Jij mag altijd posten.quote:
Nou is Guinness ook niet echt mijn ding.quote:
quote:
Correct, hebben ze inderdaad ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou is Guinness ook niet echt mijn ding.
Maar ze hebben er ook Kilkenny, wat ik wel aardig vind.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou wel een snakebite and black lustenNog maar een dik half jaar wachten
Heb je de aflevering van de Keuringsdienst van Waarde gezien over filet americain?quote:
Kun je het niet inpassen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas heb ik al wat anders in de planning. Toevallig wel in Amsterdam...
Ach, met een kwartiertje sta je weer buiten, kun je best naar de meet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas heb ik al wat anders in de planning. Toevallig wel in Amsterdam...
We gaan samen eten bij een vriendin, dus mijn vrouw is helaas ook al bezetquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je het niet inpassen?
Of jouw vrouw als vervanging sturen?
Kwartiertje? Sta jij zo snel al weer buiten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, met een kwartiertje sta je weer buiten, kun je best naar de meet.
We beginnen om 16:00quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef Bart het volgende:
We gaan samen eten bij een vriendin, dus mijn vrouw is helaas ook al bezet. Tenzij je er vanaf begin van de middag al zit, dan kunnen we vooraf misschien nog even langs komen
.
heb je zelf een open haard?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Boompje is verworden tot een stapel takken die naar de dump zijn gebracht, en een stapel blokken die binnenkort tot openhaard-blokjes teruggebracht gaan worden
Kom jij wel TM?quote:
Ik ga het wel eens even overleggen met de directie.quote:
Nee, geen geld voorquote:
Ik ben er nooit naar binnen geweest dus neequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwartiertje? Sta jij zo snel al weer buiten?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga het wel eens even overleggen met de directie.
Je kijkt alleen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er nooit naar binnen geweest dus nee
Niets mis met window shoppingquote:
je kijkt in de winkel wat je wilt hebben en vervolgens bestel je het thuis via de computer?quote:
Absoluut, je moet toch een beetje weten wat er op de markt te koop huur is.quote:
Het management heeft bepaald dat we wel een uurtje langskomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |