quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:02 schreef remlof het volgende:
[warning]Wil de moeder van Blaat.Papegaai zich melden in het feedbacktopic van ONZ?[/warning]
Rot eens op met je FGDquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:15 schreef computerprobleem het volgende:
Je moeder heeft zich aangesloten bij de FGD en is nu trouw aan de Nobele Leider.
Loop ook over, sluit je aan bij de Goede Mensen. Nu het nog kan.
Hallon miefrouwquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef LompeHork het volgende:
Ja, Blaat.Papegaaitje, kom nu ONMIDDELLIJK terug naar huis, jij stuk smerig vreten.
gr gr,
je liefhebbende moeder.
Haha, wietparkiet zit in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rot eens op met je FGD
en je andere stomme kutclubjes
Nee, misschien morgen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hallon miefrouw
mag ik u een vraagjen stellen?
Ja ik wou u fragen of ik u morgen miesschien een vraagjen mocht stellen.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja ik wou u fragen of ik u morgen miesschien een vraagjen mocht stellen.
Gelukkig hept u al antwoort gegeven.
Gr gr,
Kompjoeter Probleem
Vat?quote:
Was sagen Sie Frau LompeHork? Ich spreche kein Niederländisch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je broek uit ellende uit elkaar valt.
Dat er nogal wat steekjes los zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Was sagen Sie Frau LompeHork? Ich spreche kein Niederländisch.
Sprechen Sie Deutsch bitte.
Ja ze komt er zo aan ze staat nu onder de douche.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef einzeinz het volgende:
TS' moeder zal ondertussen wel die 10 mannen afgewerkt hebben, ze komt straks wel thuis denk ik.
Gespot in een hoerenkastquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
Zo ziet mijn moeder er uit: [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |