quote:Van der Wiel en Boerrigter zijn speelklaar voor Heerenveen-uit. Sigthorsson gaat ook mee, Bulykin en Cillessen (blessure) niet.
Sigthorsson.... vd wiel en boerrigter denk ik invalbeurtjequote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef BobW het volgende:
Wie zouden er in de basis staan van Boerrigter, VDWiel en Sigthorsson?
Blijft moeilijk om daarover te speculeren, als Boerrigter in staat is een hele wedstrijd te spelen zou ik er wel mee beginnen, zoniet dan beter samen met Sigthorson (waarvan al bekend is dat hij hooguit een helft kan spelen) in de 2e helft inbrengen, het laatste halfuur of zo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef BobW het volgende:
quote:Veel lachende gezichten vanochtend op de training. Ook Kolbeinn Sigthórsson was vrolijk. Frank de Boer: 'Sigthórsson kan nog geen hele wedstrijd tegen Heerenveen spelen, maar zeker wel een helft.'
geen van 3en denk . tenminste als Frank verstandig is ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef BobW het volgende:
Bulykin is er niet bij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter - de Jong/Bulykin - Ebecilio?
Ja doet het wel aardig dit seizoen. Die moeten ze bij Ajax vlak voor de wedstrijd ff benaderenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan waarschijnlijk gewoon meedoen. Gelijk even kijken hoe hij het gaat doen morgen.
Dat werkt altijd goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja doet het wel aardig dit seizoen. Die moeten ze bij Ajax vlak voor de wedstrijd ff benaderen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd van morgenavond, nadat we gezien hebben dat AZ en Twente gelijkgespeeld hebben tegen elkaar
Ik hoop dat hij als vervanger van Jantje komtquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja doet het wel aardig dit seizoen. Die moeten ze bij Ajax vlak voor de wedstrijd ff benaderen
Als Ajax wint, is Ajax voor 90% kampioen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef Kremers het volgende:
[..]Teken ik voor. Maar ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen merk ik....
Jij hebt echt nooit wat te doen he?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ - TWE 3
HEE - AJA 2
RKC - PSV 2
ROD - FEY 2
Na speelronde 29:
1 Ajax 61
2 AZ 58
3 PSV 57
4 Feyenoord 57
5 Twente 56
6 Heerenveen 54
SPEELRONDE 30:
PSV - AZ 3
AJA - GRA 1
TWE - NAC 1
NEC - HEE 2
FEY - EXC 1
1 Ajax 64
2 Feyenoord 60
3 AZ 59
4 Twente 59
5 PSV 58
6 Heerenveen 57
Speelronde 31:
AJA - GRO 1
ADO - FEY 3
PSV - NEC 1
EXC - TWE 1
HEE - VIT 1
AZ - VVV 1
1 Ajax 67
2 AZ 62
3 Twente 62
4 Feyenoord 61
5 PSV 61
6 Heerenveen 60
Dit is 't na ronde 32
Jezus staat die ook nog op de loonlijst?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Silva kwam ook koekeloeren
quote:De Boer: ‘We hebben het in eigen hand, ik ga uit van een positief scenario’
Ajax is op dreef: de hoofdstedelingen wonnen de laatste acht wedstrijden op rij en zijn van een afgeschreven ploeg plots weer titelkandidaat nummer een. Woensdag staat er een zeer belangrijke wedstrijd op het programma, het uitduel met sc Heerenveen. Hoewel er in totaal nog zes ploegen meedoen om de titel, denkt trainer Frank de Boer dat zijn equipe goede papieren heeft.
“De spelers hebben nu meer besef van de manier van spelen en hun eigen kunnen. Ook zijn er meer automatismen in de ploeg gekomen”, laat de coach weten via de officiële kanalen van de club. “Het is lastig te zeggen wie de grootste concurrent is. Feyenoord zit in een flow, PSV misschien ook door de winst in de beker, FC Twente ook, AZ heeft een zwaar programma gehad maar heeft een fantastisch elftal.”
“Kortom; het is heel moeilijk te zeggen”, vervolgt de oefenmeester. “We staan nu bovenaan en uiteindelijk wil je daar ook na de laatste speeldag nog staan. We hebben alles in eigen hand. Ik ga uit van een positief scenario uit. Als wij de vorm van de laatste weken weer kunnen laten zien dan zijn wij favoriet.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |