SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Koosje van Serinde
Annelotje
En de zebra heeft ook nog een hartje op dr kont
Travelly
Melice
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
k geloof dat ik mijn deken dan ook maar moet gaan verkopenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En het deken heeft nog in de tuin gelegen ook zie ik, hopelijk is het wel schoon, voor die 2500 euro
wtfquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:32 schreef kwiwi het volgende:
Je moet voor de gein eens in die shop kijken, wat een prijzen.
Ik ga mijn granny stripe ook verkopen denk ik--> http://www.etsy.com/listi(...)cheted-cotton-granny
Echtquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En het deken heeft nog in de tuin gelegen ook zie ik, hopelijk is het wel schoon, voor die 2500 euro
Ik ga even met je mee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb in het vorige topic niets afgekregen, ik ga me maar in de hoek zitten schamen tot er weer iets af is.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:32 schreef kwiwi het volgende:
Je moet voor de gein eens in die shop kijken, wat een prijzen.
Ik ga mijn granny stripe ook verkopen denk ik--> http://www.etsy.com/listi(...)cheted-cotton-granny
Is dat een nieuwe regel of zo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb in het vorige topic niets afgekregen, ik ga me maar in de hoek zitten schamen tot er weer iets af is.
Geld verdienen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:13 schreef grannytastic het volgende:
Ik vind 120 euro voor een normale granny-deken ook al erg gortigWat denken zulke mensen toch?
Ben benieuwd in hoeverre het haar lukt!quote:Single mum trying to make a living making handicraft things.
ik vind 'm wel erg mooi hoor. maar never nooit 2500 euro waard.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef EsseEi het volgende:
er staat ook dat er 200 uur werk in zit, blijkbaar heeft ze dus een westers uurloon gerekend....mafkees, het is niet eens super bijzonder
Mooiquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre het haar lukt!
Snel even een pic van iets dat af is![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het garen zo mooi dus kon het niet laten liggen maar wist niet goed wat ermee te maken. Dan in ieder geval maar een telefoonhoesje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |