quote:
Smaakt dat broodje poep lekker?quote:Tegen de iniatiefnemer van de actie, Ibrahim Abou Nagie, begon het Openbaar Ministerie vorig jaar een onderzoek omdat hij op internet had opgeroepen tot geweld tegen mensen van een ander geloof.
wat een onzin, ieder mag zijn eigen shit in de hens steken. niet op straat misschien, maar daar moet je als medeburger niet boos om worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als mensen op straat een voor anderen heilig boek (en van welke geloofsovertuiging dat is maakt daarin niks uit) in de fik gaan steken zal men daar niet blij mee zijn. Lijkt me niet meer dan logisch.
is ie veroordeeld danquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
[quote] Tegen de iniatiefnemer van de actie, Ibrahim Abou Nagie, begon het Openbaar Ministerie vorig jaar een onderzoek omdat hij op internet had opgeroepen tot geweld tegen mensen van een ander geloof.[\quote]
Smaakt dat broodje poep lekker?
Juist. En met het risico dat mensen dat doet, is het dan wel verstandig om die dingen uit te delen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als mensen op straat een voor anderen heilig boek (en van welke geloofsovertuiging dat is maakt daarin niks uit) in de fik gaan steken zal men daar niet blij mee zijn. Lijkt me niet meer dan logisch.
Laffe wegloper.quote:
gewoon hard aanpakken als ze de wet wel overtreden zoals het hoort een optie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. En met het risico dat mensen dat doet, is het dan wel verstandig om die dingen uit te delen?
is echt onzin. de koran is goeddeels liefde, hier en daar iets wat je kan uit leggen als onverdraagzaamheid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:58 schreef erik666 het volgende:
Lees de Koran een en al haat tegen niet moslims, dus elke moslim schijt op niet moslims.( om maar even in de trant van het broodje poep te blijven.)
Je mag dus het boek wel verscheuren en in de prullenbak gooien?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon hard aanpakken als ze de wet wel overtreden zoals het hoort een optie?
waarom zou dat niet mogen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag dus het boek wel verscheuren en in de prullenbak gooien?
Ik ben bang dat als iemand dat doet diegene dood gaat.quote:
ik denk dat je veel moslims onderschat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als iemand dat doet diegene dood gaat.
Ach, beledig ik je broeders?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, dat jij bent aangenomen voor de eindredactie is onbegrijpelijk.
Lijkt me wel. Het is maar een boek, hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag dus het boek wel verscheuren en in de prullenbak gooien?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk dat je veel moslims onderschat.
ik kan me niet herinneren dat er zich in nederland ooit een gelijkend incident is geweest anders. je kan nog wel meer uit je duim zuigen.quote:
Mijn broeders? Ik bekijk het vanaf een humanitair oogpunt, blijkbaar wilt dat niet bij jou lukken met je oogkleppen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, beledig ik je broeders?
Nou, dat laat me volledig koud. Extremistisch tuig kan, wil en zal ik nóóit serieus nemen.
Oké man, jij weet duidelijk iets van islam af.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef erik666 het volgende:
De Koran is HAAT geen liefde, hebben ze nog nooit van gehoord.
weer iemand die de koran nog nooit heeft gelezen zeker? de koran rondom haat noemen is echt dom.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef erik666 het volgende:
De Koran is HAAT geen liefde, hebben ze nog nooit van gehoord.
Volgens mij was jij degene die het voor die extremisten opneemt, dus waarom uitgerekend jij over oogkleppen bazelt is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn broeders? Ik bekijk het vanaf een humanitair oogpunt, blijkbaar wilt dat niet bij jou lukken met je oogkleppen.
een boek gratis uitdelen en daar over gaan zeiken. ben je wel helemaal jofel knulquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die het voor die extremisten opneemt, dus waarom uitgerekend jij over oogkleppen bazelt is mij een raadsel.
Welke extremisten? De salafisten? Volgens een onafhankelijke studie van de UvA is er geen radicalisering te vinden tussen de salafisten. Niet praten alsof je een kenner bent, want dat ben je vast en zeker niet. Hoewel je een hoge leeftijd hebt bereikt, staat dat helaas niet altijd garant voor hikma.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die het voor die extremisten opneemt, dus waarom uitgerekend jij over oogkleppen bazelt is mij een raadsel.
dementie en xenofobie komt bij bejaarden volgens mij wel aardig vaak voor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Welke extremisten? De salafisten? Volgens een onafhankelijke studie van de UvA is er geen radicalisering te vinden tussen de salafisten. Niet praten alsof je een kenner bent, want dat ben je vast en zeker niet. Hoewel je een hoge leeftijd hebt bereikt, staat dat helaas niet altijd garant voor hikma.
Aha, want er worden vaak dat soort dingen op straat in de fik gestokenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. En met het risico dat mensen dat doet, is het dan wel verstandig om die dingen uit te delen?
Als iemand om te provoceren je 'heilige boek' of bijvoorbeeld het dagboek van Anne Frank in de fik steekt mag je daar van mij best boos om worden. Geweld gaat me altijd te ver maar een zekere diepe verontwaardiging kan ik me zeker voorstellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat een onzin, ieder mag zijn eigen shit in de hens steken. niet op straat misschien, maar daar moet je als medeburger niet boos om worden.
Waarom zou iemand daar aan doodgaan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als iemand dat doet diegene dood gaat.
Een beetje kleuterachtig was het wel natuurlijk, zo'n mislukte naamsverbasteringquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, beledig ik je broeders?
Nou, dat laat me volledig koud. Extremistisch tuig kan, wil en zal ik nóóit serieus nemen.
Jij bent 12 jaar? Jouw kijkhoek is vast en zeker niet groter dan 2 graden, want volgens mij is dit wel een extreme vorm van tunnelvisie. Omdat 1 man een persoon dood, staat volgens jou 1,59 miljard mensen garant als onvreedzame mensen? Volgens die logica is elke Nederlander een waterstofperoxide waterhoofd.quote:
Ik geloof hier helemaal niks van. Iedereen kan dit soort dingen zeggen om hun punt kracht bij te zetten, maar je woorden bewijzen dat je helemaal geen kennis hebt over hetgene wat je lult.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:17 schreef erik666 het volgende:
Ik heb de Koran gelezen, al jaren geleden.
En laatst dan, die aanslag op een moskee in Brussel door een salafist ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Welke extremisten? De salafisten? Volgens een onafhankelijke studie van de UvA is er geen radicalisering te vinden tussen de salafisten. Niet praten alsof je een kenner bent, want dat ben je vast en zeker niet. Hoewel je een hoge leeftijd hebt bereikt, staat dat helaas niet altijd garant voor hikma.
Als je alleen haat hebt gelezen dan is je leesvaardigheid beneden alle peilquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:17 schreef erik666 het volgende:
Ik heb de Koran gelezen, al jaren geleden.
Jij kent het hele achtergrondverhaal? Nee. Is dit onafhankelijke media? Nee. Vervang salafist door elk ander islamitisch jargon en je zou het slikken als zoete koek. Er bestaat namelijk een grote kans dat de bestuurders van de moskee geld aannamen van Bashar, zoals je het artikel ook kan lezen gaat het om Syrie en is de politieke achtergrond van het verhaal belangrijker dan de religieuze achtergrond.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En laatst dan, die aanslag op een moskee in Brussel door een salafist ?
http://www.google.nl/url?(...)ndku370t0EEhO20rdWKA
Dus onderling is het ook geen pais en vree
Ja, de Xenofobie-kaart is getrokken. In de categorie Roep Maar Wat mis ik nu alleen Discriminatie en Racisme.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dementie en xenofobie komt bij bejaarden volgens mij wel aardig vaak voor.
Omdat het een veelgebruikte kaart is, betekent niet dat het altijd onjuist is. Wat mij betreft ben jij 1 grote haatzaaier, een misantroop die anderen verafschuwt als ze ook maar een andere levensvisie dan jij hebben. Wat mij betreft ben jij vele malen erger dan elke extremist dan maar ook, de gif die jij verspreid is vele malen gevaarlijker dan wat een extremist zou kunnen toebrengen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, de Xenofobie-kaart is getrokken. In de categorie Roep Maar Wat mis ik nu alleen Discriminatie en Racisme.
Sprak de extremisten-vriend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omdat het een veelgebruikte kaart is, betekent niet dat het altijd onjuist is. Wat mij betreft ben jij 1 grote haatzaaier, een misantroop die anderen verafschuwt als ze ook maar een andere levensvisie dan jij hebben. Wat mij betreft ben jij vele malen erger dan elke extremist dan maar ook, de gif die jij verspreid is vele malen gevaarlijker dan wat een extremist zou kunnen toebrengen.
ik kan het best eens zijn met sommige kritiek die op de moslim gemeenschap wordt gegeven hier en daar, maar om nu overal rampen te zien, zelfs bij het uitdelen van gratis korans, dan zit je echt wel xenofoob te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, de Xenofobie-kaart is getrokken. In de categorie Roep Maar Wat mis ik nu alleen Discriminatie en Racisme.
Oké man, heb je ooit een moslim aan je deur gehad die zei dat jij je moest bekeren? Juist.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef erik666 het volgende:
Nou ik denk dat niet moslims eens goed wakker moeten worden.
En moslims moeten eens leren dat er hele volksstammen zijn die NIET geïnteresseerd zijn in religie.
quote:
True that.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kan het best eens zijn met sommige kritiek die op de moslim gemeenschap wordt gegeven hier en daar, maar om nu overal rampen te zien, zelfs bij het uitdelen van gratis korans, dan zit je echt wel xenofoob te zijn.
Goed, het is weer duidelijk wat voor iemand achter dit toetsenbord zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |