was laatst in thailand bij een visserdorpquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef RobinOok het volgende:
Ik was ooit op een etentje voor een man of 20 waar de gastvrouw een heleboel Zeeuwse platte oesters had geregeld. Ten eerste kreeg bijna niemand ze open, maar ze vonden ze niet eens lekker ook! Ha! Heb me helemaal ongans aan de oesters gegeten. Ik ga alweer stralen als ik eraan terugdenk. Oesterhemel. :-)
Zo heb ik mij eens volgegeten aan zee-egel "kaviaar" niemand wilde het zelfs maar proberen en het is zo verschrikkelijk lekker en een geweldige delicatesse.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef RobinOok het volgende:
Ik was ooit op een etentje voor een man of 20 waar de gastvrouw een heleboel Zeeuwse platte oesters had geregeld. Ten eerste kreeg bijna niemand ze open, maar ze vonden ze niet eens lekker ook! Ha! Heb me helemaal ongans aan de oesters gegeten. Ik ga alweer stralen als ik eraan terugdenk. Oesterhemel. :-)
Slaan wil ik dat soort mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef SiGNe het volgende:
Het is ook maar net wat voor naam je er aan geeft denk ik.
Ooit op vakantie in Spanje hadden we in het hotel calimares. inktvisstaafjes met een knapperig korstje.
een vriend van me die alleen hollands vreten lekker vond vond ze ook erg lekker.
Tot we zeiden dat het inktvis was, hij was eerst in de veronderstelling dat het kipstaafjes waren.
Dat snap ik dan weer niet, je vindt iets lekker maar als je erachter komt dat je iets eet waarvan je dénkt dat het niet lekker is vind je het opeens niet lekker meer...![]()
Waarom dan niet denken "ok, kennelijk vind ik inktvis ook lekker"?
Kennelijk zich neer willen leggen bij de vooroordelen van het brein en niet flexibel willen zijn om een andere visie in te willen nemen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef SiGNe het volgende:
Het is ook maar net wat voor naam je er aan geeft denk ik.
Ooit op vakantie in Spanje hadden we in het hotel calimares. inktvisstaafjes met een knapperig korstje.
een vriend van me die alleen hollands vreten lekker vond vond ze ook erg lekker.
Tot we zeiden dat het inktvis was, hij was eerst in de veronderstelling dat het kipstaafjes waren.
Dat snap ik dan weer niet, je vindt iets lekker maar als je erachter komt dat je iets eet waarvan je dénkt dat het niet lekker is vind je het opeens niet lekker meer...![]()
Waarom dan niet denken "ok, kennelijk vind ik inktvis ook lekker"?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |