ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef Geester het volgende:
Nu even serieus is het not done om als stagiair te flirten met een andere stagiair
ot done, maar dan ben je toch maar een stagair dus who the fuck caresquote:
Een lelijke snol dus?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:34 schreef Geester het volgende:
Ze heeft bruin haar heeft een redelijk normaal postuur en een 'lief' uiterlijk
Doe het eens voor?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:35 schreef Geester het volgende:
Tja en wat is lief denk je dan .. ja gewoon de uitstraling hoe ze kijkt enzo.. moeilijk uit te leggen
Zaadvragende ogen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:35 schreef Geester het volgende:
Tja en wat is lief denk je dan .. ja gewoon de uitstraling hoe ze kijkt enzo.. moeilijk uit te leggen
6 maanden ouder?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef Geester het volgende:
Nee zeker niet lelijk wel 6 maanden ouder
12 en een half dus?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef Geester het volgende:
Nee zeker niet lelijk wel 6 maanden ouder
scherpen garp [14.gif]quote:
Zeg, ben ik eigenlijk ouder dan jijquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
[..]
6 maanden ouder?
Ik digg altijd chicks van 2-4 jaar jonger.
Weet ik niet. Hoeveel jaren doe je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zeg, ben ik eigenlijk ouder dan jij
Zes maanden valt niet onder op ouder vallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:38 schreef Geester het volgende:
Onbewust val ik op iets oudere chicks .. weet niet wat t is
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zes maanden valt niet onder op ouder vallen.
Zeg gewoon hoe oud je bent, dat scheelt een half uur om elkaar heendraaien voordat 'ie je uit kan vragen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dezelfde leeftijd hadden
Ze is 22quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg gewoon hoe oud je bent, dat scheelt een half uur om elkaar heendraaien voordat 'ie je uit kan vragen.
Skv en ik draaien echt nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg gewoon hoe oud je bent, dat scheelt een half uur om elkaar heendraaien voordat 'ie je uit kan vragen.
Dat zijn ze ook, alleen vinden ze dat tegenovergestelde nooit van jongetjes van 2< jaar jonger.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef Geester het volgende:
Ik ben 20 en ik vind ja vrouwen van 22 + zijn meestal volwassen en daar hou ik wel van eigenlijk.. zelfstandigheid een eigen mening vaak etc.
Ik denk ook niet dat Geester overweg kan met een volwassen persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, alleen vinden ze dat tegenovergestelde nooit van jongetjes van 2< jaar jonger.
Quoten doe je door de post die je wilt quoten over te typen en er dan [.quote] en [./quote] voor en na te zetten. Zonder puntjes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef Geester het volgende:
Ik wilde een flauw grapje maken maar dat doe ik maar niet![]()
( ik kan niet quoten..)
Kap nou.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Geester overweg kan met een volwassen persoonlijkheid.
We schelen een jaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Zonde?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Duidelijke taal, daar hou ik van.
Zonde, Skv.
hara ook met jou?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef Skv het volgende:
Als we gaan meeten dan ga ik neuken met hara.
Wat als ik lelijk ben maar super chillquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef Skv het volgende:
Als we gaan meeten dan ga ik neuken met hara.
Tenminste, als ze in het echt ook chill is.
Gat is een gatquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat als ik lelijk ben maar super chill
Dan gaan we aan de tequila suicide shots.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blonde pruik, Nederlandse vlaggetjes op je wangen en een afzichtelijke oranje sjaal om. Dan lijkt het net alsof 't niet zo is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je eerder lekker en vet bitchyquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan ik wel hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgens mij ben je eerder lekker en vet bitchy
Nee die mod moet niet jankzakken want ik heb je zelfs advies gegeven ook al steek je de gek met ons aan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
Nee, harajuku luisteren naar de mod
trouwens ben ik nu weer serieus...
Oh ik kan weer quotenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee die mod moet niet jankzakken want ik heb je zelfs advies gegeven ook al steek je de gek met ons aan.
Looooooooooooolllllquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan gaan we aan de tequila suicide shots.
Ik las vet en bitchyquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgens mij ben je eerder lekker en vet bitchy
Leuk dat je er nog bent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
Ik heb ooit een keer haar foto gezien
En
Tja....
Ooit? Dat was vorige week lamme zakquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
Ik heb ooit een keer haar foto gezien
En
Tja....
Wat nou looool.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Looooooooooooolllll
[..]
Ik las vet en bitchy
wat jij vind boeit mij nog minder als dat er in afrika een blikje cola uit de winkel is gestolenquote:
Hij kan 't zich nog herinneren, dus hij zal er wel op gefapt hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooit? Dat was vorige week lamme zak
Dat is een kranige vergelijking, knul. Ik vind je echt heel leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:47 schreef Geester het volgende:
[..]
wat jij vind boeit mij nog minder als dat er in afrika een blikje cola uit de winkel is gestolen
nee echt niet verder terugquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooit? Dat was vorige week lamme zak
Dan zal je er wel meerdere keren op gefapt hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef Geester het volgende:
[..]
nee echt niet verder terug
2 maanden eerder
Joh.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef Geester het volgende:
[..]
nee echt niet verder terug
2 maanden eerder
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is een kranige vergelijking, knul. Ik vind je echt heel leuk.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Joh.![]()
Joh.. meekijken en nog niet geregistreerd zijn... johquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Joh.![]()
Mis je nu alquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom over een tijdje wel weer terug. [ afbeelding ]
kan het ook anders dan? Ik weet niet, ik ken alleen internet en consorten...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef Skv het volgende:
Serieus, vrouwen regelen via die spelletjes?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef Geester het volgende:
Ja why not? Ik tekende ooit een mobieltje en vroeg daar in een tekstballonetje haar nummer bij
Ik geloof het gelijk. Maar hoeveel hadden jullie daarvoor al gepraat? (via draw something). Wist je der naam al ofzo?quote:
Het begon met een serieuze tekening toen wat grappige toen wat tekeningen met tekstquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk. Maar hoeveel hadden jullie daarvoor al gepraat? (via draw something). Wist je der naam al ofzo?
Ja maar wat voor teksten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Het begon met een serieuze tekening toen wat grappige toen wat tekeningen met tekstt is echt waar!
Hej, weer terug?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Het begon met een serieuze tekening toen wat grappige toen wat tekeningen met tekst
Omdat ik had gezworen op het graf van mn grootouders jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hej, weer terug?Las net je DM dat je aan je kut voelen was.
Werkte het? Dan probeer ik het nu ff uit?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef Geester het volgende:
Ja why not? Ik tekende ooit een mobieltje en vroeg daar in een tekstballonetje haar nummer bij
Cue_ Wil het leren van de mgeesterquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar wat voor teksten?
Zoals ik zei, ik geloof je.. kan mij er ook niet om verbazen hoor.
Gast het liep gewoon zo ik was niet opzoek jeweetquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef Skv het volgende:
Serieus, vrouwen regelen via die spelletjes?![]()
Ga een keer uit, jongens.
Heb je je haar wel eens gezien? MUST. RUN. FINGERS,, THROUGH.quote:
toen bleek dat ze 12 was?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:00 schreef Geester het volgende:
ja ik maakte een opmerking over haar tekenstijl die wel leuk was en toen zij ze bedankt en toen tekende ik een smiley ofzo en van daaruit verder,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |