quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:31 schreef Rectum het volgende:
Herkenbaar probleem. Gewoon toegeven aan je begeertes.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:31 schreef Rectum het volgende:
Herkenbaar probleem. Gewoon toegeven aan je begeertes.
Zodra ze inzien dat het echte liefde is zullen ze er gauw genoeg mee instemmen hoor. Bij mij in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef stichpimpelibockforcelore het volgende:
Ja maar wat zullen mijn ouders wel niet denken?
Het is immers ook hun buurvrouw.
met haar uitgerekte borsten als dekbedovertrek.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:46 schreef LXIV het volgende:
Iedere gezonde Hollandse knul kent die behoefte. Gewoon daar eens langs gaan, praatje maken en voor je het weet lig je in de voormalige echtelijke sponde.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:54 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
met haar uitgerekte borsten als dekbedovertrek.
Oh nee, dit topic heeft je toch niet op ideeën gebracht?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:30 schreef stichpimpelibockforcelore het volgende:
Hoi.
Stel dat je je volet aangetrokken tot je 90 jarige buurvrouw, terwijl je zelf net de pubertijd voorbij bent.
Wat moet je dan?
Ik droom van d'r... Weet dat het een beetje vaag is, maar ik meen het echt.
D'r man is 3 maanden geleden overleden, dus dat staat in elk geval niets in de weg!
Groetjes,
stichpimpelibockforcelorem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze er wel op valt is het bijna pedofilie volgens mij, ik vraag me zelfs af of TS wel 16+ is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef JohannesKozijn het volgende:
De gemeenschap zal het sowieso niet accepteren en zeer raar vinden. Geef leeftijdsgenoten sowieso voorrang zou ik zeggen.
Als je denkt een gemeenschappelijk niet geaccepteerde relatie aan te kunnen moet je daarbij wel beseffen dat zij waarschijnlijk niet op zo jong valt.
je hebt gelijk. Misschien trollt TS niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef Cher- het volgende:
We kunnen er met zijn allen wel om lachen maar er zijn daadwerkelijk zieke geesten (en daar zitten ongetwijfeld FOK!kers tussen) die geilen op bejaarden. En soms heb je ook mannen die eraan toegeven en een oud vrouwtje verkrachten. Walgelijk. Echt walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |