Ohquote:
Ik hoor het net ja.quote:
Deze ziet er ook wel best geinig uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Die God Bless America trailer ziet er wel geinig uit!
Ja die is echt briljantquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze ziet er ook wel best geinig uit![]()
Seth MacFarlanequote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bwehehehequote:
Klopt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekersquote:
Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:58 schreef Barbusse het volgende:
En afwachten of de verfilming van World War Z te pruimen zal zijn
The Avengersquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:05 schreef JoeBravo het volgende:
ik kan nu al niet wachten op alle diepgaande dialogen in the avengers
quote:
Ik ookquote:A U.N. employee is racing against time and fate, as he travels the world trying to stop the outbreak of a deadly Zombie pandemic.
"We have a Hulk"quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:05 schreef JoeBravo het volgende:
ik kan nu al niet wachten op alle diepgaande dialogen in the avengers
"hulk smash!"quote:
"Take away the suit and what are you?" "A billionaire genius playboy and philantrophist."quote:
dat zijn meer dan 2 woorden, te moeilijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Take away the suit and what are you?" "A billionaire genius playboy and philantrophist."
Ok. Okquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat zijn meer dan 2 woorden, te moeilijk
Ik werkte destijds parttime als operateur in een bioscoop. Hoeveel huilende meisjes met verveeld kijkende vriendjes de bioscoop wel niet heb zien verlatenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:23 schreef freshy98 het volgende:
Titanic heb ik destijds twee keer in de bios gezien met de toenmalige vriendin.
Moet haar wel heel erg leuk hebben gevonden geloof ik :-)
TED lijkt me wel geinig, zolang het niet te standaard USA humor word.
The Avengers lijkt mij dan weer super. Ben wel van dat soort films (net als Iron Man, Thor, etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |