ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef Geester het volgende:
Nu even serieus is het not done om als stagiair te flirten met een andere stagiair
ot done, maar dan ben je toch maar een stagair dus who the fuck caresquote:
Een lelijke snol dus?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:34 schreef Geester het volgende:
Ze heeft bruin haar heeft een redelijk normaal postuur en een 'lief' uiterlijk
Doe het eens voor?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:35 schreef Geester het volgende:
Tja en wat is lief denk je dan .. ja gewoon de uitstraling hoe ze kijkt enzo.. moeilijk uit te leggen
Zaadvragende ogen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:35 schreef Geester het volgende:
Tja en wat is lief denk je dan .. ja gewoon de uitstraling hoe ze kijkt enzo.. moeilijk uit te leggen
6 maanden ouder?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef Geester het volgende:
Nee zeker niet lelijk wel 6 maanden ouder
12 en een half dus?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef Geester het volgende:
Nee zeker niet lelijk wel 6 maanden ouder
scherpen garp [14.gif]quote:
Zeg, ben ik eigenlijk ouder dan jijquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
[..]
6 maanden ouder?
Ik digg altijd chicks van 2-4 jaar jonger.
Weet ik niet. Hoeveel jaren doe je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zeg, ben ik eigenlijk ouder dan jij
Zes maanden valt niet onder op ouder vallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:38 schreef Geester het volgende:
Onbewust val ik op iets oudere chicks .. weet niet wat t is
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zes maanden valt niet onder op ouder vallen.
Zeg gewoon hoe oud je bent, dat scheelt een half uur om elkaar heendraaien voordat 'ie je uit kan vragen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dezelfde leeftijd hadden
Ze is 22quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg gewoon hoe oud je bent, dat scheelt een half uur om elkaar heendraaien voordat 'ie je uit kan vragen.
Skv en ik draaien echt nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg gewoon hoe oud je bent, dat scheelt een half uur om elkaar heendraaien voordat 'ie je uit kan vragen.
Dat zijn ze ook, alleen vinden ze dat tegenovergestelde nooit van jongetjes van 2< jaar jonger.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef Geester het volgende:
Ik ben 20 en ik vind ja vrouwen van 22 + zijn meestal volwassen en daar hou ik wel van eigenlijk.. zelfstandigheid een eigen mening vaak etc.
Ik denk ook niet dat Geester overweg kan met een volwassen persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, alleen vinden ze dat tegenovergestelde nooit van jongetjes van 2< jaar jonger.
Quoten doe je door de post die je wilt quoten over te typen en er dan [.quote] en [./quote] voor en na te zetten. Zonder puntjes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef Geester het volgende:
Ik wilde een flauw grapje maken maar dat doe ik maar niet![]()
( ik kan niet quoten..)
Kap nou.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Geester overweg kan met een volwassen persoonlijkheid.
We schelen een jaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Zonde?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Duidelijke taal, daar hou ik van.
Zonde, Skv.
hara ook met jou?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef Skv het volgende:
Als we gaan meeten dan ga ik neuken met hara.
Wat als ik lelijk ben maar super chillquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef Skv het volgende:
Als we gaan meeten dan ga ik neuken met hara.
Tenminste, als ze in het echt ook chill is.
Gat is een gatquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat als ik lelijk ben maar super chill
Dan gaan we aan de tequila suicide shots.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blonde pruik, Nederlandse vlaggetjes op je wangen en een afzichtelijke oranje sjaal om. Dan lijkt het net alsof 't niet zo is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |