SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nicequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef DeJori het volgende:
Ik heb vannacht 12 uur geslapen en zojuist weer 1,5 uur
Haha, aan dat grapje had nog niemand gedacht.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
Een amandelstaaf of een "amandelstaaf"?
Dan hadden we nu grapjes gemaakt over shifto waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Als ik pizza had gezegd was het niet eens raar geweest.
Die moet ik onthouden dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan hadden we nu grapjes gemaakt over shifto waarschijnlijk.
Gaat dat lukken?quote:
Heb het vorige topic niet gelezen dus vast wel, maargoed, boeiend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, aan dat grapje had nog niemand gedacht.
Dat is vet, ga je gaten in je geheugen invullen met dingen die je zietquote:
Herkenbaar zit ik aan het water voor een kater en dan denk ik wtf ik kan me toch echt alleen maar water herinneren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is vet, ga je gaten in je geheugen invullen met dingen die je ziet
Dat bedoel ik dan maar. Vodka lijkt ook wel een beetje op water.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Herkenbaar zit ik aan het water voor een kater en dan denk ik wtf ik kan me toch echt alleen maar water herinneren.
Zullen ze dat misschien expres hebben gedaan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan maar. Vodka lijkt ook wel een beetje op water.
gaten of ''gaten''?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Kutstudent het volgende:
Je weet dat korsakov letterlijk gaten in je hersens maakt he.
Bitch dat is vertrouwelijke info.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgende tt; bijdehand heeft een shopverslaving.
Je wordt oudquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef DeJori het volgende:
Ik heb vannacht 12 uur geslapen en zojuist weer 1,5 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |