Moet bekennen dat dat recept mij ook opviel, snap wel een beetje dat hij erom bleef vragenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef minilot het volgende:
Had nog een restje Jameson over, daarmee een whiskey-cocktailsaus naar recept van Robin gemaakt en opgegeten met hollandse garnaaltjes en volkoren toast en botersla.![]()
Vanavond lamsschenkels, in Guiness gestoofd (uit Jamie's Great Britain, want dat zag mijn lief vorige week voorbij komen op 24Kitchen en sindsdien houdt -ie maar niet op met watertanden.![]()
Ik ga er zo aan beginnen.
Hier ook stampot: stampot boerenkool met worst, hamburgers, frikandel en gebakken uitjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Cappucino!
Vanavond...een winters kostje! Andijviestampot met spekjes!
Het ruikt in elk geval alvast reuze lekker!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Moet bekennen dat dat recept mij ook opviel, snap wel een beetje dat hij erom bleef vragenben benieuwd naar je recensie, of t hier ook eens op tafel komt!
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:12 schreef _Loki het volgende:
Goeie spaghetti carbonara met simpele salade van komkommer, tomaat en feta.
Zin iiin.
En rijstevlaai vanavond want vriend is jarig
Potverdorie, nu trek in grijze garnaaltjes met toastjes...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef minilot het volgende:
Had nog een restje Jameson over, daarmee een whiskey-cocktailsaus naar recept van Robin gemaakt en opgegeten met hollandse garnaaltjes en volkoren toast en botersla.![]()
Vanavond lamsschenkels, in Guinness gestoofd (uit Jamie's Great Britain, want dat zag mijn lief vorige week voorbij komen op 24Kitchen en sindsdien houdt -ie maar niet op met watertanden.![]()
Ik ga er zo aan beginnen.
Mijn lief lust álles, vrees ik. Daar heb ik 'm ongetwijfeld onbewust ook wel een beetje op uitgekozen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend lust geen schaal en schelpdieren helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |