Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
scheveningen denk ikquote:
dat klinkt al beterquote:
Maximaal 8 kaarten , reserveringskosten 4,90 en in het weekend een toeslag van 10 euro voor rang 1 t/m 4 en 5 euro voor de 5e rang ,maar daar krijg je ook 50% korting opquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klinkt al beter
en geen restricties voor inwisselen?
Het enige wat ik zie is dat je voor beide kaartjes wel reserveringskosten moet betalen à 4.90 per kaart.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klinkt al beter
en geen restricties voor inwisselen?
Bedanktquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Maximaal 8 kaarten , reserveringskosten 4,90 en in het weekend een toeslag van 10 euro voor rang 1 t/m 4 en 5 euro voor de 5e rang ,maar daar krijg je ook 50% korting op
Hij voelt zich helemaal thuisquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Bwehehehehe. Vale Rooie ligt al een uur te chillen op de kattekamer.
Toen ik thuiskwam zat mijn team buiten in de motregen. (sukkeltjes) en hij prijkte in de krabpaal.
Hij ligt nu in de 'eetkamer' van Yoko, die kreeg haar eten daar, meneer draaide zich nog eens een keer lekker om. Ik houd de deur toch maar dicht want ik ben bang dat het sproeien nog niet helemaal klaar is. Een boze Dot is voorlopig genoeg gedoe in huis.![]()
Naartjie en Yoko liepen net mee, even kijken. Maar draaiden zich acuut weer om. In de woonkamer is veel lekkerder. En de Vale prrrde maar eens wat toen ik kriebelde.
Hij heeft al een huis.quote:
Dacht ze dat Naartjie in de bleek gezeten hadquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft al een huis.En niet het mijne.
![]()
Een van mijn catsits vond Naartjie het afgelopen weekend zo bleek. Tot ze dubbel zag en zich realiseerde dat ze Vale Rooie voor het eerst ontmoette.
dank je!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef indaha het volgende:
Hier is de link Ynske http://www.musicals.nl/afscheidscadeau-miss-saigon-home.asp
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |