Ik ben ook lekker over BACs en YACs aan 't lezenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Californium het volgende:
En weer aan de studie!Het ergste is dat het een zeer interessant onderwerp is, maar ik echt toe ben aan bankhangen na een lange dag stage!
BACS en YACS zijn cool!... zo jammer dat je die in de praktijk bijna nooit meer gebruiktquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker over BACs en YACs aan 't lezen. Succes.
Werkt dat met die touwen eigenlijk een beetje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, helaas was de fitness workout alleen maar buikspieren, dus we hebben even hardgelopen en zijn toen nog met die touwen bezig geweest. Best te voelen nu
ook net gekeken, idd niks...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Al gekeken... Maar niet in de buurt (-50 km max)
Preciesquote:
Zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Werkt dat met die touwen eigenlijk een beetje?
Het is twee keer dezelfde hèquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm en deze hebi k ook even gemaild, die deurtjes is het probleem niet zo die kan ik zelf wel verven.
Ik heb heul niet gekeken waar het wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou voor een kastje van twee tientjes toch echt niet naar Utrecht rijden. Dan kun je 'm beter nieuw bij Ikea halen.
Heen Leenbakker of Kwantum niet nog iets staan voor een prikkie?
Heb je niet ergens een hoek die je niet gebruikt?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
@ IB ik wil echt 3 kastjes, moet tering veel papierwerk in kwijt. Plus kan ik mooi spotjes in wegwerken voor men bureau.
Wat nou 'al'quote:Beste bewoner,
Ik kan hier vanmiddag al voor langskomen om dit probleem op te lossen.
Zonder tegenbericht ga ik er van uit dat ik je appartement mag betreden wanneer er niemand thuis is.
Met vriendelijke groet,
Complexbeheerder
Klinkt bekendquote:Op woensdag 11 april 2012 08:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben zooo niet wakkerdat wordt leuk op werk zo
Ik heb eigk geen sta ruimte over in men huis... Maar wel ruimte voor 3 kastjes boven men bureauquote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef Mikkie het volgende:
Dat valt mee inderdaad.
Hou er wel rekening mee dat drie van zulke kastjes op ooghoogte je kamer optisch heel klein maken, ze zijn behoorlijk 'aanwezig'. Schilder ze dus niet in een te felle kleur, want dan trekken ze ook nog alle aandacht naar zich toe.
Als het qua ruimte kan, is het slimmer om wat meer lage opbergruimte te creëren. Waarom niet een smalle staande kast bijvoorbeeld?
Je moeder?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Wie heeft in godsnaam enzymen gemaakt die uit 10 verschillende kut-subunits bestaan die allemaal wat anders doen
Dat is jammer. Hoe staat het met je hardloopvoornemens? Je challenge in het hardlooptopic is aan het verzandenquote:
Had door die hernia niet kunnen lopen, waardoor ik de Marikenloop niet ga halen, waardoor ik denk 'meeh waarom doe ik het nogquote:Op woensdag 11 april 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Hoe staat het met je hardloopvoornemens? Je challenge in het hardlooptopic is aan het verzanden
*pruilt* Yes ma'am.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom je het doet? Om je conditie op pijl te krijgen en kilo's kwijt te raken. Hats. Bewegen!
Ik ga ookquote:Op woensdag 11 april 2012 16:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
*pruilt* Yes ma'am.
Ik ga vanavond rond half achtMooi 2 uur na het eten
Zeg je nu dat Hosti een BierSnorLax is?quote:
Ik heb extra geen plaatje van een snorlax gepost -_-quote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Hosti een BierSnorLax is?
oplossing nu gevonden dan of?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb eigk geen sta ruimte over in men huis... Maar wel ruimte voor 3 kastjes boven men bureaude kastjes laat ik wit, zat te denken aan wat subtiele kleurstrepen. Maar dat komt nog wel. Het scheelt ook dat mijn kamer relatief lang is.
Ik moet de zooi toch kwijtstaan nu allemaal dozen in men kamer.
Jup die uit Edequote:Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
oplossing nu gevonden dan of?
die uit ede?
mooi, verder wel alles op orde?quote:
Mja wat is op orde.. Veel slapen tussendoor nu. Rustig blijven en doorbikkelen.quote:
TV voor jou en leren voor mij!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef Californium het volgende:
Pfff.... echt het idee dat ik net pas thuis ben en het is al kwart over 8
Leren of tv... Dilemma, dilemma
Toen ik mijn eerste vriendinnetje had moest de toonladder nog uitgevonden worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kwam net op de server de cd Nothing Less van Krezip tegen.. Brings back very old memories
Toen had ik mijn eerste vriendje en die had deze cd voor mij gebrand want branden was toen nog best uitzonderlijk
Lekker luisteren dustoch mooi dat ik alles ook nog mee kan zingen
goed ingereden zekerquote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil iemand nog een vriendje met auto kopen?
Hoezo, moet je er van af?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil iemand nog een vriendje met auto kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |