Had dat dan in de TT gezetquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
Godver, waarom had ik lapo
Ik haat TT's maken.
Geen ideequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had dat dan in de TT gezet
Of heb je dat al eens gedaan
zeker hihiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik heb wel snarf blij gemaakt
Van een bruiloft komt een bruiloftquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef xFriendx het volgende:
Of: Singles op de bruiloft.
Dat kan nog suggereren dat sommigen zich ontworstelen aan het single leven
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag al een half jaar geen single leven meer
Straks verleer je het nog.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Wrijf het er maar in!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dat kan ik op tig manieren opvatten: je stalkt al een half jaar iemand, je woont weer bij je moeder, je deelt je gevangeniscel met iemand, of je bent gewoon bezet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Wil je er over praten?quote:
Na 6 maanden is het meestal nog wel tof ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een stuk leuker dan ervoor, dus ach
Die 2e en 3e zijn zo'n beetje hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat kan ik op tig manieren opvatten: je stalkt al een half jaar iemand, je woont weer bij je moeder, je deelt je gevangeniscel met iemand, of je bent gewoon bezet?
True, so fuckin true...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die 2e en 3e zijn zo'n beetje hetzelfde.
Ik hou een FOK!user bezetquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat kan ik op tig manieren opvatten: je stalkt al een half jaar iemand, je woont weer bij je moeder, je deelt je gevangeniscel met iemand, of je bent gewoon bezet?
quote:
Oh ok, mogen we weten wie? Dan gaan we hem bedreigen feliciteren?quote:
Oh, dat weten ze wel allemaal hier, Newbie114.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oh ok, mogen we weten wie? Dan gaan we hem bedreigen feliciteren?
Ach je bent niet de enige hierquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:29 schreef Edarrawen het volgende:
Wij hebben wel een spannend verhaal. We gaan dalijk naar de Aldi om kauwgum te kopen. Dat gaat echt vechten worden
Er niet zo'n drama van maken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige hier![]()
Iemand nog tips om een bruiloft te overleven als single?
Dat zegt helaas meer over jou dan over het bestaan als single.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
Dit was mijn laatste post als vrijgezel..
Voor wie? Je weet dat meer dan de helft van huwelijk in scheiding eindigenquote:
Ik wil je date wel zijn, ik zie er denk ik vast wel goed uit in een rokje en die scheermesjes van de Aldi zijn zo fuckin scherp dat ik echt glad ben overal....quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige hier![]()
Iemand nog tips om een bruiloft te overleven als single?
De rest is geschiedenis en uitgebreid hier besproken toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
Dit was mijn laatste post als vrijgezel:
[..]
Voor jezelf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor wie? Je weet dat meer dan de helft van huwelijk in scheiding eindigen
Ik post niet zo goed onder invloedquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat zegt helaas meer over jou dan over het bestaan als single.
Hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wil je date wel zijn, ik zie er denk ik vast wel goed uit in een rokje en die scheermesjes van de Aldi zijn zo fuckin scherp dat ik echt glad ben overal....
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De rest is geschiedenis en uitgebreid hier besproken toch?
Miss Universe mag transseksueel zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wil je date wel zijn, ik zie er denk ik vast wel goed uit in een rokje en die scheermesjes van de Aldi zijn zo fuckin scherp dat ik echt glad ben overal....
Je bent nu onder invloed van GHB?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik post niet zo goed onder invloed
Trouwenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Voor jezelf.
En sowieso.. de laatste tijd denk ik steeds vaker dat ik ueberhaupt niet wil trouwen.
Goed verhaal voor als je later groot bentquote:
Nee, zo ben ik normaalquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bent nu onder invloed van GHB?
Ik word niet meer groter, alleen nog maar ouder en breder.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed verhaal voor als je later groot bent
Moet je nagaan wat drugs met jou zouden doenquote:
Ik kan niet eens meer normaal typen dan, dat weet ik allangquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat drugs met jou zouden doen
Mijn zus is ook gelukkig samen met haar 1e vriendje toen ze nog puber was. Nu al 2 kinderen, een mooi groot koophuis, 2 dure autos, en hij heeft ook nog motors als hobby. Prima leven zonder getrouwd te zijn. Ze hoeft niet zo nodig in een trouwjurk, besteed het geld liever aan een leuke vakantie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trouwenvandaar dat ik die hele dag ook een grote poppenkast vindt. Ik moet naar de kerk waar ik al helemaal geen zin in heb
True.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word niet meer groter, alleen nog maar ouder en breder.
Waar ben je dan van onder de invloed?quote:
Ten tijde van mijn laatste vrijgezelle post die ik net neerzette.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waar ben je dan van onder de invloed?
Oh jammerquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word niet meer groter, alleen nog maar ouder en breder.
Ze zijn er gelukkig welquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gelukkig samen met haar 1e vriendje toen ze nog puber was. Nu al 2 kinderen, een mooi groot koophuis, 2 dure autos, en hij heeft ook nog motors als hobby. Prima leven zonder getrouwd te zijn. Ze hoeft niet zo nodig in een trouwjurk, besteed het geld liever aan een leuke vakantie.
Jammer dat er zo weinig vrouwen op mijn zus lijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |