Dit. Vind het wel genoeg geweest zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:30 schreef Schalks. het volgende:
Veel mooie outfits gepost in het laatste deel.
Dit is wel het 'wat draag je vandaag'-topic hequote:Op dinsdag 10 april 2012 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
Bij gebrek aan recente foto's maar een oudere uit disneyland geupload. Ik heb ivm privacy wel mn zus er uit geknipt.
[ afbeelding ]
Dat draag ik nog met regelmaat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is wel het 'wat draag je vandaag'-topic he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ik vind hem er op de foto juist wel vet uitzienquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:27 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe truiLijkt niet zo goed op de foto, hij is in het echt donkerblauw met wit.
Gewoon wat leuke outfits gekozen. Kan ze echter niet allemaal in de OP zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:03 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Ik mis Juminelle's outfit in de beginpost.
Ja, ik vroeg me ook al af waar dat over gingquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Gewoon wat leuke outfits gekozen. Kan ze echter niet allemaal in de OP zetten.
Er staat ook nog een foutje bij de naam van Debsterr zie ik nu
oranje, beige, nude tinten of heel stoer met een donker taupe shirt en zwarte broek ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Fascination het volgende:
Waarmee zouden jullie een witte blazer combineren als vrouw?
Kan ik hier wel stellen toch? Nieuw topic daarvoor openen lijkt me wat overdreven.
Post een foto zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Fascination het volgende:
Kan ik hier wel stellen toch? Nieuw topic daarvoor openen lijkt me wat overdreven.
Heel bleekjes met beige of poeder (maar dan wel een overduidelijk andere stof zodat je contrast houdt), als de blazer "dik" genoeg is met een knalkleur en een iets donkerdere spijkerbroek, of donkere natuurtinten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:41 schreef n8n het volgende:
zwart of pastel I guess ofzo geen idee
wit wit, gebroken, champagne?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
oranje, beige, nude tinten of heel stoer met een donker taupe shirt en zwarte broek ofzo.
Ik heb er nu een zwarte broek bij aan, maar ik vind dat een beetje saai staan. Ik zat te denken aan een donkerblauwe broek. Sowieso iets met blauw, of is dat niet wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel bleekjes met beige of poeder (maar dan wel een overduidelijk andere stof zodat je contrast houdt), als de blazer "dik" genoeg is met een knalkleur en een iets donkerdere spijkerbroek, of donkere natuurtinten.
Yes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind zwart eronder ook een beetje teheb je geen foto van de blazer? Zodat we ook weten welke kleur het precies is
Ik had gister nog een witte blazer aan met een zwarte skinny en een beige shirtje. Je kant ook mooie pastel kleurtjes er onder doen die vind je nu overal in de winkels.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Fascination het volgende:
Wat deden we ook al weer met de onderste knoop?quote:
Los en de bovenste ook, vind het niet mooi bij vrouwen als blazer dicht zit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat deden we ook al weer met de onderste knoop?
Wat deze dame zegt inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Los en de bovenste ook, vind het niet mooi bij vrouwen als blazer dicht zit.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef n8n het volgende:
zou ff andere knopen er op zetten zit meer potentie in
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef n8n het volgende:
zou ff andere knopen er op zetten zit meer potentie in
trek het aan en post er een plaatje van, weten we precied wat je bedoeltquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef Cher- het volgende:
Ik had laatst een zwarte lange strakke top (vero moda) die ik als jurkje draag met panty aan en een wit gekleurde blazer (Zara). Los. Stond echt super leuk al klinkt het nu niet echt wat (vind ik) als ik het zo typ. Klinkt een beetje coolcatterig zo. Maar misschien is dat wat Fasco.
Een pinroll bedoel je?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:55 schreef 1-0-8 het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen wat er precies mooi en trendy is aan al die strak om de enkel gedraaide en daarna opgerolde broekspijpen bij kerels? En dan bij een normale broek he, die eigenlijk vrij wijde pijpen heeft.
Snap dat niet zo goed. Of ik ben te oud. Dat kan ook natuurlijk
Haha echt afschuwelijk dit!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een pinroll bedoel je?
[ afbeelding ]
Helemaal niks mooi en trendy aan. Maar ja, zulke "trends" zijn er wel meer.
Ja dat ja...quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een pinroll bedoel je?
[ afbeelding ]
Helemaal niks mooi en trendy aan. Maar ja, zulke "trends" zijn er wel meer.
quote:
I couldn't agree more.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:19 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ja dat ja...
Het ziet er toch echt serieus niet uit...
Tip?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:15 schreef k00pman het volgende:
[ afbeelding ]
tips please, en excuses voor het onduidelijke plaatje.
Dan kon ik m'n laarsjes niet showenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je had 90 graden moeten draaien.
Der zijn belangrijkere dingen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan kon ik m'n laarsjes niet showen
Thanks, Junaquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef junamii het volgende:
[..]
Leuk JumiZijn je laarsjes van friis & company?
Een sjaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Der zijn belangrijkere dingen.
Maar, nee leuk
Alleen is dat een sjaal of hoofddoek?
Leuk hoor Juminelle!quote:
Aw lief, thanks!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef Izabelle het volgende:
[..]
Leuk hoor Juminelle!
Maar jij hebt altijd leuke outfits hier, goede smaak heb je.
N8N, ubercoole look. En sexy ook.quote:
Was jij niet de degene die zei dat ze aangekomen was de laatste tijd?quote:
Ik ben juist fan van die pinrollquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
N8N, ubercoole look. En sexy ook.
Die pinroll snap ik ook niet nee. Vind het er echt niet uitzien.
Witte colbert: misschien mooie metalen (zilverkleurig) knoopjes?
Ben ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was jij niet de degene die zei dat ze aangekomen was de laatste tijd?
Nou dan staat het aankomen je goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben ik ookIk was eerst heel skinny.
ik eigenlijk ook niet, kruipt een beetje en ik heb 10 andere jassen. Maar tof dat ie gewaardeerd wordquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die jas heb ik ook. Alleen draag ik hem eigenlijk nooit.
Riviera Maya gok ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Leuken waar is dat mooie strand op die afbeelding?
Dat zeggen ze allemaal. Eigenlijk wou je gewoon je a$$ showen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan kon ik m'n laarsjes niet showen
Deze man matcht z'n outfit met z'n UIquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen kon ik voor 50 euro niet laten staan
Ok thanks, ja na goed lezen lijkt het er idd opquote:
Ik zou persoonlijk wat subtieler matchen dan dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Nice Gi, ook black belt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:02 schreef Jajong het volgende:
Zo loop ik erbij vandaag:
[ afbeelding ]
Beetje te blauw. En ook nog eens twee verschillende tinten blauw. Beter niet meer zo doen. Weel coole schoenen trouwens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je inderdaad gelijk in, Was maar voor een dagje schoolquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:14 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Beetje te blauw. En ook nog eens twee verschillende tinten blauw. Beter niet meer zo doen. Weel coole schoenen trouwens.
Was dat maar zoquote:
Is okay, nu nog 25 kilo aankomen en dan kom je er wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Puilt uit door je vrouwelijke vormen. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[ afbeelding ]
Twee weken terug in Londen, mag dat ook?
Tevens ziet het er raar uit, omdat de trui ietwat uitpuilt, maarja.
Er zit alleen maar lucht daar, geen vet, sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef Moffol het volgende:
[..]
Puilt uit door je vrouwelijke vormen. Niets mis mee.
Ik had het meer over uitpuilen aan de voorkant, niet over dat stukje in je middel boven de rok, sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zit alleen maar lucht daar, geen vet, sorry.
Oh.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik had het meer over uitpuilen aan de voorkant, niet over dat stukje in je middel boven de rok, sorry.
en toch moest ik lachenquote:
Cute!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er mooi uit!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleur! Waar heb je m vandaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:23 schreef Juminelle het volgende:
Avondje bankhangen met vrienden![]()
[ afbeelding ]
Duidelijke foto ook![]()
Thanks! Van een klein winkeltje uit mijn dorp, maar hij is van MET Jeansquote:Op zondag 15 april 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooie kleur! Waar heb je m vandaan?
Oh METquote:Op zondag 15 april 2012 12:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks! Van een klein winkeltje uit mijn dorp, maar hij is van MET Jeans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |