Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Koop gewoon Ibra of Torres en bouw daar een team omheen. En als je daar ook niet mee kunt spelen dan ben je gewoon slecht.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus dan ga je maar pacehoerenteams maken?
Heb je toevallig linkje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op mijn team, alleen heb ik er een mooie Serie A defensie achter
Rijst is een pussyquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Zo bang dat je te laat bent om het topic te openen dat je niet eens een nieuwe titel intypt
Ik vind dit wel een leuke TT.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Zo bang dat je te laat bent om het topic te openen dat je niet eens een nieuwe titel intypt
Kan met beiden goed spelen, alleen dan weet ik echt niet wat ik moet bouwen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Koop gewoon Ibra of Torres en bouw daar een team omheen. En als je daar ook niet mee kunt spelen dan ben je gewoon slecht.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kan met beiden goed spelen, alleen dan weet ik echt niet wat ik moet bouwen..
Ja, ik speel met Ibra altijd H2H en met Torres beide, maar mijn teams rondom Torres falen 2/3 keer..quote:
Thanks, ga ook zoiets bouwen maar dan simpeler.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hNFKoFd9bdjsb
quote:
suarez en ibra 7 chemquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Walxie het volgende:
Den maar zuwiets buwen http://futhead.com/12/squad/429064!
Tja, ik wil graag beide maarja, dat gaat niet met 9 chemquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
suarez en ibra 7 chemnocerino voor hernanes, lucio voor dias
Gerrard op de plek van Anderson?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef Walxie het volgende:
[..]
Tja, ik wil graag beide maarja, dat gaat niet met 9 chem
lol dat gaat makkelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef Walxie het volgende:
[..]
Tja, ik wil graag beide maarja, dat gaat niet met 9 chem
dafuq did i just read? Want Nocerino heeft wel chemistry met anderson?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:21 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dan heeft de LCM weer geen 9 chem, en heb ik helaas geen budget voor:( !
Henderson CAMquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet iemand van Liverpool erbij..
[..]
Als je dat budget hebt wel..
Dat is hetzelfde teamquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:25 schreef Walxie het volgende:
Zoiets? http://futhead.com/12/squad/429064
Rijst, zoveel coins heb ik niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
Je vervangt
Gerrard voor Andrerson
Valanecia voor Kuyt
IF KPB voor NIF KPB
T Silva voor Lucio
Cech voor Alves
Allang gedaan hoor?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Zet gewoon een random middenvelder van Liverpool op de plek van Anderson en iedereen heeft 9 chem.
problem solved
Ik bedoel voor T Silva enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
lolol alle spelers kosten onder de 5k behalve je spitsen.
Is ook mogelijk, ik kijk zo wel even.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Of gewoon Suarez eruit, Torres erin en Essien op de plek van Henderson.
Maar dan is het niet meer tof.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Of gewoon Suarez eruit, Torres erin en Essien op de plek van Henderson.
Op zulke reacties ga ik nou liever niet in.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:33 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Sowieso gewoon up suarez en Aguero voorin. Koningskoppel! Mss voor je team dat je over 2 uur bouwt!
nu doe je het tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Op zulke reacties ga ik nou liever niet in.
Het is toch zo. Ik zit hier een paar dagen en ik heb je al met 4/5 teams oid gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Op zulke reacties ga ik nou liever niet in.
Ik heb wel een leuk ideequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
haha ja kom we verzinnen alvast zijn volgende team
ik gok dat het iets met ibra en suarez isquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
haha ja kom we verzinnen alvast zijn volgende team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |