Had dat dan in de TT gezetquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
Godver, waarom had ik lapo
Ik haat TT's maken.
Geen ideequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had dat dan in de TT gezet
Of heb je dat al eens gedaan
zeker hihiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik heb wel snarf blij gemaakt
Van een bruiloft komt een bruiloftquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef xFriendx het volgende:
Of: Singles op de bruiloft.
Dat kan nog suggereren dat sommigen zich ontworstelen aan het single leven
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag al een half jaar geen single leven meer
Straks verleer je het nog.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Wrijf het er maar in!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dat kan ik op tig manieren opvatten: je stalkt al een half jaar iemand, je woont weer bij je moeder, je deelt je gevangeniscel met iemand, of je bent gewoon bezet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Wil je er over praten?quote:
Na 6 maanden is het meestal nog wel tof ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een stuk leuker dan ervoor, dus ach
Die 2e en 3e zijn zo'n beetje hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat kan ik op tig manieren opvatten: je stalkt al een half jaar iemand, je woont weer bij je moeder, je deelt je gevangeniscel met iemand, of je bent gewoon bezet?
True, so fuckin true...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die 2e en 3e zijn zo'n beetje hetzelfde.
Ik hou een FOK!user bezetquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat kan ik op tig manieren opvatten: je stalkt al een half jaar iemand, je woont weer bij je moeder, je deelt je gevangeniscel met iemand, of je bent gewoon bezet?
quote:
Oh ok, mogen we weten wie? Dan gaan we hem bedreigen feliciteren?quote:
Oh, dat weten ze wel allemaal hier, Newbie114.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oh ok, mogen we weten wie? Dan gaan we hem bedreigen feliciteren?
Ach je bent niet de enige hierquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:29 schreef Edarrawen het volgende:
Wij hebben wel een spannend verhaal. We gaan dalijk naar de Aldi om kauwgum te kopen. Dat gaat echt vechten worden
Er niet zo'n drama van maken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige hier![]()
Iemand nog tips om een bruiloft te overleven als single?
Dat zegt helaas meer over jou dan over het bestaan als single.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
Dit was mijn laatste post als vrijgezel..
Voor wie? Je weet dat meer dan de helft van huwelijk in scheiding eindigenquote:
Ik wil je date wel zijn, ik zie er denk ik vast wel goed uit in een rokje en die scheermesjes van de Aldi zijn zo fuckin scherp dat ik echt glad ben overal....quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige hier![]()
Iemand nog tips om een bruiloft te overleven als single?
De rest is geschiedenis en uitgebreid hier besproken toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
Dit was mijn laatste post als vrijgezel:
[..]
Voor jezelf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor wie? Je weet dat meer dan de helft van huwelijk in scheiding eindigen
Ik post niet zo goed onder invloedquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat zegt helaas meer over jou dan over het bestaan als single.
Hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wil je date wel zijn, ik zie er denk ik vast wel goed uit in een rokje en die scheermesjes van de Aldi zijn zo fuckin scherp dat ik echt glad ben overal....
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De rest is geschiedenis en uitgebreid hier besproken toch?
Miss Universe mag transseksueel zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wil je date wel zijn, ik zie er denk ik vast wel goed uit in een rokje en die scheermesjes van de Aldi zijn zo fuckin scherp dat ik echt glad ben overal....
Je bent nu onder invloed van GHB?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik post niet zo goed onder invloed
Trouwenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Voor jezelf.
En sowieso.. de laatste tijd denk ik steeds vaker dat ik ueberhaupt niet wil trouwen.
Goed verhaal voor als je later groot bentquote:
Nee, zo ben ik normaalquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bent nu onder invloed van GHB?
Ik word niet meer groter, alleen nog maar ouder en breder.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed verhaal voor als je later groot bent
Moet je nagaan wat drugs met jou zouden doenquote:
Ik kan niet eens meer normaal typen dan, dat weet ik allangquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat drugs met jou zouden doen
Mijn zus is ook gelukkig samen met haar 1e vriendje toen ze nog puber was. Nu al 2 kinderen, een mooi groot koophuis, 2 dure autos, en hij heeft ook nog motors als hobby. Prima leven zonder getrouwd te zijn. Ze hoeft niet zo nodig in een trouwjurk, besteed het geld liever aan een leuke vakantie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trouwenvandaar dat ik die hele dag ook een grote poppenkast vindt. Ik moet naar de kerk waar ik al helemaal geen zin in heb
True.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word niet meer groter, alleen nog maar ouder en breder.
Waar ben je dan van onder de invloed?quote:
Ten tijde van mijn laatste vrijgezelle post die ik net neerzette.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waar ben je dan van onder de invloed?
Oh jammerquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word niet meer groter, alleen nog maar ouder en breder.
Ze zijn er gelukkig welquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gelukkig samen met haar 1e vriendje toen ze nog puber was. Nu al 2 kinderen, een mooi groot koophuis, 2 dure autos, en hij heeft ook nog motors als hobby. Prima leven zonder getrouwd te zijn. Ze hoeft niet zo nodig in een trouwjurk, besteed het geld liever aan een leuke vakantie.
Jammer dat er zo weinig vrouwen op mijn zus lijken...
Eh?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ten tijde van mijn laatste vrijgezelle post die ik net neerzette.
Het was tof
Hoezo ben ik zo onduidelijk dan?quote:
Was ik onder invloed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:29 schreef Edarrawen het volgende:
Wij hebben wel een spannend verhaal. We gaan dalijk naar de Aldi om kauwgum te kopen. Dat gaat echt vechten worden
Neequote:
Ik denk liefdequote:
Hoi Tijntjequote:
Ja klopt, ben met andere dingen beziggeweest de laatste dagen en heb niet veel tijd meer gehad om rond te lopen fokkenquote:
En dat natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk liefdelijkt mij duidelijk toch
Of het niets is, je het iedere dag gebruiktquote:
Oh wacht het een versterkte het anderequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of het niets is, je het iedere dag gebruikt
Beter dan geen tijd voor andere dingen overhouden omdat je teveel op fok zit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja klopt, ben met andere dingen beziggeweest de laatste dagen en heb niet veel tijd meer gehad om rond te lopen fokken
Is die rug al minder pijnlijk?quote:
nee, wel iets minder groot gebied, tis echt precies t gedeelte tussen mn schouderbladen, dus kan er ook vrij weinig verder mee doenquote:
Klopt. Ik moet zeggen dat ik het ook niet echt gemist heb. Heb gewoon leuke dingen gedaan de laatste dagen, alleen nu verveel ik me evenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Beter dan geen tijd voor andere dingen overhouden omdat je teveel op fok zit.
hebbie gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet zeggen dat ik het ook niet echt gemist heb. Heb gewoon leuke dingen gedaan de laatste dagen, alleen nu verveel ik me even
LAN-party met een paar vrienden (zijn ook blijven slapen), bezoek bij een kennis, bezoek bij familie, etentje gehad, om maar wat te noemenquote:
klinkt idd vrij druk! leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
LAN-party met een paar vrienden (zijn ook blijven slapen), bezoek bij een kennis, bezoek bij familie, etentje gehad, om maar wat te noemen
Klinkt als een levenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
LAN-party met een paar vrienden (zijn ook blijven slapen), bezoek bij een kennis, bezoek bij familie, etentje gehad, om maar wat te noemen
Stom is dat.. eerst verveel je jezelf de tering en ben je helemaal alleen. Maar als je genoeg te doen hebt, dan wordt het vermoeiend en begrijp je ineens weer waarom je alleen was in the first place.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en is best vermoeiend trouwens
Tsja ach als het maar leuk wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en is best vermoeiend trouwens
Ja klopt, maar op de 1 of andere manier had ik het ook wel even gezien op fok moet ik eerlijk zeggen. Er is niks nieuws voor me of zo, niks meer te ontdekken. En dan vind ik het saai of zo. Maar ik kom nog wel geregeld buurten hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:49 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Stom is dat.. eerst verveel je jezelf de tering en ben je helemaal alleen. Maar als je genoeg te doen hebt, dan wordt het vermoeiend en begrijp je ineens weer waarom je alleen was in the first place.
O, ik moet je nog feliciteren. Bij deze dan.quote:
Jij ook gefeliciteerdquote:
Topickillerquote:
Je kan beter leren die vaardigheid om te buigen in iets nuttigsquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:32 schreef clevy het volgende:
nutteloze vaardigheid.. kunt ze beter hier houden
Haar liedjes worden er niet beter op.quote:
Dus jij wilt beweren dat ze ooit iets goeds heeft gemaakt.quote:
Bad Romance, Pokerface, just dance, love game, telephone...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat ze ooit iets goeds heeft gemaakt.
Daarom metalquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Bad Romance, Pokerface, just dance, love game, telephone...
nojoke
Metaal, daar ben ik goed mee! Met snijbranders ookquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Metaal, daar ben ik goed mee! Met snijbranders ook
Edit: hai![]()
Jij snapt, ken jij toevallig nog een leuk single metalmeisje? Wat voor metal?quote:
Dan luister ik nog liever blueberry kisses van gaga manquote:
Blijkbaar heb je nog nooit goeie metal gehoordquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan luister ik nog liever blueberry kisses van gaga man
Symphonische metal. Dus wel het bescheidener deel van het spectrumquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij snapt, ken jij toevallig nog een leuk single metalmeisje? Wat voor metal?
Klopt wel. Je moet ook niet (gelijk) met het overdreven grunten en screamen beginnen te luisteren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je nog nooit goeie metal gehoordzonde want als je dat doet gaat er een wereld voor je open
Ik eigenlijk wel het hele spectrum Grind tot doom en symfo tot deathcorequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Symphonische metal. Dus wel het bescheidener deel van het spectrum
Inderdaad, toen ik naar metal begon te luisteren deed ik dat ook niet. Alhoewel Slipknotquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt wel. Je moet ook niet (gelijk) met het overdreven grunten en screamen beginnen te luisteren.
Ik ben ooit naar een metal concert geweest in Roemenië. Een keer nooit weer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je nog nooit goeie metal gehoordzonde want als je dat doet gaat er een wereld voor je open
Ik denk dat je wat toegankelijke meer symfobands kan noemen. Ik luister vrij weinig muziek.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, toen ik naar metal begon te luisteren deed ik dat ook niet. Alhoewel Slipknot
Hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar een metal concert geweest in Roemenië. Een keer nooit weer.
Within Temptation, Autumn, Nightwishquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat toegankelijke meer symfobands kan noemen. Ik luister vrij weinig muziek.
Die eerste staat net opquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaWeet je nog welke band?
[..]
Within Temptation, Autumn, Nightwish
Helloween. Dat is iets wat ik nooit meer vergeet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaWeet je nog welke band?
[..]
Within Temptation, Autumn, Nightwish
Welk album?quote:
Oh dat is nog niet eens zo extreem. Extreem gay dat dan weer welquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Helloween. Dat is iets wat ik nooit meer vergeet.
Ook tijdens het uitgaan ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef debeterebob het volgende:
Ik kan vooral slecht tegen al die SlamFMmeuk, geef dan maar rustige metal of Bruce Springsteen
Het ergste is: het is nog waar ookquote:
Ski-hut is ook lachen. Lange tijd al niet meer geweest. Weet ook niet eens of het nog bestaatquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind serieus Skihutmuziek leuker
Maar ik kan dan ook niet zo goed dansen.
Daar is een oplossing voor: fokkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Ski-hut is ook lachen. Lange tijd al niet meer geweest. Weet ook niet eens of het nog bestaat![]()
Gewoon overvolle kroegen of discotheken opzoeken zodat je niet hoeft te dansen![]()
Oh dat is wel leuk. Ik vind de eerste 2 albums eigenlijk het beste.quote:
haha ja dacht alquote:
Gelukkig breng jij wat leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef kree het volgende:
beetje dood hier wel hoor de laatste tijd haha
Tja heb nou ook niet echt veel te melden eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig breng jij wat leven in de brouwerij
Op dat huisje boompje beestje geneuzel na. Mis ik dat ook. Een avondje op de bank met iemand mis ik gewoon heel erg. Of iemand die er voor mij is als ik uit mijn werk kom bvquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
Tja heb nou ook niet echt veel te melden eigenlijk.
Haha, vanavond met oefenen in dat bandje, (meisje die ik vroeger leuk vond) maar die is getrouwd en heeft een kindje.
Die was mee vanavond is 1-2 jaar ofzo, wat een lief ventje![]()
En ze is nog wel 4 jaar jonger als ik, mis dat toch wel hoor goh, gezinnetje leuk kindje enzo.
Het begint eigenlijk steeds meer aan me te knagen dat ik nog niet eens een begin daarin heb.
Lijkt me zo leuk...
Maarja voor mij nog toekomstmuziek
Jaa dat heb ik ook, had er nooit zo last van omdat ik "thuis" kwam.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dat huisje boompje beestje geneuzel na. Mis ik dat ook. Een avondje op de bank met iemand mis ik gewoon heel erg. Of iemand die er voor mij is als ik uit mijn werk kom bv
Simpelequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, ik wil gewoon een relaxt leven. Kindjes lijken me niet echt relaxt.
Aahw je gaat mij niet vertellen als je zo'n leuk kindje ziet dat je dan niet de kriebels krijgt...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, ik wil gewoon een relaxt leven. Kindjes lijken me niet echt relaxt.
Thuis was voor mij ook niet thuisquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Jaa dat heb ik ook, had er nooit zo last van omdat ik "thuis" kwam.
Maar nu ik op mezelf zit, zijn er inderdaad wel avonden waarop ik eens een keer niks heb dat ik me fucking eenzaam voel.
Kan ze wel volplannen hoor als ik zou willen maar dat breekt me ook op.
Heb daar gewoon al teveel voor.
Maarja dan mis je iets idd.
En kindjes zijn zoooo leuk.
Ik zou wel een huisje boompje beestje willen hoor.
Ik heb een trauma overgehouden aan kinderen tussen de 6 en 12 jaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
Aahw je gaat mij niet vertellen als je zo'n leuk kindje ziet dat je dan niet de kriebels krijgt...
ti's sowieso de natuur.
En ik mis het wel hoor.
Wel eerst een lieve vriendin natuurlijk maar zou best kindjes willen eigenlijk.
Nee dat heb ik niet. Heb echt niets met kinderen, vooral omdat ik niet zo goed weet wat ik er mee moet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
Aahw je gaat mij niet vertellen als je zo'n leuk kindje ziet dat je dan niet de kriebels krijgt...
ti's sowieso de natuur.
En ik mis het wel hoor.
Wel eerst een lieve vriendin natuurlijk maar zou best kindjes willen eigenlijk.
quote:
Ja maar dat zijn niet je eigen kindjes dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een trauma overgehouden aan kinderen tussen de 6 en 12 jaar
Heb een klein beetje een hekel aan kinderen
Ja klopt ik heb er ook moeite mee vooral inderdaad na de 6 maar die kids zeggen gelijk wat ze denken hahaha.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. Heb echt niets met kinderen, vooral omdat ik niet zo goed weet wat ik er mee moet.
[..]
Nee gewoon simpel en duidelijk wat wil je nog meer?quote:
Een kind opvoeden daar wil ik al helemaal niet aan denken. Ik zie mijzelf totaal niet als een vaderfiguur. Ik zou niet weten hoe ik een kind moet opvoedenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb er ook moeite mee vooral inderdaad na de 6 maar die kids zeggen gelijk wat ze denken hahaha.
Daar heb ik het wel eens moeilijk mee om dan een goed antwoord te geven.
Beste is eerlijk zijn op een simpele manier dat heb ik wel door.
Maarja zijn andere kinderen natuurlijk.
Niet te vergelijken met als je zelf een kind opvoedt
Ik ben een eeuwige twijfelaar. Met kinderen weet ik ook niet echt. Gelukkig : date -->scharrel-->relatie-->verloven-->trouwenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het leven kan simpel zijn
Hoe zit het volgens jou dan?
scheelt ook wle dat je een eigen kind van kleins af aan leert kennen... elke dag worden ze iets ouder, dus denk dat je t vanzelf leert om met de nieuwe leeftijd om te gaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb er ook moeite mee vooral inderdaad na de 6 maar die kids zeggen gelijk wat ze denken hahaha.
Daar heb ik het wel eens moeilijk mee om dan een goed antwoord te geven.
Beste is eerlijk zijn op een simpele manier dat heb ik wel door.
Maarja zijn andere kinderen natuurlijk.
Niet te vergelijken met als je zelf een kind opvoedt
Je kunt al kinderen krijgen als je begint met neuken hequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben een eeuwige twijfelaar. Met kinderen weet ik ook niet echt. Gelukkig : date -->scharrel-->relatie-->verloven-->trouwen
Tijd zat
Kan prima dat ze over 10 jaar compleet anders denktquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee gewoon simpel en duidelijk wat wil je nog meer?
Ja dat is de short cutquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt al kinderen krijgen als je begint met neuken he
Ongepland = weghalen, tenminste zoals ik het voor de komende 10 jaar van mijn leven zie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan prima dat ze over 10 jaar compleet anders denktOf dat Newbie een ongeplant kindje heeft veroorzaakt.
Ja denk ik ook, het is anders als dat je andere kinderen (kleine achter neefjes/nichtjes) tegen komt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
scheelt ook wle dat je een eigen kind van kleins af aan leert kennen... elke dag worden ze iets ouder, dus denk dat je t vanzelf leert om met de nieuwe leeftijd om te gaan
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan prima dat ze over 10 jaar compleet anders denktOf dat Newbie een ongeplant kindje heeft veroorzaakt.
Ben je ook nog zo rationeel als je zwanger bent?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ongepland = weghalen, tenminste zoals ik het voor de komende 10 jaar van mijn leven zie.
Afspraak is afspraak, je kunt de vader er ook niet ongewild mee opzadelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je ook nog zo rationeel als je zwanger bent?
ik zou zelf geen kinderen willen , vooral omdak "bang" ben, niet zozeer voor t kind of zwangerschap zelf. Maar stel dat paps me in de steek laat, dan ben ik een alleenstaande moeder, en heb een eigen bedrijf, dus zou echt mn hele leven moeten omgooien, andere baan enzo (anders geen recht op kinderopvang-toeslag enzo)quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk ik ook, het is anders als dat je andere kinderen (kleine achter neefjes/nichtjes) tegen komt.
Ze zijn wel fucking bijdehand man, haha
Maar wel leuk ook, maar het is best moeilijk als ze je zo rechtsreeks iets vragen om er leuk een antwoord op te geven zonder dat je jezelf vast lult hahaha.
Maar kindjes later..... voor mij sowieso wel
maar soms kom je er te laat achter, en kan t niet meer met een pilletje weg.. zou je t ook laten weghalen als t door operatie (echte abortus stofzuiger) moet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak, je kunt de vader er ook niet ongewild mee opzadelen
Dachten alle vrouwen daar maar zo over. En het erge is dat je daar als man totaal geen inspraak in hebt. Vrouwen is baas in eigen buik blahblah. Maar toch blijft het raar. Dat als je per ongeluk zwanger bent en het niet gepland is er als man totaal geen inspraak in hebt. Dus maar moet betalen als dat kind er komtquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak, je kunt de vader er ook niet ongewild mee opzadelen
Ja, gewoon omdat we dat vantevoren hebben afgesproken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar soms kom je er te laat achter, en kan t niet meer met een pilletje weg.. zou je t ook laten weghalen als t door operatie (echte abortus stofzuiger) moet?
Wel goed op zich. Alleen ga je in het geval het gebeurt alsnog heroverwegen denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, gewoon omdat we dat vantevoren hebben afgesproken.
je kan t kind ook NIET erkennen, heb je geen plichten (en geen rechten...)quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dachten alle vrouwen daar maar zo over. En het erge is dat je daar als man totaal geen inspraak in hebt. Vrouwen is baas in eigen buik blahblah. Maar toch blijft het raar. Dat als je per ongeluk zwanger bent en het niet gepland is er als man totaal geen inspraak in hebt. Dus maar moet betalen als dat kind er komt
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het sowieso weg laten halen. Als ik te laat ben desnoods illigaal. Als dat me niet lukt dan spring ik wel voor een trein.
wow das wel heel drastisch...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het sowieso weg laten halen. Als ik te laat ben desnoods illigaal. Als dat me niet lukt dan spring ik wel voor een trein.
Ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Want een kind krijgen is het einde van de wereld?
Ja das toch logisch hoe je denkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou zelf geen kinderen willen , vooral omdak "bang" ben, niet zozeer voor t kind of zwangerschap zelf. Maar stel dat paps me in de steek laat, dan ben ik een alleenstaande moeder, en heb een eigen bedrijf, dus zou echt mn hele leven moeten omgooien, andere baan enzo (anders geen recht op kinderopvang-toeslag enzo)
maar misschien als ik in serieuze relatie zit en ga samenwonen en dat soort dingen dak er anders over denk omdak me dan veilig voel
Mag ik je kindje dan hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
ik ken echt veel alleen staande moeders. aan de kant gezet tijdens zwangerschap of in de eerste 5 jaar erna. En een kind wordt ook niet gelukkig van 2 nonstop ruziende ouders.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja das toch logisch hoe je denkt.
Natuurlijk moet je met iemand samen zijn waarvan je denkt daar deel ik de rest van me leven mee.
Anders zou ik er ook niet aan beginnen.
Het is niet zo dat ik alleen een kind wil.
Ik wil een gezinnetje.
Fout lopen tjah kan altijd maar als je eenmaal de keuze maakt voor kinderen dan ga je daar toch niet vanuit lijkt me.
M'n zusje (waar jij trouwens heeeeel erg op lijkt) wil ook geen kinderen en is altijd met paarden bezig etc.
Wel grappig zal wel toeval zijn ofzo. (zoek maar eens via mn facebook dan zie je wel wat ik bedoel)
haha
trial and error?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt sowieso geen kind uit mij, dus dat lijkt me niet nee.
ja.. had ik al gezegd dak t met je eens ben (en nu zwaar overweeg om mn rieslingetje open te maken)quote:
...quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verkapte mag-ik-je-neuken-en-dat-kindje-neem-ik-op-de-koop-toe-post
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt sowieso geen kind uit mij, dus dat lijkt me niet nee.
Helaas heeft dat weinig zin, je moet dat kunnen aantonen dat het je kind niet is. DNA test. Je bent hoe dan ook als man de pineut als je een meisje zwanger maakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan t kind ook NIET erkennen, heb je geen plichten (en geen rechten...)
Of je zet de foetus op sterkwater in een pot in je huiskamer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
...
Nee bob. Gewoon nee.
Ik wil gewoon mijn eigen voorraadje hebben waar ik op kan experimenteren. Mad scientist, jeweet.
Je kan ook gewoon geen seks met dr hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas heeft dat weinig zin, je moet dat kunnen aantonen dat het je kind niet is. DNA test. Je bent hoe dan ook als man de pineut als je een meisje zwanger maakt.
Coolquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of je zet de foetus op sterkwater in een pot in je huiskamer.
Dat is vet. Goed idee wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of je zet de foetus op sterkwater in een pot in je huiskamer.
Haha ja maar jij gaat uit van het meest negatieve, je kunt toch ook een vent vinden waar je wel je leven lang samen mee wil zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken echt veel alleen staande moeders. aan de kant gezet tijdens zwangerschap of in de eerste 5 jaar erna. En een kind wordt ook niet gelukkig van 2 nonstop ruziende ouders.
Helaas heb je geen garantie en zou t echt wel kunnen hoor, alleenstaande moeder zijn... tis alleen iets wak niet wil, vooral omdat mn voorliefde voor honden en mn bedrijf zou moeten wijken voor een noodsituatie... in zon situatie heb je geen keus, je MOET kiezen voor je kind
en lijkt me daarom geen fijne situatie
zal je zusje eens FB-en... ben wel nieuwsgierig nu
For real?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon geen seks met dr hebben.
volgens mij niet... ken een meisje die gewoon een zaaddonor wilde voor haar kind.. was dus zwanger en ze wilde persee niet dat hij t zou erkennen, omdat ze haar kind niet wilde delen (recht op omgangsregelening enzo) later had ze spijt want was hij ook niet verplicht om alimentatie te betalenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas heeft dat weinig zin, je moet dat kunnen aantonen dat het je kind niet is. DNA test. Je bent hoe dan ook als man de pineut als je een meisje zwanger maakt.
Kuthoeren die alleen maar op geld uit zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij niet... ken een meisje die gewoon een zaaddonor wilde voor haar kind.. was dus zwanger en ze wilde persee niet dat hij t zou erkennen, omdat ze haar kind niet wilde delen (recht op omgangsregelening enzo) later had ze spijt want was hij ook niet verplicht om alimentatie te betalen
ik ga dr heus gene berichtje sturen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja maar jij gaat uit van het meest negatieve, je kunt toch ook een vent vinden waar je wel je leven lang samen mee wil zijn.
En FB doe maar hoor als je maar niet de link naar fok en * kree gaat leggen daar
Haha ze hoeft nou ook weer niet alles te lezen wat ik hier neer heb gezet
Ja dan wel maar als zij een rechtszaak begint dan ben je als man verplicht om aan een DNA-test mee te werken en dan indien match game overquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij niet... ken een meisje die gewoon een zaaddonor wilde voor haar kind.. was dus zwanger en ze wilde persee niet dat hij t zou erkennen, omdat ze haar kind niet wilde delen (recht op omgangsregelening enzo) later had ze spijt want was hij ook niet verplicht om alimentatie te betalen
Waar heb ik dit eerder gelezen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga dr heus gene berichtje sturen...
"hallo zusje van je broer... je kent me niet en ik jou niet... en eigenlijk ken ik je broer alleen maar via een forum... zijn username is Kree.. dus als je wil weten wat hij allemaal schrijt moet je maar ff filteren"
Wat een hoer dan. Eerst een man gebruiken voor een kind, vervolgens diezelfde man die niets met dat kind heeft ook nog eens willen gebruiken voor het geld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
echt waar....? ook als t met een dronken avond is en zij expres geen pil geslikt heeft oid...quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan wel maar als zij een rechtszaak begint dan ben je als man verplicht om aan een DNA-test mee te werken en dan indien match game over
weet ik welquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga dr heus gene berichtje sturen...
"hallo zusje van je broer... je kent me niet en ik jou niet... en eigenlijk ken ik je broer alleen maar via een forum... zijn username is Kree.. dus als je wil weten wat hij allemaal schrijt moet je maar ff filteren"
hahahahaha dat zou geniaal zijn.... ben ik je zusje op een username en jij maar zeggen dak zo op dr lijk... zou echt een meestergrap zijn!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel
Maar ze zit ook op fok! denk, alleen heb geen idee op wat voor username.
Haha schaam me dood als ze dit allemaal leest.
Maar kijk maar ff op haar facebook, ze lijkt gewoon echt op je
Owh of je bent m'n zussie
hahaha
Iedereen loopt maar te hosselen alsof het een lieve lust is. Hoe doen jullie dat allemaal toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
mrk.n-rel
Supersoep is ook verdwenen na zijn hossel, like a boss.
ja idd,quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahaha dat zou geniaal zijn.... ben ik je zusje op een username en jij maar zeggen dak zo op dr lijk... zou echt een meestergrap zijn!!!
Heb je die van hemzelf nog niet gezien?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:11 schreef debeterebob het volgende:
Kree ik ben te vertrouwen. Dm me de facebook van je zusje
Vraag het mij niet, als vrouw heb ik geen recht van spreken zeggen ze.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen loopt maar te hosselen alsof het een lieve lust is. Hoe doen jullie dat allemaal toch?
Owh wil best facebook uitwisselen hoor, zolang je het maar gescheiden houdt van fok!.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:11 schreef debeterebob het volgende:
Kree ik ben te vertrouwen. Dm me de facebook van je zusje
DG eerder eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
mrk.n-rel
Supersoep is ook verdwenen na zijn hossel, like a boss.
Volgens mij dan zelfs. Wet is volgens mij zo dat als je als man een vrouw zwanger gemaakt het hebt de vader bent en er voor moet betalen als de vrouw daarom vraagtquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
echt waar....? ook als t met een dronken avond is en zij expres geen pil geslikt heeft oid...
(of zoals meisje wak hiervoor beschreef.. een relatie heeft gefaked en toen stiekem geen pil slikte en hem zo bedonderde... ohnee, de eerste paar maanden hield ze de relatie aan, zodat hij babykamer betaalde)
Jullie vrouwen kunnen gewoon 1 van x verzoeken inwiliigenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vraag het mij niet, als vrouw heb ik geen recht van spreken zeggen ze.
Ik hossel niet, ik word gehosseld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen loopt maar te hosselen alsof het een lieve lust is. Hoe doen jullie dat allemaal toch?
Ik had er maar twee hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jullie vrouwen kunnen gewoon 1 van x verzoeken inwiliigen
Vraag het aan mijn trapezius.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je met paarden dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahaha dat zou geniaal zijn.... ben ik je zusje op een username en jij maar zeggen dak zo op dr lijk... zou echt een meestergrap zijn!!!
Jij hebt newb gewoon loeihard gehosseld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vraag het mij niet, als vrouw heb ik geen recht van spreken zeggen ze.
Door wie, mijn beste?quote:
KLB-vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Alleen kwamen die KLB-bitches me uitlachen. Wel onterecht overigens.
Mijn zusje heeft hetzelfde met paarden als Snarf met honden zeg maarquote:
kan hara foto niet goed zien, is afgeschermt.. toevoegen is beetje gek he.. met de vraag "ik lijk op je, mag ik je foto in t groot zien"quote:
Flikker eens op met dat sportschoolgezeik. Is je hele eigenwaarde dan gebaseerd op die spiergroepjes van je.quote:
ze heeft 2 paarden bij haar op de bank liggen???quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hetzelfde met paarden als Snarf met honden zeg maar
Dat snap ik, en geruststelling ze is je zusje dus nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hetzelfde met paarden als Snarf met honden zeg maar
Foto kun je toch wel zien?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan hara foto niet goed zien, is afgeschermt.. toevoegen is beetje gek he.. met de vraag "ik lijk op je, mag ik je foto in t groot zien"
Was ook al een klacht van iemand hier op Fok! met mijn zusjequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan hara foto niet goed zien, is afgeschermt.. toevoegen is beetje gek he.. met de vraag "ik lijk op je, mag ik je foto in t groot zien"
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze heeft 2 paarden bij haar op de bank liggen???
ik zie dr foto wel, maar alleen heel klein (profielfoto in t hoekje kan ik niet vergroten) en verder zie ik alleen een kippenkop-foto ghehequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Foto kun je toch wel zien?
Anders DM je mail maar effe dan stuur ik wel een fotootje door
Kunnen ook KLB vrouwen zijnquote:
Welnee malle jongen, dat zou ontzettend zielig zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat sportschoolgezeik. Is je hele eigenwaarde dan gebaseerd op die spiergroepjes van je.
Haha nou doe maar je mail, stuur ik je duidelijke foto'squote:Op dinsdag 10 april 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zie dr foto wel, maar alleen heel klein (profielfoto in t hoekje kan ik niet vergroten) en verder zie ik alleen een kippenkop-foto ghehe
Waarom begin je er dan telkens over, in elk facking topic.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee malle jongen, dat zou ontzettend zielig zijn.
je kan toch naar mn FB mailen...? anders moet ik WEER ergens anders inloggen... en ben luiquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou doe maar je mail, stuur ik je duidelijke foto's
Haha je luiheid wint het van je nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan toch naar mn FB mailen...? anders moet ik WEER ergens anders inloggen... en ben lui
Aan narcistische gedachten over het eigen lichaam en hoe goed het eruit ziet, ligt vaak onzekerheid ten grondslag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee malle jongen, dat zou ontzettend zielig zijn.
mooi gezegd loka!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan narcistische gedachten over het eigen lichaam en hoe goed het eruit ziet, ligt vaak onzekerheid ten grondslag.
ok jah maar ik ben net zo lui, nou wacht doe effe een pogingquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan toch naar mn FB mailen...? anders moet ik WEER ergens anders inloggen... en ben lui
nee snarf hosselt kree zn zusjequote:
neeeej wilde alleen effe laten weten hoe ze op mn zussie lijkt.quote:
Altijd kerel. Jij bent een cockblock pro. Net als Heloef.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef twi het volgende:
Sorry, ik bemoei me er niet mee, ik word beticht van cockblocking.
Vertel dat dat lange meisje in je dromen maar. Die heeft nog genoten dankzij mijn wijze woorden. Had jij er maar voor mij geweest afgelopen nacht, maar je was nergens te vindenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd kerel. Jij bent een cockblock pro. Net als Heloef.
zag t.. ze heeft wel een toffe bril!quote:
Klopt, en daar zijn we je ook heel dankbaar voor. Het was een mooie avond.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel dat dat lange meisje in je dromen maar. Die heeft nog genoten dankzij mijn wijze woorden. Had jij er maar voor mij geweest afgelopen nacht, maar je was nergens te vinden
Ik doe het met liefde.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd kerel. Jij bent een cockblock pro. Net als Heloef.
Heeft ze een beetje junk in the trunk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zag t.. ze heeft wel een toffe bril!
Tof van je. Gelukkig block je ook regelmatig je eigen cock.quote:
Moet ik wel weer dezelfde droom hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, en daar zijn we je ook heel dankbaar voor. Het was een mooie avond.![]()
Jammer genoeg moest ik ook weer wakker worden.
Ik zal straks kijken of ik je de gunst terug kan verlenen. Nog even een wedstrijdje in fm en dan naar bedje toe.
Jaaa dat lijkt een beetje op je ook :pquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zag t.. ze heeft wel een toffe bril!
ik droomde vannacht dak aan t fietsen was... in t zonnetje met blote armenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, en daar zijn we je ook heel dankbaar voor. Het was een mooie avond.![]()
Jammer genoeg moest ik ook weer wakker worden.
Ik zal straks kijken of ik je de gunst terug kan verlenen. Nog even een wedstrijdje in fm en dan naar bedje toe.
Meidrecht nu hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ze komt uit Katwijk. Dus dan heb ik eigenlijk al geen interesse meer.
Ik hoef niet eens te blocken, ik faal gewoon automatisch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof van je. Gelukkig block je ook regelmatig je eigen cock.
Komop kaneel jij hebt mijn facebook ook dus haar opsporen is geen probleemquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze een beetje junk in the trunk?
[..]
Tof van je. Gelukkig block je ook regelmatig je eigen cock.
Ah, je had een droom met een leuke dame? Vertel me meer...quote:
Misschien moet je ook twi uitnodigen in je droom.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik droomde vannacht dak aan t fietsen was... in t zonnetje met blote armen
en toen riep een wildvreemde vrouw naar me dak mn oksels beter moest scheren...
Nee dat lijkt me vrij ranzig, ik heb geen okselscheer-fetisj.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet je ook twi uitnodigen in je droom.
Dan kan die je oksels scheren.
Helft van mij familie komt uit rijnsburg hehequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
DNA is het probleem man. Inteeltproblemen, voor als ik toch overgehaald word tot kinderen.
Broeken van vrouwen in jouw buurt:quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te blocken, ik faal gewoon automatisch.
Ik heb jouw facebook? Wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
Komop kaneel jij hebt mijn facebook ook dus haar opsporen is geen probleem
Hoort nu ook bij Katwijk hè? Bovendien, alsof de Vooijsjes niet net zoveel inteeltproblemen veroorzaken! Ranzige familiesquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
Helft van mij familie komt uit rijnsburg hehe
ja of toch nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broeken van vrouwen in jouw buurt:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb jouw facebook? Wat?
Jij snapt. Broeken blijven dicht bij mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broeken van vrouwen in jouw buurt:
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook niks. Viezigheid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me vrij ranzig, ik heb geen okselscheer-fetisj.
En t-shirts blijven aan, ja?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij snapt. Broeken blijven dicht bij mij.
Ik zie je er niet tussen staan iig. Doe maar via dm dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja of toch niet
Haha weet het niet meer heb nog een beetje moeite om de usernames van fok te koppelen aan echte namen
Haha mss heb jij hem nog niet dan
Ja weeeet,quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Hoort nu ook bij Katwijk hè? Bovendien, alsof de Vooijsjes niet net zoveel inteeltproblemen veroorzaken! Ranzige families
wat voor hipster??quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
Ik overweeg zo'n hipsterbril te nemen, als ik eenmaal recht vooruit kan turen.
Hip zijn dit dat.
En een zonnebril op sterkte.
Ik citeer:quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weeeet,
Maar doe nou niet zo alsof katwijk een en al inteeld is want het valt best wel mee.
Komop beetje trots op je dorpje Twi
quote:De Katwijkse ziekte (HCHWA-D of amyloïde angiopathie) is een erfelijk bepaalde (familie)ziekte die in Nederland voornamelijk voorkomt bij een drietal families in Katwijk en Scheveningen.
Leugensquote:
Doe eens pics van met en zonder bril snarfquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat voor hipster??
ik wil weer mn osiris-bril terug (groen-brons) en wil er een ronde bruine nerdy bril bij
en dan heb ik mn rechthoekige zwarte en een mn rechthoekige rood-zwarte nog en mn puntioge paarse bril (maar die laatste is niet favoriet)
ff zoeken... draag laatste tijd alleen met zwarte bril maar, dus kan je geen overzicht geven van al mn verschillendequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eens pics van met en zonder bril snarf
Ik zal eens rondkijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat voor hipster??
ik wil weer mn osiris-bril terug (groen-brons) en wil er een ronde bruine nerdy bril bij
en dan heb ik mn rechthoekige zwarte en een mn rechthoekige rood-zwarte nog en mn puntioge paarse bril (maar die laatste is niet favoriet)
Precies, vrouwen houden gewoon alles bij mij in de buurt.quote:
Katwijkse Ziekte anyone?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weeeet,
Maar doe nou niet zo alsof katwijk een en al inteeld is want het valt best wel mee.
Komop beetje trots op je dorpje Twi
Je moet gewoon de juiste tegenkomen. Een meisje wiens broek doorzichtig wordt van het vocht zodra ze jouw schaduw ziet opdoemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, vrouwen houden gewoon alles bij mij in de buurt.
hm.. kan geen goede foto vinden, momentje nog.. sta of met iemand samen op de foto of ben iets raars aan t doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ff zoeken... draag laatste tijd alleen met zwarte bril maar, dus kan je geen overzicht geven van al mn verschillende
Java dacht ik. Kan ook Sumatra zijn geweest.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:57 schreef kree het volgende:
btw kaneel waar is die profielfoto gemaakt?
iig tropischquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Java dacht ik. Kan ook Sumatra zijn geweest.
Aandewiel ook.quote:
You'd better be a fuckin' good wingman tonight.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aandewiel ook.![]()
Maar goed, ik ga lekker slapen twitje. Ik zie je straks.
Dat wordt lang en grondig zoeken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet gewoon de juiste tegenkomen. Een meisje wiens broek doorzichtig wordt van het vocht zodra ze jouw schaduw ziet opdoemen.
Gert Aandewielquote:
Haarlemquote:Op woensdag 11 april 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Gert Aandewiel
Presteerde altijd ver boven de maat met Haarlem vroegah, toen ze nog bestonden.
Tong80 adoratie topics voor Abe.quote:
Ik doe mijn best. Meer kan ik niet doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:04 schreef twi het volgende:
[..]
You'd better be a fuckin' good wingman tonight.
Misschien moeten we in de zee beginnen, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met bril:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |