abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110135829
Ik vroeg me af wat andere mensen zouden doen:

Stel:
Je partner gaat vreemd en je komt erachter dat degene waarmee ze vreemd is gegaan, zelf ook een vriend/vriendin heeft.

Zouden jullie die vriend of vriendin hierover inlichten?

Zelf heb ik het 1 keer meegemaakt, maar ik heb mijn mond dichtgehouden, omdat ik niet vind dat ik me moet bemoeien met andermans relatie, daarbij zou ik niet willen dat diegene zich dan net zo rottig voelt als ik. Aan de andere kant is het ook wel weer sneu om te weten dat diegene van niks weet, en denkt dat zijn/haar vriend/vriendin nog trouw is aan hem/haar.

Ik heb het zelf wel overwogen maar dat was meer omdat ik wraakgevoelens had, ik wilde die gozer zijn relatie net zo verpesten als dat hij mijn relatie verpestte.

Dus, wat zouden jullie doen: vertellen of niet?
pi_110135869
Ik zou hen verlinken
Of zelf dan vreemdgaan met de vriendin van die jongen :P
Terugpak seks als het ware :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_110135890
Gelijk vertellen, de ander heeft het recht dit te weten.
pi_110135960
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef NightH4wk het volgende:
pi_110136043
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zou hen verlinken
Of zelf dan vreemdgaan met de vriendin van die jongen :P
Terugpak seks als het ware :P
Misschien is zijn vriendin wel met de vriendin van die gozer vreemd gegaan.
Succes met je terugpak seks :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_110136071
quote:
pi_110136116
Ligt eraan of dat degene waarmee ze is vreemdgegaan ook weet dat ze een relatie had met mij. Zo ja dan sla ik hem op z'n bek. Zo nee, dan laat ik hem links liggen en boeit me zijn relatie niet.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_110136447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Wootism het volgende:
Ligt eraan of dat degene waarmee ze is vreemdgegaan ook weet dat ze een relatie had met mij. Zo ja dan sla ik hem op z'n bek. Zo nee, dan laat ik hem links liggen en boeit me zijn relatie niet.
Nouja, in mijn geval wel, hij wist dat ze een vriend had (ik dus).
Ik kende hem verder niet, net zoals zijn vriendin, het was een collega van haar.

Volgens mij hebben die twee nog steeds iets, en ik vraag me wel eens af hoe vaak hij al vreemd is gegaan, arme meid.. ;( Stiekem heb ik af en toe nog wel eens spijt dat ik niks heb gezegd.
pi_110136637
quote:
dude here
pi_110136668
maar stel je nou eens voor dat het niet hypotetisch zou zijn
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:50:54 #11
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110136981
Ik zou me met mijn eigen problemen met mijn partner bezig houden en niet mijn "wraak" aan die ander op dringen. Als mijn vriendin vreemd gaat is dat tussen mij en haar, ik kan dat moeilijk die man waarmee ze vreemdgaat kwalijk nemen. De schuldige op dat moment is mijn vriendin.

Nee ik zou niets zeggen, dat mogen ze fijn met zijn tweetjes uitzoeken.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110137429
Gewoon zeggen.

Als je het zegt dan ben je tenminste eerlijk geweest. Daarnaast maak je het je partner moeilijk om zijn/haar stiekeme relatie voort te zetten.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:13:18 #13
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110137931
quote:
Volgens is dit gewoon wraak, met als excuus dat de ander (die je misschien niet eens kent) er recht op heeft om het te weten.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_110138057
Briefje in de bus dat je na seks met haar herpes/chlamydia oid hebt gekregen en dat je niet zeker weet of het wel van haar was, maar je ze beiden toch even wilt adviseren langs een arts te gaan. Vr. groet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110138240
quote:
Volgens is dit gewoon wraak, met als excuus dat de ander (die je misschien niet eens kent) er recht op heeft om het te weten.
Indien je wraak wil nemen dan zijn er betere mogelijkheden. De informatie komt ooit toch wel bij de ander terecht, en dan kan je hem/haar beter nu al de kans geven om iemand te vinden die beter voor hem/haar is.
pi_110138268
Ik vind het moeilijk hoor. Maak momenteel zoiets mee. Maat van me heeft inmiddels iets langer als een jaar een relatie met een hele leuke meid, zij is ook echt heel gek op hem en naar ik dacht was dat wel wederzijds. Echter kreeg ik vorige week bericht van een ex van hem (waar ik nog best goed contact mee heb) dat ze al een tijdje smsjes van hem kreeg in de strekking van "ik ben nog steeds gek op je", "het was een fout dat het uit is gegaan" en nog veel meer van dat soort smeuïge teksten. Zij vroeg mij dus van hoe zit dat dan met hem en zijn relatie, en is hij nou serieus of niet, aangezien ze er nogal van stond te kijken. Verder is zij ook nog wel gek op hem, dus zat ze echt te twijfelen om er op in te gaan. Ik heb haar geadviseerd in hem maar ff te negeren, wanneer hij serieus is zal hij het toch eerst moeten uitmaken met zijn huidige vriendin, en ik vermoed dat hij dat niet gaat doen. Ik denk dat het puur voor één of meerdere keren seks is.

Maar ik had wel zoiets van, zijn huidige vriendin is echt een schat van een mens, en ze verdiend dit niet. Aan de andere kant, wanneer ik haar inlicht, is waarschijnlijk de relatie over, weet hij gelijk hoe het zit aangezien ik de enige ben die nog contact heeft met zijn ex, dus dan denk ik dat het leuke scene voor een soapserie wordt. Ik hou me nog maar even stil denk ik...
pi_110138619
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Precies. Alsof je in elk ander geval een wildvreemde over zoiets zou inlichten.
Denk dat je in dat geval al druk genoeg bent met wat er nog over is van je eigen relatie en dat je je tijd niet in dat soort bijzaken moet steken.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:58:00 #18
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_110139905
Hang een beetje af van de situatie in dezen. Ik spreek nu vanaf mannelijk perspectief:

1. Klokkenluider in dezen is uit op wraak.

2. Klokkenluider in dezen is uit op breuk en speelt het slim uit zodat hij met haar vandoor kan gaan.
(het bekende TS is een luisterende oor/steun en de vriend in kwestie is een schurk omdat hij vreemdgaat).

3. Klokkenluider in dezen heeft geen belang, <-- dus ik zie totaal geen rede om het te vertellen, alleen omdat hij/zij zo aardig is :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_110142551
Ik zou het niet vertellen, zijn niet jouw zaken.
Ook vind ik dat als mijn partner vreemdgaat dat het dan zijn fout is, en niet die van degene met wie hij mij bedriegt. Dus ik zou ook geen wraak willen nemen op die manier.
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:17:36 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110143111
ligt aan de situatie, er zijn situaties denkbaar waarbij ik het vertel en er zijn situaties denkbaar waarbij ik het niet vertel ;). Ligt aan mijn wraakzuchtige mood op dat moment :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:39:47 #21
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_110143930
Lekker boeiend. Je eigen relatie is toch al naar de knoppen, waarom dan ook nog een andere relatie naar de knoppen helpen? Alsof je je beter gaat voelen daardoor.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_110144019
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Misschien is zijn vriendin wel met de vriendin van die gozer vreemd gegaan.
Succes met je terugpak seks :')
:D
pi_110144192
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:03 schreef Lovefoxxy het volgende:
Ik zou het niet vertellen, zijn niet jouw zaken.
Ook vind ik dat als mijn partner vreemdgaat dat het dan zijn fout is, en niet die van degene met wie hij mij bedriegt. Dus ik zou ook geen wraak willen nemen op die manier.
Jouw partner zit zeker fout dan ja, maar de ander ook, ze zijn beide fout want ze hebben beide een relatie.
Ik kan heel goed begrijpen dat je niks zou vertellen omdat het jouw zaken niet zijn, maar ik zou het idee dat de partner van de ander van niks weet toch wel moeilijk vinden.
pi_110144678
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef fathank het volgende:
Lekker boeiend. Je eigen relatie is toch al naar de knoppen, waarom dan ook nog een andere relatie naar de knoppen helpen? Alsof je je beter gaat voelen daardoor.
Wat voor een relatie heb je als je partner te pas en te onpas vreemdgaat?
Ik zou liever dan wel van haar dan wel van iemand anders horen dat mijn partner met andere mannen vreemdgaat dan dat ik daar achteraf achter moet komen en mijn tijd heb verspilt aan een relatie die niks voor haar betekende.
pi_110148669
Vriendin van een goede vriend is meerdere malen vreemdgegaan.. Vertelt zij dan weer aan mijn beste vriendin. DOM :')
Maar goed, niets mee gedaan. Dat is niet aan mij vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')