SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
[ Bericht 6% gewijzigd door Tauchmeister op 10-04-2012 01:23:03 ]
Ik weet niet wat ik liever heb, een snoek of een paar bruine muntenquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Man, jij bent zo benauwd, volgens mij heb je 3 snoeken in je reet zitten.
"Pringles heeft een soa ohohohoh"quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:40 schreef KoningStoma het volgende:
Lekker naar school. Lekker games maken. Lekker.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:04 schreef Doopy-X- het volgende:
Volgens mij kan die Kate hooghouden met der tieten.....
Niet stevig en groot = zonder bh
Dan nog zou ik er kei hard over heen gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:04 schreef Doopy-X- het volgende:
Volgens mij kan die Kate hooghouden met der tieten.....
Niet stevig en groot = zonder bh
quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Mi gado, er stapt een Megan Fox look a like de trein in![]()
quote:
Don't get me wrong....het is een lekkertje....alleen als je heel even nadenkt, doet de zwaartekracht haar weinig goeds...quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan nog zou ik er kei hard over heen gaan.
Wat ben jij horny tdayquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Kan niet want jij hebt geen piem0lquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan nog zou ik er kei hard over heen gaan.
Met een zachte G.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, inbeelden hoe jij 'mi gado' zegt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Gelukkig hebben we de foto's nog?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Oh shit!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ew Doop shut up, je had mijn vader kunnen zijn.
En bedanktquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ew Doop shut up, je had mijn vader kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat ben jij
Doop is instant oude sleezeball.
Frans.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:42 schreef Kutstudent het volgende:
megan fox lookalikes in skikleren in valtho die je halve liter pullen bier komen brengen en vervolgens in rap frans tegen je beginnen te praten.
Nogal ja. Maar mooie vrouwen hebben ze wel. Ook veel meer naturel, zonder liters en liters make up op.quote:
Ja, maar Frans.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nogal ja. Maar mooie vrouwen hebben ze wel. Ook veel meer naturel, zonder liters en liters make up op.![]()
Nicequote:Op dinsdag 10 april 2012 09:56 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, check die batarian, fucking awesome.
Vrouwen die in het Frans dirty talken.quote:
Vrouwen sowiesoquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vrouwen die in het Frans dirty talken.![]()
Duits.Net zo'n lompe, boerse taal als Nederlands.
Ja, beantwoord het allemaal maar. Vrouwen: wat, waar en wanneer?quote:
Vrind, help mij. Mijn huisgenoot, die boven mij woont, is al vanaf 8 uur bezig met irritante herrie maken. Normaliter geen probleem, maar wel als ik uit wil slapen. Nu schreeuwde ik dat ie moet kappen met die kenkerherrie, maar hij gaat een tijdje later weer door. Er is trouwens ook een smerige oostblokslet bij hem, verklaart ook het een en ander. Echter barst ik bijna uit elkaar van woede op dit moment, gevoed door wakker gemaakt te worden na 3 uur slaap.quote:
Napalm.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrind, help mij. Mijn huisgenoot, die boven mij woont, is al vanaf 8 uur bezig met irritante herrie maken. Normaliter geen probleem, maar wel als ik uit wil slapen. Nu schreeuwde ik dat ie moet kappen met die kenkerherrie, maar hij gaat een tijdje later weer door. Er is trouwens ook een smerige oostblokslet bij hem, verklaart ook het een en ander. Echter barst ik bijna uit elkaar van woede op dit moment, gevoed door wakker gemaakt te worden na 3 uur slaap.
Hoe hiermee om te gaan?
Welkom in mijn leven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrind, help mij. Mijn huisgenoot, die boven mij woont, is al vanaf 8 uur bezig met irritante herrie maken. Normaliter geen probleem, maar wel als ik uit wil slapen. Nu schreeuwde ik dat ie moet kappen met die kenkerherrie, maar hij gaat een tijdje later weer door. Er is trouwens ook een smerige oostblokslet bij hem, verklaart ook het een en ander. Echter barst ik bijna uit elkaar van woede op dit moment, gevoed door wakker gemaakt te worden na 3 uur slaap.
Hoe hiermee om te gaan?
Ik heb benzine, maar dan fik ik ook mijn eigen crib af. Het moet subtiel zijn,maar extreem vervelend.quote:
Ik heb mijn huisbaas al een keer eerder gebeld, met de mededeling dat of hij hem eruit trapt of ik hem eruit trap. Beide opties vond hij geen goed plan. Ik ga maar ontbijten danquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welkom in mijn leven.
Bel de huisbaas en zeg dat je niet zo kan leven.
Of poep in een krant, leg die voor zijn deur en steek het in de fik.
Of plas in zijn kont.
Of maak lekkere pannenkoeken voor jezelf, zodat je je wat beter voelt.
Ja joh, even de frustratie eruit knallen. Kerel is trouwens weg nu, en ik heb in mijn woede geroepen dat ik hoop dat ie aangereden wordt. Zal je zien dat het nog echt gebeurt ookquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja joh, even de frustratie eruit knallen. Kerel is trouwens weg nu, en ik heb in mijn woede geroepen dat ik hoop dat ie aangereden wordt. Zal je zien dat het nog echt gebeurt ook
Prima. Ligt hier ook een brief dat ik 11, 12 en 13 april geen water heb vanwege onderhoudswerkzaamheden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aight.
Ik moet eigenlijk nog wel even douchen
Dus dat ga ik eerst even doen.
Ja klopt. Maar lastig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre je had hem gewoon een goede rechtse hoek moeten geven. Veel effectiever
Zo heb ik er al een kleine miljoen gewonnenquote:
Dat Amerika groot is weet iedereen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Groot is Amerika, hier niet zo heel bekend, maar volgens mij wel degelijke headsets
Veel last van kabelbreuk, voor de rest prima ding.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Groot is Amerika, hier niet zo heel bekend, maar volgens mij wel degelijke headsets
Turtle Beach en Astro niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Veel last van kabelbreuk, voor de rest prima ding.
Astro wel, TB valt mee.quote:
Sweex?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dan hou ik het gewoon bij mn Sweex headset.
Volgens mij heb jij niet genoeg aan een piemel hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |