De ekte zitten in leestekensquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef TrippleDistilled het volgende:
Matige pics, had beter verwacht
Kan ik niets aan doen ik ben reptilianquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:33 schreef sinepedraap het volgende:
Je kijkt wel eng uit je ogen in die spiegel
Ik vind leuk om dat expres te doen, ik ga je helemaal kapot maken Pharkus!!!! HELEMAAL!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef Pharkus het volgende:
Waarom post je al mijn facebookvriendinnen?
Blijft mooi:quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen ik ben reptilian
Die is bijna op mang!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:01 schreef quirina het volgende:
Wat doet die tandpasta bij het bad mang?
Oh het is nohomo ok dan is t goed braddah!quote:
Het is je boyquote:
Panzer is een paar cm langer dan dat ik benquote:
Hij gaat d'r schaamhaar in de vorm van een J scheren. Ter verduidelijking: Het zijn Justin Timberlake en Mila Kunis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat doet die man bij die jongedame in jouw UI vaseline?
Hoe lang ben jequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die is bijna op mang!
[..]
Oh het is nohomo ok dan is t goed braddah!
[..]
Het is je boy![]()
[..]
Panzer is een paar cm langer dan dat ik ben
omg wie is dat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef Plantagehouder het volgende:
krabbeltje terug voor je film jong
[ afbeelding ]
HOUD JE GORWE KK BEK IK MKAKT JE HELEAMAL KAPOT MVULE HOERN !!!! GVD IK ZOEK GE!RFtsdgaswegagtw3tyqaquote:
Zeg het haar, Ricko. Dom wijf dat het is!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUD JE GORWE KK BEK IK MKAKT JE HELEAMAL KAPOT MVULE HOERN !!!! GVD IK ZOEK GE!RFtsdgaswegagtw3tyqa
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef Cher- het volgende:
Filmpje bekeken, RickoKun is knap als hij een gekke kop trekt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ga haten op lengtedeze man heeft meer swag dan shaq aan cm's heeft in zijn algehele lichaam.
Inderdaad met haar droevige UI haha egt zo stom gewon zij spreid de woord mense!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zeg het haar, Ricko. Dom wijf dat het is!
Hahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUD JE GORWE KK BEK IK MKAKT JE HELEAMAL KAPOT MVULE HOERN !!!! GVD IK ZOEK GE!RFtsdgaswegagtw3tyqa
True body van de jongen uit het filmpje is te opgepompt. Net een kippenborst en hij kan ook zo op zijn borst slaan als een gorilla zegmaar. Ik zie het al helemaal voor me in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha. Sorry ik digg geen kleinere guys
Vooral niet van die opgepompte anabolenkonten
Die mang is dik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
True body van de jongen uit het filmpje is te opgepompt. Net een kippenborst en hij kan ook zo op zijn borst slaan als een gorilla zegmaar. Ik zie het al helemaal voor me in ieder geval.
Hey nigga kom niet rof dan ik boss je zo in de de eierstokkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha. Sorry ik digg geen kleinere guys
Vooral niet van die opgepompte anabolenkonten
Hey kom je uit Rotterdam ofzo godverdomme waz met jou.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey nigga kom niet rof dan ik boss je zo in de de eierstokken
stiekem wil ze je ricko, doe je best jwzquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey kom je uit Rotterdam ofzo godverdomme waz met jou.
damsco, roffa, damnz G ik bok ze allemaal sooooowwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey kom je uit Rotterdam ofzo godverdomme waz met jou.
Nee is niet dikdikquote:
Oh mooi, kom meeten nu dan kleinequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
damsco, roffa, damnz G ik bok ze allemaal sooooowwwwwwwwwww
Kijk is goed blinde snol.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee is niet dikdik
Mooi om al die hyena chickies te zien geilen trouwenszo heb je nog eens het omgekeerde, meestal zijn het de boys die geilen op de chicks hier
Ik kijk toch ik zie serieus geen vieze vadsige dikzakquote:
Ik snap dit plaatje nog steeds niet trouwensquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dank je, hier een plaatje voor u speciaal:
[ afbeelding ]
Jaloers? Moet ik jaloers zijn dat Meloewa en andere geilen op Ricko? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik kijk toch ik zie serieus geen vieze vadsige dikzak
Ik zie een opgepompte gorilla
Jij bent jaloers want check die chicks geilen (Meloewa vooral) true story iedereen kan het zien.
Jij wil ook echt wel virtueel aanbeden worden door meisjes die niks ondernemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jaloers? Moet ik jaloers zijn dat Meloewa en andere geilen op Ricko? Kom op zeg.
Ik wil mijn broeder Ricko niet schaden dus ik ga je niet laten zien dat die wel dik is, maar geen stress die mang is al hard aan het BB'EN
Dat onnozele geschreeuw en gehijg en af en toe een loze zin doet 't 'm niet bij de rest van de bevolking. Only at fok. Dan moet je met van die kinderachtige kut grapjes komen voor 14-jarige kinderen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ricko begin serieus een YouTube channel, kun je zodalijk nog moneyz binnen harken ook nog.
Sure thang.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij wil ook echt wel virtueel aanbeden worden door meisjes die niks ondernemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |