SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
[ Bericht 6% gewijzigd door Tauchmeister op 10-04-2012 01:23:03 ]
Ik weet niet wat ik liever heb, een snoek of een paar bruine muntenquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Man, jij bent zo benauwd, volgens mij heb je 3 snoeken in je reet zitten.
"Pringles heeft een soa ohohohoh"quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:40 schreef KoningStoma het volgende:
Lekker naar school. Lekker games maken. Lekker.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:04 schreef Doopy-X- het volgende:
Volgens mij kan die Kate hooghouden met der tieten.....
Niet stevig en groot = zonder bh
Dan nog zou ik er kei hard over heen gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:04 schreef Doopy-X- het volgende:
Volgens mij kan die Kate hooghouden met der tieten.....
Niet stevig en groot = zonder bh
quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Mi gado, er stapt een Megan Fox look a like de trein in![]()
quote:
Don't get me wrong....het is een lekkertje....alleen als je heel even nadenkt, doet de zwaartekracht haar weinig goeds...quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan nog zou ik er kei hard over heen gaan.
Wat ben jij horny tdayquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Kan niet want jij hebt geen piem0lquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan nog zou ik er kei hard over heen gaan.
Met een zachte G.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, inbeelden hoe jij 'mi gado' zegt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Gelukkig hebben we de foto's nog?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Oh shit!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ew Doop shut up, je had mijn vader kunnen zijn.
En bedanktquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ew Doop shut up, je had mijn vader kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat ben jij
Doop is instant oude sleezeball.
Frans.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:42 schreef Kutstudent het volgende:
megan fox lookalikes in skikleren in valtho die je halve liter pullen bier komen brengen en vervolgens in rap frans tegen je beginnen te praten.
Nogal ja. Maar mooie vrouwen hebben ze wel. Ook veel meer naturel, zonder liters en liters make up op.quote:
Ja, maar Frans.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nogal ja. Maar mooie vrouwen hebben ze wel. Ook veel meer naturel, zonder liters en liters make up op.![]()
Nicequote:Op dinsdag 10 april 2012 09:56 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, check die batarian, fucking awesome.
Vrouwen die in het Frans dirty talken.quote:
Vrouwen sowiesoquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vrouwen die in het Frans dirty talken.![]()
Duits.Net zo'n lompe, boerse taal als Nederlands.
Ja, beantwoord het allemaal maar. Vrouwen: wat, waar en wanneer?quote:
Vrind, help mij. Mijn huisgenoot, die boven mij woont, is al vanaf 8 uur bezig met irritante herrie maken. Normaliter geen probleem, maar wel als ik uit wil slapen. Nu schreeuwde ik dat ie moet kappen met die kenkerherrie, maar hij gaat een tijdje later weer door. Er is trouwens ook een smerige oostblokslet bij hem, verklaart ook het een en ander. Echter barst ik bijna uit elkaar van woede op dit moment, gevoed door wakker gemaakt te worden na 3 uur slaap.quote:
Napalm.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrind, help mij. Mijn huisgenoot, die boven mij woont, is al vanaf 8 uur bezig met irritante herrie maken. Normaliter geen probleem, maar wel als ik uit wil slapen. Nu schreeuwde ik dat ie moet kappen met die kenkerherrie, maar hij gaat een tijdje later weer door. Er is trouwens ook een smerige oostblokslet bij hem, verklaart ook het een en ander. Echter barst ik bijna uit elkaar van woede op dit moment, gevoed door wakker gemaakt te worden na 3 uur slaap.
Hoe hiermee om te gaan?
Welkom in mijn leven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrind, help mij. Mijn huisgenoot, die boven mij woont, is al vanaf 8 uur bezig met irritante herrie maken. Normaliter geen probleem, maar wel als ik uit wil slapen. Nu schreeuwde ik dat ie moet kappen met die kenkerherrie, maar hij gaat een tijdje later weer door. Er is trouwens ook een smerige oostblokslet bij hem, verklaart ook het een en ander. Echter barst ik bijna uit elkaar van woede op dit moment, gevoed door wakker gemaakt te worden na 3 uur slaap.
Hoe hiermee om te gaan?
Ik heb benzine, maar dan fik ik ook mijn eigen crib af. Het moet subtiel zijn,maar extreem vervelend.quote:
Ik heb mijn huisbaas al een keer eerder gebeld, met de mededeling dat of hij hem eruit trapt of ik hem eruit trap. Beide opties vond hij geen goed plan. Ik ga maar ontbijten danquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welkom in mijn leven.
Bel de huisbaas en zeg dat je niet zo kan leven.
Of poep in een krant, leg die voor zijn deur en steek het in de fik.
Of plas in zijn kont.
Of maak lekkere pannenkoeken voor jezelf, zodat je je wat beter voelt.
Ja joh, even de frustratie eruit knallen. Kerel is trouwens weg nu, en ik heb in mijn woede geroepen dat ik hoop dat ie aangereden wordt. Zal je zien dat het nog echt gebeurt ookquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja joh, even de frustratie eruit knallen. Kerel is trouwens weg nu, en ik heb in mijn woede geroepen dat ik hoop dat ie aangereden wordt. Zal je zien dat het nog echt gebeurt ook
Prima. Ligt hier ook een brief dat ik 11, 12 en 13 april geen water heb vanwege onderhoudswerkzaamheden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aight.
Ik moet eigenlijk nog wel even douchen
Dus dat ga ik eerst even doen.
Ja klopt. Maar lastig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre je had hem gewoon een goede rechtse hoek moeten geven. Veel effectiever
Zo heb ik er al een kleine miljoen gewonnenquote:
Dat Amerika groot is weet iedereen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Groot is Amerika, hier niet zo heel bekend, maar volgens mij wel degelijke headsets
Veel last van kabelbreuk, voor de rest prima ding.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Groot is Amerika, hier niet zo heel bekend, maar volgens mij wel degelijke headsets
Turtle Beach en Astro niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Veel last van kabelbreuk, voor de rest prima ding.
Astro wel, TB valt mee.quote:
Sweex?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dan hou ik het gewoon bij mn Sweex headset.
Volgens mij heb jij niet genoeg aan een piemel hèquote:
Vrouwen eten wel vaker van beide walletjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet genoeg aan een piemel hè
maar als je nou vrouwen eet, eet je dan ook beide walletjes?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vrouwen eten wel vaker van beide walletjes
Nee, tenzij je ook een man eet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar als je nou vrouwen eet, eet je dan ook beide walletjes?
Dan eet je balletjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:10 schreef Michhas het volgende:
En wat als je een kannibaal bent, en ze letterlijk echt eet?
Centralpoint is niet ONPOINT!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef Rossdale het volgende:
Bwoaaah Centralpoint verstuur die verdomde One X nou eens!
Oh jawel hoor. De zakenwereld van Amerika is zo immens veel groter dan die van Nederland. De kans dat je nog veel dieper valt als het misgaat is ook veel groter, dat is dan wel weer jammer.quote:
Ik blijf liever in Europa. Die Amerikanen zijn echt te idioot en geschift voor mijn doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. De zakenwereld van Amerika is zo immens veel groter dan die van Nederland. De kans dat je nog veel dieper valt als het misgaat is ook veel groter, dat is dan wel weer jammer.
Ik denk dat Wall Street het meest multiculturele gebied van Amerika is eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik blijf liever in Europa. Die Amerikanen zijn echt te idioot en geschift voor mijn doen.
Net of ze je daar nodig hebben zonder zeer degelijke cv. Hun eigen vijver is groot genoeg om uit te vissen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. De zakenwereld van Amerika is zo immens veel groter dan die van Nederland. De kans dat je nog veel dieper valt als het misgaat is ook veel groter, dat is dan wel weer jammer.
Daarom elke kans pakken die je krijgt. Ook hier.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Net of ze je daar nodig hebben zonder zeer degelijke cv. Hun eigen vijver is groot genoeg om uit te vissen.
Donderdag, toen was het nog verzending binnen 24 uur. Nu staat op de site dat het verzending binnen 2-3 werkdagen is. Maargoed, goede vrijdag + weekend + 2e pasen is vandaag of morgen verstuurd dus.quote:
Mensen met zo'n instelling zijn degenen die in een dronken bui een schele zeekoe met scheve tanden in een donker steegje aan staan te duwenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom elke kans pakken die je krijgt. Ook hier.
Daarom werk en privé gescheiden houden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen met zo'n instelling zijn degenen die in een dronken bui een schele zeekoe met scheve tanden in een donker steegje aan staan te duwen
oh snapquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen met zo'n instelling zijn degenen die in een dronken bui een schele zeekoe met scheve tanden in een donker steegje aan staan te duwen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha wtfquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom werk en privé gescheiden houden.![]()
Dat heb ik ook altijd, zwaar verrotquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Donderdag, toen was het nog verzending binnen 24 uur. Nu staat op de site dat het verzending binnen 2-3 werkdagen is. Maargoed, goede vrijdag + weekend + 2e pasen is vandaag of morgen verstuurd dus.
Ik wil niet meer wachten, mijn wildfire is heul erg hard aan het afsterven
Morgen is mijn vriendin thuis om het pakketje aan te nemen, maar hij zal wel donderdag afgeleverd worden. Uiteraard wordt het dan niet bij de buren afgegeven maar komen ze vrijdag nogmaals. Ook dan is er niemand thuis en dan mag ik hem volgende week tijdens kantooruren ergens gaan ophalen waarschijnlijk.
Inderdaad, tegenwoordig kan het 4 dagen duren voordat je je pakketje hebt, en dan moet je hem alsnog ergens ophalenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gewoon iets op het postkantoor op kunnen halen zou zo fijn zijn
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Michhas het volgende:
ZATERDAG
Het bier zal rijkelijk vloeien, en wij zullen leven als koningen
De stad bestaat volledig uit zandpaden waar de Utrechtenaren vol trots in traditionele klederdracht met hun bolderkarren overheen kneurenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Even over Zaterdag, wat voor een stenen liggen er in Utrecht in de stad zelf? Kan ik hakjes aan of ga ik mijn nek breken?
Alex in traditionele kledijquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De stad bestaat volledig uit zandpaden waar de Utrechtenaren vol trots in traditionele klederdracht met hun bolderkarren overheen kneuren
Ja kloptquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alex in traditionele kledij![]()
Even serieus, volgens mij zijn er wel grote delen met klinkers (als ik het goed zeg).
Mooi, want in Arnhem breek ik mijn nek als ik in de stad op hakken loop.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alex in traditionele kledij![]()
Even serieus, volgens mij zijn er wel grote delen met klinkers (als ik het goed zeg).
Ze heeft een beetje money gehosseld bij Bozz.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat je niet zou komen? Toch wel dus?
Suck for a buck?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje money gehosseld bij Bozz.
Paar uurtjes westervoortsedijk alles.quote:
Zit die tippelzone daar nog?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Paar uurtjes westervoortsedijk alles.
Hehe nee, ik kom wel Ross althans als dat nog mag hoorLang verhaal over hoe het nu zit enzo met werk zal ik jullie besparen
Echt? Nooit wat over gehoord, wou je er langs gaan dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit die tippelzone daar nog?Ik dacht dat die shit daar opgedoekt was.
Toch chill dat je wel komt![]()
Ga je 's avonds terug naar Arnhem of Druten?
Ik wou wel even een kijkje gaan nemen jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt? Nooit wat over gehoord, wou je er langs gaan dan?![]()
Ik ben vrijdag al in Eurnhem, en ga daar ook weer terug heen. Dus moet even kijken hoe laat ik wil gaan en anders ga ik gewoon met jou mee.
haha die zooi wordt nooit opgedoekt, want dan hebben die buschauffeurs niks te doen in de pauzequote:Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit die tippelzone daar nog?Ik dacht dat die shit daar opgedoekt was.
Toch chill dat je wel komt![]()
Ga je 's avonds terug naar Arnhem of Druten?
Nee doe niet, dan heb ik wat te lachen met de heenreis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wou wel even een kijkje gaan nemen ja![]()
PrimaDan zorg ik er voor dat ik naar de wc ga voordat we vertrekken
...
De pijn toenNooit meer
Toch pieken als water. Alsof het niks is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Michhas het volgende:
ZATERDAG
Het bier zal rijkelijk vloeien, en wij zullen leven als koningen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee doe niet, dan heb ik wat te lachen met de heenreis.Dat gezicht vergeet ik nooit meer
Dat hadden de vorige keer er wel meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben nu al nerveus, vooral vanwege KK
Blijft geen vrouw meer over met jou in de buurtquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat hadden de vorige keer er wel meer.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef Michhas het volgende:
Niet in slaap vallen trouwens zaterdag, Maurice is genadeloos.
Je gaat met een brandende anus naar huis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben nu al nerveus, vooral vanwege KK
Een hele avond Palm drinken en dan de volgende ochtend op de pot genieten van de naPalmquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je gaat met een brandende anus naar huis.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een hele avond Palm drinken en dan de volgende ochtend op de pot genieten van de naPalm
Met een Palmke.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een hele avond Palm drinken en dan de volgende ochtend op de pot genieten van de naPalm
Wat slecht.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moeder gebeld voor geld voor kapper?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toch pieken als water. Alsof het niks is.
Op het station lijkt mij het makkelijkste?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moeder gebeld voor geld voor kapper?
Maar tittylicious, zijn over het algemeen vlakke stenen waar je als vrouw makkelijk op kan lopen maar sommige stukken zijn er weer keien waar jij a-soepel hard op je bek kan gaan. Waar meeten we trouwens?
Station inderdaad. Voor de vroege vogels that is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op het station lijkt mij het makkelijkste?
zoals de legendarische woorden van de jeugd van tegenwoordig klinken "in de kut van je moeder"quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar tittylicious, zijn over het algemeen vlakke stenen waar je als vrouw makkelijk op kan lopen maar sommige stukken zijn er weer keien waar jij a-soepel hard op je bek kan gaan. Waar meeten we trouwens?
Wat was er grappig dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:32 schreef KoningStoma het volgende:
Nu zit ik door jullie dom te grijnzen in de trein.
Jullie zitten begin van de avond in het centrum neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Station inderdaad. Voor de vroege vogels that is.
Nu al vertrokken richting Utrecht ja?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:32 schreef KoningStoma het volgende:
Nu zit ik door jullie dom te grijnzen in de trein.
Daar ga ik wel van uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jullie zitten begin van de avond in het centrum neem ik aan?
Op een random terras waar ze erdingers verkopen ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jullie zitten begin van de avond in het centrum neem ik aan?
Aankomst: 3 dagen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Beste -,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden. Uw order (Ordernummer: -, Product: HTC One X) is per TNT Post aan u verzonden.
Wat een kutfilmpje man, jesusquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, check deze: Best vet gedaan.
aah snap, cancel die shit want hij is echt te groot. Kan niet eens normaal zitten met die telefoonquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Beste -,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden. Uw order (Ordernummer: -, Product: HTC One X) is per TNT Post aan u verzonden.
Als KK iets post is het altijd lame, jeweetzelf toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een kutfilmpje man, jesusWéér 5 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg
Toch blijf ik hoop houden voor onze centenboy.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als KK iets post is het altijd lame, jeweetzelf toch?
En waarom?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toch blijf ik hoop houden voor onze centenboy.
Je moet 'm ook in je broekzak stoppen en niet in iets andersquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah snap, cancel die shit want hij is echt te groot. Kan niet eens normaal zitten met die telefoon
miss poept ie wel iets uit van waarde je weet maar nooit jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toch blijf ik hoop houden voor onze centenboy.
Fuck jou. Ik dacht dat jij dat wel vet vond als de skyrim fanboy die je bent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een kutfilmpje man, jesusWéér 5 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg
ja duh ik heet geen mauricequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je moet 'm ook in je broekzak stoppen en niet in iets anders
Leuke attempt, maar niet echt vet ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Fuck jou. Ik dacht dat jij dat wel vet vond als de skyrim fanboy die je bent.
Een Aartje voor deze opmerkingquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op een random terras waar ze erdingers verkopen ja.
welke kleur btw?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Beste -,
War is die andere aartje :s die is veel schattiger :Squote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een Aartje voor deze opmerking![]()
[ afbeelding ]
En jij komt ook gewoon, meet begint in de middag al genoeg tijd om met paard en wagen weer terug naar dat gaat te gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
War is die andere aartje :s die is veel schattiger :S
Gloeiende gloeiendequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Beste -,
Vast wel iemand van jullie die me op wilt vangen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gisteravond bij Studentmobiel, niet los overigensquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende
Waar had je hem besteld?
Ik zit elke dag al 3 uur in de trein. Dan ga ik niet in het weekend nog eens 4 uur heen en weer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En jij komt ook gewoon, meet begint in de middag al genoeg tijd om met paard en wagen weer terug naar dat gaat te gaan.
Ah ok, mijn abo loopt nog dus ik heb hem wel gewoon los.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gisteravond bij Studentmobiel, niet los overigens
Snap ik, maar het is maar 1 keertje. Je hoeft niet elke weekend heen en weer. Ik moet ook een stuk reizen. Maar je moet wat over hebben voor de boys.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zit elke dag al 3 uur in de trein. Dan ga ik niet in het weekend nog eens 4 uur heen en weer.
Kan je er wel zoveel tegelijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is maar 1 keertje. Je hoeft niet elke weekend heen en weer. Ik moet ook een stuk reizen. Maar je moet wat over hebben voor de boys.
oke wtf die one wordt in een keer focking warm. Scherm is echt 30-40gradenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gisteravond bij Studentmobiel, niet los overigens
Vorige keer ging het ook prima. Wel een paar dagen krom gelopen, maar zoals ik al zei je moet er wat voor over hebben.quote:
Ja eigenlijk is het helemaal niet nodig daar te meeten want 9 van de 10 komt uit Gelderland of Brabant.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Meeten we speciaal in Utrecht voor de noorderlingen, komen ze allemaal niet
Inderdaad ja, nouja Fs kwam toch waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Jamaar, geen nachtnet enzulksquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef KoningStoma het volgende:
Doordeweeks of als het in Arnhem was geweest, dan was ik er wel.
Jullie doen het voor de boy Alex toch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja, heb de foto's gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vorige keer ging het ook prima. Wel een paar dagen krom gelopen, maar zoals ik al zei je moet er wat voor over hebben.
Eigenlijk voor jou rotiboyquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jullie doen het voor de boy Alex toch.
Iedereen komt toch al in de middag, laatste treinen gaan daar ook rond 1 half 2. Mocht je langer willen blijven kun je bij iemand blijven pitten wonen genoeg lui.quote:
Slaap je toch bij Titty, wil ze vast welquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als ik snachts nog terug zou kunnen was ik ook wel gekomen. Jullie hebben het zo makkelijk.
Parv kan pas na 10 uur savonds dus denk niet dat dat hem word, whatsapp hem zo nog wel even.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef dreamzk het volgende:
Pringles kom ook dan, zelfs McSkills gaat acte de presence geven. Iemand nog contact met Parvus gehad of hij komt?
Ga weg met je filmpje, gewoon komen gekquote:
Je mag wel bij mij slapen ;$quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Bij iemand slapen is net weer even teveel moeite.
bij vreemde mannen die je kent via get internet blijven slapen, geen probleem voor jou tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Bang dat je geraped wordt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jij niets, Stoma wilt tenminste nog komen maar te ver weg. Jij overweegt het geen eens, pussy.quote:
Ik kan niet zemmel. Utrecht zou ik wel komen toggggg. Tis dat je een vriend hebt anders zou jij geraped worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg jij niets, Stoma wilt tenminste nog komen maar te ver weg. Jij overweegt het geen eens, pussy.
Yeah right.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik kan niet zemmel. Utrecht zou ik wel komen toggggg. Tis dat je een vriend hebt anders zou jij geraped worden.
Smoesjes, bullshit, mietje, grote bek klein pikkie enzulksquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik kan niet zemmel. Utrecht zou ik wel komen toggggg. Tis dat je een vriend hebt anders zou jij geraped worden.
Beter leggen ze de hypotheekrenteaftrek aan banden, slaat nergens opquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:37 schreef dreamzk het volgende:
Samson was dronken of high toen hij zijn plannen maakte?
http://www.nu.nl/politiek(...)aarder-belasten.html
De rijken nog zwaarder belasten dan nuPopulisitisch geneuzel.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Smoesjes, bullshit, mietje, grote bek klein pikkie enzulks [ afbeelding ]
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:37 schreef dreamzk het volgende:
Samson was dronken of high toen hij zijn plannen maakte?
http://www.nu.nl/politiek(...)aarder-belasten.html
De rijken nog zwaarder belasten dan nuPopulisitisch geneuzel.
Hoop dat hij net zo'n politieke zelfmoord krijgt als Cohen. PvdAquote:Een ander speerpunt is het land volledig vrij te maken van fossiele brandstof. In 2050 moet de energievoorziening 100 procent duurzaam zijn.
Ik schaam me tenminste niet voor mijn identiteitquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeeeey, Rossdale is ook weer van de partij.
Over dat eerste ben ik het wel met je eens, maar wat is er mis met het streven om over te gaan op duurzame energie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
ook dit:
[..]
Hoop dat hij net zo'n politieke zelfmoord krijgt als Cohen. PvdANa Kok is het echt een lachwekkend groepje hippies geworden.
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik schaam me tenminste niet voor mijn identiteit
Ik vind het bestquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef tliciouz het volgende:
Niemand die eens is met DB ipv Utrecht?
Dan kan ik niet meerquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef tliciouz het volgende:
Vind DB ook prima, is voor mij ook korter treinenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef tliciouz het volgende:
Bij mij tukken royale bank goedgevulde koelkast roken dit datquote:
Eejquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Ik vind het ook best. Uiteindelijk zijn we dus over met Tams,Michiel,Hugo,Maurice,Niels,Frankie en ik?
Dit!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef Rossdale het volgende:
Tenzij FS anders geen mogelijkheid heeft om te komen natuurlijk. Want voor die krullenbol reis ik wel een stukkie verder hoor
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij tukken royale bank goedgevulde koelkast roken dit dat
Feestje in Amsterdam die avond, dus ik haakte sowieso vroeger afquote:
Ik moet ook eerder weg want moeders verjaardag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef dreamzk het volgende:
Ik was sowieso maar van plan om er kort bij te zijn, die avond andere plannen dus hou niet teveel rekening met mij
En zonder Parvusquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
Met andere woorden hetzelfde groepje als de vorige keer alleen nu met Tauch er bij.
Die kan in de middag ook, maar dan moest ie weer vroeg weg ofzo. Ik whatsapp hem nu wel anders vergeet ik het weer. Want hij moet oppassen.quote:
Proest,mooie gasten zijn julliequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet ook eerder weg want moeders verjaardag.En Ross ook.
Hoe laat is eerder? Ik ben op z'n vroegst om half 8 in DB en 8 uur in Utregquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet als we naar Den Bosch gaan, dan moet ik geloof ik eerder weg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef PierreTT het volgende:
Maakt niet uit,ik heb Maurice en Michiel nog in de avonduren
Scheelt net een uurtje ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet als we naar Den Bosch gaan, dan moet ik geloof ik eerder weg.
Dan naar Utrecht,doet me allemaal niks! Utrecht heeft ook nachtnet naar DB,Tilburg en Bredaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet als we naar Den Bosch gaan, dan moet ik geloof ik eerder weg.
Laatste trein gaat om 0:01 dus lijkt me niet echt handigquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:55 schreef tliciouz het volgende:
En Arnhem geen optie? Dan kan Stoma ook komen, ik bedoel voor iedereen is het eigenlijk geen probleem want de meeste willen ook naar Utrecht treinen.
Haalbaarheid, de complete economie draait op fossiele brandstoffen. Zoveel partijen hebben belang bij het systeem zo houden zoals het nu is. Dat zijn leuke lulpraatjes maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren totdat elke druppel olie en gas is verstookt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Over dat eerste ben ik het wel met je eens, maar wat is er mis met het streven om over te gaan op duurzame energie?
En Bozzmansquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
Met andere woorden hetzelfde groepje als de vorige keer alleen nu met Tauch er bij.
Wie hebben er baat bij naast de oliesjeiks en de graaiers in de top bij de grotere oliemaatschappijen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haalbaarheid, de complete economie draait op fossiele brandstoffen. Zoveel partijen hebben belang bij het systeem zo houden zoals het nu is. Dat zijn leuke lulpraatjes maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren totdat elke druppel olie en gas is verstookt.
Waarschijnlijk, heb 's avonds nog een verjaardag in Leiden waar ik eigenlijk echt helemaal niemand ken dusja... Misschien blijf ik ook wel gewoon bij jullie hangen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Overheid met zn belastingen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wie hebben er baat bij naast de oliesjeiks en de graaiers in de top bij de grotere oliemaatschappijen?
Ja ik hoor vandaag pas dat die kut haar verjaardag zaterdag wil vieren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Proest,mooie gasten zijn jullieik die hele avond vrijhouden en de dag erna vrij regelen van werk
Tilburg,Boekanier,Bakkies Pleuahquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, heb 's avonds nog een verjaardag in Leiden waar ik eigenlijk echt helemaal niemand ken dusja... Misschien blijf ik ook wel gewoon bij jullie hangen.
Bro's before h*'s toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik hoor vandaag pas dat die kut haar verjaardag zaterdag wil vieren.
De complete kunststoffen industrie? Olie wordt gekraakt in vele fracties. Die fracties worden gebruikt voor het maken van allerlei plastics etc. Alle "meuk" die overblijft wordt vermengd met wat additieven en verkocht als benzine aan de pomp. Als er geen benzine meer wordt verkocht dan is dit materiaal gewoon afval en zullen de kosten van alle andere industriële materialen gaan stijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wie hebben er baat bij naast de oliesjeiks en de graaiers in de top bij de grotere oliemaatschappijen?
Ah joh, dan ga je toch gewoon zondag langs?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik hoor vandaag pas dat die kut haar verjaardag zaterdag wil vieren.
Als het nodig is kan altijd bij mij hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ergens waardoor ik tot later kan blijven
Samen met die knuffelbeer Pierre? Dat gaat fout.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als het nodig is kan altijd bij mij hoor
Hij tukt 6 meter verderop op de bankquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Samen met die knuffelbeer Pierre? Dat gaat fout.
Puik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als het nodig is kan altijd bij mij hoor
Jaja, je laat ze nooit meer los.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij tukt 6 meter verderop op de bank
Met olie, gas en kolen kunnen we nog wel een paar honderd jaar vooruit. We hadden al kernfusie kunnen hebben, maar door de politiek is dat enorm vertraagd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haalbaarheid, de complete economie draait op fossiele brandstoffen. Zoveel partijen hebben belang bij het systeem zo houden zoals het nu is. Dat zijn leuke lulpraatjes maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren totdat elke druppel olie en gas is verstookt.
Dat kost toch nog teveel? Of zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met olie, gas en kolen kunnen we nog wel een paar honderd jaar vooruit. We hadden al kernfusie kunnen hebben, maar door de politiek is dat enorm vertraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |