SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Last posts:quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
De truc is dat je gewoon je dagelijkse 2 speeddates mee moet pakken en die dan steeds na afloop beoordelen. Daarnaast regelmatig foto's beoordelen en dan zal je zien de matches steeds beter bij je gaan passen (is althans mijn ervaring).quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Was bij mij ook andere webbrowser helpt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Hehe, dat is dus precies het planquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Pien85
Nee, ik snap dat je hem niet belt voor een rondje eerlijkheid. Maar in plaats van te denken voor een ander en te focussen op wat voor indruk je maakt, kun je beter nadenken over welke indruk je wil maken en hoe je dat door laat schemeren...
Bijvoorbeeld door bij een volgende 'dateafspraak' aan te geven dat er wat ruimte in je week zit voor hem ;-)
Dat is een eigenschap die ik altijd enorm waardeer! Zouden meer vrouwen mogen doen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef Perzephone het volgende:
'ballen tonen' door als meisje initiatief te nemen
Uuuuhm, meisje? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef Perzephone het volgende:
'ballen tonen' door als meisje initiatief te nemen
Oh ja dat zijn van die gesprekken tijdens eerste dates, dat je elkaar duidelijk maakt niet bewust een relatie te willen om niet wanhopig over te komen. Maar stiekem sta je er keihard open voor... (onder het mom van, ach we zien wel hoe het loopt als er toevallig een relatie uitrolt is dat mooi meegenomen)quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:11 schreef Pien85 het volgende:
Ik kom even wartaal uitslaan ben ik bang
Date gisteren was dus tof, tweede date komt, daar zijn date en ik het over eens. So far so good. Maar...Ik ben niet (bewust) op zoek naar een relatie, hij ook niet. Dus dat klikt, maar ik begin een beetje het idee te krijgen dat ik misschien wat te nonchalant over kom of over ben gekomen bij hem en dat was dan ook weer niet de bedoeling...
Haha, vrouw/dame etc klinkt al zo eh.. Ben 20, dus valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuuuhm, meisje? Hoe oud ben je eigenlijk?
Kom maar terug als je echt volwassen bentquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha, vrouw/dame etc klinkt al zo eh.. Ben 20, dus valt wel mee hoor
Want dan neem jij haar wel even onder handen ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
Kom maar terug als je echt volwassen bentvolgend jaar dus
Blijft een mannelijke fokker, dus waarschijnlijk ik hem wel, zelfs op mn 20equote:Op dinsdag 10 april 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want dan neem jij haar wel even onder handen ofzo?
On the bright side, dat is wel wat je van plan wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Blijft een mannelijke fokker, dus waarschijnlijk ik hem wel, zelfs om mn 20e
Nee joh ze is veel te jong voor mij. Jij moet weten dat ik alleen op oudere vrouwen val.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want dan neem jij haar wel even onder handen ofzo?
Voel je niets vanquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh ze is veel te jong voor mij. Jij moet weten dat ik alleen op oudere vrouwen val.
Wat een wijsheid, weet je zeker dat je 20 ben?quote:
Deels waar, heb alleen wel het idee dat we allebei redelijk sceptisch zijn. Daarnaast heb ik gewooon geen zin om tijd te gaan maken voor een relati Maar goed, das natuurlijk makkelijk gezegd als je geen 'relatie materiaal' op het oog hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oh ja dat zijn van die gesprekken tijdens eerste dates, dat je elkaar duidelijk maakt niet bewust een relatie te willen om niet wanhopig over te komen. Maar stiekem sta je er keihard open voor... (onder het mom van, ach we zien wel hoe het loopt als er toevallig een relatie uitrolt is dat mooi meegenomen)
Maar dan weet je inderdaad dus niet zeker of de ander dat ook zei om die reden of alleen wil seksen
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Mijn god zeg, jullie zijn allemaal broekies hier...
In dat geval. Heb je volgende week tijd?quote:
Wat bedoel je dan met niet te nonchalant over willen komen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:03 schreef Pien85 het volgende:
Deels waar, heb alleen wel het idee dat we allebei redelijk sceptisch zijn. Daarnaast heb ik gewooon geen zin om tijd te gaan maken voor een relati
In dat geval, heb je deze week tijd?quote:
Dat ik niet wil dat hij het idee krijgt dat ik wekelijks (of vaker) met een ander in bed lig. Want dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met niet te nonchalant over willen komen?
36...quote:
En waar ben jij dan nu naar op zoek, wanneer het je niet om een relatie gaat? Je wilt een scharrel die zich speciaal voelt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:07 schreef Pien85 het volgende:
Dat ik niet wil dat hij het idee krijgt dat ik wekelijks (of vaker) met een ander in bed lig. Want dat doe ik niet.
36 valt toch best mee?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
36...![]()
Ik dacht dat Cue ouder zou zijn dan ze nu is. Hoe krijg ik meer bejaarden dit topic in zodat ik niet meer de oudste ben van jullie allemaal?
BBBBBUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:07 schreef twi het volgende:
Volgende week, deze week. Mannen
In dat geval, waar woon je? Kom ik er nu aan.
Ga werken ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Damned, het is overal dooie boel ineens...
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
En waar ben jij dan nu naar op zoek, wanneer het je niet om een relatie gaat? Je wilt een scharrel die zich speciaal voelt?
True, en nu ga ik ff in OUD reclame maken om mensen hiernaartoe te krijgen. Brb!quote:
Neem dan m'n edit meequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
True, en nu ga ik ff in OUD reclame maken om mensen hiernaartoe te krijgen. Brb!
Maar wil je dan niet gewoon een vrijstaande-relatie-zonder-moeilijk-gedoe-maar-eigenlijk-toch-een-relatie ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]Nee
Ik wil een scharrel die niet het idee heeft dat ik elke dag een ander heb
Wat een ingewikkelde omschrijvingquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar wil je dan niet gewoon een vrijstaande-relatie-zonder-moeilijk-gedoe-maar-eigenlijk-toch-een-relatie ?
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neem dan m'n edit meeNu staat mijn typfout in jouw post
Ik lijk ouder?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef Kloonhommel het volgende:
36...![]()
Ik dacht dat Cue ouder zou zijn dan ze nu is. Hoe krijg ik meer bejaarden dit topic in zodat ik niet meer de oudste ben van jullie allemaal?
Is dat nog ergens te vinden dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar wil je dan niet gewoon een vrijstaande-relatie-zonder-moeilijk-gedoe-maar-eigenlijk-toch-een-relatie ?
Wellicht wanneer er een duidelijke beschrijving beschikbaar is.quote:
Ik dacht ook dat je ouder was.quote:
Van haar of van wat ze wil?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wellicht wanneer er een duidelijke beschrijving beschikbaar is.
Dat is toch gewoon het beginstadium van een relatie waarbij je nog niet toe wil geven dat het zover is?quote:
Oud en wijs, je weet veel, heb altijd een antwoord klaar, enz enz, genoeg vleierij of moet ik nu ook over je ogen beginnen?quote:
Doe maar niet, want die ken je nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oud en wijs, je weet veel, heb altijd een antwoord klaar, enz enz, genoeg vleierij of moet ik nu ook over je ogen beginnen?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Dizorn het volgende:
Maar je wilt het doen voorkomen alsof je scharrel je enige is? of het feit verbergen dat je elke avond door een ander uitgewoond wordt?
Vrouwen zijn verwarrend
Dat dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Pien85 het volgende:
En hell, waar maak ik me eigenlijk druk om.
Jij bent het Manson meisje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]Nee, hij wéét dat ik niet de heilige maagd Maria ben ofzo. Dat is iets heel anders dan denken dat ik elke dag met een ander in bed lig.
En hell, waar maak ik me eigenlijk druk om. Dat denkt hij helemaal nietAls ie dat had gedacht dan issie een sukkel.
Dat kan heel eenvoudig worden opgelost he?quote:
Dat denk jijquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:17 schreef Kloonhommel het volgende:
Dat kan heel eenvoudig worden opgelost he?
Ik weet het heel zeker.quote:
Dat dusquote:
Jaquote:
Dat is een vrouw-eigen dingetje volgens mij. Valse aannames doen, je er druk om maken om het later toch af te vlakken en je te beseffen dat het allemaal best wel meevalt...quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]Nee, hij wéét dat ik niet de heilige maagd Maria ben ofzo. Dat is iets heel anders dan denken dat ik elke dag met een ander in bed lig.
En hell, waar maak ik me eigenlijk druk om. Dat denkt hij helemaal nietAls ie dat had gedacht dan issie een sukkel.
Jij bent tof.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat dusNeem me vooral niet te serieus enzo
[..]
Ja
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is een vrouw-eigen dingetje volgens mij. Valse aannames doen, je er druk om maken om het later toch af te vlakken en je te beseffen dat het allemaal best wel meevalt...
Mja, dat zal wel zo zijn ja. Ik wil man wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is een vrouw-eigen dingetje volgens mij. Valse aannames doen, je er druk om maken om het later toch af te vlakken en je te beseffen dat het allemaal best wel meevalt...
Mannen hebben issues genoeg.. dat wil je nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, dat zal wel zo zijn ja. Ik wil man worden
Vertel ons wat hij zegt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:22 schreef love_sharon het volgende:
Er was een tijd geleden een programma op tv met een man die al tientallen vrouwen in zijn bed had gekregen via paiq en die werd gevolgd op een date en hoe hij zijn volgens mijn 50ste vrouw ging regelen. Iemand dit toevallig gezien en enig idee hoe het programma heet? Want volgens mij praat ik nu met hem, maar weet niet meer 100% zeker hoe die eruit ziet
Wat een baasquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:22 schreef love_sharon het volgende:
Er was een tijd geleden een programma op tv met een man die al tientallen vrouwen in zijn bed had gekregen via paiq en die werd gevolgd op een date en hoe hij zijn volgens mijn 50ste vrouw ging regelen. Iemand dit toevallig gezien en enig idee hoe het programma heet? Want volgens mij praat ik nu met hem, maar weet niet meer 100% zeker hoe die eruit ziet
Denk dat die bij de meeste vrouwen als een holbewoner kan praten, zijn uiterlijk maakt het toch wel goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel ons wat hij zegt.Leer ons zijn geheim!
Ik denk dat veel vrouwen die optie uit hebben staan omdat ze letterlijk worden overspoeld met speeddate aanvragen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:24 schreef Geester het volgende:
Ik heb wel heel vaak dat ik een speeddate wil doen en meteen zegt dat er niemand beschikbaar is..,
Ja ik weet niet of dat het is het zou kunnen iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat veel vrouwen die optie uit hebben staan omdat ze letterlijk worden overspoeld met speeddate aanvragen.
Welke site werkt wel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:32 schreef twi het volgende:
Daarom heb ik Paiq ook maar op een laag pitje staan. Ik heb het geduld er niet voor om telkens vijf of zes keer de speeddate-carousel door te moeten.
True.quote:
Voor mij niet.quote:
Noem eens een oneliner dan dat blijkbaar meer indruk maakt dan een gesprek?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef love_sharon het volgende:
Ik doe ook niet aan speeddates, geen specifieke reden voor. Ook al blijkt wel uit ervaring dat de one-liners beter zijn dan aangeboden speeddates.
Ligt er aan soms zeg je wat over de foto. Soms iets andersquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Noem eens een oneliner dan dat blijkbaar meer indruk maakt dan een gesprek?
Ik kan er ff niks van maken, geef eens een concreet voorbeeldje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan soms zeg je wat over de foto. Soms iets anders
Pff geen idee, volgens mij heb ik een keer de vraag gestuurd waar kan ik je 's nachts voor wakker maken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kan er ff niks van maken, geef eens een concreet voorbeeldje?
Goede vraag. Oneliners vind ik altijd zo.. Zwak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Noem eens een oneliner dan dat blijkbaar meer indruk maakt dan een gesprek?
Stuur je ze wel eens?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede vraag. Oneliners vind ik altijd zo.. Zwak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook...quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede vraag. Oneliners vind ik altijd zo.. Zwak.
Die krijg ik dus nooit op Paiqquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waarom niet gewoon qua oneliner een ''Hey, leuke foto en ik zie dat we een xxx match-score hebben. Da's vrij hoog. Zin om eens een keertje te chatten? ''
Saai wellicht. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat het werd geweigerd. Al moet ik er dan wel bij zeggen dat ik die dingen vrijwel alleen maar naar ''foto-bewonderaarsters'' stuur... (wat een woord eigenlijk)
Kijk, daarom krijg ik maar niks van je te horen op Paiq...quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef Perzephone het volgende:
Leuke oneliners die op mijn foto inspelen vind ik altijd wel vleiend eigenlijk
Maar idd, als de foto mij niet aanstaat zal ik niet snel accepteren
Dat zal 99% van de Paiqers wel zeggen denk ik, Godshand behoort uiteraard tot die ene procent...quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waarom niet gewoon qua oneliner een ''Hey, leuke foto en ik zie dat we een xxx match-score hebben. Da's vrij hoog. Zin om eens een keertje te chatten? ''
Saai wellicht. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat het werd geweigerd. Al moet ik er dan wel bij zeggen dat ik die dingen vrijwel alleen maar naar ''foto-bewonderaarsters'' stuur... (wat een woord eigenlijk)
En qua matches? Nooit eens dat je wat met die do's of dont's kunt die je bij haar ziet staan om zo'n gesprek te triggeren?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die krijg ik dus nooit op Paiqen daardoor als ik een oneliner stuurt meestal ook geen reactie terug
Vergeet Dizorn nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat zal 99% van de Paiqers wel zeggen denk ik, Godshand behoort uiteraard tot die ene procent...
Heb soms wel leuke gesprekken met een match of iemand die ik via oneliner benaderd heb. In het afgelopen jaar heb 2 dates via paiq gehad en een paar keer een meisje gemeet. Dus het lukt wel alleen ik vind het gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En qua matches? Nooit eens dat je wat met die do's of dont's kunt die je bij haar ziet staan om zo'n gesprek te triggeren?
Hij kreeg zijn oneliner van Godshand hoor... Geef hem nou niet teveel krediet, het is al erg genoeg dat ie straks echt chirurg is en zo rijk is dat jullie glijdend achter hem aangaan...quote:
Geen idee ik denk dat mijn foto's er niet veel boven zittenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat is de slechte en beste score die je kan halen op Paiq? Het lijkt me dat je geen 2 kan halen? Die zou zich meteen uitschrijven of zich verhangen...Dus tussen welke waarden wel?
dus...quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef Kloonhommel het volgende:
het is al erg genoeg dat ie straks echt chirurg is en zo rijk is dat jullie glijdend achter hem aangaan...
Mijn foto's hebben geen cijfersquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef Dizorn het volgende:
Ik denk dat 5,5-6 het laagste zal zijn. Niemand wil een onvoldoende he
9.0 en 9.2quote:
Die oneliner heb ik serieus maar een keer gehadquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee niet mooi genoeg voor een cijferquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:03 schreef Perzephone het volgende:
Misschien niet vaak genoeg beoordeeld? Vaag
U R KIDDING me?quote:
Haha dat zal vast wel meevallenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet mooi genoeg voor een cijfer
Maar niet van mij, gezien de 100% slaagscorequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die oneliner heb ik serieus maar een keer gehad
Nope. Waarom zou ik?quote:
Ohja, Dizorn wordt een rijke man later he...quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij kreeg zijn oneliner van Godshand hoor... Geef hem nou niet teveel krediet, het is al erg genoeg dat ie straks echt chirurg is en zo rijk is dat jullie glijdend achter hem aangaan...
Ik heb een keer een 5.2 gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef Dizorn het volgende:
Ik denk dat 5,5-6 het laagste zal zijn. Niemand wil een onvoldoende he
Ik geloof je niet, maar verder zou het me ook niet moeten boeien welke score een man haalt...quote:
Vertel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha dat zal vast wel meevallen.. Mijne blijven lekker steady
Dan niet. Boeien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, maar verder zou het me ook niet moeten boeien welke score een man haalt...
Niet? Oh... Had nog even de hoop dat je met me wilde datenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar niet van mij, gezien de 100% slaagscore
Amstelveenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:07 schreef Dizorn het volgende:
Waar woon je ergens pien? Wil best een kop koffie in amsterdam ofzo drnken hoor
Nee, maar goed uiterlijk is ook niet allesquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha dat zal vast wel meevallen.. Mijne blijven lekker steady
Echt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Dizorn het volgende:
Nee echt, Amstelveen? Ik officiëel ook. Maar ben toch te jong voor jeMaar een kop koffie gaat er altijd in.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet? Oh... Had nog even de hoop dat je met me wilde daten
Hehe grappig, das indd best wel in de buurt jaquote:
niet geloven, Omgquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, maar verder zou het me ook niet moeten boeien welke score een man haalt...
quote:
Helemaal niet praten of wel nadat jullie eenmaal bezig waren?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:13 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag een date gehad met iemand van Paiq, hadden afgelopen week best veel contact en het klikte ook, alleen vanmiddag was ie best wel stil en verlegen. Maar dat vond ik ook wel leuk aan hem, maar wel beetje jammer dat ie niet uit zichzelf ging praten. Ohwell we zien wel hoe het loopt
Dat komt vanzelf wel. Dus er zit een vervolg in?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:13 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag een date gehad met iemand van Paiq, hadden afgelopen week best veel contact en het klikte ook, alleen vanmiddag was ie best wel stil en verlegen. Maar dat vond ik ook wel leuk aan hem, maar wel beetje jammer dat ie niet uit zichzelf ging praten. Ohwell we zien wel hoe het loopt
Oooh niet zo zeuren als een oude man dan, met die 7quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Ik ben sinds 3 dagen lid of zo? En heb nu een score van een 7. (was gister nog 6.8 geloof ik).
Het zal wel een rol spelen dat de meesten van jullie jonge chicks/ gozertjes zijn en ik al een halve bejaarde? Ah ja, heb mezelf nooit knap gevonden maar wel vaker lekkere chicks gescoord. Dus ik klaag niet.
Misschien hield hij zich in omdat vrouwen doorgaans liever zichzelf horen praten dan de ander steeds?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:13 schreef Diconnected het volgende:
Op paiq inloggen, klik op 1 van je eigen fotos en daar staan dan de scores.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Puntenjager het volgende:
Waar zie je hoeveel votes je foto's hebben?
Zoals ik vaker heb geschreven hier, het blijft me verbazen dat je zelfs met een 8.9 ontiegelijk vaak gekickt wordt in chats (mijn texts zijn echt niet bizar slecht hoor), slechts een paar keer een foto-bewonderaarster hebt gehad en letterlijk nog nooit een one-liner hebt mogen ontvangen.
Jij bent lief.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oooh niet zo zeuren als een oude man dan, met die 7
Ik heb alleen maar succes met one-liners. Die ene meid van hierboven was dus gematcht via de PAIQ super computerquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Puntenjager het volgende:
Zoals ik vaker heb geschreven hier, het blijft me verbazen dat je zelfs met een 8.9 ontiegelijk vaak gekickt wordt in chats (mijn texts zijn echt niet bizar slecht hoor), slechts een paar keer een foto-bewonderaarster hebt gehad en letterlijk nog nooit een one-liner hebt mogen ontvangen.
Weet niet wat sommige dames verwachten tijdens een speeddate ofzo hoor. Doe je beetje moeite, heb je een leuk gesprekje van 15 minuten totaal, en dan rammen ze alsnog meteen op de nee knop. Achjohquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Puntenjager het volgende:
Ik hoop het, het is wel een sirieus type die niet zo snel met iemand afspreekt denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel. Dus er zit een vervolg in?
Hopelijk vond hij het ook leuk en vind hij jou ook leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik hoop het, het is wel een sirieus type die niet zo snel met iemand afspreekt denk ik.
Zo'n iemand ben ik heul nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Misschien hield hij zich in omdat vrouwen doorgaans liever zichzelf horen praten dan de ander steeds?
dan gaat het rond de 7 blijven hangen. Ben trouwens zelf ook oud en hongerige joop nog ouder. Heeft er geen hol mee te maken dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Ik ben sinds 3 dagen lid of zo? En heb nu een score van een 7. (was gister nog 6.8 geloof ik).
Het zal wel een rol spelen dat de meesten van jullie jonge chicks/ gozertjes zijn en ik al een halve bejaarde? Ah ja, heb mezelf nooit knap gevonden maar wel vaker lekkere chicks gescoord. Dus ik klaag niet.
Misschien had je dat wel moeten doen. Ik ben soms ook best verlegen maar als de ander begint te praten ga ik vanzelf wel terug pratenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo'n iemand ben ik heul nietmaar het zou kunnen, who knows. En we waren naar de film, dus dan ook niet echt veel zeggen, maar de wandeling van en naar de bios en in de trein was ie best stil dusja. Ik heb me ingehouden door niet teveel te praten
vond ik ook weer zowat.
klinkt als een desastreuze date, sryquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo'n iemand ben ik heul nietmaar het zou kunnen, who knows. En we waren naar de film, dus dan ook niet echt veel zeggen, maar de wandeling van en naar de bios en in de trein was ie best stil dusja. Ik heb me ingehouden door niet teveel te praten
vond ik ook weer zowat.
Ja achteraf gezien wel ja. Maar op msn is ie bijvoorbeeld wel erg spraakzaam.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien had je dat wel moeten doen. Ik ben soms ook best verlegen maar als de ander begint te praten ga ik vanzelf wel terug praten
Tering het klinkt wel een beetje als mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel ja. Maar op msn is ie bijvoorbeeld wel erg spraakzaam.
Je bent dus niet de enige met die kwaal zoals je zietquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering het klinkt wel een beetje als mij
Oh dat zeker niet. Ik moet gewoon over een drempel heen en dan durf ik wel. Tot nu 2 dates via paiq gehad maar daar kletste ik wel gewoon. Moest ook wel is een beetje raar als je niets zegt als je wat gaat drinken samenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je bent dus niet de enige met die kwaal zoals je ziet
Via msn praten is natuurlijk lekker makkelijk, waar IRL de zenuwen toch wel parten kunnen spelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja das waar idd hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat zeker niet. Ik moet gewoon over een drempel heen en dan durf ik wel. Tot nu 2 dates via paiq gehad maar daar kletste ik wel gewoon. Moest ook wel is een beetje raar als je niets zegt als je wat gaat drinken samen
Yea daarom. Was zelf ook wel nerveus, maar dan ga ik alleen maar meer pratenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Via msn praten is natuurlijk lekker makkelijk, waar IRL de zenuwen toch wel parten kunnen spelen.
Wel 2 toffe dates gehad trouwens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja das waar idd haha
[..]
Yea daarom. Was zelf ook wel nerveus, maar dan ga ik alleen maar meer praten
Altijd leuk! Komt er nog een 2e date met een van de dames?quote:
Misschien met 1 van de 2.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Altijd leuk! Komt er nog een 2e date met een van de dames?
Klinkt als een echte fokker!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb nog geen topic gezien hier, vandaag date gehad. Ze praten echt veel ik weet niet of het wel wat wordtquote:
Ben jij dan 36?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:46 schreef Godshand het volgende:
Kloonhommel 36?
Misschien komt het door zijn avatar, maar ik schatte hem 26 ofzoAchja, omgekeerd zal hij mij wellicht ook geen 36 schatten
Jazekerquote:
Mooi zo, nu ben ik niet langer de enige halfbejaarde hier...quote:
Maaar nog wel net zo oud als de oudstequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mooi zo, nu ben ik niet langer de enige halfbejaarde hier...
Ik heb het idee dat ik toch iets ouder ben dan hij, aangezien ik in de laatste maand van het jaar jarig ben...quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maaar nog wel net zo oud als de oudste
Als ik het zo lees, en weet dat er hier jonge chickies rondhangen, voel ik me toch ietwat pedo.quote:
Jammer genoeg geen oudere vrouwenquote:
Hoezo jammer? Laat die ouwe tangen maar, 20 is ook een heel leuke leeftijd voor vrouwen. Ze kunnen nog zo ontzettend veel leren van ons.quote:
Handig ja, zo'n vrouw die je af kunt richtenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Laat die ouwe tangen maar, 20 is ook een heel leuke leeftijd voor vrouwen. Ze kunnen nog zo ontzettend veel leren van ons.![]()
Zoals: afwas doen, huishouden, hoe hou ik mijn man tevreden, en dergelijke...
Goed, ff serieus... Ik val niet op gehoorzame vrouwen, vind ik bleh om maar zo uit te drukken. Liever wat meer pit en mondiger. Daar hou ik wel van.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Handig ja, zo'n vrouw die je af kunt richten
ofcquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:08 schreef Perzephone het volgende:
Haha maar wij twintigjarigen zijn zo leuk, dat jij dat ook meer dan graag wil doen ofc
Ik val op oudere vrouwen maar jonger mag ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Laat die ouwe tangen maar, 20 is ook een heel leuke leeftijd voor vrouwen. Ze kunnen nog zo ontzettend veel leren van ons.![]()
Zoals: afwas doen, huishouden, hoe hou ik mijn man tevreden, en dergelijke...
Jij neukt alles wat een gat heeftquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik val op oudere vrouwen maar jonger mag ook wel hoor
Momenteel neuk ik alleen mijn eigen handquote:
Zulke dingen moet je ook aan God overlaten...quote:
Ik ook. Ik ben nu zo ver dat ik zelfs opgewonden raak van het zien van de gleuf van mijn brievenbus...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Momenteel neuk ik alleen mijn eigen hand
The horrorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben nu zo ver dat ik zelfs opgewonden raak van het zien van de gleuf van mijn brievenbus...
Zonder jou is er geen niveau, dus blijf dan gewoon hier...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef Dizorn het volgende:
Ja hoor, ik ben even weg en het niveau is weer diep gezonken
Nu nog een pittig kapsel en ik kan zo op een bankje bij de speeltuin over poepluiers gaan pratenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef Dizorn het volgende:
Wel een mysterie opgelost kloon. Je valt op pittige tantes. Pien heeft een pittige naam. 1+1 !
Je mist nog een hondquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu nog een pittig kapsel en ik kan zo op een bankje bij de speeltuin over poepluiers gaan praten
Je bent me nu aan het terugpakken he? Heb ik verdiend...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef Dizorn het volgende:
Wel een mysterie opgelost kloon. Je valt op pittige tantes. Pien heeft een pittige naam. 1+1 !
En dan niet eens zwaaien he!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef Dizorn het volgende:
Maar je had wel gelijk kloon. Ik ben vandaag langs Pien dr huis gefietst!
Gelijk met......wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef Dizorn het volgende:
Maar je had wel gelijk kloon. Ik ben vandaag langs Pien dr huis gefietst!
OMG....quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef Dizorn het volgende:
Nou dat ik achter d'r aan zat. Ik ben nu al bijna officieël stalker
Het is lastig om te zwaaien als je maar 1 hand beschikbaar hebt om te sturen. Alhoewel hij ook zonder handjes had kunnen sturen maar misschien heeft hij teveel van het knap zijn meegekregen van zijn ouders maar niet de behendigheid om zonder handjes te fietsen?quote:
Dat lijkt mij toch niet geheel positiefquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb een gare kop meegekregen van mijn ouders, maar man man man, de moves heb ik ook meegekregen, ik ben zo goed dat je niet eens voelt dat ik erin zat.
O...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch niet geheel positief
God is er, mensen, we kunnen weer verder met speedchatten!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:01 schreef Godshand het volgende:
De chat ging snel, totdat Dizorn hem peerde. Jullie zitten allemaal te klagen over de lente op Paiq?
In dit geval welquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
God is er, mensen, we kunnen weer verder met speedchatten!
O, en god...? Datingsite-ervaringen topic #177 Wat vind de ander nu echt van mij?
Heb ik gelijk of niet?
Want?quote:
Een eind weg is binnen Nederland toch maar relatiefquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef marcokloon het volgende:
Dilemma, heb m'n eerste one-liner binnen. Ze ziet er leuk uit, alleen is de afstand volgens paiq nog niet eens voor de helft vol. Misschien dan maar gewoon even leuk kletsen en kijken waar het strand.
Doet een ego toch goed
Nou ik vind Enschede toch verdomd ver wegquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een eind weg is binnen Nederland toch maar relatief
Klopt, het hangt van de vervoersmiddelen die tot je beschikking staanquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een eind weg is binnen Nederland toch maar relatief
Zoek ik een bejaarde voor dit topic om niet meer de oudste te zijn, vind jij hem ook nog gewoon zonder ernaar te zoeken. Hoe doe je dat toch? Ah, stom... Godshand natuurlijk...quote:
En als het nou een echt lekkere chick is en het klikt verder gewoon zo goed? Lange afstandrelaties zijn best kut maar een echt lekkere chick hierom dumpen is gewoon dom.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou ik vind Enschede toch verdomd ver weg
Oh dat zeker, die afstand is ook geen bezwaar. Het maakt het wel lastiger. Even een avondje zo maar langs zit er niet als ze minimaal 2 uur rijden weg woont.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En als het nou een echt lekkere chick is en het klikt verder gewoon zo goed? Lange afstandrelaties zijn best kut maar een echt lekkere chick hierom dumpen is gewoon dom.
Ideaal is het inderdaad niet maarja, dan ben je iig weer een ervaring rijkerquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En als het nou een echt lekkere chick is en het klikt verder gewoon zo goed? Lange afstandrelaties zijn best kut maar een echt lekkere chick hierom dumpen is gewoon dom.
lekkere chick en tijnbrein in dezelfde context...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij bedoeld ook wat ik zie als een lekkere chick. Jij zal dat waarschijnlijk een ouwe, dikke lelijke troll vindenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lekkere chick en tijnbrein in dezelfde context...
En ook aktief op datingssites? (alhoewel ik vandaag geen reet heb gedaan op Paiqquote:
Jep, loop al een paar delen van dit topic mee....succes(jes) behaald op RP en e-matching...maar nog niet de (nieuwe) love of my life :-)quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En ook aktief op datingssites? (alhoewel ik vandaag geen reet heb gedaan op Paiq)
Oke. Doe je goed dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Jep, loop al een paar delen van dit topic mee....succes(jes) behaald op RP en e-matching...maar nog niet de (nieuwe) love of my life :-)
Is dat je doel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Jep, loop al een paar delen van dit topic mee....succes(jes) behaald op RP en e-matching...maar nog niet de (nieuwe) love of my life :-)
Om de nieuwe love of my life te vinden....ja, uiteindelijk wel...maar voor mij zijn datingsites niet meer dan 1 van de middelen die daarvoor kunnen worden ingezet...naast mijn werkomgeving, mijn sportclub en mijn sociale leven....quote:
Uiteindelijk is dat ons doel toch wel een beetje toch? We zoeken nu iets voor nu maar wie weet kan het wel eens de laatste scharrel zijn en blijf je de rest van je leven bij haar?quote:
Ik zou het niet zo uitdragen dat je dit als doel hebt dat schrikt toch wel vrouwen af. Gewoon leuk contact vinden en zien wat daar uit voort komt is een betere instelling.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Om de nieuwe love of my life te vinden....ja, uiteindelijk wel...maar voor mij zijn datingsites niet meer dan 1 van de middelen die daarvoor kunnen worden ingezet...naast mijn werkomgeving, mijn sportclub en mijn sociale leven....
Is in het begin meestal ook niet zo'n probleem, wordt wel vervelend(er) naarmate de tijd vordert. Althans dat was 'onze' ervaring.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat zeker, die afstand is ook geen bezwaar. Het maakt het wel lastiger. Even een avondje zo maar langs zit er niet als ze minimaal 2 uur rijden weg woont.
Waar zeg ik dat ik dat uitdraag (zeker naar de vrouwen toe) ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo uitdragen dat je dit als doel hebt dat schrikt toch wel vrouwen af. Gewoon leuk contact vinden en zien wat daar uit voort komt is een betere instelling.
Dat denk ik ook, maar ik zou het iig wel proberen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Is in het begin meestal ook niet zo'n probleem, wordt wel vervelend(er) naarmate de tijd vordert. Althans dat was 'onze' ervaring.
Niet dat is waarquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:13 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat uitdraag (zeker naar de vrouwen toe) ?
Jep...afstand is voor mij nu ook wel een belangrijk criterium geworden...was ik voorheen wat minder mee bezig...maar het is toch wel een nadeeltje, lang moeten rijden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Is in het begin meestal ook niet zo'n probleem, wordt wel vervelend(er) naarmate de tijd vordert. Althans dat was 'onze' ervaring.
Inderdaad daardoor lopen zulke relaties vaak ook stukquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Jep...afstand is voor mij nu ook wel een belangrijk criterium geworden...was ik voorheen wat minder mee bezig...maar het is toch wel een nadeeltje, lang moeten rijden.
Netjes, succesquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou, tweede date staat inmiddels vast hier. Morgen komt ze naar huize Joe.
Jij een minder onhandige bank hoop ik?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou, tweede date staat inmiddels vast hier. Morgen komt ze naar huize Joe.
Vertel? Hoe is jouw bank?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jij een minder onhandige bank hoop ik?
Een wat ruimer bed gelukkig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jij een minder onhandige bank hoop ik?
Jij wil daten met HJ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:01 schreef Dizorn het volgende:
Nog veel belangrijker, wáár is je bank en wanneer ben ik uitgenodigd.
En jij?quote:
Haha moet je wel die oneliner gebruiken als we gaan daten jwzquote:
Omdat je weet waar mijn huis staatquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef Dizorn het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik Pien heb?
Maar pics en misschien krijg je een one-liner van me hoor![]()
Misschien...?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef Dizorn het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik Pien heb?
Maar pics en misschien krijg je een one-liner van me hoor![]()
Mijn post leek niet in het topic te staanquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:15 schreef Dizorn het volgende:
Pien heeft iets teveel zin in d'r date.
En dat zou ook mijn standaard oneliner zijn geweest, "hoi". Maar die mocht niet van God(shand).
Of een bekende tegen komen op paiq. Zo ben ik dus in contact gekomen met een meisje ik kende haar van gezicht via het uitgaan. Wel grappig. Helaas niets gewordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef eefje801 het volgende:
Hier ook een "oud" iemand die zich meldt, lees al een tijdje mee. Gaat zo hard dit topic!
Ik ben 31, vrouw en zit momenteel ook alleen nog op Paiq. Dit jaar meerdere dates gehad waarvan de laatste wat leek te worden maar het toch niet bleek te zijn. Nu ook leuk contact met een Paiqer en deze week gaat het tot een afspraak komen. Ben benieuwd!
Ik vind Paiq overigens leuk, maar bij vlagen. Soms krijg je inderdaad te vaak een match of is er gewoon een tijdje bijna niemand online. Het kan ook zijn dat ik te streng schift maar dat heb je na een tijdje ook. Ik vind met twée personen tegelijk praten al lastig dus ik maak vrij vaak gebruik van de offline cheat. Overigens is de vijver soms lokaal erg klein want ik en een collega krijgen vaak dezelfde matches, wel maf. Zijn er wel altijd open over anders krijg je lullige situaties.
Mocht je nog contacten willen opdoen hier, post een foto en ik weet wel een paar mensen die op je af (willen) komenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef eefje801 het volgende:
Hier ook een "oud" iemand die zich meldt, lees al een tijdje mee. Gaat zo hard dit topic!
Ik ben 31, vrouw en zit momenteel ook alleen nog op Paiq. Dit jaar meerdere dates gehad waarvan de laatste wat leek te worden maar het toch niet bleek te zijn. Nu ook leuk contact met een Paiqer en deze week gaat het tot een afspraak komen. Ben benieuwd!
Ik vind Paiq overigens leuk, maar bij vlagen. Soms krijg je inderdaad te vaak een match of is er gewoon een tijdje bijna niemand online. Het kan ook zijn dat ik te streng schift maar dat heb je na een tijdje ook. Ik vind met twée personen tegelijk praten al lastig dus ik maak vrij vaak gebruik van de offline cheat. Overigens is de vijver soms lokaal erg klein want ik en een collega krijgen vaak dezelfde matches, wel maf. Zijn er wel altijd open over anders krijg je lullige situaties.
Niet vergeten je stats te vermelden bij die fotoquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Mocht je nog contacten willen opdoen hier, post een foto en ik weet wel een paar mensen die op je af (willen) komen
Enne welkom enzo, we praten heel snel maar ook heel veel onzin
Dat is ook grappig. Jammer dat het niets geworden is. Ik vraag me ook wel eens af of ik niet straks de buurman als match krijg. Er staan steeds meer mensen op Paiq, geloof al ruim 200.000.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een bekende tegen komen op paiq. Zo ben ik dus in contact gekomen met een meisje ik kende haar van gezicht via het uitgaan. Wel grappig. Helaas niets geworden
Redelijk ontopic allemaal toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is hier wel een slowchat geworden inderdaad.
Ja inderdaad, en een keer een Fokster gespot op Paiqquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is ook grappig. Jammer dat het niets geworden is. Ik vraag me ook wel eens af of ik niet straks de buurman als match krijg. Er staan steeds meer mensen op Paiq, geloof al ruim 200.000.
OMG... Ik heb nog wel ff getwijfeld of ik a) echt in dit topic moest blijven reageren en b) misschien mijn leeftijd onbesproken hadden moeten laten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:47 schreef eefje801 het volgende:
Dankjewel Pien! Ha ha @kloonhommel ik durfde het na jouw geroep in de woestijn eindelijk aan.
Match made in heavenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
OMG... Ik heb nog wel ff getwijfeld of ik a) echt in dit topic moest blijven reageren en b) misschien mijn leeftijd onbesproken hadden moeten laten.
Maar fijn dat je erbij ben gekomen dankzij mijn wanhoopskreten![]()
![]()
.
Jij weer he?quote:
Kep het over jou en eefjequote:
Ha ha! Nou graag gedaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
OMG... Ik heb nog wel ff getwijfeld of ik a) echt in dit topic moest blijven reageren en b) misschien mijn leeftijd onbesproken hadden moeten laten.
Maar fijn dat je erbij ben gekomen dankzij mijn wanhoopskreten![]()
![]()
.
God regelt het wel, leun maar rustig achterover en laat je meevoeren door de chaotische uiteenlopende gesprekken hier en geniet ervan....quote:Op woensdag 11 april 2012 00:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha! Nou graag gedaanEn who knows? Ik wilde al de hele tijd reageren op dit topic maar ik dacht ik ben vast de oudste. Nu nog zoeken naar iemand boven de veertig.
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
God regelt het wel, leun maar rustig achterover en laat je meevoeren door dit topicreeks....
Kep het over je actie als god zijnde en wat je allemaal voor elkaar krijgt.quote:
Dan moet je 'm resizen naar een soort van pasfotoformaat. Maar dan passen je tieten er niet meer op, dus het is zo ook goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:21 schreef eefje801 het volgende:
ha haNou het is me gelukt, een foto. Maar met die pixels voor de hoofdfoto daar kom ik niet uit hoor. Eindelijk iets ingevuld op fok en dat op de late avond.
God is niet alwetend merk ik nu... Ze woont letterlijk aan de andere uiterste kant van Nederland...quote:
ha ha! Ok dan, bedankt voor de tip. Had ik nu al ook al gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je 'm resizen naar een soort van pasfotoformaat. Maar dan passen je tieten er niet meer op, dus het is zo ook goed.
That's the spirit!quote:Op woensdag 11 april 2012 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
God is niet alwetend merk ik nu... Ze woont letterlijk aan de andere uiterste kant van Nederland...![]()
Ah ja, genoeg vissen in zee toch?
Nee, het is echt te ver. En ik zou mal zijn als in niet gewoon een beetje in mijn eigen buurt zochtquote:
Niet echt een match made in heaven dan...quote:Op woensdag 11 april 2012 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
God is niet alwetend merk ik nu... Ze woont letterlijk aan de andere uiterste kant van Nederland...![]()
Ah ja, genoeg vissen in zee toch?
Dat is écht coolquote:Op woensdag 11 april 2012 00:41 schreef eefje801 het volgende:
Die paiqer waar ik deze week een eerste date mee heb heeft al een ansichtkaart gestuurd op vakantie. Das ook wel nieuw voor mij. Ik maakte maar een grapje en nu heb ik een kaart op tafel liggen.
Dat jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |