Ik ben ook lekker over BACs en YACs aan 't lezenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Californium het volgende:
En weer aan de studie!Het ergste is dat het een zeer interessant onderwerp is, maar ik echt toe ben aan bankhangen na een lange dag stage!
BACS en YACS zijn cool!... zo jammer dat je die in de praktijk bijna nooit meer gebruiktquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker over BACs en YACs aan 't lezen. Succes.
Werkt dat met die touwen eigenlijk een beetje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, helaas was de fitness workout alleen maar buikspieren, dus we hebben even hardgelopen en zijn toen nog met die touwen bezig geweest. Best te voelen nu
ook net gekeken, idd niks...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Al gekeken... Maar niet in de buurt (-50 km max)
Preciesquote:
Zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Werkt dat met die touwen eigenlijk een beetje?
Het is twee keer dezelfde hèquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm en deze hebi k ook even gemaild, die deurtjes is het probleem niet zo die kan ik zelf wel verven.
Ik heb heul niet gekeken waar het wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou voor een kastje van twee tientjes toch echt niet naar Utrecht rijden. Dan kun je 'm beter nieuw bij Ikea halen.
Heen Leenbakker of Kwantum niet nog iets staan voor een prikkie?
Heb je niet ergens een hoek die je niet gebruikt?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
@ IB ik wil echt 3 kastjes, moet tering veel papierwerk in kwijt. Plus kan ik mooi spotjes in wegwerken voor men bureau.
Wat nou 'al'quote:Beste bewoner,
Ik kan hier vanmiddag al voor langskomen om dit probleem op te lossen.
Zonder tegenbericht ga ik er van uit dat ik je appartement mag betreden wanneer er niemand thuis is.
Met vriendelijke groet,
Complexbeheerder
Klinkt bekendquote:Op woensdag 11 april 2012 08:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben zooo niet wakkerdat wordt leuk op werk zo
Ik heb eigk geen sta ruimte over in men huis... Maar wel ruimte voor 3 kastjes boven men bureauquote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef Mikkie het volgende:
Dat valt mee inderdaad.
Hou er wel rekening mee dat drie van zulke kastjes op ooghoogte je kamer optisch heel klein maken, ze zijn behoorlijk 'aanwezig'. Schilder ze dus niet in een te felle kleur, want dan trekken ze ook nog alle aandacht naar zich toe.
Als het qua ruimte kan, is het slimmer om wat meer lage opbergruimte te creëren. Waarom niet een smalle staande kast bijvoorbeeld?
Je moeder?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Wie heeft in godsnaam enzymen gemaakt die uit 10 verschillende kut-subunits bestaan die allemaal wat anders doen
Dat is jammer. Hoe staat het met je hardloopvoornemens? Je challenge in het hardlooptopic is aan het verzandenquote:
Had door die hernia niet kunnen lopen, waardoor ik de Marikenloop niet ga halen, waardoor ik denk 'meeh waarom doe ik het nogquote:Op woensdag 11 april 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Hoe staat het met je hardloopvoornemens? Je challenge in het hardlooptopic is aan het verzanden
*pruilt* Yes ma'am.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom je het doet? Om je conditie op pijl te krijgen en kilo's kwijt te raken. Hats. Bewegen!
Ik ga ookquote:Op woensdag 11 april 2012 16:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
*pruilt* Yes ma'am.
Ik ga vanavond rond half achtMooi 2 uur na het eten
Zeg je nu dat Hosti een BierSnorLax is?quote:
Ik heb extra geen plaatje van een snorlax gepost -_-quote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Hosti een BierSnorLax is?
oplossing nu gevonden dan of?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb eigk geen sta ruimte over in men huis... Maar wel ruimte voor 3 kastjes boven men bureaude kastjes laat ik wit, zat te denken aan wat subtiele kleurstrepen. Maar dat komt nog wel. Het scheelt ook dat mijn kamer relatief lang is.
Ik moet de zooi toch kwijtstaan nu allemaal dozen in men kamer.
Jup die uit Edequote:Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
oplossing nu gevonden dan of?
die uit ede?
mooi, verder wel alles op orde?quote:
Mja wat is op orde.. Veel slapen tussendoor nu. Rustig blijven en doorbikkelen.quote:
TV voor jou en leren voor mij!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef Californium het volgende:
Pfff.... echt het idee dat ik net pas thuis ben en het is al kwart over 8
Leren of tv... Dilemma, dilemma
Toen ik mijn eerste vriendinnetje had moest de toonladder nog uitgevonden worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kwam net op de server de cd Nothing Less van Krezip tegen.. Brings back very old memories
Toen had ik mijn eerste vriendje en die had deze cd voor mij gebrand want branden was toen nog best uitzonderlijk
Lekker luisteren dustoch mooi dat ik alles ook nog mee kan zingen
goed ingereden zekerquote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil iemand nog een vriendje met auto kopen?
Hoezo, moet je er van af?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil iemand nog een vriendje met auto kopen?
Och, het viel nog mee gister, baal meer van die draagarmenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Goed bezig IB.
Ik kan me nog een paar uitspraken van je herinneren:
1) 1:15 is ook niet echt zuinig voor een diesel! - Wat verbruikt die van jou ook alweer?
2) Bij jou loopt het onderhoud ook nooit zoals gepland hè!- Mwuahaha
Hoe dan ook: wel klote als zaken niet lopen zoals je wil.
Ik moet van de week even m'n wielen laten balanceren en weet nu al dat ik aan de beurt ben voor nieuwe remschijven binnenkort, best jammer. Eentje is knal versleten, complete groef erin. Geen idee hoe het komt, maar vervangen is dus wel noodzakelijk.
Dat verklaart wel dat de remblokken de vorige keer zo ongelijk afgesleten waren...
Volgens mij wel, als Yashi hem zo even op de server zet zal ik 'm weer even delenquote:Op donderdag 12 april 2012 02:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
IB & Yasha. Hebben jullie de nieuwste al binnen inclusief bierdopje?
Hahaha, ja dat zou wat zijn. Jullie zijn grootverstrekkers van illigale films/series oh noes.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Staat er over een minuutje op maar voortaan beter via dmvoordat THE BRAIN ons gaat aanklagen ofzo
Ja daar wacht ik ook al de hele tijd opquote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yep! Het wordt tijd dat ze eens leger versus leger gaan doen i.p.v. m2m.
Het is wel iets te duidelijk Engeland trouwens naar mijn smaak.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja daar wacht ik ook al de hele tijd op
Ja, jij hebt daar zo lang over de Ierse hooglanden rondgezworven in het verleden dat het je te bekend voorkomt?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is wel iets te duidelijk Engeland trouwens naar mijn smaak.
Niet het landschappen, maar die fictieve wereld heeft opvallend veel overeenkomsten qua geschiedenis met die van Engeland.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, jij hebt daar zo lang over de Ierse hooglanden rondgezworven in het verleden dat het je te bekend voorkomt?
Da's goed om te weten, aangezien mijn schijven dus binnenkort aan de beurt zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 09:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Och, het viel nog mee gister, baal meer van die draagarmenRemschijven wisselen blijkt dus wel écht een eitje te zijn, daar draai ik m'n handen niet voor om. Is een kwestie van maximaal een half uurtje werk per kant
Ik las het hier en even later iets op Twitter, maar nergens een bron ofzo, whut happened?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie die shit gehoord dat een of andere chickie een hond doet pijpen voor 20 euro? Like wtf.
Waarom de wtf? hosti? Zit ze daarmee onder jouw prijs?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie die shit gehoord dat een of andere chickie een hond doet pijpen voor 20 euro? Like wtf.
No pun intended zeker?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
Nou de wtf is dat ze een hond pijpt. Dat gaat er bij mij niet in. Kan ik niet bij.
@AMDB: 'Kakmeisje' misbruikt hond voor 20 euro
Die scriptie gaat wel snel!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had btw vandaag scriptiegesprek en ze was positiefBlijft toch altijd spannend als iemand voor het eerst je werk beoordeeld.
De begeleidster zou alleen wat dingen anders doen en misschien wat delen schrappen (maar dat op het eind pas) en laat het aan mij om het aan te passen of niet.. Dan weet je eigenlijk dat je het wel moet doen.. Zij noemde het vooral stof tot nadenken.. en er ging volgens haar ook behoorlijk wat tijd inzitten, vooral door de slapeloze nachten zei ze
Wat er aangepast moet worden is dat de rode draad gewoon wat meer naar voren moet komen en ze zou een indeling van een paragraaf omgooien.. Morgen dus maar eens naar kijken.. Denk dat ik dat wel in 2 dagen moet kunnen fixen, en dan vanaf maandag met het laatste hoofdstuk bezig!
Heb er anderhalf uur gezetenhebben echt blz voor blz doorgenomen op dr op en aanmerkingen
Was wel fijn, (ook wel de spelfoutjes wat een beetje nutteloos was want dat kan ik daarna ook wel zien maar goed) En heb gelukkig met haar ook wel een klik. Het is een fijne begeleidster in ieder geval
![]()
Vanavond komen vrienden eten en daarna gaan we door naar een verjaardag, maar ik heb echt 0,0 zin op het momentben nog de hele tijd bezig geweest met dat gesprek in mijn hoofd en verder gewoon een beetje duf (ze begonnen hier vanochtend om 7.00 al met het aantrillen van grond om vervolgens om 11 uur klaar te zijn ofzo met alle tegels er weer in leggen, begin dan een uurtje later
)
Maar het zal vanavond heus wel gezellig worden
Ja er begint vaart in te komenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die scriptie gaat wel snel!
Dat gaat wel een latertje worden dan?
Ik moet nog een onderwerp bedenken.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja er begint vaart in te komenafgesproken dat ik 7 mei hoofdstuk 4 + verbetering hoofdstuk 3 inlever.. Dat moet opzich wel gaan lukken als ik zie dat ik 3 kwart va hoofdstuk 3 in 3 dagen heb gedaan inclusief onderzoek
En dat het laat wordt vanavond maakt mij niet uit, ik kan morgen uitslapen![]()
![]()
Wat voor vakquote:Op donderdag 12 april 2012 19:21 schreef Californium het volgende:
En... thuis... nog maar even aan de studie en dan straks lekker onder de douche springen voor een goede nachtrust en dat morgen maar even tentamen maken... geeeeen idee wat dat gaat worden want nog nooit een openboek tentamen gehad
post-transcriptional regulation in health and diseasequote:
Hehe, klinkt leukquote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
post-transcriptional regulation in health and disease
Zoietsquote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, klinkt leuk.
Gaat over mRNA'tjes en hun verschillende bewerkingen en de rol die die modificaties spelen bij ziektes?
Uhuquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:07 schreef Mikkie het volgende:
Da's lekker vol. Maar wel leuke dingen vanavond en morgen!
Ja, die heb ik idd. Maar dan wordt dit de eerste herkansing van het jaar, liever nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:31 schreef Mikkie het volgende:
Heb je nog wel een herkansing? Dan valt de schade mee
Tuurlijk niet, logisch, maar als er nog kansen zijn valt de schade voorlopig mee. Het wordt pas krap aan als je geen herren meer hebtquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik idd. Maar dan wordt dit de eerste herkansing van het jaar, liever niet.
quote:
quote:
thnx!quote:
Pak kan je ook huren of een goedkope halen bij de H&Mquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zit nog met een paar punten voor de auto, maar ik bedenk me net dat ik in een maand ook een pak moet hebben voor de trouwerij van m'n broerOok niet vergeten dus
Gelukkig is het maandloon dit keer van 5 weken (altijd inleveren voor de 15e, en dat was nu 5 weken), dus ik hou wat over
Tien hoeren voor het vrijgezellen-feest?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
En een cadeau voor ze.. Wat is een beetje gebruikelijk vraag ik me dan af voor een bruiloft van je broer
Suitsupply of Van Buren naast de toko in stad. Die heeft soms wel leuke aanbiedingen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:25 schreef IrishBastard het volgende:
Een pak huren vind ik persoonlijk wel een beetje zonde van het geldBen je ook zo vijftig euro aan kwijt, en de kans dat ik in de nabije toekomst vaker een pak zal moeten dragen is best aanwezig. Los daarvan trouwen andere vrienden van ons in december weer, dus dan zou ik al 100 euro kwijt zijn
Ik wist ook wel dat het kwam, maar uiteindelijk kost het toch even net wat meer dan je denkt. Een overhemd is ook al weer 30-40 euro, als je niet in een vormeloos ding wil lopen, en een stropdas is ook niet gratis. Gelukkig wilde m'n pa ook een nieuw pak, dus we gaan wel ergens twee voor de prijs van één, of de tweede met korting halen oid.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
En een cadeau voor ze.. Wat is een beetje gebruikelijk vraag ik me dan af voor een bruiloft van je broer
Ah, ik ken je probleem. Alleen dat vijf weken salaris verhaal heb ik niet. Sterker nog, er staat bij mij e.e.a. op de nominatie om extra afgeschreven te worden, dus extra weinig salaris deze maandquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zit nog met een paar punten voor de auto, maar ik bedenk me net dat ik in een maand ook een pak moet hebben voor de trouwerij van m'n broerOok niet vergeten dus
Gelukkig is het maandloon dit keer van 5 weken (altijd inleveren voor de 15e, en dat was nu 5 weken), dus ik hou wat over
Ja, inderdaad. Maatpak hoeft echt niet per se.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja sommige standaard pakken kunnen best mooi zijn als je zelf ook geen moeilijke maat had. pak wat Ib van de We had was wel een mooi pak en stond hem goed.
Daar heb ik inderdaad goede ervaringen meequote:Op zaterdag 14 april 2012 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van Buren Herenmode, daar hebben ze nog wel eens een leuke aanbieding.
Is dat vandaag? Dacht dat dat in mei wasquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef HostiMeister het volgende:
Kijkt er hier iemand wel eens community? Toffe serie.
Een van de hoofdpersonen is blijkbaar ook rapper, echt zo raar als je hem alleen maar uit die show kent![]()
Tevens, op naar Bottendaal, Paraplu fabriek tijd
Hij plukt zo lekker aan je, maar het is een vakman en zijn kleding is van goede kwaliteitquote:Op zondag 15 april 2012 00:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad goede ervaringen meeBestuurspakken van ons komen daar vandaan, en de kwaliteit is echt goed voor de prijs. Die kerel is goed in z'n vak, maar je moet wel even aan hem wennen
Denk wel dat we daar weer gaan kijken, maar de Suitsupply ter vergelijk is een goede optie
Say what?quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe meet die de binnenlengte van je benen?
Pomp en leidingen moeten sowieso goed zelf te doen zijn, stuurhuis eventueel ook lijkt me. Hoop niet dat het het laatste is, want da's weer een dure grapquote:Op zondag 15 april 2012 17:46 schreef Mikkie het volgende:
Balen! Kun je er zelf iets mee of wordt 't garagewerk?
Hoezo, staat dat zo vol nu dan?quote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo weer een maand van men leven naar de klote. Jezus ik hoop echt dat k voorlopig geen ontruimingen meer hoef te doen. Keet van men pa is eindelijk leeg, morgen sleutel inleveren. Betekend dat ik nu in men eigen huis opnieuw aan de slag kan gaan
Uhuh. Als men oma nu zou binnenkomen zou ze in paniek raken. Gelukkig staat het zo vol dat ze niet binnen kan komenquote:
Goed idee, heb je verdiend!! Fijn dat dit nu achter de rug isquote:Op maandag 16 april 2012 08:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sleutel ingeleverd, alles oke, wat en geruststellingDe factor tijd drukt even wat minder op men nek... Denk dat ik dat vanmiddag na school even vier met een heerlijk biertje
Mooi zoquote:Op maandag 16 april 2012 08:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sleutel ingeleverd, alles oke, wat en geruststellingDe factor tijd drukt even wat minder op men nek... Denk dat ik dat vanmiddag na school even vier met een heerlijk biertje
Een slecht begin, is meer dan half werk!quote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, nu mijn eerste peukje van de dag. Godverdomme wat een drama vanochtend, firewall stuk, kpn glasvezel begrijp ik niet, server begrijpt t niet, alles naar de kanker.![]()
Top begin van de werkweek.
Kunnen ze hem niet gewoon het product laten zien?quote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef IrishBastard het volgende:
Lol, ik moet in de 17 uur die ik nog werk deze week screenshots maken van alle tabs/vensters in het product hier op werk, omdat er maandag één of andere UI kerel komt kijken.
'Leuk klusje'
Als het je 17 uur gaat kosten om van alles een screenshot te maken dan vraag ik me af of overzicht überhaupt mogelijk isquote:
Frapsquote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef IrishBastard het volgende:
Lol, ik moet in de 17 uur die ik nog werk deze week screenshots maken van alle tabs/vensters in het product hier op werk, omdat er maandag één of andere UI kerel komt kijken.
'Leuk klusje'
Ik dacht dat ze altijd stagiairs inhuren voor zulke kutklusjesquote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef IrishBastard het volgende:
'Leuk klusje'
quote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef Californium het volgende:
Dus...voor de nerds onder ons...waar kan ik het best een nieuwe halen? En wat?heeft een asus...die is wel prima...
Daar gaat iets mis!quote:geen geld voor nieuwe
Klopt... Mja: laptop kapot: kan niet studeren zonder: moet studeren : moet nieuwe laptop: dan maar een goeie en ik weet alleen dat die vanquote:
Leukquote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en het is de dag van de trouwkaart ofzoWe hebben er twee binnen gekregen
!
maakt tegenwoordig geen bal meer uit qua merk, daar val je je geen breuk meer op. Enige waar je op moet letten is dat je een aardige processor hebt, genoeg ram en eventueel een losse videokaart-chip. Easy Japanesy.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt... Mja: laptop kapot: kan niet studeren zonder: moet studeren : moet nieuwe laptop: dan maar een goeie en ik weet alleen dat die vanwel oke is.... Spaarrekening maar plunderen
Ik ook nog nooitquote:Op maandag 16 april 2012 21:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk. Ik ben nog nooit op een bruiloft geweest
.
Ja daaromquote:Op maandag 16 april 2012 21:55 schreef Mikkie het volgende:
Nog nooit? Je weet niet wat je mist! Geniale borrelfeesten meestal
beetje jammer dat ik er geen verstand van heb!quote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
maakt tegenwoordig geen bal meer uit qua merk, daar val je je geen breuk meer op. Enige waar je op moet letten is dat je een aardige processor hebt, genoeg ram en eventueel een losse videokaart-chip. Easy Japanesy.
minimaal een intel i5 (geen amd) 4gb ram of meer en lezen of er niet staat in de trend van Intel HD graphics. . Drie kleine dingen, schelen een hoop. Kun je je geen deuk mee vallen. En als jij ff je best doet weet jij ook prima wat je moet hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik er geen verstand van heb!
Ik moet deze week trouwens ook mijn eerste bruiloft-uitnodiging ooit ontvangen!
Gewoon tanken als een baas dus?quote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig joh, vooral als er veel bekenden van je zijn. Hele avond zuipen en iedereen vindt dat je tempo moet maken, het is immers afgekocht
Ik alleen op die van mijzelf. En het was een verdomd mooi bruidspaar.quote:Op maandag 16 april 2012 21:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
.
Geef is een budget, dan kijk ik wat ik kan vindenquote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik er geen verstand van heb!
Ik moet deze week trouwens ook mijn eerste bruiloft-uitnodiging ooit ontvangen!
O, ja wacht ik ben op de bruiloft geweest van de vader van mijn ex en zijn vriendin. Dat was een mcDrive huwelijk. Tekenen en wegwezen. Het ondertekenen van mijn strikdiploma was nog officiëler en uitgebreider.quote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben op de bruiloft van m'n andere broer geweest (die ondertussen alweer met z'n nieuwe vriendin zou kunnen trouwen) toen ik 16 was ofzo. Verder op de bruiloft van m'n neef afgelopen jaar, en verder niet echt recent iets.
Ohja, en in '95 de bruiloft van m'n moeder en stiefvader, maar toen was ik nog een kleine IBie
Wanneer ben jij aan de beurt?quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef Difficult het volgende:
Er trouwen teveel mensen in mij omgeving? Heb er nu 4 gehad en in de zomer wss nummer 5
Ga in mei naar een American wedding in de States.. ben benieuwd!quote:Op maandag 16 april 2012 21:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik alleen op die van mijzelf. En het was een verdomd mooi bruidspaar.
Wat tof! Lijkt me ook leuk!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:23 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ga in mei naar een American wedding in de States.. ben benieuwd!
Is dat zo'n BYOB-feestje?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:23 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ga in mei naar een American wedding in de States.. ben benieuwd!
Nooit, geldverspillingquote:Op maandag 16 april 2012 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wanneer ben jij aan de beurt?
Trouwens nog op zoek naar ander werk?
Koffie. Koffie. Koffie. Koffie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ondanks het douchen kan ik maar niet wakker worden... En ik denk de hele tijd dat het woensdag isWant gister was het dinsdag
Morgen dus nog een dagje werken en dan weer scriptietijd
Ohhh zo herkenbaar! Wat heb ik me daaraan gestoord zeg. Vreselijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef IrishBastard het volgende:
Vanochtend een eerste college Inleiding Psychologie. Wat een onzin onderzoekentwijfelachtige onderzoeken worden daar aangedragen als 'waar' zeg.
Uitspraken gedaan over het feit dat een situatie meer bepalend is voor wat iemand doet dan zijn of haar persoonlijkheid. Wel gestaafd op een onderzoek met twee groepen van 20 personen. Hoezo kleine testgroepenEn dan niets zeggen over de persoonlijkheden, maar gewoon maar weg bagatelliseren
En wat ga je in de tussentijd doen dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:32 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nooit, geldverspilling
Ja nog zoekende, maar ik stop in mei wel met me huidige baan
Daarom leer je bij zulke studies al heel snel onderzoeken op waarde te schatten. Maar wel schandalig dat een docent daarmee onderwijs wil geven, ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef IrishBastard het volgende:
Vanochtend een eerste college Inleiding Psychologie. Wat een onzin onderzoekentwijfelachtige onderzoeken worden daar aangedragen als 'waar' zeg.
Uitspraken gedaan over het feit dat een situatie meer bepalend is voor wat iemand doet dan zijn of haar persoonlijkheid. Wel gestaafd op een onderzoek met twee groepen van 20 personen. Hoezo kleine testgroepenEn dan niets zeggen over de persoonlijkheden, maar gewoon maar weg bagatelliseren
quote:
Volgende week weer, sowieso awesome weer voorspeld voor Koninginnedag en het weekend ervoor. Misschien ook een beetje wishfull thinking omdat ik dan een weekendje met de mannen ga zuipenquote:
5 dagen vrij dan. Sinds afgelopen zomer niet meer gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef Mikkie het volgende:
Mooi vooruitzicht wel dan
Ik moet helaas dat hele weekend werken
Niet mokken, lekker burgers floppen!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:02 schreef Mikkie het volgende:
Bwhehehe. Volgens mij heb ik tot de zomer niet eens meer een keer twee dagen vrij
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:03 schreef Mikkie het volgende:
Jazekers! Dadelijk lekker lunch maken, nog even bedenken wat 't gaat worden
soggen is voor studentenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Zitten jullie hier allemaal te soggen ofzo?
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef IrishBastard het volgende:
Je moeder is een studente Sam, iedere avond leert ze weer wat bij
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef IrishBastard het volgende:
Hihahohihi, grapjensquote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb alleen een diploma pallet-tetris C. Die kreeg ik van de bedrijfsleider.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef Mikkie het volgende:
Maar is bij jullie de diploma-uitreiking niet pas weken na je afstuderen? Dat is bij ons wel. Maanden zelfs
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen een diploma pallet-tetris C. Die kreeg ik van de bedrijfsleider.
We zijn om 22.00 begonnen met iedereen uit de wacht te halen en dan gegevens gevraagd en die mensen worden morgen teruggebeld.Uiteindelijk was ik om 22.10 klaarquote:Op woensdag 18 april 2012 23:00 schreef Mikkie het volgende:
Moeten jullie het dan afmaken of gaat gewoon om tien uur de automatische beantwoorder erop (in de categorie 'succes ermee, morgen zijn we er weer')?
denk bij het kopje abonnementen bovenaan....quote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef Meesterchef het volgende:
Ey, waar zie ik hoeveel notes ik heb?
Dat wil je niet weten vermoed ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |