Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Koop gewoon Ibra of Torres en bouw daar een team omheen. En als je daar ook niet mee kunt spelen dan ben je gewoon slecht.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus dan ga je maar pacehoerenteams maken?
Heb je toevallig linkje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op mijn team, alleen heb ik er een mooie Serie A defensie achter
Rijst is een pussyquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Zo bang dat je te laat bent om het topic te openen dat je niet eens een nieuwe titel intypt
Ik vind dit wel een leuke TT.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Zo bang dat je te laat bent om het topic te openen dat je niet eens een nieuwe titel intypt
Kan met beiden goed spelen, alleen dan weet ik echt niet wat ik moet bouwen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Koop gewoon Ibra of Torres en bouw daar een team omheen. En als je daar ook niet mee kunt spelen dan ben je gewoon slecht.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kan met beiden goed spelen, alleen dan weet ik echt niet wat ik moet bouwen..
Ja, ik speel met Ibra altijd H2H en met Torres beide, maar mijn teams rondom Torres falen 2/3 keer..quote:
Thanks, ga ook zoiets bouwen maar dan simpeler.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hNFKoFd9bdjsb
quote:
suarez en ibra 7 chemquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Walxie het volgende:
Den maar zuwiets buwen http://futhead.com/12/squad/429064!
Tja, ik wil graag beide maarja, dat gaat niet met 9 chemquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
suarez en ibra 7 chemnocerino voor hernanes, lucio voor dias
Gerrard op de plek van Anderson?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef Walxie het volgende:
[..]
Tja, ik wil graag beide maarja, dat gaat niet met 9 chem
lol dat gaat makkelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef Walxie het volgende:
[..]
Tja, ik wil graag beide maarja, dat gaat niet met 9 chem
dafuq did i just read? Want Nocerino heeft wel chemistry met anderson?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:21 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dan heeft de LCM weer geen 9 chem, en heb ik helaas geen budget voor:( !
Henderson CAMquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet iemand van Liverpool erbij..
[..]
Als je dat budget hebt wel..
Dat is hetzelfde teamquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:25 schreef Walxie het volgende:
Zoiets? http://futhead.com/12/squad/429064
Rijst, zoveel coins heb ik niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
Je vervangt
Gerrard voor Andrerson
Valanecia voor Kuyt
IF KPB voor NIF KPB
T Silva voor Lucio
Cech voor Alves
Allang gedaan hoor?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Zet gewoon een random middenvelder van Liverpool op de plek van Anderson en iedereen heeft 9 chem.
problem solved
Ik bedoel voor T Silva enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
lolol alle spelers kosten onder de 5k behalve je spitsen.
Is ook mogelijk, ik kijk zo wel even.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Of gewoon Suarez eruit, Torres erin en Essien op de plek van Henderson.
Maar dan is het niet meer tof.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Of gewoon Suarez eruit, Torres erin en Essien op de plek van Henderson.
Op zulke reacties ga ik nou liever niet in.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:33 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Sowieso gewoon up suarez en Aguero voorin. Koningskoppel! Mss voor je team dat je over 2 uur bouwt!
nu doe je het tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Op zulke reacties ga ik nou liever niet in.
Het is toch zo. Ik zit hier een paar dagen en ik heb je al met 4/5 teams oid gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Op zulke reacties ga ik nou liever niet in.
Ik heb wel een leuk ideequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
haha ja kom we verzinnen alvast zijn volgende team
ik gok dat het iets met ibra en suarez isquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
haha ja kom we verzinnen alvast zijn volgende team
Omdat het saai is om lang met hetzelfde team te spelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:38 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Walxie waarom verander jij eigenlijk zo veel?
2 uur is te langquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het saai is om lang met hetzelfde team te spelen.
hahaha skkl walxie is vol goed en jij echt pauperslecht xd xd ik zou het doen walxie rijst is echt slechtquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:40 schreef Rijst het volgende:
Hey Walxie als jij van mij wint krijg je mijn hele team.
Handicap ---> bye teamquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:40 schreef Rijst het volgende:
Hey Walxie als jij van mij wint krijg je mijn hele team.
Die keeper van Barca, Pinto (?)quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Ideeen voor LB/GK ?
http://www.futhead.com/12/squad/429387
marcelo LB, sergio ramos ipv vertonghen en pinto GK jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Ideeen voor LB/GK ?
http://www.futhead.com/12/squad/429387
Wat er mis is met marcelo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef DutchSL het volgende:
Vertonghen is een aparte categorie inderdaad![]()
Wat is er mis met Marcelo?
Evra op linksback, ook een klootzak.
Suarez ipv Ibra idd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef DutchSL het volgende:
Evra op linksback, ook een klootzak, en hoe kan ik Suarez vergeten.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef DutchSL het volgende:
Evra op linksback, ook een klootzak, en hoe kan ik Suarez vergeten.
Ah dat is lekker, beetje knokken. Hopelijk straks nog wat buiten de tunnel, kunnen wij het nog zien ook. AAAAAH DIT IS GENIETENquote:
rijst, hoe speelt 4-4-2? Wat zijn de voor- en nadelen? Ben bang dat mijn spitsen op een eiland komen..quote:
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan iemand een filmpje posten van Jan Vertongen's smerige acties?
Hahaha net zo briljantquote:
wil ik eigenlijk ook wel wetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rijst, hoe speelt 4-4-2? Wat zijn de voor- en nadelen? Ben bang dat mijn spitsen op een eiland komen..
Het speelt heel erg fijn. Ik denk dat het voornamelijk ook aan de workrates van mijn spelers liggen. Gerrard en KPB hebben high/high dus die staan zowel als controlleur als op cam. Ibra, Gerrard en Suarez weten elkaar goed te vinden. KPB is wel een beetje de einzelgänger van het team.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rijst, hoe speelt 4-4-2? Wat zijn de voor- en nadelen? Ben bang dat mijn spitsen op een eiland komen..
Heb ik gedaan, dat was h2h. Hij deed het minder dan cracknelquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je eens tegen Kamikazie spelen.
Pascal misschien wel, al weet ik niet of hij het nog nodig heeftquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:20 schreef laucas het volgende:
Iemand interesse in PS3 coins voor 360 coins? Zag laatst een paar posts hier van mensen die een PS3 account hadden gemaakt dus vandaar.
Ja ik!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:20 schreef laucas het volgende:
Iemand interesse in PS3 coins voor 360 coins? Zag laatst een paar posts hier van mensen die een PS3 account hadden gemaakt dus vandaar.
DMquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben ik dat?
Zeg maar hoeveel je wilt ruilen.
Ook geen Serero, Lodeiro en Cillessen en wel Verhoeven, Ooijer, Ebecilio en Blind. Ik snap er soms echt helemaal niks van.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
Frank de Boer waar ben je mee bezig?Bulykin uit de selectie halen.
Doe dan Siem.
Cillessen geblesseerd en Serero zal ook wel nog niet helemaal fit zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook geen Serero, Lodeiro en Cillessen en wel Verhoeven, Ooijer, Ebecilio en Blind. Ik snap er soms echt helemaal niks van.
Oduro CM voor 4900 verkocht, dat is minder dan een CAM>CM maar ik heb toch nog winst gemaakt.
Tikje met de rechter pook geeft voor mijn gevoel wel meer een dipje aan de curve.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef Papiafca het volgende:
Gebruiken jullie met longshots ook rechter pookje of alleen schietknop? Ik merk eerlijk gezegd niet zoveel verschil
Een tikje? Ik blijf net zolang aan dat ding hangen totdat ie geschoten heeftquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Tikje met de rechter pook geeft voor mijn gevoel wel meer een dipje aan de curve.
Nee, je misbruikt het spel gewoonquote:
Ik dacht dat je een tikje bedoelde met de rechterpook zodat de speler een rush maakt en de bal een paar meter voor zich uitspeelt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:31 schreef Papiafca het volgende:
[..]
Een tikje? Ik blijf net zolang aan dat ding hangen totdat ie geschoten heeft
Ik schiet gewoon met B, volgens mij maakt het ook niks uit of je LT inhoudt of niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef Papiafca het volgende:
Gebruiken jullie met longshots ook rechter pookje of alleen schietknop? Ik merk eerlijk gezegd niet zoveel verschil
Ah dat filmpje heb ik al eens bij tabbladen gezet om nog eens te kijken, maar moet er keertje tijd voor nemenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Youtube maar even: Long shot tutorial AntoHolland. Als je dat onder de knie krijgt kun je scoren van achterlijke afstanden.
Blijkbaar heeft iedereen zijn eigen manier xDquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Youtube maar even: Long shot tutorial AntoHolland. Als je dat onder de knie krijgt kun je scoren van achterlijke afstanden.
Dit is toch het FUTemon topic?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef Thorb het volgende:
Dit Doublepain maakt ook allemaal posts over random dingen waarop niemand reageert behalve ik nu
of ze zitten er niet meer inquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe komt het dat sommige spelers wel in de database staan bij Udb maar geen prijs hebben?
Zijn die nog niet eerder verkocht ofzo?
Dat zijn vooral 0 weight spelers die heel zeldzaam zijn en dus bijna niet worden verkocht.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe komt het dat sommige spelers wel in de database staan bij Udb maar geen prijs hebben?
Zijn die nog niet eerder verkocht ofzo?
Dat maakt ze niet meteen veel waard neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn vooral 0 weight spelers die heel zeldzaam zijn en dus bijna niet worden verkocht.
Ik maakte net een 750c pakje open. Könnecke en een squad fitnessquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:44 schreef pascal08 het volgende:
Lol, ik maak een bronzen pakje open voor contracten om te ruilen met Laucas, zit er een suqad fitness in, een player fitness en precies 4 contracten.
Baas boven baas.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik maakte net een 750c pakje open. Könnecke en een squad fitness
Haha, ik las je bericht net en toen las ik: Nu ga ik een mooi 5-3-2 team bouwen met Koreanen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef laucas het volgende:
Nu kun je mooi een 5-3-2 team bouwen met Koreanen
Sinds jij hier bent heb ik maar een team gehad?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:35 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Het is toch zo. Ik zit hier een paar dagen en ik heb je al met 4/5 teams oid gezien
Als je van Rijst verliestquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:58 schreef Walxie het volgende:
@Rijst Als ik verlies, moet mijn team dan naar jou?
Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:58 schreef Walxie het volgende:
@Rijst Als ik verlies, moet mijn team dan naar jou?
Heb je deze al eens gezien? Echt hilarischquote:
Roulette werkt altijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef pascal08 het volgende:
Wie kent hier nog een leuke effectief truukje om in de wedstrijd te doen? Ik ben m'n skills aan het verbeteren, ik ben daar echt dramatisch slecht in.
Ik kan nu de Double Touch Exit die wel leuk is om voor finesse shots te doen.
ronaldo chop kan erg effectief zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Roulette kan ik al. Makkelijkste truukje in FIFA.
Ronaldo chopquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tja, als je moeilijk wilt doen in het altijd leuk om stil te staan en uit het niets een waka waka te doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
of gewoon random aan die stick draaien en hopen op iets leuks.
Haha, dat is precies wat ik altijd doe. De laatste tijd doe ik eigenlijk alleen maar Ronaldo Chops en Berba/McGeady Spins, omdat die makkelijk te onthouden zijn en niet moeilijk te 'draaien' zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
of gewoon random aan die stick draaien en hopen op iets leuks.
Die gebruik ik het meeste ja..ook mijn standaard truukje om langs de keeper te gaan als er veel ruimte is. Fake shot voor de keeper werkt ook wel, maar ziet er vaak best lelijk uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:09 schreef StijnDa het volgende:
Of een paar scharen en dan een richting op versnellen.
Als hij mislukt sta je nog voor het doel alleen dan liggen er 3 verdedigers op de grondquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
Ik doe altijd met iibra LT+ Rechterstick naar rechts (de richting waar je naar toe loopt ) en gelijk links. Echt lekker om zo je tegenstander uit te spelen. Voordat je het weet staatie voor het doel.
En oja! De Rijstbal! is ook zeer effectief/ LT+Rechtstick indrukken
Ja gewoon er doorheen beuken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij mislukt sta je nog voor het doel alleen dan liggen er 3 verdedigers op de grond
Ik kijk vaak hele wedstrijden van Jong Ajax en daar kan Serero ook amper opvallen..jij gaat alleen op een paar youtubefilmpjes en zijn FUT kaart afquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook geen Serero, Lodeiro en Cillessen en wel Verhoeven, Ooijer, Ebecilio en Blind. Ik snap er soms echt helemaal niks van.
Oduro CM voor 4900 verkocht, dat is minder dan een CAM>CM maar ik heb toch nog winst gemaakt.
Oh jij hebt Thiago silva, UP Suares, Gerrard en iF KPB?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar we hebben bijna zelfde team?
Waarom niet h2h?
Was het maar zo'n feest, haha; ik ga even team bouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh jij hebt Thiago silva, UP Suares, Gerrard en iF KPB?
Jij heb meer teams versleten in 2 dagen dan ik in m'n 6 maanden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, haha; ik ga even team bouwen.
Klopt, Ebecelio en Blind doen het nu wel aardig jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak hele wedstrijden van Jong Ajax en daar kan Serero ook amper opvallen..jij gaat alleen op een paar youtubefilmpjes en zijn FUT kaart af
Lodeiro is ook neit in vorm, Cillessen is geblesseerd en Koppers heeft een kleine terugval terwijl Blind het prima deed de afgelopen 2 wedstrijden. Vind het allemaal logische keuzes hoor. Ebecilio moet er ook gewoon in nu..Ozbiliz en Sulejmani geblesseerd, Boerriger kan geen 90 minuten aan en Lukoki is steeds zo nerveus dat hij vaker over zijn eigen poten valt dan langs de man gaat.
Ik heb afgelopen tijd niet veel van teams gewisseld? Speel amper meer FUT..quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij heb meer teams versleten in 2 dagen dan ik in m'n 6 maanden.
En ja, dat zegt wat
En ik ben de pausquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:36 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen tijd niet veel van teams gewisseld? Speel amper meer FUT..
Nee jij blijft draaien, draaien en draaien totdat je een gaatje vindt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
Ik skill als een baas iedereen voorbij ....
De Rossi, UP Suarez, Taiwo LB, Lucio ipv Bonucciquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#h66O8S5ybdjxc
Wie zou ik naast Vidal zetten?
Verder nog tips?
Seedorfquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De Rossi, UP Suarez, Taiwo LB, Lucio ipv Bonucci
Ballack > Zweinquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:40 schreef WezepAFCA het volgende:
Zit er aan te denken om dit team te maken: http://www.futhead.com/12/squad/430619
Doen?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ballack > Zwein
LOL hij lijkt idd op Matt Damon
http://www.futhead.com/12/player/132
Bij sommige spelers wel omdat ze zo zeldzaam zijn en als ze dan ook nog redelijke stats hebben (zoals Yobo) zijn ze duur, Yobo is bijna niet onder de 30k te krijgen maar ik had geluk en ik had hem voor 1.2k.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet meteen veel waard neem ik aan?
Ik las juist dat hij het daar wel goed doet. Maar ik ben ook fan van Serero geworden door de voorbereiding, dat was dan wel tegen slechte tegenstanders maar toen speelde hij gewoon heel goed. In het begin van de competitie thuis tegen Heerenveen ook trouwens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak hele wedstrijden van Jong Ajax en daar kan Serero ook amper opvallen..jij gaat alleen op een paar youtubefilmpjes en zijn FUT kaart af
Ik zou sowieso altijd voor Ballack gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:44 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/12/compare/132/1637
Om z'n strenght en defensive skills dus beter dan Schweinsteiger op de mid-mid met punt naar achter in 4-3-3?
400c bronze packs > alles imoquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:51 schreef Chocomelkkoe het volgende:
leuk thuiskomen, iets van 2.5k profit op 4 packs
ik doe er nu per dag een 20tal open op verschillende accs en alles erop voor 150 bin behalve all injuries en shiny contracts en squad fitness, je weet welquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
400c bronze packs > alles imo
Ik denk dat ik van alle mensen hier de meeste bronze packs heb geopend dit jaar.
Rijst doet dus groter praten dan dat ie daadwerkelijk goed is?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
Ik win zelfs met silver van rijst hij is gewoo slecht
Altijd zo kut, heb je hoogste bid, ga je eten is er weer iemand met 250 eroverheen.
200 maar, ooit had ik em nog eens en toen ging ie weg voor meer dan 2kquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
400c bronze packs > alles imo
Ik denk dat ik van alle mensen hier de meeste bronze packs heb geopend dit jaar.
Voor hoeveel verkocht je die 41 rated ST met 31 pace?
Of diegene die in de laatste seconde even overbieden..quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
Ik win zelfs met silver van rijst hij is gewoo slecht
Altijd zo kut, heb je hoogste bid, ga je eten is er weer iemand met 250 eroverheen.
Ik zet non-shiny spelers er eigenlijk nooit op of het moet iemand zijn met redelijke stats, een BPL bronze, een low rated bronze met een rating van 40 t/m 45 of Akinfenwa. Als ik alles erop zou zetten zou ik meer winst maken maar nu kan ik meer packs openen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:53 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
ik doe er nu per dag een 20tal open op verschillende accs en alles erop voor 150 bin behalve all injuries en shiny contracts en squad fitness, je weet wel
Heb je nog een (EA) linkje naar je team voor me?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:54 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
200 maar, ooit had ik em nog eens en toen ging ie weg voor meer dan 2k
Mwah, hij wint ook wel vaak van mij hoor. Gaat wel gelijk op, volgens mij zijn de xbox'ers allemaal wel ongeveer even goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rijst doet dus groter praten dan dat ie daadwerkelijk goed is?
Wanneer gaan jullie weer clubben @xbox? Ik wil ook wel keertje meedoen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah, hij wint ook wel vaak van mij hoor. Gaat wel gelijk op, volgens mij zijn de xbox'ers allemaal wel ongeveer even goed.
De clubbers iig.
Ja dan denk ik altijd die klootzak gaat deze kaart niet krijgen en heb ik de neiging veel te veel te biedenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:54 schreef Walxie het volgende:
[..]
Of diegene die in de laatste seconde even overbieden..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je nog een (EA) linkje naar je team voor me?
Meestal 's avonds tussen tien en twaalf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie weer clubben @xbox? Ik wil ook wel keertje meedoen.
gewoon doen, degene die ik niet verkoop na een keer doe ik in club maar de rest gewoon proberen, de meesten gaan wegquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet non-shiny spelers er eigenlijk nooit op of het moet iemand zijn met redelijke stats, een BPL bronze, een low rated bronze met een rating van 40 t/m 45 of Akinfenwa. Als ik alles erop zou zetten zou ik meer winst maken maar nu kan ik meer packs openen.
Wil je binnenkort een potje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:58 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
ben nu op de console sorry, wat wil je wel weten?
ja ik voeg je morgen wel toe uit de OP, nu ben ik eten laterquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oke dan, wat is je PSN?(je hebt een PS3, toch?)
Laast ook bijna gebeurd bij Montfoort-Spakenburg, ging op de lat.quote:
Ik sta niet in de OP, als je je PSN geeft kan ik je toevoegen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
ja ik voeg je morgen wel toe uit de OP, nu ben ik eten later
Ik gebruik het al sinds FUT11 en er is niks gebeurd. Het is sowieso wel toegestaan om kaarten voor 150 BIN erop te zetten omdat heel veel mensen dat nu doen en via The Ultimate App kan het ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Chocomelkkoe het volgende:
is dat trouwens echt dat je kan worden geband worden door cheat engine? las dat onlangs hier
Hij is eten laterquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik sta niet in de OP, als je je PSN geeft kan ik je toevoegen.
Of weet iemand anders hier zijn PSN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
In theorie mogen ze het doen, in de praktijk doen ze het niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Chocomelkkoe het volgende:
is dat trouwens echt dat je kan worden geband worden door cheat engine? las dat onlangs hier
Denk dat ik die IF Toprak maar eens probeer eigenlijk, heeft wel nice skills.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:02 schreef WezepAFCA het volgende:
Howedes of Hummels als CV in Bundesliga squad?
RB: Rosalesquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga me eens wagen aan een zilveren team. Ik wil graag 4-2-3-1 spelen en ik heb alle silvers van Ajax al. Ik zoek nog 2 CB's en een rechtsback. M'n thema is eredivisie.
Buijs (geen eredivisie) en Vlaar voor da pace.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga me eens wagen aan een zilveren team. Ik wil graag 4-2-3-1 spelen en ik heb alle silvers van Ajax al. Ik zoek nog 2 CB's en een rechtsback. M'n thema is eredivisie.
Marcelo van PSV?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
RB: Rosales
CV: Moisander en Marcello
Ja, dat is een beest.quote:
Wel een aantal keer gescoord, maar niet gewonnen geloof ik..quote:
Thanks man, deze ga ik ff nabouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:07 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja, dat is een beest.
Dit is mijn 'eredivisie' silver team: http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#cHmd1WkTbdjye
Ze zijn fucking slecht.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan ook online kijken he![]()
http://www.eafootballworl(...)0001/914049/overview deze toch?
Ik heb Altidore normaal wel in de spits, maar hij was geblesseerd dus had Siggi gekocht voor weinig coins. Soms is hij ook wel handig als je meer pace nodig hebt voorin!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks man, deze ga ik ff nabouwen.
Ik heb nog geen enkele wedstrijd gespeeld met alleen maar silvers, maar ik heb wel met Anita en Enoh gespeeld met m'n Ajax team. Vooral Anita is echt een beest op het middenveld. Overtoom en Serero op CAM lijkt me ook echt relaxt. Misschien Donk en Marcelo achterin, maar dan klopt m'n thema niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik was net aan het bedenken hoe ik mijn tweede eredivisie team ging maken, één ding was zeker. Het werd een 4-2-3-1 en nu wordt er over gepost.
Slecht ingespeeld inderdaadquote:
IF Cvitanich?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/420191
Dit maar eens maken. Iemand met Argentijnse silvers die nog tips heeft? Misschien Mouche in de spits als Bravo niet bevalt.
Altidore is zowel in real life als in FIFA een complete mislukking. Siggi maakt alle kansen af en heeft ook genoeg pace.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Altidore normaal wel in de spits, maar hij was geblesseerd dus had Siggi gekocht voor weinig coins. Soms is hij ook wel handig als je meer pace nodig hebt voorin!
Why, deedik het te slecht?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel een aantal keer gescoord, maar niet gewonnen geloof ik..
Tevens heeft Mootje ons verlaten
Nee joh, jij bent goedquote:
Ook op ipad?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dit serieus? Ikkanbeter afmaken, dan verdedigen. Maar moet elke keer any..quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent goed
Het ging gewoon niet zo goed vandaag
Dit is serieusquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is dit serieus? Ikkanbeter afmaken, dan verdedigen. Maar moet elke keer any..
Haha wat een amateurs. Check deze dan:quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar ff he, geef steeds lange bal, maar jullie winnen geen kopduel. Voortaan opbouwen?quote:
Is wel handiger, of ik maak mijn pro 2,08 meterquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar ff he, geef steeds lange bal, maar jullie winnen geen kopduel. Voortaan opbouwen?
Ik win elk kopduel, maar jij geeft steeds lange ballen op Mo, die is 1,40quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar ff he, geef steeds lange bal, maar jullie winnen geen kopduel. Voortaan opbouwen?
Je bent er weer zie ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
ja ik voeg je morgen wel toe uit de OP, nu ben ik eten later
Heb het over keeper ballen he...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Je weet dat je tegen noobs speelt als ze alleen maar lange ballen geven.
En je weet dat je met noobs speelt als je op PS3 gaat clubben!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Je weet dat je tegen noobs speelt als ze alleen maar lange ballen geven.
uittrap enzo sowieso nooit richting mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En je weet dat je met noobs speelt als je op PS3 gaat clubben!
Alsnog.quote:
Ik neem wel een groene mega afroquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef marcie216 het volgende:
Haha ik zie niet waar jij staat, miss kun je altijd aan een kant gaan staan ;p
Ja is goed. Winner takes it all?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wow jij bent rijk. Potje voor 800K?
nou dat is de methode om 5k per uur te verdienenquote:
kan wel, tradeoffer je ff wat danquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, moeten we ff swappen, dan kan je er 1 voor 4-5k erop zetten?
Hm hm, als ik verlies kom ik alleen wel in de schulden te staan bij je. Die ik nooit voor fifa 13 ga afbetalen.quote:
Als je silver af is wil ik wel weer een potje tegen je, Chamberlain+Miyaichi tegen die nubs van jouquote:
Of Fifa 15.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hm hm, als ik verlies kom ik alleen wel in de schulden te staan bij je. Die ik nooit voor fifa 13 ga afbetalen.
Heb zo m'n manierenquote:
Hij heeft ook 2 vadersquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand met wat harde bewijzen komen !
Helaaschquote:
DM's posten kan helaas nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand met wat harde bewijzen komen !
Zo weinig coins maarquote:
Net alsof dat iets uitmaakt, mods hebben ook klonenquote:
Omdat je te stoer doet/bent om hem niet te kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Chocomelkkoe het volgende:
hoezo zou ik die stoereboii zijn dan???
Je weet niet eens wie dat is toch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Chocomelkkoe het volgende:
weet dat jullie hem haten want las een tijdje mee hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie dat is toch.....
...
....
.....
Omdat er in de poll over leeftijden in de OP 2x 14 jaar staat. Naast SB ben ik de enige 14 jarige hier. Tevens ben je een Belg en geregistreerd in de tijd van je banquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Chocomelkkoe het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat er in de poll over leeftijden in de OP 2x 14 jaar staat. Naast SB ben ik de enige 14 jarige hier. Tevens ben je een Belg en geregistreerd in de tijd van je ban
Dat is toch niet alles hequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat er in de poll over leeftijden in de OP 2x 14 jaar staat. Naast SB ben ik de enige 14 jarige hier. Tevens ben je een Belg en geregistreerd in de tijd van je ban
en niemand weet zijn PSN toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ik ben 16...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je post geen EA links.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Waarom zie ik jouw kaarten niet met m'n hoofdaccount, maar wel met m'n 2e account?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat is de methode om 5k per uur te verdienen
[..]
kan wel, tradeoffer je ff wat dan
Gewoon toefjes zijn pedometer gebruiken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
Misschien moeten we hem efffe negeren. Als hij dan toch steeds gaat posten dan weten we het zeker
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
Misschien moeten we hem efffe negeren. Als hij dan toch steeds gaat posten dan weten we het zeker
Doeiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef Chocomelkkoe het volgende:
als jullie dat denken ga ik wel weg, heb jullie niks misdaan maar heb geen zin om de hele tijd te zien dat ik zogezegd die gast ben...
Zo praatte SB ook, geen toeval ditquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef Chocomelkkoe het volgende:
als jullie dat denken ga ik wel weg, heb jullie niks misdaan maar heb geen zin om de hele tijd te zien dat ik zogezegd die gast ben...
geen idee. EAquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom zie ik jouw kaarten niet met m'n hoofdaccount, maar wel met m'n 2e account?
Haha, my thoughts.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo praatte SB ook, geen toeval dit
DAT ZEI HIJ OOK ALTIJDquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Heb je ook nog een EA-link naar je team? Dan geloven we je echt en is dit een groot misverstand!quote:
Sorry, Frans en Duits aan het lerenquote:
dit. Sluitend bewijs willen wij zien!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je ook nog een EA-link naar je team? Dan geloven we je echt en is dit een groot misverstand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |