Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Het was leuk je gekend te hebben!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Chocomelkkoe het volgende:
pff niet leuk meer dit topic, ik zeg jullie vaarwel, ga wel ergens anders
Post gewoon een EA-linkje man, niks aan de hand!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Succes, mazzelquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Chocomelkkoe het volgende:
dag schatquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:41 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
doei dacht dat het hier leuk was
alsof ze dat gaan geloven... geeftjeenergie je mag ook op mijn direct message antwoorden hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
SB opende volgens mij geen bronze packs en hij gebruikt geen Cheat Engine.
Gyazo zuigt inderdaad, ik zie niks. :Squote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#h8tQsoQtbdjze
http://gyazo.com/2910a981d7be3062d570e51265763ffe.png
[ afbeelding ]
Naast mijn andere eredivisie/dutch
http://gyazo.com/f0c94354c0953db9924f63af785e91c7.png
[ afbeelding ]
Waar moet ik op antwoorden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
alsof ze dat gaan geloven... geeftjeenergie je mag ook op mijn direct message antwoorden hoor
als je nou gewoon een EA link post van je teamquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
kijk je direct message dan weet je het
Je zei alleen dat Mrfifa je psn is zodat je met meer vrienden kan spelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Post die EA link nouuu.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Hier heb ik hem dus op gepakt, hij draait overal omheen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nou gewoon een EA link post van je team
daarom heb ik er ook linkjes bij gezetquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gyazo zuigt inderdaad, ik zie niks. :S
Geef 'm nog één kans!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nou gewoon een EA link post van je team
Ik zie het. Jammer, want het is wel een handig programma.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
daarom heb ik er ook linkjes bij gezet
Nee dit is leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Jongens ga dit in een IRC chat uitvechten...
Dit is leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Jongens ga dit in een IRC chat uitvechten...
gast gaat moeilijk als je op de console zit, wat heeft die stoereboii wel misdaan dat er zo een saga rond wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier heb ik hem dus op gepakt, hij draait overal omheen.
Saga is Latijns toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
gast gaat moeilijk als je op de console zit, wat heeft die stoereboii wel misdaan dat er zo een saga rond wordt gemaakt?
Je zou weggaan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
gast gaat moeilijk als je op de console zit, wat heeft die stoereboii wel misdaan dat er zo een saga rond wordt gemaakt?
Ik gebruikte altijd nelom, maar Tiendalli ziet er ook goed uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Büttner ipv Tiendalli, maar daar verschillen de meningen over.
ben ik het wel mee eens, Büttner vond ik veel beter.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
je hoeft alleen uit fut menu te gaan op je console en je kunt op ea futquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Sowieso nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij bent dus echt SB.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Chocomelkkoe het volgende:
ik ben hier weg, leuke 2 dagen gehad
Doeiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Chocomelkkoe het volgende:
ik ben hier weg, leuke 2 dagen gehad
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
Het is wel toevallig dat de ajasieden een klopjacht houden en kontenlikker GJE.
Jood tot m'n doodquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
Ajasieden? Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
even quoten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
Wedden dat hij zomenteen nog een keer gaat posten? Of dat er binnen een week nog een nieuwkomer komt
Belgische met exact dezelfde opleidingquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
Wedden dat hij zomenteen nog een keer gaat posten? Of dat er binnen een week nog een nieuwkomer komt
Aanholt staat bij mij altijd voorin terwijl hij een back isquote:
Fres Russen tok!quote:
Hahaha, GJE gaat helemaal löss.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Holland's Next Peter R. De Vries?
Je weet dat Peter R. de Vries een subjectieve teringlijer is?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Musst du nicht lernen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Peter klapt jou vriend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat Peter R. de Vries een subjectieve teringlijer is?
Met vak 410 zekerquote:
Ja, maar dit is gewoon hilarischquote:
Ujellybra?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat Peter R. de Vries een subjectieve teringlijer is?
Niemand gaat happen dit keer. JAMMER! Peter is een boss, GJE is een boss, Feyenoord zuigt en vdm is een troll.quote:
Dit wordt m'n sigquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand gaat happen dit keer. JAMMER! Peter is een boss, GJE is een boss en Feyenoord zuigt!
neequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef StijnDa het volgende:
Ik had met iemand hier vorige week een discussie over hoe duur IF Taarabt zou zijn. Hij zei zeker 100k, ik zei veel minder, eerder de helft. Waarde nu, 30k.
Volgens mij Dudeweiser.
stoereboiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tevens heb ik de antwoorden van de toetsen weten te bemachtigen
Kan nog steeds kloppen he steefie de advocaat. In 2 min kan je wel met ander account inloggen, het is wel kansloos, mja het gaat over sbquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
TR gemacht: onheus bejegenen van een forumlid.Ik zie wel wie er op z'n falie krijgt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
TR gemacht: onheus bejegenen van een forumlid.Ik zie wel wie er op z'n falie krijgt.
Zo'n neefje zo'n neef. Ik ben niet voor niets familie van hemquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]Je bent net zo achterlijk als je neefje.
Ik blijf erbij dat het neefje niet bestaat. Ik geloof wel dat jij denkt dat het echt is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo'n neefje zo'n neef. Ik ben niet voor niets familie van hem
Hopelijk komt z'n neefje nooit op FOK!, dat wordt de grootste troll evah.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]Je bent net zo achterlijk als je neefje.
GT: Jamie iz Buddhaquote:doing a duplication glitch with my new software in my xbox so message me back if u want it done
Dan geef ik vdm nu op voor Holland's Got Talent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het neefje niet bestaat. Ik geloof wel dat jij denkt dat het echt is.
Ik een spellingscheckquote:
De nieuwe generatiequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk komt z'n neefje nooit op FOK!, dat wordt de grootste troll evah.
Op zeker dat ik ga samenspannen met mijn neefje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
De nieuwe generatie
Erik opvolger vsn SB
Tim86 opvolger van Toefjes
Tenzij hij met zijn moeder mee gaat naar Oekraïne als het huwelijk stuk loopt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef laucas het volgende:
Toefjes Junior zal ook wel een keer verschijnen hier, als Toefjes Senior met zijn FUT-pensioen zit.
Toen dachten we nog dat het een CAM was dus niet eerlijk. Jij zei 50K/40K ik 60K en iemand anders 100K weet niet meer wiequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef StijnDa het volgende:
Ik had met iemand hier vorige week een discussie over hoe duur IF Taarabt zou zijn. Hij zei zeker 100k, ik zei veel minder, eerder de helft. Waarde nu, 30k.
Volgens mij Dudeweiser.
Ik ook niet, maar daarom waren wij zijn favorieten hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
Dan wil ik mijn excuses aanbieden maar ik ben niet zo snel achterdochtig
Dan nog weet ik niet wat SB verkeerd heeft gedaan
ja, zijn naam is doorgestreept dus hij heeft nog een ban.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap niks van die IP-check? Ik zie niks anders dan gewoon zijn profiel? Of ben ik nou de domme vwo'er?
Zijn naam is doorgestreept. Dus gebanned xDquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap niks van die IP-check? Ik zie niks anders dan gewoon zijn profiel? Of ben ik nou de domme vwo'er?
Ik heb een TR gedaan met het verzoek om het IP van Stoereboii en Choco te checken, die kwamen overeenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
Maar dit scheelt 3,5 keer de waardequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen dachten we nog dat het een CAM was dus niet eerlijk. Jij zei 50K/40K ik 60K en iemand anders 100K weet niet meer wieniet Epicdude29324 dacht ik.
Net zoals met Menez LM dis had als CAM ook veel meer waard geweest.quote:
Ja 100kquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net zoals met Menez LM dis had als CAM ook veel meer waard geweest.
Ik dacht dat Choco nog aan het posten wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
Ik heb wel even een UI gekaapt omdat ik die echt beestachtig stylo vind
Gun mij die UI, pak jij je oude weer!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
Ik heb wel even een UI gekaapt omdat ik die echt beestachtig stylo vind
Nee maar meer dan 15Kquote:
Ik was eerstequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gun mij die UI, pak jij je oude weer!
Kinderachtigquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tenzij hij met zijn moeder mee gaat naar Oekraïne als het huwelijk stuk loopt.
Ik doe je gewoon naquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik was eerste
Doe anders met NL vlag op achtergrond en oranje vlaggen in de hand
And they lived happily ever after ....quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
Heeft stoereboii toch nog iets goed gedaan. Wat een baas is het toch
?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
Heeft stoereboii toch nog iets goed gedaan. Wat een baas is het toch
quote:
Bitch pleasequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tevens wat had SB eigenlijk fout gedaan?
Ik zit gewoon de hele dag al in jeans hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Thorb het volgende:
Vandermar trek eerst eens een broek aan voordat je een discussie begint
Die van jou is echt gay, 2 mannen zowat in elkaar is echt hommo!quote:
Met 2 vlaggetjes heen en weer kkren is homoachtig!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van jou is echt gay, 2 mannen zowat in elkaar is echt hommo!
I saw what you editted therequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met 3 vlaggetjes heen en weer kkren is homoachtig!!
Ja, dat 3 vlaggen gay zijn maar 2 nietquote:
2 ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, dat 3 vlaggen gay zijn maar 2 niet
Neehee, jij zei 3 dus dan is het 3quote:
3 en 1 ok?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neehee, jij zei 3 dus dan is het 3
Suarez 7 chem maxquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/428051
Itaguay
[ afbeelding ]
Wilde eigenlijk SIF Caceres RB, maar dat schiet niet zo op als ik EN een goede verhouding Italianen/Uru's wil houden EN per se Gargano als rechter CDM wil..die linker komt bij mij altijd mega vaak voor het doel en die rechter amper.
edit: Suarez CAM uiteraard, alles is 9 chem. Heb IF ipv SIF MArchisio omdat ik de SIF al heb en de verschillen zijn toch niet merkbaar imo
Straks ook al gepost maar toen begon het SB gebeuren net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |