Deze man matcht z'n outfit met z'n UIquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen kon ik voor 50 euro niet laten staan
Ok thanks, ja na goed lezen lijkt het er idd opquote:
Ik zou persoonlijk wat subtieler matchen dan dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Nice Gi, ook black belt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:02 schreef Jajong het volgende:
Zo loop ik erbij vandaag:
[ afbeelding ]
Beetje te blauw. En ook nog eens twee verschillende tinten blauw. Beter niet meer zo doen. Weel coole schoenen trouwens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je inderdaad gelijk in, Was maar voor een dagje schoolquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:14 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Beetje te blauw. En ook nog eens twee verschillende tinten blauw. Beter niet meer zo doen. Weel coole schoenen trouwens.
Was dat maar zoquote:
Is okay, nu nog 25 kilo aankomen en dan kom je er wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Puilt uit door je vrouwelijke vormen. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[ afbeelding ]
Twee weken terug in Londen, mag dat ook?
Tevens ziet het er raar uit, omdat de trui ietwat uitpuilt, maarja.
Er zit alleen maar lucht daar, geen vet, sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef Moffol het volgende:
[..]
Puilt uit door je vrouwelijke vormen. Niets mis mee.
Ik had het meer over uitpuilen aan de voorkant, niet over dat stukje in je middel boven de rok, sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zit alleen maar lucht daar, geen vet, sorry.
Oh.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik had het meer over uitpuilen aan de voorkant, niet over dat stukje in je middel boven de rok, sorry.
en toch moest ik lachenquote:
Cute!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er mooi uit!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleur! Waar heb je m vandaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:23 schreef Juminelle het volgende:
Avondje bankhangen met vrienden![]()
[ afbeelding ]
Duidelijke foto ook![]()
Thanks! Van een klein winkeltje uit mijn dorp, maar hij is van MET Jeansquote:Op zondag 15 april 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooie kleur! Waar heb je m vandaan?
Oh METquote:Op zondag 15 april 2012 12:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks! Van een klein winkeltje uit mijn dorp, maar hij is van MET Jeans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |