Yeah yeah yeah.quote:Op maandag 9 april 2012 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Omdat andere mensen dat willen spelen en ik het niet chill vind om alleen te gamen
Die was er al een weekquote:Op maandag 9 april 2012 16:18 schreef dreamzk het volgende:
En nu geen gelul, maar ep 2 van game of thrones.
troep jaquote:
Carice naakt heuheuheuquote:Op maandag 9 april 2012 16:18 schreef dreamzk het volgende:
En nu geen gelul, maar ep 2 van game of thrones.
Ah wil het toch wel in 720p kijken en web rip was opzich ook wel 720p maar tochquote:Op maandag 9 april 2012 16:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik geef niet zo om de kwaliteit. Zolang het maar sd is.
Ohhh maat die m&m's biscuits waren zo fuckkiingg lekker. Zijn die nog ergens te krijgen?quote:
Onze muntenboy heeft ze geïmporteerd uit Frankrijk. Volgens mij niet meer in NL te verkrijgen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ohhh maat die m&m's biscuits waren zo fuckkiingg lekker. Zijn die nog ergens te krijgen?
von niet echt 720 maar ergste was ontbreken van subs voor die blonde snolquote:Op maandag 9 april 2012 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah wil het toch wel in 720p kijken en web rip was opzich ook wel 720p maar toch
Dat had ik dus wel, fuck yeaaaa. Nu BF3?quote:Op maandag 9 april 2012 17:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
von niet echt 720 maar ergste was ontbreken van subs voor die blonde snol
Kan geen duits en te lui om door google translate te halen.quote:
Hehe ik heb google translate gebruikt om het naar het duits te vertalenquote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kan geen duits en te lui om door google translate te halen.
Woensdag Heerenveen-Ajax, daar worden de jongens van de mannen onderscheiden
Heerenveen gaat winnen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen jaquote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zei ik vorig weekend tegen jequote:Op maandag 9 april 2012 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed om te horenHeb Sons of Anarchy ooit een paar keer gezien op tv, leek me wel aardig
Breaking Bad nog nooit gezien, maar was op een tip van een vriend van mij
Iedereen, jij zuiderlijke loodgieter.quote:Op maandag 9 april 2012 20:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niemand speelt dat toch verrekte koekenbakker
Lulkoekquote:Op maandag 9 april 2012 20:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iedereen, jij zuiderlijke loodgieter.
Nee, het is een beetje te vergelijken met hoe alles en iedereen dat op voetbal kotst doet als Oranje in de finale staat.quote:Op maandag 9 april 2012 20:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uitzinnige fans bij Toppers in Concert?
insert doop opmerking : dat is geen sfeerquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 23:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Das bij Ajax elke week zo.... Wat wil je precies zeggen Freek?
Moeilijk inschatten vanaf teletekstquote:Op maandag 9 april 2012 23:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Das bij Ajax elke week zo.... Wat wil je precies zeggen Freek?
Ja rightquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De supporters van Ajax zijn echt wel leuker dan die van Pisvee hoor. Bitches please zulke filmpjes kun je er 20 over en weer sturen
Oh want die heb je niet bij iedere club? Zeg alleen dat het bullshit is om dit soort dingen te vergelijkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja right. Wat is leuker? Paar van die doorgesnoven kerels die alleen maar uit zijn op vechten?
Daar gaat het niet om, dat rellen gebeurt idd overal. Alleen doop's onzin dat het in Amsterdam elke week gezellig en tof is, slaat echt als een vieze snoek op een Nick.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De supporters van Ajax zijn echt wel leuker dan die van Pisvee hoor. Bitches please zulke filmpjes kun je er 20 over en weer sturen
Man je mag nog niet eens in het broekje van een snoekquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat rellen gebeurt idd overal. Alleen doop's onzin dat het in Amsterdam elke week gezellig en tof is, slaat echt als een vieze snoek op een Nick. [ afbeelding ]
Man, jij bent zo benauwd, volgens mij heb je 3 snoeken in je reet zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Man je mag nog niet eens in het broekje van een snoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |