Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Het was leuk je gekend te hebben!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Chocomelkkoe het volgende:
pff niet leuk meer dit topic, ik zeg jullie vaarwel, ga wel ergens anders
Post gewoon een EA-linkje man, niks aan de hand!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Succes, mazzelquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Chocomelkkoe het volgende:
dag schatquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:41 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
doei dacht dat het hier leuk was
alsof ze dat gaan geloven... geeftjeenergie je mag ook op mijn direct message antwoorden hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
SB opende volgens mij geen bronze packs en hij gebruikt geen Cheat Engine.
Gyazo zuigt inderdaad, ik zie niks. :Squote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#h8tQsoQtbdjze
http://gyazo.com/2910a981d7be3062d570e51265763ffe.png
[ afbeelding ]
Naast mijn andere eredivisie/dutch
http://gyazo.com/f0c94354c0953db9924f63af785e91c7.png
[ afbeelding ]
Waar moet ik op antwoorden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
alsof ze dat gaan geloven... geeftjeenergie je mag ook op mijn direct message antwoorden hoor
als je nou gewoon een EA link post van je teamquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
kijk je direct message dan weet je het
Je zei alleen dat Mrfifa je psn is zodat je met meer vrienden kan spelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Post die EA link nouuu.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Hier heb ik hem dus op gepakt, hij draait overal omheen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nou gewoon een EA link post van je team
daarom heb ik er ook linkjes bij gezetquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gyazo zuigt inderdaad, ik zie niks. :S
Geef 'm nog één kans!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nou gewoon een EA link post van je team
Ik zie het. Jammer, want het is wel een handig programma.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
daarom heb ik er ook linkjes bij gezet
Nee dit is leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Jongens ga dit in een IRC chat uitvechten...
Dit is leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Jongens ga dit in een IRC chat uitvechten...
gast gaat moeilijk als je op de console zit, wat heeft die stoereboii wel misdaan dat er zo een saga rond wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier heb ik hem dus op gepakt, hij draait overal omheen.
Saga is Latijns toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
gast gaat moeilijk als je op de console zit, wat heeft die stoereboii wel misdaan dat er zo een saga rond wordt gemaakt?
Je zou weggaan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
gast gaat moeilijk als je op de console zit, wat heeft die stoereboii wel misdaan dat er zo een saga rond wordt gemaakt?
Ik gebruikte altijd nelom, maar Tiendalli ziet er ook goed uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Büttner ipv Tiendalli, maar daar verschillen de meningen over.
ben ik het wel mee eens, Büttner vond ik veel beter.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
je hoeft alleen uit fut menu te gaan op je console en je kunt op ea futquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Sowieso nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij bent dus echt SB.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Chocomelkkoe het volgende:
ik ben hier weg, leuke 2 dagen gehad
Doeiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Chocomelkkoe het volgende:
ik ben hier weg, leuke 2 dagen gehad
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
Het is wel toevallig dat de ajasieden een klopjacht houden en kontenlikker GJE.
Jood tot m'n doodquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
Ajasieden? Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
even quoten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
Wedden dat hij zomenteen nog een keer gaat posten? Of dat er binnen een week nog een nieuwkomer komt
Belgische met exact dezelfde opleidingquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
Wedden dat hij zomenteen nog een keer gaat posten? Of dat er binnen een week nog een nieuwkomer komt
Aanholt staat bij mij altijd voorin terwijl hij een back isquote:
Fres Russen tok!quote:
Hahaha, GJE gaat helemaal löss.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Holland's Next Peter R. De Vries?
Je weet dat Peter R. de Vries een subjectieve teringlijer is?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Musst du nicht lernen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Peter klapt jou vriend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat Peter R. de Vries een subjectieve teringlijer is?
Met vak 410 zekerquote:
Ja, maar dit is gewoon hilarischquote:
Ujellybra?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat Peter R. de Vries een subjectieve teringlijer is?
Niemand gaat happen dit keer. JAMMER! Peter is een boss, GJE is een boss, Feyenoord zuigt en vdm is een troll.quote:
Dit wordt m'n sigquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand gaat happen dit keer. JAMMER! Peter is een boss, GJE is een boss en Feyenoord zuigt!
neequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef StijnDa het volgende:
Ik had met iemand hier vorige week een discussie over hoe duur IF Taarabt zou zijn. Hij zei zeker 100k, ik zei veel minder, eerder de helft. Waarde nu, 30k.
Volgens mij Dudeweiser.
stoereboiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tevens heb ik de antwoorden van de toetsen weten te bemachtigen
Kan nog steeds kloppen he steefie de advocaat. In 2 min kan je wel met ander account inloggen, het is wel kansloos, mja het gaat over sbquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
TR gemacht: onheus bejegenen van een forumlid.Ik zie wel wie er op z'n falie krijgt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
TR gemacht: onheus bejegenen van een forumlid.Ik zie wel wie er op z'n falie krijgt.
Zo'n neefje zo'n neef. Ik ben niet voor niets familie van hemquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]Je bent net zo achterlijk als je neefje.
Ik blijf erbij dat het neefje niet bestaat. Ik geloof wel dat jij denkt dat het echt is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo'n neefje zo'n neef. Ik ben niet voor niets familie van hem
Hopelijk komt z'n neefje nooit op FOK!, dat wordt de grootste troll evah.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]Je bent net zo achterlijk als je neefje.
GT: Jamie iz Buddhaquote:doing a duplication glitch with my new software in my xbox so message me back if u want it done
Dan geef ik vdm nu op voor Holland's Got Talent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het neefje niet bestaat. Ik geloof wel dat jij denkt dat het echt is.
Ik een spellingscheckquote:
De nieuwe generatiequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk komt z'n neefje nooit op FOK!, dat wordt de grootste troll evah.
Op zeker dat ik ga samenspannen met mijn neefje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
De nieuwe generatie
Erik opvolger vsn SB
Tim86 opvolger van Toefjes
Tenzij hij met zijn moeder mee gaat naar Oekraïne als het huwelijk stuk loopt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef laucas het volgende:
Toefjes Junior zal ook wel een keer verschijnen hier, als Toefjes Senior met zijn FUT-pensioen zit.
Toen dachten we nog dat het een CAM was dus niet eerlijk. Jij zei 50K/40K ik 60K en iemand anders 100K weet niet meer wiequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef StijnDa het volgende:
Ik had met iemand hier vorige week een discussie over hoe duur IF Taarabt zou zijn. Hij zei zeker 100k, ik zei veel minder, eerder de helft. Waarde nu, 30k.
Volgens mij Dudeweiser.
Ik ook niet, maar daarom waren wij zijn favorieten hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
Dan wil ik mijn excuses aanbieden maar ik ben niet zo snel achterdochtig
Dan nog weet ik niet wat SB verkeerd heeft gedaan
ja, zijn naam is doorgestreept dus hij heeft nog een ban.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap niks van die IP-check? Ik zie niks anders dan gewoon zijn profiel? Of ben ik nou de domme vwo'er?
Zijn naam is doorgestreept. Dus gebanned xDquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap niks van die IP-check? Ik zie niks anders dan gewoon zijn profiel? Of ben ik nou de domme vwo'er?
Ik heb een TR gedaan met het verzoek om het IP van Stoereboii en Choco te checken, die kwamen overeenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
Maar dit scheelt 3,5 keer de waardequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen dachten we nog dat het een CAM was dus niet eerlijk. Jij zei 50K/40K ik 60K en iemand anders 100K weet niet meer wieniet Epicdude29324 dacht ik.
Net zoals met Menez LM dis had als CAM ook veel meer waard geweest.quote:
Ja 100kquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net zoals met Menez LM dis had als CAM ook veel meer waard geweest.
Ik dacht dat Choco nog aan het posten wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
Ik heb wel even een UI gekaapt omdat ik die echt beestachtig stylo vind
Gun mij die UI, pak jij je oude weer!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
Ik heb wel even een UI gekaapt omdat ik die echt beestachtig stylo vind
Nee maar meer dan 15Kquote:
Ik was eerstequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gun mij die UI, pak jij je oude weer!
Kinderachtigquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tenzij hij met zijn moeder mee gaat naar Oekraïne als het huwelijk stuk loopt.
Ik doe je gewoon naquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik was eerste
Doe anders met NL vlag op achtergrond en oranje vlaggen in de hand
And they lived happily ever after ....quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
Heeft stoereboii toch nog iets goed gedaan. Wat een baas is het toch
?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
Heeft stoereboii toch nog iets goed gedaan. Wat een baas is het toch
quote:
Bitch pleasequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tevens wat had SB eigenlijk fout gedaan?
Ik zit gewoon de hele dag al in jeans hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Thorb het volgende:
Vandermar trek eerst eens een broek aan voordat je een discussie begint
Die van jou is echt gay, 2 mannen zowat in elkaar is echt hommo!quote:
Met 2 vlaggetjes heen en weer kkren is homoachtig!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van jou is echt gay, 2 mannen zowat in elkaar is echt hommo!
I saw what you editted therequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met 3 vlaggetjes heen en weer kkren is homoachtig!!
Ja, dat 3 vlaggen gay zijn maar 2 nietquote:
2 ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, dat 3 vlaggen gay zijn maar 2 niet
Neehee, jij zei 3 dus dan is het 3quote:
3 en 1 ok?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neehee, jij zei 3 dus dan is het 3
Suarez 7 chem maxquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/428051
Itaguay
[ afbeelding ]
Wilde eigenlijk SIF Caceres RB, maar dat schiet niet zo op als ik EN een goede verhouding Italianen/Uru's wil houden EN per se Gargano als rechter CDM wil..die linker komt bij mij altijd mega vaak voor het doel en die rechter amper.
edit: Suarez CAM uiteraard, alles is 9 chem. Heb IF ipv SIF MArchisio omdat ik de SIF al heb en de verschillen zijn toch niet merkbaar imo
Straks ook al gepost maar toen begon het SB gebeuren net
Gewoon 9 chem hoorquote:
Van Deelen. Het moet aan de naam liggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
Excelsior speelt wel aardig moet ik zeggen, die Van Deelen is een aardig goede back en Jansen is een erg fijne en goede middenvelder voor ze.
Heeft gewoon 9quote:
Ik dacht heel even dat grote vriend Puremelkkoe terug wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
Oh man, ik heb Taarabt net verkocht maar nu wil ik weer een team met hem
Die zullen er best veel zijn..zelf ook al een paar keer eentje mee tegen gekomenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef diedjuh het volgende:
Haha ik moet nu tegen een team dat ook FC Bacardi heet
Goed plan, ik ga een team maken met Nilmar en Taarabtquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
YES VOOR HET EERST GEWONNEN VAN EEN TEAM MET NILMAR ERIN.
Combinatie van 4 dingen die hij doetquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:54 schreef Rijst het volgende:
Hoe doe je die celebration van Robben? Toen die tegen United scoorde
Die een-na-laatstequote:
Die vier zijn volgens mij allemaal wel te maken met A B X Y, en het rechterpookje naar links, rechts, boven, beneden.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
Wie kan een leuk team voor mij maken van rond de 20K met Taarabt als CAM. Het moet een formatie met 4 verdedigers zijn en geen 4-5-14-3-2-1 mag ook maar 4-3-3 weer niet
Armen spreiden? 2x op X rammen en inhouden volgens mij. En dan 2x op Y rammen en inhouden en je hebt een comboquote:
Taarabt mag wle CM.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Taarabt mag dus ook cm. Geen ajacieden zeker? Of alleen Vertonghen niet?
Tussen die armen spreiden en die laatste heb je er nog 1. Dat ie met zijn hand schudtquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Armen spreiden? 2x op X rammen en inhouden volgens mij. En dan 2x op Y rammen en inhouden en je hebt de een combo
Dat doe je met driehoekje inhouden. Y volgens mij op XBOX.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tussen die armen spreiden en die laatste heb je er nog 1. Dat ie met zijn hand schudt![]()
Nee dan gaat hij met zn hand wapperen ipv van schudden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat doe je met driehoekje inhouden. Y volgens mij op XBOX.
http://futhead.com/12/squad/432198 niet echt wat ik wilde, maar Tshabalalaquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Taarabt mag wle CM.
Volgende 3 spelers mogen er niet in
Vertongen
Suarez
v/d wiel.
Hele tijd op Y rammen is wapperenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee dan gaat hij met zn hand wapperen ipv van schudden.
Serero is echt pauper, ik heb hem geprobeerd en is totaal niets en die stats van McCarthy, tering dat zoiets zilver is, eerder 63 non rarequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/432198 niet echt wat ik wilde, maar Tshabalala
Ja beetje jammer dat alle Zuid-Afrikanen falen, vond Tshabalala lekker spelen maar je kan er geen team meemakenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Serero is echt pauper, ik heb hem geprobeerd en is totaal niets en die stats van McCarthy, tering dat zoiets zilver is, eerder 63 non rareToch bedankt voor de poging
Jij hebt Serero geprobeerd?:oquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Serero is echt pauper, ik heb hem geprobeerd en is totaal niets en die stats van McCarthy, tering dat zoiets zilver is, eerder 63 non rareToch bedankt voor de poging
Niet met Serero om kunnen gaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Watch out, we have got a fanboy over here!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet met Serero om kunnen gaanHij heeft lage strength maar 94 balance ofzo.
Iemand op het EA forum vergeleek zijn stats met die van Philippe Coutinho en hij kwam tot de conclusie dat Serero zijn stats beter zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Watch out, we have got a fanboy over here!!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien een leuk idee om die te pricefixen.
Nee man, die is nog in pakjes, je kan beter Taiwo van AC Milan nemen....quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien een leuk idee om die te pricefixen.
En dat Coutinho beter speeltquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand op het EA forum vergeleek zijn stats met die van Philippe Coutinho en hij kwam tot de conclusie dat Serero zijn stats beter zijn
Iedereen had al door dat het geen aanwinst was voor het topicquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef MaartenFM het volgende:
Haha was even benieuwd door de topictitel en heb even terug moeten lezen maar GJE verdiend wel een pluim in deze kwestieSB had ons wel even te pakken voor een paar dagen helaas
verdient.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef MaartenFM het volgende:
Haha was even benieuwd door de topictitel en heb even terug moeten lezen maar GJE verdiend wel een pluim in deze kwestieSB had ons wel even te pakken voor een paar dagen helaas
Nee, ook dat Serero beter speelt. Hij heeft ook nog 72 finishing ofzo (alleen lage shot power maar dat maakt niet veel uit)quote:
Kijk alles van Barcaquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kijkt iemand hier Barça? Ze spelen wel.
Whatch out, we've got a fanboy.quote:
Ik kijk nooit naar ze behalve in de CL en de El Classico's. Maar ik vind ze ijzersterk spelen atm!quote:
Door deze reactie daalt het weer...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn respectpercentage stijgt goed
Van 0 naar 0.1 op schaal van 10.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn respectpercentage stijgt goed
Liverpool gaat lekker!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
Mijn Win/loss ratio is boven de 0,5
64 wins en 126 losses woosh
Als ze een beetje gas geven wel ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar ze behalve in de CL en de El Classico's. Maar ik vind ze ijzersterk spelen atm!
Lees m'n sigquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door deze reactie daalt het weer...
0-2 voor. Maar de keeper van Liverpool (Doni?) kreeg net rood. Penalty voor Blackburn, en die invaller hield hem.quote:
Komt net te laat voor een IF dan. Of een MotM editie voor Maxi, maar daar geloof ik niet in.quote:
Die keeper die inviel pakte meteen de penaltyquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Komt net te laat voor een IF dan. Of een MotM editie voor Maxi, maar daar geloof ik niet in.
Dus Reina is geblesseerd en Doni heeft rood te pakken. Wie moeten ze er dan nog inzetten? Suarez misschien, deed het ook goed op het WKquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die keeper die inviel pakte meteen de penalty
quote:
Vrije trappen met Kolodinquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#htNLPPttbdjDa
niet haten op 5atbwas de enige manier om obinna er in te krijgen met 9 chem, nu twee keer het silver show off toernooi gewonnen met dit team.
Jammer VDM, volgende troll beterquote:
Jones? Die 64 rated bronze.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dus Reina is geblesseerd en Doni heeft rood te pakken. Wie moeten ze er dan nog inzetten? Suarez misschien, deed het ook goed op het WK
Niet alles wat ik zeg is als troll bedoeldquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jammer VDM, volgende troll beter
96 shot powerquote:
Chamberlainquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#htNLPPttbdjDa
niet haten op 5atbwas de enige manier om obinna er in te krijgen met 9 chem, nu twee keer het silver show off toernooi gewonnen met dit team.
Je kraamt gewoon altijd onzin uit. Geeft niet, komt door het lage IQ. Genetisch bepaald, maar komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet alles wat ik zeg is als troll bedoeld
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kraamt gewoon altijd onzin uit. Geeft niet, komt door het lage IQ. Genetisch bepaald, maar komt wel goed schatje
Dan heb jij altijd ongelijk want je beledigd alles en iedereenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)
Wil je dan al mijn 8K posts erbij halen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan heb jij altijd ongelijk want je beledigd alles en iedereen
Shit just got real!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan heb jij altijd ongelijk want je beledigd alles en iedereen
8000 ongelijkhedenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil je dan al mijn 8K posts erbij halen?
Pak ze er eens even bijquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
Die 2 avatars van ons VDM, gaan precies tegenovergestelde richting in
Jouw posts, niet de mijnequote:
Wat klaag je danquote:
Kan zijn dat hij gewoon de fitness van zijn andere team weer omhoog wil...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die zijn controller al meteen neer legt bij het zien van de teams![]()
Sig van toepassingquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat klaag je danTevens heb ik een veel betere functie en ben ik veel behulpzamer. En mijn mening telt.
Zou best kunnen, nu lekker balbezit houdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij gewoon de fitness van zijn andere team weer omhoog wil...
Bewijst maar weer mijn gelijk.quote:
Werd tijd dat je het in zou zien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandermar, je heb compleet gelijk
Krasic is honderdmiljoenmiljard keer beter dan IF Pepequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/432238
Team is al af.Op Pepe na, daar heb ik Krasic voorlopig.
Heb zelfs nog genoeg op de TP om Gerrard weer te halen.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krasic is honderdmiljoenmiljard keer beter dan IF Pepe
En Adam > Henderson denk ik? Alleen wat minder pace..verder overal beter..quote:
ik heb die IF pepe, kan niks joh die man. met z'n 2 star skillmovesquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/432238
Team is al af.Op Pepe na, daar heb ik Krasic voorlopig.
Heb zelfs nog genoeg op de TP om Gerrard weer te halen.
93 zelfs als je 100 chem hebtquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
Hihi, leuk team met Kolodin 88 longshotsziek gewoon
http://www.futhead.com/12/squad/432726
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Adam > Henderson denk ik? Alleen wat minder pace..verder overal beter..
Di Natale IF Cavaniquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/428051
Itaguay
[ afbeelding ]
Wilde eigenlijk SIF Caceres RB, maar dat schiet niet zo op als ik EN een goede verhouding Italianen/Uru's wil houden EN per se Gargano als rechter CDM wil..die linker komt bij mij altijd mega vaak voor het doel en die rechter amper.
edit: Suarez CAM uiteraard, alles is 9 chem. Heb IF ipv SIF MArchisio omdat ik de SIF al heb en de verschillen zijn toch niet merkbaar imo
Straks ook al gepost maar toen begon het SB gebeuren net
mooi, 2 zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Die heb ik zelfs nog in m'n club.
2*
Eens. Ik ben nog een skiller ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mooi, 2 zou verboden moeten worden
oeh i wanna see. na barca potje? (rond 11)quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eens. Ik ben nog een skiller ook.Ik wist dat niet.
Ja, kan misschien wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oeh i wanna see. na barca potje? (rond 11)
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Di Natale IF Cavani
IF Ramirez Suarez
IF Marchisio IF Gargano
Balzaretti Ogbonna IF Chiellini IF Caceres
Buffon
Rage quit na 24 minuten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, kan misschien wel.Zo even kijken.
Ik begin nu met m'n eerste potje met Zlatan tegen een 5-2-2-1 BBVA team.Paupers.
haha raar, de bal nooit hebben hoort sowieso bij z'n tactiek zou je denkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rage quit na 24 minuten.Drie skillruns gehad met Zlatan, niet eens goals en hij was weg.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/432843
Tweede helft Hernandez erin. Voor wat meer PACCCCCEEEEEE!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
MIjn variant is wat goedkoper though..NIF Cavani, UP Suarez, IF Marchisio
Baaschquote:
Thanks, als ik de stats zo zie kan ik niet om Criscito heenquote:
Bwehehequote:
Wat is er zo speciaal aan hem dan? Zero weight?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik dit zie besef ik hoeveel geluk ik heb gehad toen ik hem voor 300 coins kocht:
[ afbeelding ]
Hij was CF en iemand heeft hem in een CM veranderd.
Dit is trouwens niet die van mij die werd verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |