ga is van FOK! af beetje onzin verspreiden , je hebt de vaatwasser nog niet uitgepaktquote:
Was het een kadootje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
ga is van FOK! af beetje onzin verspreiden , je hebt de vaatwasser nog niet uitgepakt
nee geadopteert toen ik met mijn man in vietnam wasquote:
Daarom ben ik ook zwart...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:55 schreef smitjew het volgende:
[..]
nee geadopteert toen ik met mijn man in vietnam was
Je krijgt de groeten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
Zo ziet mijn moeder er uit: [ afbeelding ]
sorry ik was vergeten dat huidskleur met je land van afkomst had te makenquote:
Maar je zei dat ik uit belgie kwam..quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:58 schreef smitjew het volgende:
[..]
sorry ik was vergeten dat huidskleur met je land van afkomst had te maken
voor de doanequote:Op dinsdag 10 april 2012 12:58 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
[..]
Maar je zei dat ik uit belgie kwam..
Maar papa iedereen weet toch dat je een duitser bent..quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:00 schreef smitjew het volgende:
[..]
wie heeft gezegd dat ik nederlands ben dan?
oja, import..quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:02 schreef smitjew het volgende:
ik ben half duits half mocro half pakistaans
maar je biologische moeder zwerft wel ergens rond hierquote:
jaaaaaaquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
maar je biologische moeder zwerft wel ergens rond hier
ik had hem al gebeld aangezien je niet naar mij luisterdequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:11 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
FUACK HE!!!! DIT IS GEEN HUMOR!! ZET TERUG IN KLAAGBAAK
GRTZ GRTZ
vader EINZE van Steven
In klaagbaak donder ik het op slot.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:11 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
FUACK HE!!!! DIT IS GEEN HUMOR!! ZET TERUG IN KLAAGBAAK
GRTZ GRTZ
vader EINZE van Steven
Hoezo terechte klacht toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In klaagbaak donder ik het op slot.
Grgr,
Pharkus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |