abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111774905
Kursor ik snap dat je nergens op durft te hopen nu. Hoop dat ze die revisie dan gedaan hebben! En natuurlijk op een dikke vette 0!!

En ik begrijp je Ikea stukje zo goed! Ikea is echt geeeen goede plek om te zijn als je met dit soort dingen bezig bent ;( buiken, wagens, kindjes overal :*
Dikke kus hoor, en huil maar gewoon als je dat nodig hebt. Het is allemaal nog zo onzeker en onduidelijk... Ik hoop zo hard dat je snel goed nieuws krijgt
pi_111920721
Moederdag vond ik echt een afschuwelijke dag dit jaar :@
De lompe opmerking van mijn schoonzus heeft daar niet echt aan meegeholpen :X
"Jaaa, vandaag is moederdag. Alle moeders worden lekker verwend en hoeven lekker niets te doen!" En ik stond met legen handen -O-

Maar goed, daarvoor kwam ik niet het topic binnen walsen....
Mijn vriend en ik hebben een behoorlijk rotjaar achter de rug (verlies van zijn vader, ziekte, etc.). Hij is hier erg door van slag en blijft erg hangen in een negatieve spiraal. Het enorme verdriet van het verliezen van ons kindje kwam dus grotendeels op mijn schouders neer, want voor mijn verdriet had hij simpelweg geen ruimte.
Afgelopen zaterdag besloot ik dat ik zo niet door kan gaan en heb besloten om alleen verder te gaan.

Voorlopig ben ik bij mijn ouders en ga ik hard op zoek naar eigen woonruimte.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:30:31 #278
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_111921524
-Tuktuk-, kunnen jullie niet samen hulp zoeken?
Sterkte in elk geval!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:40:40 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111921888
Soms zorgen dit soort gebeurtenissen ervoor dat je erachter komt dat je relatie gewoon niet is wat je erin zocht...

Ik kan me niet voorstellen dat alleen het niet kwijt kunnen van je verdriet het enige is... Let op dat je zelf ook niet te veel gaat zwelgen. Een miskraam na 6 weken is echt niet te vergelijken met het overlijden van een ouder... Ik ken jullie verdere situatie niet en weet niet in hoeverre de negatieve spiraal van hem is, maar volgens mij zit jij er, gezien je reacties in dit topic, ook in en zou samen eens met iemand praten geen kwaad kunnen...

Mits er nog genoeg liefde is natuurlijk...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:43:42 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111922001
sowieso gaan mannen heel anders om met dit soort verlies. Waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat 't jou nog zoveel doet...
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:46:56 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111922121
Oh en voor er hier iemand over me heen valt ivm ongevoeligheid omdat ik niet weet waar ik 't over heb... 2009 was mijn rotjaar, 4 miskramen, schoonvader overleden en een burnout ;)

Ik doe even hard, juist omdat ik weet wat het is...
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:49:16 #282
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111922218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:40 schreef flugeltje het volgende:
Soms zorgen dit soort gebeurtenissen ervoor dat je erachter komt dat je relatie gewoon niet is wat je erin zocht...

Ik kan me niet voorstellen dat alleen het niet kwijt kunnen van je verdriet het enige is... Let op dat je zelf ook niet te veel gaat zwelgen. Een miskraam na 6 weken is echt niet te vergelijken met het overlijden van een ouder... Ik ken jullie verdere situatie niet en weet niet in hoeverre de negatieve spiraal van hem is, maar volgens mij zit jij er, gezien je reacties in dit topic, ook in en zou samen eens met iemand praten geen kwaad kunnen...

Mits er nog genoeg liefde is natuurlijk...
Ik denk dat verdriet bij elke persoon anders is en dat je het simpelweg niet kunt vergelijken.

Maar zo prille zwangerschap, besef je gewoon dat erg veel prille zwangerschappen niet goed gaan. Meestal weet je niet eens dat je zwanger bent, en ben je een paar dagen te laat ofzo.. Bij 6 weken zwangerschap is er ook niet echt sprake van een kindje, maar het is niet meer dan een vruchtje, zelfs nog zonder hartje...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_111922251
Ja, ik val wel een beetje over je ongevoeligheid.

Deze beslissing is echt niet zomaar genomen. Er staat ook niet voor niets "verlies van zijn vader, ziekte, etc.. We hebben echt een afschuwelijk jaar achter de rug, waar we niet zo 123 uit gaan komen. Het doet me ontzettend veel pijn, maar ik MOET voor mezelf kiezen, omdat ik er anders aan onderdoor ga.
Dus als je de verder situatie niet kent, houd dan gewoon je mond.

En nee, zwelgen is wel het laatste dat ik doe. Ik werk keihard om alles zo normaal mogelijk te laten verlopen, maar daar moeten er wel twee aan meewerken.
pi_111922336
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:50 schreef -Tuktuk- het volgende:

Deze beslissing is echt niet zomaar genomen. Er staat ook niet voor niets "verlies van zijn vader, ziekte, etc.. We hebben echt een afschuwelijk jaar achter de rug, waar we niet zo 123 uit gaan komen. Het doet me ontzettend veel pijn, maar ik MOET voor mezelf kiezen, omdat ik er anders aan onderdoor ga.

En nee, zwelgen is wel het laatste dat ik doe. Ik werk keihard om alles zo normaal mogelijk te laten verlopen, maar daar moeten er wel twee aan meewerken.
Jij wilt je verhaal kwijt en doet dat op een discussieforum. Dus moet je niet gek kijken dat mensen reageren ook al kennen ze de rest van de situatie niet. Dan zou je de rest van de situatie er in moeten zetten zodat men daar niet over kan vallen. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:52:57 #285
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111922349
quote:

Daarom zeg ik ook, ik ken jullie situatie niet. Ik viel even over het feit dat je het alleen over het verdriet had wat je niet kwijt kon. Niet omdat ik je neer wil sabelen, maar omdat ik het zonde zou vinden als je een mooie relatie hierom zou weggooien. (jullie houden immers genoeg van elkaar om ook aan kinderen te willen beginnen)
pi_111922391
Joh, laat ook maar.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:53:54 #287
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111922399
quote:

Helaas kom je er in moeilijke situaties pas achter of je relatie dat aankan...
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:55:02 #288
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111922450
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk dat verdriet bij elke persoon anders is en dat je het simpelweg niet kunt vergelijken.

Maar zo prille zwangerschap, besef je gewoon dat erg veel prille zwangerschappen niet goed gaan. Meestal weet je niet eens dat je zwanger bent, en ben je een paar dagen te laat ofzo.. Bij 6 weken zwangerschap is er ook niet echt sprake van een kindje, maar het is niet meer dan een vruchtje, zelfs nog zonder hartje...
Het ergste verdriet wat je zelf meemaakt is inderdaad altijd het ergst voor jezelf, dan valt elk vergelijk weg. Ik bedoelde het ook niet kwaad, maar ik kan mezelf voorstellen dat haar vriend meer bezig is met het verdriet om z'n vader dan om het verlies van een relatief prille zwangerschap (wat voor hem sowieso al heel erg onwerkelijk is)
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:56:36 #289
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111922538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef -Tuktuk- het volgende:
Joh, laat ook maar.
Ik bedoelde het niet kwaad... Juist omdat ik weet hoe moeilijk dit soort situaties zijn reageerde ik... Je relatie komt gewoon flink onder druk te staan.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:59:49 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111922694
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het ergste verdriet wat je zelf meemaakt is inderdaad altijd het ergst voor jezelf, dan valt elk vergelijk weg. Ik bedoelde het ook niet kwaad, maar ik kan mezelf voorstellen dat haar vriend meer bezig is met het verdriet om z'n vader dan om het verlies van een relatief prille zwangerschap (wat voor hem sowieso al heel erg onwerkelijk is)
Dat is zo... Voor mannen is het meestal pas tastbaar als ze er echt iets mee kunnen... Het is naar dat jullie geen ruimte meer hadden voor ieders verdriet.
pi_111928894
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef -Tuktuk- het volgende:
Joh, laat ook maar.
Als je geen (ook nog goed bedoeld!) reactie wilt op wat je schrijft moet je een dagboek nemen. Als je ook zo op je partner reageert snap ik dat het niet zo gezellig is thuis.
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:42:06 #292
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_111929589
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Als je geen (ook nog goed bedoeld!) reactie wilt op wat je schrijft moet je een dagboek nemen. Als je ook zo op je partner reageert snap ik dat het niet zo gezellig is thuis.
Amen
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_111939119
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Au :X
pi_111939268
mensen afzeiken is een topic verderop toch :?

sure, het hoort hier niet. maar die hardheid en oordeel evenmin
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_111940807
Ik heb nog geen oordeel voorbij zien komen en afzeiken evenmin.
pi_111941335
Ik begrijp best dat dit niet is wat Tuktuk wil horen..

Ik zei het al eerder, je hebt een moeilijke beslissing moeten maken Tuktuk, ik hoop dat het je goed gaat! :*
Overigens.. Ik ben mijn moeder verloren en ik vond het soort verdriet best aardig op elkaar lijken. Het gevoel van rouwen was bij mijn moeder net zo sterk als bij de miskraam. Bij mijn moeder had ik alleen veel meer moeite om mijn normale leven terug te vinden.
E.
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:06:21 #297
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111941650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef simmu het volgende:
mensen afzeiken is een topic verderop toch :?

sure, het hoort hier niet. maar die hardheid en oordeel evenmin
afzeiken? Ik probeerde alleen maar goedbedoeld even een spiegel voor te houden. Ik weet hoe pijnlijk het kan zijn en dat je dan elkaar wel eens uit het oog kunt verliezen. Zou zonde zijn om daar je relatie voor op het spel te zetten...

Maar goed, zelfs goedbedoeld advies is blijkbaar niet welkom. Ik weet wel dat ik destijds blij was dat iemand me even met beide benen op de grond zette. Ik heb nu nog steeds m'n geweldige vent en als bonus nog twee miniventjes ook... :Y
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:25:24 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_111942721
Ik hoop voor je dat dit inderdaad de juiste keuze is en dat je niet uit verdriet en hormoonfrustratie gehandeld hebt en er spijt van gaat krijgen. Dat zou zowel voor je ex als voor jou nog een extra hobbel in een moeilijke periode zijn :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111942831
Ik heb in mijn leven meer geleerd van mensen die kritisch waren dan van mensen die zeiden wat ik wilde horen. Neemt niet weg dat ik haar alle geluk wens.
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:33:23 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_111943110
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik begrijp best dat dit niet is wat Tuktuk wil horen..

Ik zei het al eerder, je hebt een moeilijke beslissing moeten maken Tuktuk, ik hoop dat het je goed gaat! :*
Overigens.. Ik ben mijn moeder verloren en ik vond het soort verdriet best aardig op elkaar lijken. Het gevoel van rouwen was bij mijn moeder net zo sterk als bij de miskraam. Bij mijn moeder had ik alleen veel meer moeite om mijn normale leven terug te vinden.
Maar jij bent de vrouw die de miskraam meemaakte en was zelf zwanger :) Dat maakt echt een groot verschil :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')