quote:Van der Wiel en Boerrigter zijn speelklaar voor Heerenveen-uit. Sigthorsson gaat ook mee, Bulykin en Cillessen (blessure) niet.
Sigthorsson.... vd wiel en boerrigter denk ik invalbeurtjequote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef BobW het volgende:
Wie zouden er in de basis staan van Boerrigter, VDWiel en Sigthorsson?
Blijft moeilijk om daarover te speculeren, als Boerrigter in staat is een hele wedstrijd te spelen zou ik er wel mee beginnen, zoniet dan beter samen met Sigthorson (waarvan al bekend is dat hij hooguit een helft kan spelen) in de 2e helft inbrengen, het laatste halfuur of zo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef BobW het volgende:
quote:Veel lachende gezichten vanochtend op de training. Ook Kolbeinn Sigthórsson was vrolijk. Frank de Boer: 'Sigthórsson kan nog geen hele wedstrijd tegen Heerenveen spelen, maar zeker wel een helft.'
geen van 3en denk . tenminste als Frank verstandig is ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef BobW het volgende:
Bulykin is er niet bij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter - de Jong/Bulykin - Ebecilio?
Ja doet het wel aardig dit seizoen. Die moeten ze bij Ajax vlak voor de wedstrijd ff benaderenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan waarschijnlijk gewoon meedoen. Gelijk even kijken hoe hij het gaat doen morgen.
Dat werkt altijd goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja doet het wel aardig dit seizoen. Die moeten ze bij Ajax vlak voor de wedstrijd ff benaderen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd van morgenavond, nadat we gezien hebben dat AZ en Twente gelijkgespeeld hebben tegen elkaar
Ik hoop dat hij als vervanger van Jantje komtquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja doet het wel aardig dit seizoen. Die moeten ze bij Ajax vlak voor de wedstrijd ff benaderen
Als Ajax wint, is Ajax voor 90% kampioen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef Kremers het volgende:
[..]Teken ik voor. Maar ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen merk ik....
Jij hebt echt nooit wat te doen he?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ - TWE 3
HEE - AJA 2
RKC - PSV 2
ROD - FEY 2
Na speelronde 29:
1 Ajax 61
2 AZ 58
3 PSV 57
4 Feyenoord 57
5 Twente 56
6 Heerenveen 54
SPEELRONDE 30:
PSV - AZ 3
AJA - GRA 1
TWE - NAC 1
NEC - HEE 2
FEY - EXC 1
1 Ajax 64
2 Feyenoord 60
3 AZ 59
4 Twente 59
5 PSV 58
6 Heerenveen 57
Speelronde 31:
AJA - GRO 1
ADO - FEY 3
PSV - NEC 1
EXC - TWE 1
HEE - VIT 1
AZ - VVV 1
1 Ajax 67
2 AZ 62
3 Twente 62
4 Feyenoord 61
5 PSV 61
6 Heerenveen 60
Dit is 't na ronde 32
Jezus staat die ook nog op de loonlijst?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Silva kwam ook koekeloeren
quote:De Boer: ‘We hebben het in eigen hand, ik ga uit van een positief scenario’
Ajax is op dreef: de hoofdstedelingen wonnen de laatste acht wedstrijden op rij en zijn van een afgeschreven ploeg plots weer titelkandidaat nummer een. Woensdag staat er een zeer belangrijke wedstrijd op het programma, het uitduel met sc Heerenveen. Hoewel er in totaal nog zes ploegen meedoen om de titel, denkt trainer Frank de Boer dat zijn equipe goede papieren heeft.
“De spelers hebben nu meer besef van de manier van spelen en hun eigen kunnen. Ook zijn er meer automatismen in de ploeg gekomen”, laat de coach weten via de officiële kanalen van de club. “Het is lastig te zeggen wie de grootste concurrent is. Feyenoord zit in een flow, PSV misschien ook door de winst in de beker, FC Twente ook, AZ heeft een zwaar programma gehad maar heeft een fantastisch elftal.”
“Kortom; het is heel moeilijk te zeggen”, vervolgt de oefenmeester. “We staan nu bovenaan en uiteindelijk wil je daar ook na de laatste speeldag nog staan. We hebben alles in eigen hand. Ik ga uit van een positief scenario uit. Als wij de vorm van de laatste weken weer kunnen laten zien dan zijn wij favoriet.”
Ja. Die speelt ook verstoppertje denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus staat die ook nog op de loonlijst?
goeie spitsquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:44 schreef TheDutchguy het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Voetbal-artistique-van-Vertonghen.htm
Die zit er leuk in
Hij is toch rechtsbenig? Dan heb je hem niet nodigquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij als vervanger van Jantje komt
we hebben boilessen en narsingh komt wssquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop niet dat Gouweleeuw komt, dat zou een verspilling van het transferbudget zijn dat we beter aan een linksback en een rechtsbuiten kunnen opmaken.
Boilesen is geen linksback maar een centrale verdediger. Dus als Jan weggaat heb je meteen het nieuwe centrum al klaar: Boilesen - Alderweireld. En ik wil verdomme eens een echte linksback in ons shirt zien lopen, de laatste was Bogardequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
we hebben boilessen en narsingh komt wss
Je wil van Rhijn op de bank laten volgend seizoen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boilesen is geen linksback maar een centrale verdediger. Dus als Jan weggaat heb je meteen het nieuwe centrum al klaar: Boilesen - Alderweireld. En ik wil verdomme eens een echte linksback in ons shirt zien lopen, de laatste was Bogarde.
Als Van der Wiel niet weggaat: Ja. Boilesen heeft meer talent. Als Greg wel weggaat, dan kan hij rechtsback staan. Om vervolgens naar het centrum te schuiven als Toby pleite gaat (of in ieder geval de concurrentie aangaat met oa Denswil).quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je wil van Rhijn op de bank laten volgend seizoen?
Het is gewoon beter met een rechts en een linkspoot in het midden, maar v/d Wiel gaat echt wel weg dus kan Van Rhijn gewoon rechtsback spelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je wil van Rhijn op de bank laten volgend seizoen?
ben benieuwd! Misschien dat hij er klaar voor is, als Van Rhijn verkocht wordt over 2 jaarquote:Ajax hoopt opnieuw een veelbelovend talent te hebben gevonden bij Ajax Cape Town. Abbubaker Mobara deed als dispensatiespeler mee aan de Future Cup, die zondag na penalty's werd gewonnen door Ajax, en heeft op dat toernooi een goede indruk achtergelaten. Ajax heeft hem gevraagd deze week met de A1 mee te trainen, zo meldt AjaxLife.
Mobara wordt door Frank de Boer beschreven als een 'type Van Rhijn'. Ricardo van Rhijn brak dit seizoen door in het eerste elftal van Ajax en mogelijk maakt Mobara dezelfde ontwikkeling door. De Zuid-Afrikaanse verdediger werd vorig jaar nog gekozen tot grootste talent van de jeugdopleiding van Ajax Cape Town.
De zusterclub van Ajax heeft al meerdere spelers voor stages naar Amsterdam gestuurd, maar er zijn nog niet veel spelers ook daadwerkelijk doorgebroken in het vlaggenschip van de recordkampioen. Steven Pienaar was wel een succes: hierna haalden ook Eyong Enoh en Thulani Serero het eerste elftal van Ajax nog.
ja pas 8 wedstrijdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef eight het volgende:
Kan iemand de TT uitleggen?
Ajax is toch allesbehalve ongeslagen?
Bij die die ongeslagen serie van 8 komen er nog 6 bij, is toch niet zo moeilijk allemaal?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef eight het volgende:
Kan iemand de TT uitleggen?
Ajax is toch allesbehalve ongeslagen?
Hou toch eens op met die onzin.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boilesen is geen linksback maar een centrale verdediger. Dus als Jan weggaat heb je meteen het nieuwe centrum al klaar: Boilesen - Alderweireld. En ik wil verdomme eens een echte linksback in ons shirt zien lopen, de laatste was Bogarde.
Inderdaad, het is een linkspotige verdediger. Die kan prima op LB staan. Het liefst hebben ze daar iemand die vaak op komt, maar dat wil niet zeggen dat Boilesen op verdedigend vlak daar niet kan staan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die onzin.
Volgend seizoen is Boilesen echt geen CV hoor. Dat wordt hij UITEINDELIJK nadat hij meer ervaring en fysiek heeft.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee kan niet meer, we worden wel kampioen maar PSV heeft de beker al.
Gewoon volgend jaar. Als hij goed genoeg is voor de LB positie is hij ook genoeg voor zijn natuurlijke positie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die onzin.
Volgend seizoen is Boilesen echt geen CV hoor. Dat wordt hij UITEINDELIJK nadat hij meer ervaring en fysiek heeft.
Inderdaad, ivm de opbouw wil De Boer daar een linksbenige speler (logisch) maar als vervanger van Vertonghen zal er toch ervaring en fysiek aangekocht moeten worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:32 schreef Tarado het volgende:
Het komt er wel op neer dat er voor volgend seizoen meer behoefte is aan een linksbenige centrum verdediger dan een rechtsbenige
Dat is gewoon pertinent niet waar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar. Als hij goed genoeg is voor de LB positie is hij ook genoeg voor zijn natuurlijke positie.
Je denkt toch niet dat dat gozertje 50 wedstrijden kan spelen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar. Als hij goed genoeg is voor de LB positie is hij ook genoeg voor zijn natuurlijke positie.
Ah, dus na jaren van zelfopgeleide centrumverdedigers wil je opeens gaan kopen? Terwijl je de opvolger van Vertonghen al in huis hebt? Nee, dat is geen onzin wil je zeggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:36 schreef Burrito het volgende:
[..]
Inderdaad, ivm de opbouw wil De Boer daar een linksbenige speler (logisch) maar als vervanger van Vertonghen zal er toch ervaring en fysiek aangekocht moeten worden.
Kan me trouwens niet voorstellen dat er in Oost Europa geen goede verdediger qua niva Douglas te halen is. Is toch veel goedkoper dan weer van een andere NL ploeg verdediger halen
Boilesen heeft gewoon de ervaring en fysiek niet om volgend seizoen CV te zijn. Dat kan je wel willen maar dan heb je gewoon een slechte verdediging volgend seizoen. Als je de ervaren vervanger niet in huis hebt zal je hem moeten kopen he, logisch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, dus na jaren van zelfopgeleide centrumverdedigers wil je opeens gaan kopen? Terwijl je de opvolger van Vertonghen al in huis hebt? Nee, dat is geen onzin wil je zeggen.
We zullen het zien. We hebben Vermaelen, Heitinga, Vertonghen en Alderweireld toch ook in het diepe gegooid? Fuck, Heitinga stond op zijn 17e (!) al centraal in de verdediging. Al dat voorzichtige gedoe de hele tijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dat gozertje 50 wedstrijden kan spelen?
Dat als iemand goed genoeg is voor LB dat hij dan ook genoeg voor CV is. Dit is een andere positie met andere vereisten. Maargoed, we can agree to disagree.quote:
Alderweireld heeft de ervaring om Boilesen te sturen. Dat gaat al jaren zo, dat de oudere verdediger weggaat en de jongere verdediger zijn natuurlijke opvolger wordt. We moeten eens af van dat gekoop de hele tijd. Het kost bakken met geld en vaak passen ze totaal niet in onze cultuur. Dan liever wat onervaren spelers die de cultuur wel snappen en die beter samen spelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Burrito het volgende:
[..]
Boilesen heeft gewoon de ervaring en fysiek niet om volgend seizoen CV te zijn. Dat kan je wel willen maar dan heb je gewoon een slechte verdediging volgend seizoen. Als je de ervaren vervanger niet in huis hebt zal je hem moeten kopen he, logisch.
Als het over Lodeiro gaat kan dat niet missen neequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zitten jullie wel eens op ajax netwerk? volgens mij is contador the best daar.nu actief onder een andere naam. Kijk maar eens in het topic van Lodeiro
Je vergeet dat Boilesen tot vorig jaar gewoon CV stond? Dat dat ook zijn positie is?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dat als iemand goed genoeg is voor LB dat hij dan ook genoeg voor CV is. Dit is een andere positie met andere vereisten. Maargoed, we can agree to disagree.
Maxwell...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Bogarde was eigenlijk een linksbuitenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was een middenvelder. Net zoals Anita en Emanuelson.
Je bent in de war met Reiziger, de rechtsbuiten die rechtsback werd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
En Bogarde was eigenlijk een linksbuiten
Gaat zijn pa opvolgen. dus dan moeten ook alle negerts wegquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:50 schreef wieisboos het volgende:
we hebben de LCV voor volgend jaar toch al? daley blind!
Bogarde speelde bij Sparta gewoon in de aanval hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent in de war met Reiziger, de rechtsbuiten die rechtsback werd.
Je hebt gelijk. Maar Van Gaal haalde Bogarde naar Ajax om hem om te scholen naar linksback. Maar dan nog, we hebben hetzelfde kunstje geprobeerd met Urby en Anita, en werkte dat? En nu wil je een pure centrale verdediger op een backpositie hebben? Prima als noodoplossing, maar niet voor een heel seizoen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bogarde speelde bij Sparta gewoon in de aanval hoor
je moet iemand hebben die fysieke power heeft. Urby en Anita... de ene is een crackaap en de andere is gewoon te klein. Ik wil Poulsen daar weleens zien en niet de frele Boilesen die bij elk sprintje geblesseerd raaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar Van Gaal haalde Bogarde naar Ajax om hem om te scholen naar linksback. Maar dan nog, we hebben hetzelfde kunstje geprobeerd met Urby en Anita, en werkte dat? En nu wil je een pure centrale verdediger op een backpositie hebben? Prima als noodoplossing, maar niet voor een heel seizoen.
Volgens mij kwam hij als linksbuiten en bleek daar niet goed genoeg voor en is toen omgeschoold, dus hij is niet gekocht met het oog hem linksback te makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar Van Gaal haalde Bogarde naar Ajax om hem om te scholen naar linksback. Maar dan nog, we hebben hetzelfde kunstje geprobeerd met Urby en Anita, en werkte dat? En nu wil je een pure centrale verdediger op een backpositie hebben? Prima als noodoplossing, maar niet voor een heel seizoen.
Ik dacht van wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij als linksbuiten en bleek daar niet goed genoeg voor en is toen omgeschoold, dus hij is niet gekocht met het oog hem linksback te maken
hooguit 1 jaar jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook het is goed gelukt in zijn geval
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef Ooku het volgende:
Van Rhijn - Alderweireld - Blind - Boilesen volgend jaar
Die knul was bijna dood na een infectie opgelopen tijdens een operatie aan z'n schouder.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef HPLC het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Silva ook nog rondloopt bij Ajax.
Volgens onderstaande link is zijn laatste competitiewedstrijd van Ajax alweer meer dan 3 jaar geleden. Totale miskoop deze jongeman.
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Bruno-Silva-Barone.htm
Was ook geen linksback. Kon leuk ballen maar kwam verdedigend tekort. En ging op een niet al te nette manier weg. Eerst lekker op de Copacabana revalideren op kosten van Ajax en vervolgens transfervrij vertrekken.quote:
De laatste egt goede linksback was onze trainer...quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Was ook geen linksback. Kon leuk ballen maar kwam verdedigend tekort. En ging op een niet al te nette manier weg. Eerst lekker op de Copacabana revalideren op kosten van Ajax en vervolgens transfervrij vertrekken.
Wat weer een centrale verdediger wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
De laatste egt goede linksback was onze trainer...
Maar daar speelde die ook amper eigenlijk (Rijkaard,Oliseh)quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat weer een centrale verdediger was.
Na Rijkaard de nieuwe LCV geworden, speelde naast Oliseh. En bij het NL elftal het dodelijke duo vormend met Jaap Stamquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Maar daar speelde die ook amper eigenlijk (Rijkaard,Oliseh)
Waar speelde Danny Blind dan ? niet op linksback he? En dat hij niet in het centrum mocht was 1 van de redenen waardoor die oa Olsen moest beschadigenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Na Rijkaard de nieuwe LCV geworden, speelde naast Oliseh. En bij het NL elftal het dodelijke duo vormend met Jaap Stam
Danny Blind stopte in 1997 toch? Daarna kwam Oliseh pas, als vervanger voor Blind.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waar speelde Danny Blind dan ? niet op linksback he?
Oh mijn god.... al moest ie dat wel bijna nadat ie een hardnekkige blessure opliepquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Danny Blind stopte in 1997 toch? Daarna kwam Oliseh pas, als vervanger voor Blind.
1999 lees ik net. De laatste 3 seizoenen speelde hij lang niet altijd meer, dus wat Oh mijn god?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Oh mijn god.... al moest ie dat wel bijna nadat ie een hardnekkige blessure opliep
Het viel nooit zo op omdat er in de praktijk meestal met 3 man achterin gespeeld werd, met Rijkaardquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1999 lees ik net. De laatste 3 seizoenen speelde hij lang niet altijd meer, dus wat Oh mijn god?
Maargoed, waarom ga ik in discussie met jou, de user die vind dat De Boer op moet rotten als trainer en die alleen maar fysieke beulen in het eerste wil.
uhm hij speelde nog best veel hoor. dat jij niet weet dat ie in 1999 gestopt isquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1999 lees ik net. De laatste 3 seizoenen speelde hij lang niet altijd meer, dus wat Oh mijn god?
Maargoed, waarom ga ik in discussie met jou, de user die vind dat De Boer op moet rotten als trainer en die alleen maar fysieke beulen in het eerste wil.
Sorry man, heb Wikipedia niet 24/7 openstaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
uhm hij speelde nog best veel hoor. dat jij niet weet dat ie in 1999 gestopt is
Jammer joh, dat jij iets te jong bent om het allemaal te weten zonder Wikipediaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry man, heb Wikipedia niet 24/7 openstaan.
Er slipt weleens wat door de mazen van mijn brein. Sorry dat ik niet meer wist wanneer scholletje stopte met voetballen. Hopelijk kun je vannacht nog slapenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jammer joh, dat jij iets te jong bent om het allemaal te weten zonder Wikipedia
quote:Edgar Davids en Marjan Olfers stellen hun functie als lid van Raad van Commissarissen van Ajax ter beschikking. Dat heeft de Amsterdamse club dinsdag via de officiële kanalen bekendgemaakt. Het besluit volgt na de afspraak dat de in juli 2011 benoemde Raad van Commissarissen gefaseerd zou aftreden
Twee weken geleden stapten voorzitter Steven ten Have en Paul Römer al op. Johan Cruijff is nu nog de enige commissaris in functie. Hij heeft altijd gezegd te zullen aftreden als de overige vier leden dat hebben gedaan.
Daarmee maakt hij de weg vrij voor een nieuwe RvC. Oud-speler Theo van Duivenbode, Leo van Wijk (directielid Air France/KLM) en voormalig minister Hans Wijers (nu topman AKZO Nobel) worden genoemd als opvolgers.
Update 10 april 17:10 uur - Cruijff vertrekt ook en maakt ruimte voor nieuwe RvC
Zoals verwacht heeft ook Johan Cruijff besloten om als lid van de Raad van Commissarissen van Ajax af te treden op een binnenkort door de bestuursraad te bepalen tijdstip. De legendarische nummer veertien had al laten weten te zullen aftreden als de overige vier leden waren vertrokken en twee weken geleden stapten voorzitter Steven ten Have en Paul Römer al op. Dinsdagmiddag volgden Edgar Davids en Marjan Olfers en later op de dag dus ook Cruijff.
Op verzoek van de bestuursraad heeft Cruijff zich bereid verklaard in een andere rol betrokken te blijven bij de implementatie van zijn voetbalvisie binnen de club, meldt Ajax op haar website. De bestuursraad is daarover zeer verheugd en zal in de komende periode met Cruijff overleggen over de wijze waarop deze rol kan worden ingevuld. Ajax kan nu op zoek naar een nieuwe RvC.
neequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er slipt weleens wat door de mazen van mijn brein. Sorry dat ik niet meer wist wanneer scholletje stopte met voetballen. Hopelijk kun je vannacht nog slapen.
Zie het ook niet echt zitten, maar had gelezen dat Ozbiliz weer uit de selectie is en verder heb je als enig alternatief dat ooit eens rechts heeft gespeeld Serero. Ook dat was toen geen succes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef muzas het volgende:
Lukoki
Sorry hoor, maar die heeft nu toch echt wel bewezen niet klaar te zijn voor 't 1e.
quote:Ook Cruijff weg bij RvC Ajax
Johan Cruijff stapt als laatste uit de Raad van Commissarissen van Ajax. Dat heeft de legendarische nummer 14 na overleg met de bestuursraad van de vereniging AFC Ajax besloten. Cruijff zal op korte termijn definitief terugtreden.
Eerder vandaag maakte Ajax het terugtreden van de RvC-leden Edgar Davids en Marjan Olfers al officieel bekend. Het besluit volgt na de afspraak dat de raad van commissarissen gefaseerd zou aftreden. Voorzitter Steven ten Have en Paul Römer stapten twee weken geleden al op.
Voetbalvisie & Cruijff
Cruijff blijft op verzoek van de bestuursraad wel nauw betrokken bij de Amsterdamse club. Hij gaat zich binnen Ajax naar verwachting bezighouden met de implementatie van zijn voetbalvisie. In samenspraak wordt de komende periode bekeken hoe Cruijff deze rol het beste kan invullen.
Nieuwe RvC
Zoals De Telegraaf/Telesport vanochtend meldde, wordt nu op heel korte termijn de nieuwe raad van commissarissen van Ajax met Theo van Duivenbode (ex-speler van Ajax en Feyenoord, voormalig bestuurslid van de KNVB en topman bij SR-Zorgverzekeraar), Leo van Wijk (topman Air France-KLM en Hans Wijers (topman AKZO Nobel) voorgedragen.
De RvC zal direct aan de slag gaan bij Ajax. Het trio gaat zich in eerste instantie bezighouden met de uitbreiding van het eigen college van drie naar vijf commissarissen en zal de directie van Ajax doorlichten. Waar nodig ook versterken, aanpassen of vernieuwen. Later zal de officiële installatie plaatsvinden tijdens een uit te schrijven BAVA (Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders) van Ajax.
Vind t maar een kutstad, dat Heerenveenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:27 schreef blackAFCA het volgende:
Zin in morgen, lekker met de auto naar Heerenveen. Hoop dat het mooi weer isEn natuurlijk 3 punten voor ons aller Ajax!
Mijn opstelling:
Boerrigter (als hij fit genoeg is) - De Jong - Lukoki
Janssen - Eriksen
Anita
Blind? - Vertonghen - Alderweireld - Van Rhijn/Van der Wiel
Vermeer
Lijkt me wel, hij heeft in alle geledingen nu meer medestanders dan tegenstandersquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
nu maar hopen dat johan bij ajax betrokken blijft en dat zijn plan uitgevoerd wordt
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef Devv het volgende:
Ajax gaat gewoon stormen. De verdediging van Heerenveen is ook maar zo zo.
Zelfs minder dan dat, zelfde geldt voor het middenveld. Bij elkaar echt een heel matig elftal. Denk niet dat 30% balbezit genoeg is voor Dost/Narsingh/Assaidi om tot scoren te komen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef Devv het volgende:
Speelde tegen Heracles uitstekend, deed dit ook al eerder in het seizoen bijvoorbeeld tegen Roda en ADO. PSV was minder, speelde denk ik met angst. Misschien nog niet verstandig om hem in grote wedstrijden te gebruiken maar hij hoort zeker wel bij de wedstrijdselectie van Ajax 1. Als Siggy weer speelt dan moet Erikssen denk ik sowieso rechtsbuiten toch? Denk niet dat hij Siem, Theo of Vurnon op de bank zet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef muzas het volgende:
Lukoki
Sorry hoor, maar die heeft nu toch echt wel bewezen niet klaar te zijn voor 't 1e.
Janmaat ook nog weg en het lijkt me sterk dat Gouweleeuw geheel pijnvrij is. Moet toch lukken met Boerrigter danquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef Devv het volgende:
Tegen Roda vond ik hem ook behoorlijk matig. Hij rende wel die linksback voorbij (Vukovic?), maar deed verder niet zo veel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef davihaa het volgende:
[..]
Speelde tegen Heracles uitstekend, deed dit ook al eerder in het seizoen bijvoorbeeld tegen Roda en ADO. PSV was minder, speelde denk ik met angst. Misschien nog niet verstandig om hem in grote wedstrijden te gebruiken maar hij hoort zeker wel bij de wedstrijdselectie van Ajax 1. Als Siggy weer speelt dan moet Erikssen denk ik sowieso rechtsbuiten toch? Denk niet dat hij Siem, Theo of Vurnon op de bank zet.
Waarom hoort Aras nu alweer niet meer bij de wedstrijdselectie? Ging er in de 1e 20 min. tegen Heracles ook wel aardig langs, pech met die blessure. Bewees zich ook tegen nota bene Man United.
Vind ik ook. Wat tevens genoeg over de bezetting van de rechterflank zegt overigens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Tegen Roda vond ik hem ook behoorlijk matig. Hij rende wel die linksback voorbij (Vukovic?), maar deed verder niet zo veel.
Dat Aras er niet bij zit is inderdaad wel jammer, blijft toch het beste alternatief in mijn ogen.
Hij gaat toch naar Valencia...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef Wessiej het volgende:
Iedereen moet zijn plek terugverdienen, ook Greggie.
Ok.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
DIE GAAT DAT HELE VELD BESTRIJKEN SCOREN VERDEDIGEN ALLES ALS EEN ECHTE BAAS
EN ALS HIJ NIET SCOORT EET HIJ DIE ZOGENAAMDE GOEDE VOORHOEDE VAN HEERENVEEN GEWOON OP ALS EEN SAPPIG BROODJE, HIJ HEEFT ALDERWEIRELD NIET EENS NODIG, DIE TOBY MAG DAN LEKKER MET PASSJES STROOIENquote:
Nou ja, met Sulejmani op rechts heeft Greg toch altijd zo'n speler voor zich gehad.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:47 schreef gniffie het volgende:
VdWiel gaat pas knallen als die een vleugelspeler voor zich heeft staan die vaak naar binnen gaat, dan kan hij zijn momenten kiezen om op te komen wat zijn grote specialiteit is.
Dus hopelijk bijt Ozbiliz door de pijn heen, en gaat lekker spelen
Je bent in de war met Ebecilio, die vreet dat team van Heerenveen compleet op, van keeper tot voorhoede.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
EN ALS HIJ NIET SCOORT EET HIJ DIE ZOGENAAMDE GOEDE VOORHOEDE VAN HEERENVEEN GEWOON OP ALS EEN SAPPIG BROODJE, HIJ HEEFT ALDERWEIRELD NIET EENS NODIG, DIE TOBY MAG DAN LEKKER MET PASSJES STROOIEN
Hahahahahahaha wut?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Je bent in de war met Ebecilio, die vreet dat team van Heerenveen compleet op, van keeper tot voorhoede.
JA MAAR HET PROBLEEM VAN EBECILIO IS DAT HIJ EERST IETS MOET VERNEUKEN VOORDAT HIJ ER 3 IN KNALT EN DAAR KRIJG IK DE KRIEBELS VANquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Je bent in de war met Ebecilio, die vreet dat team van Heerenveen compleet op, van keeper tot voorhoede.
Ik zou gewoon gaan voor deze opstelling morgenquote:
Volgens mij vergeet je onze vriend Jan. Vraag maar na bij Tyronquote:Op woensdag 11 april 2012 00:01 schreef Adames het volgende:
Vermeer is eigenlijk alleen nuttig voor de aftrap. Verder is het toch 100% balbezit voor Ajax.
Truste, je heb het hard nodigquote:
quote:
Nou, zijn piek is ZO hoog, daar komt de komende 3 maanden niks meer uitquote:Op woensdag 11 april 2012 00:04 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Sommige mensen pieken HEEL hard zo nu en dan
Toen moesten de backs het spel maken, omdat het middenveld totaal geen bal kon vasthouden. Dat is nu wel andersquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, met Sulejmani op rechts heeft Greg toch altijd zo'n speler voor zich gehad.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
JA MAAR HET PROBLEEM VAN EBECILIO IS DAT HIJ EERST IETS MOET VERNEUKEN VOORDAT HIJ ER 3 IN KNALT EN DAAR KRIJG IK DE KRIEBELS VAN
OJA JANSSEN GAAT MORGEN OOK SCOREN, IN DE KRUIZING
http://www.telegraaf.nl/t(...)ijff_adviseur__.htmlquote:Henrichs: Cruijff adviseur
AMSTERDAM - Met het ter beschikking stellen van hun functie als commissaris bij Ajax hebben Edgar Davids, Marjan Olfers en Johan Cruijff de weg vrijgemaakt voor een nieuwe rvc. Eerder stapten Steven ten Have en Paul Römer al op. "We zijn blij dat het zo is gegaan”, zei bestuursraadvoorzitter Hennie Henrichs. "Ajax begint met een schone lei. Over de marsroute die we nu zullen volgen, kan ik nog niet te veel vertellen.”
Wat wel duidelijk wordt, is dat Cruijff behouden blijft voor de club. "We hebben als bestuursraad al tegen Johan uitgesproken dat hij te allen tijde de factor ’adviseur van de vereniging’ is. Punt. ’Als jij je meldt, ben je altijd welkom.’ Johan is erelid en ten tweede is hij Johan Cruijff”, aldus Henrichs. Van de vijf nieuwe commissarissen staat de komst van drie al zo goed als vast: Leo van Wijk, Theo van Duivenbode en Hans Wijers.
Ben ik met je eens, zeker als het uit de mond van Henrichs komt maar als ik zie wie er plaats gaan nemen in de RVC en er al zitten in de bestuursraad zou dat voldoende moeten zijn om Cruijff zijn plannen tot uitvoering te brengen.quote:Op woensdag 11 april 2012 07:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ijff_adviseur__.html
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje vaag klinken...
Eriksenquote:Ajax hervat woensdagavond als kersverse koploper de competitie tegen sc Heerenveen. In het Abe Lenstra Stadion kan de ploeg van trainer Frank de Boer een grote stap zetten naar de 31ste landstitel uit de clubgeschiedenis. Tevens zijn de Ajacieden bij een zege Heerenveen zo goed als zeker kwijt in de titelstrijd. Iets wat de 20-jarige Christian Eriksen terdege beseft.
,,Als we winnen staat Heerenveen al zeven punten achter”, is de 20-jarige Deen goed op de hoogte. ,,We hebben alles in eigen hand en dat geeft een lekker gevoel, zeker als je naar de stand kijkt. We hebben het moeilijk gehad, maar staan toch weer bovenaan.”
Hoewel Ajax enkele maanden geleden nog vijf ploegen boven zich wist, heeft de middenvelder naar eigen zeggen nooit gewanhoopt. ,,We hebben wel steeds het gevoel gehad dat ons spel beter zou worden, maar dat proces verliep wat traag. Nu loopt het lekker en laten we zien dat we gewoon heel goed kunnen voetballen.”
Vooral de 2-0-overwinning op PSV kwam als geroepen. ,,Ik denk dat die wedstrijd heel belangrijk is geweest voor het vertrouwen”, beaamt de jonge Scandinaviër. ,,Vervolgens stonden we een week later bovenaan. Daar hadden we vlak voor de kerstvakantie niet van durven dromen.”
Het is voor Eriksen alweer het derde seizoen op rij dat hij met Ajax tot het einde van de rit meestrijdt om het landskampioenschap. ,,En ieder jaar was het een inhaalrace”, haast hij zich te zeggen. ,,De eerste keer was het net niet en vorig jaar net wel. Nu hebben we alles in eigen hand om het weer te doen.” Dat de Ajacieden van huis uit gewend zijn aan de druk van het ‘moeten winnen’, is volgens de Deens international een pre. ,,Als je bij deze club speelt, weet je hoeveel druk erop zit, en als je niet presteert word je daarop afgerekend.”
Ofschoon het ‘Friese Haagje’ Ajax doorgaans goed gezind is, rekent Eriksen zich absoluut niet rijk. ,,Heerenveen doet het heel goed. Ze hebben een voorhoede die alles wat ze doen in goud veranderen”, doelt hij op het trio Luciano Narsingh, Bas Dost en Oussama Assaidi. ,,Wij moeten ervoor zorgen dat dat nu niet lukt. Tegen PSV hebben hun aanvallers amper een bal gehad en zo moeten wij het ook doen. We weten in elk geval wat we kunnen en hebben dat de laatste twee wedstrijden ook laten zien. We willen heel graag die titel.”
Ook vorig seizoen troffen beide teams elkaar in de slotfase van de competitie. Toen zegevierden de Amsterdammers met 1-2 en was het aandeel van Eriksen groot. ,,Een assist en een goal”, schudt hij uit zijn mouw. ,,Dat was heel lekker. Ik scoorde toen tegen de Deense keeper Kevin Stuhr-Ellegaard. Nu hij weg is hebben ze geen Denen meer.”
Bron Ajax.nl
Doe dan maar Ebicilio voor Lukoki, het waait nogal in het noorden, ben je die Lukoki zo kwijtquote:Op woensdag 11 april 2012 10:03 schreef J2T het volgende:
Wat gaat de voorhoede worden voor vanavond?
Aissati - Siem - Lukoki?
50%?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef Olep het volgende:
Boerrigter hoopte op een basisplaats, hoe groot is die kans?
52.3822%quote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef Olep het volgende:
Boerrigter hoopte op een basisplaats, hoe groot is die kans?
Van Aissati heb ik al weken (als hij speelt) geen last hoor - was aan het begin onwennig maar natuurlijk een veel betere voetballer dan Lukoki, Ebecilio en Ozbiliz. (Wat ook wel mag met zijn leeftijd x ervaring)quote:Op woensdag 11 april 2012 10:13 schreef Catch22- het volgende:
Ja voor beiden is wat te zeggen
- Laten starten. Misschien houden ze het wel 60 ipv 45 minuten vol, dan heb je een kwartier korter last van Ebicilio of Aisatti
- In de wisselen; dan is de tegenstander al iets vermoeid en kunnen ze knallen.
quote:Josep Guardiola continues to break records as FC Barcelona’s manager. After today’s victory over Getafe, he’s now the manager with the second most amount of wins in La Liga in the history of FC Barcelona. Guardiola is level with Frank Rijkaard in second place, both with 112 victories. The Catalan manager reached this mark after leading his team in 146 league matches, with a winning rate of 76.8%, the highest of any Barça coach in the history of the Club. Rijkaard’s win rate in La Liga is 56.9%.
Only 10 defeats
If Guardiola’s number of wins is impressive, then the amount of games he’s lost is even more astounding. Of his 146 matches at the Barça helm, he’s only lost 10 games and drawn 24 times. His team have scored 392 goals and conceded 103. In terms of points, Guardiola’s Barça have earned 354 points over these past four seasons.
Only Johan Cruyff has led FC Barcelona to more victories than Guardiola. The Dutchman won 183 matches on the Barça bench from 306 games.
We hebben de jongens ondertussen ook te veel opgehemeld in ons hoofd. Want hoewel ze het leuk deden was met name Sigthorsson toch niet de geweldige spits voorin.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:20 schreef Tarado het volgende:
Zonder Boerrigter en Sigthorsson zijn de afgelopen 9 (incl ManU uit) wedstrijden ook winnend afgesloten, wel prettig dit luxe probleem
Onzin, 5 uit 8 is een prima gemiddelde. Was heel erg balvast en voetbalde goed mee. Toppunt die goal tegen PSV, grote klasse. Hoe kun je überhaupt een godenzoon te veel ophemelen?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
We hebben de jongens ondertussen ook te veel opgehemeld in ons hoofd. Want hoewel ze het leuk deden was met name Sigthorsson toch niet de geweldige spits voorin.
Hoeveel wedstrijden heeft hij nou werkelijk gespeeldquote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
We hebben de jongens ondertussen ook te veel opgehemeld in ons hoofd. Want hoewel ze het leuk deden was met name Sigthorsson toch niet de geweldige spits voorin.
Laatste keer compleet was dacht ik rond Vitesse thuis! Siggy heeft er 5 gemaakt in de 8 wedstrijden voor zn blessure...prima gemiddelde!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarnaast moet je het ook afzetten tegen de alternatieven. Sigthorsson is uiteraard geen Messi, maar nog altijd een betere spits dan de Jong of Bulykin. Boerrigter is ook drie klassen beter dan elk alternatief op die positie.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft hij nou werkelijk gespeeldEn nog best veel doelpunten er in liggen.
En Boerrigter was gewoon je beste speler de eerste seizoenshelft.
Met name Boilesen. Men deed alsof hij van onwijs belang was linksback. Terwijl hij amper wedstrijden heeft gespeeld. Volgens mij heeft v. Rhijn ondertussen al meer gespeeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
We hebben de jongens ondertussen ook te veel opgehemeld in ons hoofd.
Kwam ook vooral door zijn debuut, waar hij werkelijk iedereen voorbij rende. Daarna was hij nog steeds goed, maar ik denk dat iedereen vooral zijn debuut herinnert.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Met name Boilesen. Men deed alsof hij van onwijs belang was linksback. Terwijl hij amper wedstrijden heeft gespeeld. Volgens mij heeft v. Rhijn ondertussen al meer gespeeld.
Tuurlijk Boilesen deed het leuk, maar om 'm nu al zo ontzettend 'belangrijk' te maken.. Gaat wellicht wat ver.
Spanning is er genoeg jaquote:Op woensdag 11 april 2012 11:44 schreef DonRaja het volgende:
Ok, stel hè:
Jullie verliezen vandaag, AZ/Twente gelijk en PSV en Feyenoord winnen:
Ajax 58
AZ 58
PSV 57
Fey 57
Hee 57
Twe 56
![]()
We hebben hier geen playoffs nodig om de competitie spannend te krijgen
Dat is spannend genoeg. Maar ik denk dat het een grotere kans is dat Roda wint van jullie dan Heerenveen wint van ons.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:44 schreef DonRaja het volgende:
Ok, stel hè:
Ajax 58
AZ 58
PSV 57
Fey 57
Hee 57
Twe 56
![]()
Mm niet te zelfverzekerd zijn hequote:Op woensdag 11 april 2012 11:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is spannend genoeg. Maar ik denk dat het een grotere kans is dat Roda wint van jullie dan Heerenveen wint van ons.
Ik zie geen reden waarom we níet door hun verdediging zouden snijden. Boerrigter zal vrij spel hebben nu Janmaat er niet is.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mm niet te zelfverzekerd zijn heDie aanval van heerenveen blijft heel goed.
Het zou zomaar kunnen, maar het zegt genoeg dat alle groepen (ook jullie) toch wat zenuwachtig zijn...quote:Op woensdag 11 april 2012 11:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is spannend genoeg. Maar ik denk dat het een grotere kans is dat Roda wint van jullie dan Heerenveen wint van ons.
Tegen alles behalve de top wel ja. Als ze 180min zowat onzichtbaar zijn (op dode spelmomentje na) tegen de zwakke verdediging van PSV zie ik ze bij Ajax ook niks aanrichten.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mm niet te zelfverzekerd zijn heDie aanval van heerenveen blijft heel goed.
Uiteraard, de gehele top 6 heeft al genoeg verliespunten geleden tegen clubs op elke positie van de ranglijst.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, maar het zegt genoeg dat alle groepen (ook jullie) toch wat zenuwachtig zijn...
Ik heb wekenlang zitten hopen op een spannende competitie, maar nu Ajax bovenaan staat zie ik ze toch liever uitlopen naar een comfortabele voorsprong en mag de strijd om de 2e plek wat mij betreft heel spannend worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:44 schreef DonRaja het volgende:
Ok, stel hè:
Ajax 58
AZ 58
PSV 57
Fey 57
Hee 57
Twe 56
![]()
Tegen Heerenveen heb ik er juist een goed gevoel over. Dan vind ik Vitesse uit nog spannender.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, maar het zegt genoeg dat alle groepen (ook jullie) toch wat zenuwachtig zijn...
Precies, niets ten nadelen van de PSV verdediging maar die van Ajax is toch echt een stuk sterker. Het middenveld van Heerenveen kan taai zijn maar ook daar verwacht ik dat Ajax de slag wint. De verdediging van Heerenveen is natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen alles behalve de top wel ja. Als ze 180min zowat onzichtbaar zijn (op dode spelmomentje na) tegen de zwakke verdediging van PSV zie ik ze bij Ajax ook niks aanrichten.
Vites is wel heel wisselvallig, ene week echt goed andere week totale deceptie.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen heb ik er juist een goed gevoel over. Dan vind ik Vitesse uit nog spannender.
Echt?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:26 schreef muzas het volgende:
Als AZ vanavond nou gewoon verliest, en ajax wint, Sta je al iets comfortabeler op die 1e plek.
Captain Obvious, hoe is het met u?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, Daarmee wil ik dus zeggen dat dat van mij dus ook wel mag gebeuren.
Ja prima, was even vergeten dat het hier stoer is om bijdehand te doen. My bad.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Captain Obvious, hoe is het met u?
Beter bij de hand als bij de voet want dan moet je bukken!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja prima, was even vergeten dat het hier stoer is om bijdehand te doen. My bad.
Het was gewoon een beetje een open deur intrappenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Het is overal stoer om bijdehand te doenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Nog steeds niet opgepakt?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het was gewoon een beetje een open deur intrappen
Still a better post than 422's...quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het was gewoon een beetje een open deur intrappen
Ach als RKC gewoon 1-0 wint vind ik dat ook heel knap, meteen 4-0 is wat teveel gevraagd van de mannen van Brood.quote:
Dat bleek vooral met de denigrerende opmerkingen van Ten Cate richting de Willem II spelers tijdens de rust te maken te hebben. Ik denk niet dat Frank dezelfde mate van arrogantie heeft als Henk, dus no worries therequote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef Omega het volgende:
Het voordeel dat Ajax heeft met de wedstrijd tegen Vitesse, is dat Vitesse toch iets minder fel zal zijn. Die spelers zullen geen geel (schorsingen tellen door toch?) of zelfs rood willen hebben. En een ongelukje tijdens een duel en daardoor een blessure krijgen zal bij die spelers toch wat in het achterhoofd spelen. Vitesse zal namelijk na die wedstrijd tegen Ajax zich moeten opmaken voor de play offs.
Aan de andere kant kan ik mij nog goed herinneren dat Willem II met 0-2 verloor van Ajax, maar Ajax werd toen op 1 goal niet kampioen, dat die spelers van Willem II met hun handen omhoog stonden alsof de KNVB beker hadden gewonnen, ze hadden gewoon verloren. Als Vitesse die instelling ook heeft, dan zou het nog lastig kunnen zijn. Ik ga er trouwens heen, zou wat zijn om 2 jaar achter elkaar de kampioens wedstrijd mee te maken.
Ja ik weet foutjequote:Op woensdag 11 april 2012 13:36 schreef Omega het volgende:
[..]
Ach als RKC gewoon 1-0 wint vind ik dat ook heel knap, meteen 4-0 is wat teveel gevraagd van de mannen van Brood.
Nee, ik was toevallig niet bij mn homies van scheme015 toen ze gearresteerd werdenquote:
Daarnaast zijn Vitesse en Ajax natuurlijk dikke matties.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bleek vooral met de denigrerende opmerkingen van Ten Cate richting de Willem II spelers tijdens de rust te maken te hebben. Ik denk niet dat Frank dezelfde mate van arrogantie heeft als Henk, dus no worries there
Hij wil meer gaan sporten lees ik, misschien kunnen we 'm verhuren aan PSV. Krijgen ze wat meer pit in die selectie van ze.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)am_afgevallen__.html
Groetjes!
Niks zenuwachtig.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:07 schreef Gnieperd het volgende:
Vanavond barst de Eredivisie compleet los denk ik. Superduperzenuwachtig
wat praat je nou domquote:Op woensdag 11 april 2012 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, zijn piek is ZO hoog, daar komt de komende 3 maanden niks meer uit
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)am_afgevallen__.html
Groetjes!
anitaquote:Op woensdag 11 april 2012 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
Doe maar verliezen vandaag jongens kthxbye
Als dat gebeurd worden we kampioen, zeker weten.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niks zenuwachtig.
Gewoon vandaag winnen, Twente verliest. Dan staan we op 6 punten van Twente, 7 van Heereveen en 3 punten van AZ die nog een moeilijk schema hebben. Dan wordt het leuk.
neger....als fct verliest , wint az dus. Dan staan we nog steeds 1 punt van az, niet 3. Gelijkspel is t bestequote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niks zenuwachtig.
Gewoon vandaag winnen, Twente verliest. Dan staan we op 6 punten van Twente, 7 van Heereveen en 3 punten van AZ die nog een moeilijk schema hebben. Dan wordt het leuk.
Leuk, maar als Twente verliest sta je nog steeds maar 1 punt voor op AZquote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niks zenuwachtig.
Gewoon alles winnen dan maarquote:Op woensdag 11 april 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk, maar als Twente verliest sta je nog steeds maar 1 punt voor op AZ
Daar moet je inderdaad naar streven, en als ze spelen zoals de laatste weken, dan is dat zeker een mogelijkheid.quote:
vanavond is niet de belangrijkste wedstrijdquote:Op woensdag 11 april 2012 14:20 schreef Omega het volgende:
Toch denk ik dat als Ajax vanavond wint dat het dan 95% zeker is dat we kampioen worden/blijven.
AZ zie ik zeker nog punten verliezen en Twente ook, één van de twee sowieso vanavond, misschien beide. Ajax heeft dan de luxe om tegen Twente zonder veel consequenties te verliezen (niet dat je dat zou willen maar kan altijd gebeuren), Vitesse als laatste wedstrijd denk ik vanwege de play offs voor Vitesse toch wel relatief makkelijk te pakken is. De rest van de wedstrijden allemaal thuis, moet Ajax zeker wel kunnen winnen.
Vanavond en 29 april zijn wel heel erg beslissend.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
vanavond is niet de belangrijkste wedstrijd
Want? Als je vanavond niet wint, dan moet je bij Twente winnen, en dat is moeilijker dan bij Heerenveen, al is ook dat niet onmogelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd is belangrijkquote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgen er nog vergelding acties en kan ik mee doen? Ik heb altijd al eens willen plunderen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, ik was toevallig niet bij mn homies van scheme015 toen ze gearresteerd werden
Wees me maar dankbaarquote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol ik had een weekban, nu weer weg na onderzoek
Net op tijd
FUCK YEAH
Vanavond HEERENVEEN - AJAX
FUCK YEAH 3 PUNTEN WEER
Voor deze keer danquote:Op woensdag 11 april 2012 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wees me maar dankbaar. Ik heb Yvonne platge'DM-ed.
anitaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wees me maar dankbaar. Ik heb Yvonne platge'DM-ed.
ja beetje kriebeligquote:
chipsquote:Op woensdag 11 april 2012 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja beetje kriebelig
gelukkig schijnt de zon kan ik zo chipjes en drinken halen
iemand tips voor goed voetbal voedsel?
Broodje rookworst van de Lidl. Enkel de saus kan niet tippen aan de Unox voorverpakte broodjesquote:Op woensdag 11 april 2012 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja beetje kriebelig
gelukkig schijnt de zon kan ik zo chipjes en drinken halen
iemand tips voor goed voetbal voedsel?
We gaan die tatas die bij de popos hebben gesnitched klappen mang, weetzelf.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgen er nog vergelding acties en kan ik mee doen? Ik heb altijd al eens willen plunderen.
Oh en nog 6 uurBest leuk een midweekse wedstrijd.
google translatequote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We gaan die tatas die bij de popos hebben gesnitched klappen mang, weetzelf.
Ik weet niet eens wie ze opgepakt hebben, maar het zal vast wel scheme015 zijn, en er zal vast wel iemand bijzitten bij wie ik op school heb gezeten
klap zequote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle kneusjes hier in deze buurt: 'heerenveen gaat winnen'.![]()
Die kijken ook nooit voetbal
Beters djoek je die fakas gewoon.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, vannacht eieren bij hun op de ramen gooien als teken van vriendschap.
toilet papier over het huis flatquote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, vannacht eieren bij hun op de ramen gooien als teken van vriendschap.
Dat doen we tijdens Halloween.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
toilet papier over het huis flat
Niet in Amsterdam wonenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle kneusjes hier in deze buurt: 'heerenveen gaat winnen'.![]()
Die kijken ook nooit voetbal
Is geen bewuste keuze hoor kutzandnegerquote:
Dan maak je die maarquote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is geen bewuste keuze hoor kutzandneger
Wil mn chick nietquote:
Ik ook niet. Wel hoorde ik dat er afgelopen vrijdag een reportage bij Nieuwsuur is geweest over de tientallen straatbendes die Delft teisterenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We gaan die tatas die bij de popos hebben gesnitched klappen mang, weetzelf.
Ik weet niet eens wie ze opgepakt hebben, maar het zal vast wel scheme015 zijn, en er zal vast wel iemand bijzitten bij wie ik op school heb gezeten
Ja, zo doen non-moslims dat.quote:
Hoe heb je die film ooit gezien? Moet wel per ongeluk in een sneakpreview zijn geweestquote:Op woensdag 11 april 2012 15:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is van Penelope, enig grappig moment
Ik kan van mijn werk (videotheek) altijd films meenemen dus heb gewoon heel wat gezienquote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe heb je die film ooit gezien? Moet wel per ongeluk in een sneakpreview zijn geweest
Zolang AZ gelijkspeelt zal ik bij een verlies geen depressiviteit hebbenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dan dikke depressie als het verkeerd gaat vanavond![]()
Herkenbaar gevoel. Snel geneigd voorzichtig te denken zodra iedereen lyrisch wordt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef J2T het volgende:
Oh en om eerlijk te zijn, ik heb denk ik als enige geen goed gevoel voor deze wedstrijd. Iedereen om mij heen is te optimistisch. Vrienden van mij noemen dit al de kampioenswedstrijd, lol.
Heb eerder gepost:quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef J2T het volgende:
Oh en om eerlijk te zijn, ik heb denk ik als enige geen goed gevoel voor deze wedstrijd. Iedereen om mij heen is te optimistisch. Vrienden van mij noemen dit al de kampioenswedstrijd, lol.
Als we vandaag winnen zetten we inderdaad een monsterstap naar de titel.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb eerder gepost:
Ja dit is de poort, de poort naar de landstitel (op de wijs van geef mij je angst)
GRA en GRO moeten makkelijk te pakken zijn als we van HEE hebben gewonnen
Na GRO thuis zullen we 5 punten van AZ staan volgens mijn berekeningquote:Op woensdag 11 april 2012 16:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zetten we inderdaad een monsterstap naar de titel.
Gra en Gro zijn altijd te pakken want thuis, het is gewoon weer simpel vanavond, heb je de ambitie, laat het maar zien, dat geldt voor alle titelpretendentenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb eerder gepost:
Ja dit is de poort, de poort naar de landstitel (op de wijs van geef mij je angst)
Dit zou echt heerlijk zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na GRO thuis zullen we 5 punten van AZ staan volgens mijn berekening
1 Ajax 67
2 AZ 62
3 Twente 62
4 Feyenoord 61
5 PSV 61
6 Heerenveen 60
![]()
Het voordeel is dat Groningen uit zo mak als een lam is. Vorig jaar vreesde ik nog wel voor hen. Maar nu Stenman, Matavz wegzijn is het maar een makke boel daar.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gra en Gro zijn altijd te pakken want thuis, het is gewoon weer simpel vanavond, heb je de ambitie, laat het maar zien, dat geldt voor alle titelpretendenten
Schema AZ:quote:Op woensdag 11 april 2012 16:25 schreef J2T het volgende:
Hopen dat AZ vanavond FCT uitschakelt in de titelrace. AZ moet zaterdag toch nog naar Eindhoven en een paar weken later naar de Kuip, dus die gaan het nog moeilijk zat krijgen.
Zal ook even mijn voorspellingen daarvoor erbij flikkeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 2 dan ook maar
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn voorspelling
1. Ajax
2. de rest
gg
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ben ik ook, mja ben daarom ook enig tijd single i guess
Doe is goeie muziek luisterenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb eerder gepost:
Realistische Ajaciedquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef J2T het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Realistische AjaciedJou gun ik als enige dat jullie de wedstrijd winnen.
Gelukkig voor Feijenoord gaat dat niet gebeuren, Heerenveen wint met 2-1.
Dank jequote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij sprak anders ook uit dat jullie deze wedstrijd zomaar gingen winnen?quote:
Deze constante stroom aan woorden over Ajax om vervolgens jouw mening over Feyenoord te horen in vaak nog dezelfde posts ook blijft wel humorquote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gelukkig voor Feijenoord gaat dat niet gebeuren, Heerenveen wint met 2-1.
Natuurlijk dat gaan we ook doenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij sprak anders ook uit dat jullie deze wedstrijd zomaar gingen winnen?
Ik dacht trouwens dat die de slowchat was, sorry.
Hij gelooft volgens mij ook nog echt in een titel voor Feyenoord. De idioot.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze constante stroom aan woorden over Ajax om vervolgens jouw mening over Feyenoord te horen in vaak nog dezelfde posts ook blijft wel humor
Zolang het mogelijk is mag je erin geloven vind ik, wij staan er alleen beter voorquote:Op woensdag 11 april 2012 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij gelooft volgens mij ook nog echt in een titel voor Feyenoord. De idioot.
Ajacied422 is anders niet veel anders... Vandaar dusquote:Op woensdag 11 april 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze constante stroom aan woorden over Ajax om vervolgens jouw mening over Feyenoord te horen in vaak nog dezelfde posts ook blijft wel humor
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens Helpmefok niet hoor. Ajax heeft immers de afgelopen 6 wedstrijden al met zekerheid verloren volgens hemquote:Op woensdag 11 april 2012 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang het mogelijk is mag je erin geloven vind ik, wij staan er alleen beter voor
die heeft een glazen bolquote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajacied422 is anders niet veel anders... Vandaar dus.
Waarom zou je er niet in mogen geloven? Dat hebben jullie vorig jaar toch ook gedaan, terwijl je het niet in eigen hand had?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Dichtquote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet in mogen geloven? Dat hebben jullie vorig jaar toch ook gedaan, terwijl je het niet in eigen hand had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |