Auwquote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, zodra ik beweeg. Ik typ nu met een hand en ik voel alles kloppen, maar dat is logisch.
Jawel, alles doet het. Dat was het eerste wat de dokter heeft gecheckt, of er geen pezen en spieren beschadigd zijn. Nou ja, ze zijn gekneusd, maar niet gescheurd of zo.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Auwkan je hem, afgezien van de pijn, wel goed bewegen verder?
Beterschap
Ja ho even, maar het blijft een hond hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus wacht even, de hond gromt en geeft aan dat je op moet rotten, dan ga je door, krijg je een knauw en dan ga je hem schoppen?![]()
Dat had jou moeten zijn, dat snap je wel toch?
O dat is schrikken iddquote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vanmiddag een hartverzakking gekregen toen ik met een client in de rolstoel boodschappen ging doenik duwde de rolstoel zo door een gat in de stoep
client kukelde zo voorover, het was dat ik haar tegenhield anders lag ze op de grond.
Nu kan ik er wel om lachen maar op dat moment schrok ik me de pleuris
Ik heb mijn vertrouwen in hem nooit verlorenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je zelf het vertrouwen in hem wel al een beetje terug, Samzz?
Hij heeft je prima afgericht inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2012 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe dendert ook over me heen. Nou ja, boeiend. Hij luistert prima naar me, en ik weet wat ik wel en niet moet doen. Dat betekend dat als hij gromt, niet doorgaan. En soms gromt hij ook niet. Net gaf ik hem een kus op zijn snuit, kreeg een likje terug. Moet ik vanaaf eens proberen
Ik heb een tijdje met demente bejaarden gewerkt (dagopvang) en een mevrouw op de wc gezet en weggelopen omdat een ander aandacht vroeg. Mevrouw dacht zelf op te staan maar dat mislukte en rolde zo de wc uit met de benen in de lucht. Als ik er nu aan denk krijg ik lachkriebels maar toen stond ik er bijna bij te huilen. In mijn eentje kreeg ik haar ook bijna niet overeind, gelukkig was er snel een collega om te helpen en was er niets aan de hand met de mevrouw.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vanmiddag een hartverzakking gekregen toen ik met een client in de rolstoel boodschappen ging doenik duwde de rolstoel zo door een gat in de stoep
client kukelde zo voorover, het was dat ik haar tegenhield anders lag ze op de grond.
Whoooquote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef Oognip het volgende:
Living on the edge, jijquote:Op woensdag 11 april 2012 16:42 schreef senesta het volgende:
Oh en als de kat blaast dan blaas ik terug
quote:
Ja, dat geloof ik welquote:Op woensdag 11 april 2012 16:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar het werkt vaak wel, boos toespreken en terugblazen
Ik zal Hummer eens opnemen als we hem borstelen
Mja, achquote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft je prima afgericht inderdaad
Punt, maar je weet niet wat de hond heeft meegemaakt. Dus stel de hond heeft een onwijs trauma en je blijft hem afdrogen en de hond gromt 339x en jij blijft doorgaan, dan vind ik het niet vreemd dat een hond uithaalt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ho even, maar het blijft een hond hoorEn die heeft niet zo heel erg veel te willen als het er op aan komt lijkt mij. En ik kan me levendig voorstellen dat je uithaalt, gewoon uit schrik en reflex al
En als een hond gromt om iets basic als afdrogen dan krijgt hij van mij een correctie ( en nee niet schoppen) en ja dan ga ik gewoon verder. Die hond maakt de dienst niet uit
Ja, maar dat doe ik dus niet... Dat maak jij ervan. En je leest ook over het punt waarop ik zeg dat het al steeds beter gaat en hij dus minder ging grommen en ook gewoon stil was. En ook dat hij bij de trimmer wel gewoon normaal stilstaat en rustig is, terwijl die er harder overheen gaan dan ik doe.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt, maar je weet niet wat de hond heeft meegemaakt. Dus stel de hond heeft een onwijs trauma en je blijft hem afdrogen en de hond gromt 339x en jij blijft doorgaan, dan vind ik het niet vreemd dat een hond uithaalt.
Maar je helpt die hond niet door hem zijn zin te geven, het blijft een punt op die manier. Hij moet gewoon leren dat er niets aan de hand is, dat de wereld niet instort als hij afgedroogd word.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt, maar je weet niet wat de hond heeft meegemaakt. Dus stel de hond heeft een onwijs trauma en je blijft hem afdrogen en de hond gromt 339x en jij blijft doorgaan, dan vind ik het niet vreemd dat een hond uithaalt.
Je kunt dat de trimmer ook gewoon vragen he? Waren jullie hier door het asiel al voor gewaarschuwd toevallig? Dat hij niet wil dat je hem afdroogt?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik dus niet... Dat maak jij ervan. En je leest ook over het punt waarop ik zeg dat het al steeds beter gaat en hij dus minder ging grommen en ook gewoon stil was. En ook dat hij bij de trimmer wel gewoon normaal stilstaat en rustig is, terwijl die er harder overheen gaan dan ik doe.
Maar goed, dat kan gebeuren.
Ja maar dan had ze gewoon eerder moeten corrigeren als die steeds aan het grommen was..of hem op een andere manier het moeten afleren..ik weet verder niet hoe die hond is en welke aanpak bij hem het beste zou werken. Pas corrigeren als die bijt helpt natuurlijk geen ene flikker.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar je helpt die hond niet door hem zijn zin te geven, het blijft een punt op die manier. Hij moet gewoon leren dat er niets aan de hand is, dat de wereld niet instort als hij afgedroogd word.
En een baas bijten is gewoon not done, zeker niet zo. Dit is geen correctiebeet, dit is een goede doorbeet en daar mag je hem best op aanpakken, kom op zeg!
Dat deed ze toch ook? En niet corrigeren als hij bijt helpt lekkerquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja maar dan had ze gewoon eerder moeten corrigeren als die steeds aan het grommen was..of hem op een andere manier het moeten afleren..ik weet verder niet hoe die hond is en welke aanpak bij hem het beste zou werken. Pas corrigeren als die bijt helpt natuurlijk geen ene flikker.
spuit 22quote:Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat deed ze toch ook? En niet corrigeren als hij bijt helpt lekker
Och jee dat is ook watquote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met demente bejaarden gewerkt (dagopvang) en een mevrouw op de wc gezet en weggelopen omdat een ander aandacht vroeg. Mevrouw dacht zelf op te staan maar dat mislukte en rolde zo de wc uit met de benen in de lucht. Als ik er nu aan denk krijg ik lachkriebels maar toen stond ik er bijna bij te huilen. In mijn eentje kreeg ik haar ook bijna niet overeind, gelukkig was er snel een collega om te helpen en was er niets aan de hand met de mevrouw.
Die vond het allemaal wel best en zei dat er niks aan de hand was, ik moest gewoon verder duwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |