Ik ook wel denk ik!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zat net de line-up van dreamfields te bekijken, heb je goed voor elkaar
Zeker aanwezig

Ik prefereer de term verlichte geesten..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:16 schreef 16meter het volgende:
Ben benieuwd!
Maar ik behoor tot de kern verzuurden hier, he. Zo zegt men.

Jammer van de vocals, maar die melodie i.c.m. die kicks zijn beter als Fine Day! Echt een hele fijne plaat. Komt er ook nog 1 zonder de vocalen, Thera, of mogen we zelf ermee aan de slag om die eruit te slopenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:
Klinkt wel lekker. Benieuwd naar de andere track van de release.
 ?
 ? Zo'n fijne oude feel heeft die plaat
 Zo'n fijne oude feel heeft die plaat 

Moeilijk lompe kickquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:

Oeh, inderdaad! Eerste plaatje van Phrantic die ik echt vet vind, vorige releases konden me niet echt boeien maar hij wordt steeds beterquote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
Deze is ook weer zooooooo heerlijk. AciiiiiiiiiiiiiidZo'n fijne oude feel heeft die plaat

: Ik ging weer naar Qlimax, omdat Q-dance had toegegeven dat het allemaal te commercieel was geworden en ze gingen weer terug naar een kleine editie met kwaliteits-muziek. Nou, komen we daar binnen vóórdat de eerst dj zou beginnen, na 10 minuten wachten tot de eerste set rent iedereen naar buiten. Wat bleek, de Spice Girls waren op het podium komen staan om een performance te geven!
: Ik ging weer naar Qlimax, omdat Q-dance had toegegeven dat het allemaal te commercieel was geworden en ze gingen weer terug naar een kleine editie met kwaliteits-muziek. Nou, komen we daar binnen vóórdat de eerst dj zou beginnen, na 10 minuten wachten tot de eerste set rent iedereen naar buiten. Wat bleek, de Spice Girls waren op het podium komen staan om een performance te geven!  Na drie nummers van hen begon dan toch echt een dj met Hardstyle
 Na drie nummers van hen begon dan toch echt een dj met Hardstyle  . Volgens mij had mijn droom iets te maken met het setje van T-Force op Fear met de Vengaboys als opening
. Volgens mij had mijn droom iets te maken met het setje van T-Force op Fear met de Vengaboys als opening 

quote:

Mmm, it's a fine day vond ik toch stukken strakkerquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:

quote:Op woensdag 11 april 2012 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Oeh, inderdaad! Eerste plaatje van Phrantic die ik echt vet vind, vorige releases konden me niet echt boeien maar hij wordt steeds beter
Trouwens, had laatst toch zo'n grappige droom die ik graag met jullie wil delen: Ik ging weer naar Qlimax, omdat Q-dance had toegegeven dat het allemaal te commercieel was geworden en ze gingen weer terug naar een kleine editie met kwaliteits-muziek. Nou, komen we daar binnen vóórdat de eerst dj zou beginnen, na 10 minuten wachten tot de eerste set rent iedereen naar buiten. Wat bleek, de Spice Girls waren op het podium komen staan om een performance te geven!
Na drie nummers van hen begon dan toch echt een dj met Hardstyle
. Volgens mij had mijn droom iets te maken met het setje van T-Force op Fear met de Vengaboys als opening

Ik hoor hardstyle?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef DjThera het volgende:
Yeps nu op fear fm hard mn hardtrance setje wat ik om de maand ga doen
Kijken of we hardtrance ook weer wat meer leven kunnen inblazen, want damn wat is er maar weinig goeie hardtrance these days...!!
Thanks voor de leuke reacties over mn track People

Ik klik op invoeren en denk wat een stomme vraagquote:

Ik vind persoonlijk van niet, t is eigenlijk tzelfde dan als zeggen dat Aviici trance maakt, denk dat dat wel een mooie vergelijking is. Maar goed als ik aan hardtrance denk, denk ik aan oud werk van Scot Project, (Tankis &) Savietto/Sa.Vee.Oh, t oudere spul van Kamui en natuurlijk dingen van Therabytequote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een vraagje nu het over hardtrance gaat. Valt die subgroundmuziek van Activator ook in die categorie? Ik heb geen idee in welke box dat past, maar ik vind het wel zeer chille muziek en ik kan weinig soortgelijks vinden.

Dat is meer electro-techno denk ik, als je het toch een naam moet geven.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een vraagje nu het over hardtrance gaat. Valt die subgroundmuziek van Activator ook in die categorie? Ik heb geen idee in welke box dat past, maar ik vind het wel zeer chille muziek en ik kan weinig soortgelijks vinden.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
Trouwens, had laatst toch zo'n grappige droom die ik graag met jullie wil delen: Ik ging weer naar Qlimax, omdat Q-dance had toegegeven dat het allemaal te commercieel was geworden en ze gingen weer terug naar een kleine editie met kwaliteits-muziek. Nou, komen we daar binnen vóórdat de eerst dj zou beginnen, na 10 minuten wachten tot de eerste set rent iedereen naar buiten. Wat bleek, de Spice Girls waren op het podium komen staan om een performance te geven!
Na drie nummers van hen begon dan toch echt een dj met Hardstyle

Ik heb nog helemaal geen zin in een hardstyle feestquote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Voltreffer het volgende:
Wat heb ik na Rebirth alweer zin in Loudness!

Logisch, jij hebt net je eerste Awake gehad. Dan wil je ff alleen maar Technoquote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin in een hardstyle feest

Dit ja! Echt jammer!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef DjThera het volgende:
want damn wat is er maar weinig goeie hardtrance these days...!!

Kommaar op!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef DjThera het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk van niet, t is eigenlijk tzelfde dan als zeggen dat Aviici trance maakt, denk dat dat wel een mooie vergelijking is. Maar goed als ik aan hardtrance denk, denk ik aan oud werk van Scot Project, (Tankis &) Savietto/Sa.Vee.Oh, t oudere spul van Kamui en natuurlijk dingen van Therabyte

Wat een gekkenhuis zegquote:
 Gruwelijk
 Gruwelijk 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |