakic scoorde er vorig jaar in zijn eentje evenveel als heel Lautern in dit seizoen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het vertrek van Lakic is de doodsteek geweest. Of ja... het niet halen van waardige vervangers.
Die speelde toen vrij aardig bij Heracles toch, maar zeker niet heel opvallendquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het vertrek van Lakic is de doodsteek geweest. Of ja... het niet halen van waardige vervangers.
Lahm had wel ooit een omstreden autobiografie uitgebracht, maar afgezien daarvan is hij een oase aan rust.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Lahm, netjes. 150 wedstrijden non-stop.
Geen blessures, geen schorsingen, hoort er nooit wat negatiefs over.
Soms als wissel. Laatst begon hij wel in de basis.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef -Willempie- het volgende:
Speelt Schweinsteiger eigenlijk nog wel eens?
Bij Robben lijkt alles ernstigquote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Oh god nee... Robben geblesseerd?!??! leek ernstig
Natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik las dit bij VI
''De topper tussen Dortmund en Bayern is van cruciaal belang voor de Duitse titelstrijd. Een zege op eigen veld zou BVB een voorsprong van zes punten opleveren, terwijl Bayern de stand bij een overwinning volledig gelijk kan trekken. Na de ontmoeting van woensdagavond staan er voor beide ploegen nog vier duels op het programma''
Telt deze wedstrijd ook mee voor de Bundesliga?
Ja, maar 6 punten met nog 4 wedstrijden moet kunnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Borussia heeft een moeilijker programma, wel mooi doelpunt.
Dat deed vP toch tactieserquote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ontzettend slecht ingeschoten wel, meter uit het midden.
echte baasquote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Lahm, netjes. 150 wedstrijden non-stop.
Geen blessures, geen schorsingen, hoort er nooit wat negatiefs over.
INB4 pics van Robben die raak schiet in de EK kwartfinale van 2004.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
INB4 pics van Robben die mist in de WKfinale
neinquote:
tegen RM gaat hij vlammen volgende weekquote:
Kan.. maar die penalty..quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tegen RM gaat hij vlammen volgende week
kan gebeurenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan.. maar die penalty..en die 2e kans!!!
zeg het nietquote:
quote:
Die speler van Dortmundquote:
trollenquote:
Met z'n pratend kutje.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet hij bij Ibrahimovic proberen. Triest figuur. Had hem neer gehoekt.
„Ich habe es als Schwalbe empfunden und gehofft, dass Gott das sieht. Ich habe gehofft, dass Roman ihn hält.“quote:
Volgens mij moet Subotic daar een gele kaart voor krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Treurig dat je je op dat moment zo laat gaan, in plaats van dat je naar je keeper gaat om hem te feliciteren
Ik had hem zelf als speler hem gewoon een uithaal gegeven als reflex. Duidelijk dat Robben er heel erg mee zit aangezien zijn blik. Een speler met een heel ander gedrag zoals idd ibrahimovic zou hem rechtstreeks het ziekenhuis hebben gebracht.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Volgens mij moet Subotic daar een gele kaart voor krijgen.
Dat is wel heel laat ontslag. Dat 'shock effect' hadden ze dan beter nog een wedstrijd langer kunnen bewaren. Voor de wedstrijd tegen Gladbach neem ik aan dat de spelers zich sowieso al kunnen opladen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ståle Solbakken (1.FC Köln) is de negende trainer die het einde niet haalt en de achtste trainer die onvrijwillig opstapt.
Benieuwd of 1.FC Köln nog op het hoogste niveau blijft, de spelers zijn van slechte kwaliteit.
Heel vaak ligt het niet aan het materiaal in de Bundesliga, maar aan de chemie. Keulen en Hamburg hebben op papier best een aardige ploeg hoor. Beetje de PSV's van de Bundesliga.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ståle Solbakken (1.FC Köln) is de negende trainer die het einde niet haalt en de achtste trainer die onvrijwillig opstapt.
Benieuwd of 1.FC Köln nog op het hoogste niveau blijft, de spelers zijn van slechte kwaliteit.
god?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
„Ich habe es als Schwalbe empfunden und gehofft, dass Gott das sieht. Ich habe gehofft, dass Roman ihn hält.“
Und auf die Frage, was er Robben gesagt habe: „Ich hab' keinen Bock auf Schwalben, irgendwas in der Art.“
Dat dus. Hij dacht inderdaad aan een Schwalbe en was dan ook erg blij dat Robben miste. Wilde hij Robben even laten weten.
Continu of...? Heb hem harder gezet en hoor niets bijzonders.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben ik echt de enige die dat piep geluid hoor?
Dat hoor ik ook..lijkt wel of er supporters met fluitjes aan het fluiten zijn ;pquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben ik echt de enige die dat piep geluid hoor?
iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:02 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook..lijkt wel of er supporters met fluitjes aan het fluiten zijn ;p
Heb al op duits gezet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:03 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Maar dat gesmek en gesnuif van Kieft is 10x erger man bah
Kieftquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:04 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Daar klinkt het gefluit weer 10x erger
Zet die tatoeage maar alvast!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef KingRoland het volgende:
Dortmund kampioen dus 100% zeker nu.
ze worden gespaard voor dinsdag denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:47 schreef msnk het volgende:
Worden Ribery, Kroos en Gomez 'gespaard' of zijn ze gewoon gepasseerd? Volg het niet zo namelijk, maar ik neem aan dat ze rust krijgen?
Mooi he. Ze lijken het te gaan halenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:10 schreef TLC het volgende:
Even hulde voor "onze" Jos, met bescheiden middelen presteert Augsburg toch ver ver boven verwachting![]()
het RKC Waalwijk van Duitsland
![]()
Straks moeten ze toch nog aantreden, na een dik half uur nog 0-0.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze worden gespaard voor dinsdag denk ik
Nr 1,2 en 3 direct CLquote:
Madrid speelt nu tegen de nummer laatst he...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt een afslachting in de CL tegen Madrid
nee hoor dat is Santanderquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Madrid speelt nu tegen de nummer laatst he...
Als ze alles verliezen hebben ze alsnog de titelquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Dortmund gefeli met het kampioenschap!
(Tenzij ze nu ineens alles verliezen)
quote:Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef XL het volgende:
3-0 winst gladbach
Voor Keulen ziet het er goed uit! Ze mogen nog tegen Stuttgart en Bayern München!
Vooral zo door blijven gaan, het gaat nu tussen Hertha en Koln en voor Hertha en Berlijn zou het toch wel heel jammer zijn om opnieuw te degraderen.quote:Op maandag 16 april 2012 09:16 schreef bassieVL het volgende:
Mooie derby gisteren in het stadion, heb genoten. Mooie goals en voetbal van Gladbach, als Köln zo passief blijft spelen halen ze de relegation niet eens.
Köln moet nog tegen Stuttgart en München, dat wordt nog een pittige eindspurt.quote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Vooral zo door blijven gaan, het gaat nu tussen Hertha en Koln en voor Hertha en Berlijn zou het toch wel heel jammer zijn om opnieuw te degraderen.
Winnen van Wolfsburg en die idioot vanquote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens zelden zo'n onderverdiende winst als die van Augsburg gezien. Maar goed, uitwinst altijd leuk
Die wedstrijd heb ik in 2008/09 nog bezocht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:17 schreef Roberto258 het volgende:
Ik zit nu even naar Energie Cottbus - VfL Bochum te kijken, in 2009 nog beide Bundesliga. Nu is dit een belangrijke wedstrijd tegen degradatie, kan snel gaan in Duitsland.
Erg leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:43 schreef chufi het volgende:
Zowel RObben als Ribery op de bank bij Werder - Bayern
zitten ze naast elkaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:43 schreef chufi het volgende:
Zowel RObben als Ribery op de bank bij Werder - Bayern
gelukkig maarquote:
ze moeten het gewoon goed makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet nog duidelijk een blauw oog bij Robben trouwens
Schijnt alweer bijgepraat te zijn, niet dat ze nu de beste vriendjes zijn ....quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze moeten het gewoon goed maken
erg kansloos dit
robben ging ook op vuist met muller?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Schijnt alweer bijgepraat te zijn, niet dat ze nu de beste vriendjes zijn ....
Op de vuist weet ik niet, want dan had ie waarschijnlijk ook een geldstraf gekregen van 50.000 en daar kan ik niets over vinden, maar er waren toen wel strubellingen tussen die 2quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
robben ging ook op vuist met muller?
ze hadden ook ruzie over een vrijetrap dacht ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de vuist weet ik niet, want dan had ie waarschijnlijk ook een geldstraf gekregen van 50.000 en daar kan ik niets over vinden, maar er waren toen wel strubellingen tussen die 2
later ff terug kijkenquote:
Ja ook een Ballotellietjequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze hadden ook ruzie over een vrijetrap dacht ik
ohquote:
ja dat bedoel ikquote:
Donderslag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel als een donderstraal aankomen daar. De champagnekurk was al bijna gevlogen
Zou het wel spannend maken voor de laatste 2 wedstrijden ....quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef TLC het volgende:
Zul je net zien dat Monchengladbach met 0-1 gaat winnen
Dan moet Dortmund daarna nog 2 keer punten verspelen. Lijkt mij niet heel waarschijnlijk, de grote wedstrijden tegen Schalke en Bayern hebben ze al gehad en gewonnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het wel spannend maken voor de laatste 2 wedstrijden ....
BVB is de betere ploeg, maar Gladbach wordt wel wat benadeeld door de arbitrage.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef vivelafete het volgende:
Weer buitenspel gegeven![]()
Zuiver doelpunt Gladbach!
Jones zat achter het stuur zeker?quote:Op zondag 22 april 2012 23:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huntelaar vergeten
http://www.goal.com/de/ne(...)as-jan-huntelaar-mit
thanksquote:
Nog niet helemaal, maar Hertha noch Köln acht ik in staat de play-offs te winnen. Zelfs als Paderborn de tegenstander is.quote:
Onzin. Zowel Keulen als Berlijn zijn qua selectie vele malen beter dan Dusseldorf of Paderborn. Lastiger gaat het worden als St. Pauli de tegenstander wordt, al verkeren die in een vormcrisis. Die vind ik wel een aardig elftal hebben, alleen komt het er niet uit.quote:Op zondag 29 april 2012 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar Hertha noch Köln acht ik in staat de play-offs te winnen. Zelfs als Paderborn de tegenstander is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |