Wie jankt er nou?quote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je hebt het niet meegekregen de man die zich nu zo dapper voordoet huilde.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij probeert me bang te maken dat hij gaat daten met mn zusje... gelukkig valt mn zusje op gansters ipv trieste onderbroeken jongens
quote:
je bent wel bijzonder trots op CA dr uitspraak he... koester hem maar flink!quote:
Iedere keer maar alles blijven aanhalen je kenkerplaat blijft hangen kut!quote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zie je mijn ergens over janken???
quote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zie je mijn ergens over janken???
Gewoon negeren die troll, ik begin zijn gejank een beetje beu te wordenquote:Op maandag 9 april 2012 22:58 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Iedere keer maar alles blijven aanhalen je kenkerplaat blijft hangen kut!
Zal ik doen... toedeloe.quote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bent wel bijzonder trots op CA dr uitspraak he... koester hem maar flink!
Dapper voordoet? Ik geef hier gewoon achtergrond informatie over mezelf.quote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je hebt het niet meegekregen de man die zich nu zo dapper voordoet huilde.
ik vind er niets mis mee hoor, mannen die huilen...quote:Op maandag 9 april 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dapper voordoet? Ik geef hier gewoon achtergrond informatie over mezelf.
Niet zoals jij die zegt dat mensen vooral niet moeten luisteren naar anderen maar vooral voor jou terwijl je helemaal niks over jezelf verteld. Wie is hier nou de internetheld?
ikquote:Op maandag 9 april 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dapper voordoet? Ik geef hier gewoon achtergrond informatie over mezelf.
Niet zoals jij die zegt dat mensen vooral niet moeten luisteren naar anderen maar vooral voor jou terwijl je helemaal niks over jezelf verteld. Wie is hier nou de internetheld?
Ik huil iedere keer als ik de trekker overhaal...quote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind er niets mis mee hoor, mannen die huilen...
Toch wel over je wangen hè.quote:Op maandag 9 april 2012 23:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik huil iedere keer als ik de trekker overhaal...
Echte tranen! zweer het je
En toch weet de lelijke klasgenoot toch een lekkerder wijf te scoren dan jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Seks kan je dat ook wiskundig benaderen?quote:
Waarom wil je praten over iets wat je niet hebt?quote:
is leuker dan deze discussie, denk ik, en dat is wat hier gebeurt als er niet zo'n slechte discussie aan de gang isquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom wil je praten over iets wat je niet hebt?
Ik praat toch ook niet over geld of een leven?
of over baby dinootjes in de achtertuinquote:Op maandag 9 april 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom wil je praten over iets wat je niet hebt?
Ik praat toch ook niet over geld of een leven?
Okay, wat zal ik vertellen?quote:Op maandag 9 april 2012 23:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
is leuker dan deze discussie, denk ik, en dat is wat hier gebeurt als er niet zo'n slechte discussie aan de gang is
Mijn stem voor beste post van de dag.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 23:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mijn stem voor beste post van de dag.
Ik heb dan liever iets wat je kan knuffelen en dino knuffelen volgens mij niet zo lekkerquote:Op maandag 9 april 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of over baby dinootjes in de achtertuin
Tegen mij moet je wat directer zijn, dus zo: "Comp_Lex, houd je bek!".quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb me gisteren 3x afgetrokken.
Nu blij kloon?
Ik welquote:Op maandag 9 april 2012 23:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kan je dit?
O wacht, dat gaat niet eens over seks
Op wat?quote:Op maandag 9 april 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
Nu blij kloon?
Hoe doe je dat?quote:
Uh????????????quote:Op maandag 9 april 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
Nu blij kloon?
Ik heb het nog nooit bij een banaan geprobeerd, geen idee dus.quote:Op maandag 9 april 2012 23:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kan je dit?
O wacht, dat gaat niet eens over seks
Ik wel, geil he?quote:Op maandag 9 april 2012 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit bij een banaan geprobeerd, geen idee dus.
Want je lust geen bananen?quote:Op maandag 9 april 2012 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Schrijf ff alvast op je boodschappenlijst erbij voor morgen:quote:Op maandag 9 april 2012 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ondanks dat bananen lekker zijn eet ik ze liever op dan ze pijpenquote:Op maandag 9 april 2012 23:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Schrijf ff alvast op je boodschappenlijst erbij voor morgen:
- trosje bananen
Achja veel kunstjes zijn vrij nutteloos.quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik het helemaal voor niets geleerd
Ga even naar een parkeerplaats langs de autostrada...quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik het helemaal voor niets geleerd
Begrijpelijkquote:Op maandag 9 april 2012 23:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel, daarom eet ik ze gewoon in plaats van dat soort dingen ermee te doen.
Ik verklaar je als een gezonde hetero man nu... Als je er ietwat over zou twijfelen, dan eh tsja... Misschien toch beetje gay?quote:Op maandag 9 april 2012 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondanks dat bananen lekker zijn eet ik ze liever op dan ze pijpen
quote:
True, maar wel leuk.quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja veel kunstjes zijn vrij nutteloos.
quote:Op maandag 9 april 2012 23:21 schreef kutkloon7 het volgende:
I don't know but I've been told
eskimo pussy is mighty cold!
Niets bijzonders verder hoorquote:
Vet coolquote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niets bijzonders verder hoor
Maar ik was als de dood voor een 'ik heb nog even nagedacht en sorry maar blablabla' sms'je
Die krijg ik in de regel namelijk
Lastig om positief te blijven denken dan enzo, ook al wijzen alle tekens de goede kant op
Maar vrijdag gaan we om 7 uur uit eten
Dat schijnt te kunnen dat ze iets kunnen lanceren uit hun doos.quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb ooit iets gelezen, en sindsdien associeer ik bananen met vrouwen. Ze zouden bananen kunnen afschieten. Ik heb het nooit gezien jammer genoeg.
ja das een banana-bar... weet niet of ik geshocleerd was toen ik t hoorde of geintrigeed door de hoeveelheid kracht (en richtingssvermogen, want ze kunnen nog mikken ook!)quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb ooit iets gelezen, en sindsdien associeer ik bananen met vrouwen. Ze zouden bananen kunnen afschieten. Ik heb het nooit gezien jammer genoeg.
Ik heb dat met tandenborstelsquote:Op maandag 9 april 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
Er werd mij iets verteld, sindsdien is er in mijn hoofd een verband tussen pijpen en komkommers.
leuk leuk leuk leuk!!!!quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niets bijzonders verder hoor
Maar ik was als de dood voor een 'ik heb nog even nagedacht en sorry maar blablabla' sms'je
Die krijg ik in de regel namelijk
Lastig om positief te blijven denken dan enzo, ook al wijzen alle tekens de goede kant op
Maar vrijdag gaan we om 7 uur uit eten
Dat heb ik dan weer niet...quote:Op maandag 9 april 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
Er werd mij iets verteld, sindsdien is er in mijn hoofd een verband tussen pijpen en komkommers.
Ik weet iets met aubergines, tipi en kampvuur. MI anyone?quote:Op maandag 9 april 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
Kwestie van oefenen en trainen denk ik zoquote:Op maandag 9 april 2012 23:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja das een banana-bar... weet niet of ik geshocleerd was toen ik t hoorde of geintrigeed door de hoeveelheid kracht (en richtingssvermogen, want ze kunnen nog mikken ook!)
Ik had hetzelfde zoals jij nu schrijft...quote:Op maandag 9 april 2012 23:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja das een banana-bar... weet niet of ik geshocleerd was toen ik t hoorde of geintrigeed door de hoeveelheid kracht (en richtingssvermogen, want ze kunnen nog mikken ook!)
electrische tandenborstels?quote:
Weet ik veelquote:Op maandag 9 april 2012 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vet cool![]()
have fun dan wat ga je eten?
Was het ook je eigen tandenborstel ?quote:Op maandag 9 april 2012 23:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou weer verkeerd, als pubertje tijdens het douchen vond ik het heerlijk
Maakt ook niet uitquote:
Nee tuurlijk niet gadverdamme...quote:Op maandag 9 april 2012 23:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Was het ook je eigen tandenborstel ?
quote:
Veel plezier iigquote:
waarom...? voelt t koud aan??quote:Op maandag 9 april 2012 23:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Of deodorant op je ballen spuiten en dan fappen
ok ok..quote:Op maandag 9 april 2012 23:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Juist andersom brand als de ziekte... Laat ik maar niet in detail gaan![]()
Ja dies leuk!quote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets met aubergines, tipi en kampvuur. MI anyone?
Nee dat lijkt mij niks. Ik heb het niet zo geprobeerd maar had een keer eucalyptus doucheschuim en dat smeerde ik dus overal in en mijn ballen werden in notime koud en dat is een rot gevoel.quote:Op maandag 9 april 2012 23:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Of deodorant op je ballen spuiten en dan fappen
O, dan ook lijkt het me niks...quote:Op maandag 9 april 2012 23:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Juist andersom brand als de ziekte... Laat ik maar niet in detail gaan![]()
weet wat dat t lekker schijnt te zijn voor een man om gepijpt te worden als het meisje (of man) tanden net gepoetst heeft, extra stukje sensatiequote:Op maandag 9 april 2012 23:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij niks. Ik heb het niet zo geprobeerd maar had een keer eucalyptus doucheschuim en dat smeerde ik dus overal in en mijn ballen werden in notime koud en dat is een rot gevoel.
Dus als jij je tanden nog even poetst voor een date, dan weet de man al hoe het zit?quote:Op maandag 9 april 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet wat dat t lekker schijnt te zijn voor een man om gepijpt te worden als het meisje (of man) tanden net gepoetst heeft, extra stukje sensatie
voor een date poets je toch altijd je tanden...?quote:Op maandag 9 april 2012 23:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dus als jij je tanden nog even poetst voor een date, dan weet de man al hoe het zit?
Ja, maar nu weet ik ook waarom.quote:Op maandag 9 april 2012 23:41 schreef marbasnarf het volgende:
voor een date poets je toch altijd je tanden...?
Daar heb ik ervaring mee, das ook niks. Direct na het tandenpoetsen gingen we naar bed en zodoende ontdekte ik dat. Het kan dat een andere man er anders over denkt maar ik in ieder geval vind het maar niks.quote:Op maandag 9 april 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet wat dat t lekker schijnt te zijn voor een man om gepijpt te worden als het meisje (of man) tanden net gepoetst heeft, extra stukje sensatie
why?quote:Op maandag 9 april 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hallo, ik voel me emotioneel onstabiel.
Helpt knuffelen?quote:Op maandag 9 april 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hallo, ik voel me emotioneel onstabiel.
Weet niet, ik ben lichamelijk beroerd al sinds gisteren maar nu moet ik ook al overal om jankenquote:
aaahw dat heb ik soms ook, dan baal je zo dat je lijf niet doet wat t zou moeten doen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet, ik ben lichamelijk beroerd al sinds gisteren maar nu moet ik ook al overal om janken
Een paar uur geleden alquote:Op maandag 9 april 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaahw dat heb ik soms ook, dan baal je zo dat je lijf niet doet wat t zou moeten doen.
vaak helpt een warme douche en een grote kop thee wel, of al geprobeert?
Voor wat voor soort stichting werk je?quote:Op maandag 9 april 2012 23:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb een artikel geschreven voor een stichting waar ik voor werk. Goed van mij he?
Sorry verkeerde SC.quote:Op maandag 9 april 2012 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor wat voor soort stichting werk je?
tv kijken in bed?quote:Op maandag 9 april 2012 23:55 schreef kree het volgende:
verdomme ik verveel me en ik heb nog geen zin om te gaan slapen.
Hoe kut.
Nou ik zit op bed (is ook een beetje m'n bank) met de tv aan en fok! en msn en nog verveel ik mequote:
hm... dan moet je er bij eten enn drinken =pquote:Op maandag 9 april 2012 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik zit op bed (is ook een beetje m'n bank) met de tv aan en fok! en msn en nog verveel ik me
ik ga ook zo naar bed... ook niet echt veel zin enzo, maar morgen gewoon weer drukke werkdag, dus zal syraks toch echt mn best moeten doen om te slapenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:04 schreef kree het volgende:
Zit maar een beetje doelloos facebook te checken en een half chat gesprek maar daar komt ook niet echt veel boeiends uit en ik ben ook wel een beetje uitgeluld onderhand
Ja dat heb ik dus ook pffff morgen half 7 weer op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga ook zo naar bed... ook niet echt veel zin enzo, maar morgen gewoon weer drukke werkdag, dus zal syraks toch echt mn best moeten doen om te slapen
Mijn ook niet. Maarja ben al weer anderhalf uur aan de gang.quote:
Eerste werkdag na het weekend is niet mijn dingquote:
Als werk alleen maar leuk was noemden ze het wel een uitkeringshobby.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef twi het volgende:
Zo zie je maar, zelfs wanneer je je roeping hebt gevonden baal je nog dat het weekend voorbij is.
Er schijnen mensen te zijn die van hun hobby hun werk hebben gemaakt. Andere doen het vooral om wat te doen te hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als werk alleen maar leuk was noemden ze het wel een uitkeringshobby.
Zodra je er je werk van maakt verlies je het als hobby.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die van hun hobby hun werk hebben gemaakt. Andere doen het vooral om wat te doen te hebben
Andere hobby zoeken dan maar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodra je er je werk van maakt verlies je het als hobby.
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodra je er je werk van maakt verlies je het als hobby.
Mijn hobby is gamen... Daar kan ik nooit me werk van makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die van hun hobby hun werk hebben gemaakt. Andere doen het vooral om wat te doen te hebben
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hobby is gamen... Daar kan ik nooit me werk van maken
Dan andere voorbeelden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Werk: Ingewikkeld![]()
Dont ask dont tell...
Ik heb geen hobby's maar wel werk wat nu?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hobby is gamen... Daar kan ik nooit me werk van maken
Ik stem nekschot. Nog andere voorbeelden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mensen die met paarden werken bijvoorbeeld
Mensen die met kinderen werken en Robert heten...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik stem nekschot. Nog andere voorbeelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is bij deze jou werk je hobbyquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen hobby's maar wel werk wat nu?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mensen die met kinderen werken en Robert heten...Oh joySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan is bij deze jou werk je hobby
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Neequote:
Muziek en spelletjes. Alleen daar je werk van maken is lastigquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Noem zelf eens wat op?
Waar liggen de interesses van tijn?
Denk er eens over na...
Leer een instrument te bespelen, ga naar een orkest band anythingquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Muziek en spelletjes. Alleen daar je werk van maken is lastig
Zoekt de jostiband nog mensen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Leer een instrument te bespelen, ga naar een orkest band anything
Ik ben zaterdag in de 013quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal.
Ik zag dat zaterdag Kelten zonder Grenzen in het LVC zijn. Samen met Orfeo en Ball Noir.
Is het om te dansen enzulks. Jammer wel.
Wat is er mis met dansen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal.
Ik zag dat zaterdag Kelten zonder Grenzen in het LVC zijn. Samen met Orfeo en Ball Noir.
Is het om te dansen enzulks. Jammer wel.
Geen ideequote:
Stoner en doom bands. Festival genaamd Roadburnquote:
Ghehehe...quote:
Ik ben niet zo'n danser. Ik vind het fijner om lekker te zitten of te liggen (of staan) en naar muziek te luisteren.quote:
Je mag niet staan en kijken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n danser. Ik vind het fijner om lekker te zitten of te liggen (of staan) en naar muziek te luisteren.
Ik ben niet zo van dat hossen.
Ik kan niet dansenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n danser. Ik vind het fijner om lekker te zitten of te liggen (of staan) en naar muziek te luisteren.
Ik ben niet zo van dat hossen.
Wat weerhoud je om niet te gaan?quote:
Ja en? Wat maakt dat uit? Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen
Ik beweeg altijd maar een beetje ongelukkig mee.
Leer het mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Sneezeechu het volgende:
Vroegah speelde ik altijd met mijn harmonica![]()
Binnenkort maar weer eens eentje kopen en oefenen...
Ik neem aan dat dit wel mag. Maar voel me dan niet zo prettig. Daarom ben ik aan het twijfelen. Vrienden wilden namelijk iets gaan doen en dat is ook leuk.quote:
Ik sta daar gewoon. Als een steen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen
Ik beweeg altijd maar een beetje ongelukkig mee.
Ik moet vrijdag werken.quote:
Het kan me ook niet zoveel schelen, maar toch jammer dat ik het niet kan want ik zou het wel leuk gevonden hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Wat maakt dat uit? Doe ik ook altijdHerman (Idols) eat your heart out
Hahaha ben verroest erin ook lang geleden, Toen ik bij mijn pleegouders eruit gekickt werd had ik een zak kleren en een mondharmonica dat was hetquote:
Dansen kan je leren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan me ook niet zoveel schelen, maar toch jammer dat ik het niet kan want ik zou het wel leuk gevonden hebben
Klopt, bij sex sta ik ook alleen maar als een steen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dansen kan je leren.
Overigens schijnt er een verband te zijn tussen hoe je danst en sext. mmmmmmmm
Ook dat kun je leren, beminnen is een vak op zichquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, bij sex sta ik ook alleen maar als een steen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hahaha ben verroest erin ook lang geleden, Toen ik bij mijn pleegouders eruit gekickt werd had ik een zak kleren en een mondharmonica dat was het![]()
Geen idee ik heb nooit seksquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazz heeft wel wat maar ik prefereer toch echt de blues!quote:
ok posts hiervoor moest ik grinniken, maar nu stikte ik zowat van t lachenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi marbaquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok posts hiervoor moest ik grinniken, maar nu stikte ik zowat van t lachen
Dan seks ik blijkbaar als een motorisch gestoordequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dansen kan je leren.
Overigens schijnt er een verband te zijn tussen hoe je danst en sext. mmmmmmmm
Hoi snarfjequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Raap me opquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan seks ik blijkbaar als een motorisch gestoorde
Als het maar lekker is dan maakt dat toch niet uit hoe het eruit ziet. Het is niet dat je het opneemt toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het maar lekker is dan maakt dat toch niet uit hoe het eruit ziet. Het is niet dat je het opneemt toch?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Vraag het degenen die bij Royco waren. Die konden allemaal meegenieten toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
gheheheeh sorry maar zie nu echt een soort spast voor mequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helemaal schuddend en kwijlendquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheeh sorry maar zie nu echt een soort spast voor meongecontroleerde bewegingen enzo
ik durfde niet goed te kijken... kende iedereen net 2 uurquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
Snarf, ziet het er motorisch gestoord uit als ik aan het neuken ben?
Ik heb duidelijk iets gemistquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik durfde niet goed te kijken... kende iedereen net 2 uur
Het is niet dat als mensen seksen het eruit ziet als in pornofilms toch?quote:
Ik niet dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
En niet spotten met motorisch gestoorden, alleen ik mag dat!
Moet ik dit lezen als een "we doen het nog een keertje over en dan pak ik er een stoel en wat popcorn bij"?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik durfde niet goed te kijken... kende iedereen net 2 uur
mag hopen van niet.... ipv naar je pratner kijken non stop in die camera loerenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is niet dat als mensen seksen het eruit ziet als in pornofilms toch?
ghehe ja en dan maak ik aantekeneningen en in uiterste noodzaak grijp ik in:quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als een "we doen het nog een keertje over en dan pak ik er een stoel en wat popcorn bij"?
Sommige pornofilms zijn zo slecht dat ik toch hoop dat het er niet zo uitzietquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is niet dat als mensen seksen het eruit ziet als in pornofilms toch?
Top idee. Ik kom.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ja en dan maak ik aantekeneningen en in uiterste noodzaak grijp ik in:
"kijk loka.... deze beweging kan veel vloeiender.. opnieuw"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als een "we doen het nog een keertje over en dan pak ik er een stoel en wat popcorn bij"?
Haha, en dan de dito geluiden erbijquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag hopen van niet.... ipv naar je pratner kijken non stop in die camera loeren
Geen idee het zal vast heel sexy zijn als er mee bezig bent dat het er waarschijnlijk niet zo uitziet maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige pornofilms zijn zo slecht dat ik toch hoop dat het er niet zo uitziet
Niets mis met veel geluidquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, en dan de dito geluiden erbij
nou vind de dingen die ze roepen, toch wel beetje nep...quote:
Gekreun klinkt echt wel geil maar in films is het vaak zo slecht dat het eerder het tegenovergestelde effect heeftquote:
20 keer achter elkaar 'Oh yeah, fuck me' is inderdaad een beetjequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou vind de dingen die ze roepen, toch wel beetje nep...
denk dat als ik dat zou roepen (20x achter elkaar t zelfde zinnetje) dat de ander zich behoorlijk in de zeik voelt genomen
of "oooh your covk is sooooo big!"quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
20 keer achter elkaar 'Oh yeah, fuck me' is inderdaad een beetje![]()
Pff als ik dat hoor dan trap ik haar het bed uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of "oooh your covk is sooooo big!"
als je dat echt zo vaak moet zeggen, lijkt t meer alsof je je zelf ervan moet overtuigen dat hij niet klein is..
alsheimer....??quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Oh yeah, fuck that pussy. Oh yeah, fuck that pussy. Oh yeah, fuck that pussy. Oh yeah, fuck that pussy. Oh yeah, fuck that pussy. Oh yeah, fuck that pussy."
Nee Duits is lekker geilquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Sneezeechu het volgende:
Wat is dit nou weer een of andere Russische flutporno met brak Engels
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Oh yeah, fuck that pussy. Oh yeah, fuck that pussy. Oh yeah, fuck that pussy. Oh yeah, fuck that pussy. Oh yeah, fuck that pussy. Oh yeah, fuck that pussy."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een pussy is het niet meer natuurlijk. Meer 2 gescheurde stukken rosbief die de entree vormen naar het grottenstelsel van Maastricht.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alsheimer....??
fuck that pussy..... wat was ik ook al weer aan het doen.... ohja.... fuck that pussy
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef twi het volgende:
[..]Ahhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had trouwens vannacht gedroomd dat ik knuffelde met een lange(re) vrouw. Jij stond er bij en zei me dat ze teleurgesteld was dat ik haar niet zoende.
Toen zoende ik met de langere vrouw. En het was fijn.![]()
Bedankt wingman.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Tuurlijk. Ik zal even droomwandelen vanavond.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:22 schreef twi het volgende:
Geen dank, man. Nu verwacht ik wel dat je die favor returned, hè?
Succesquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ff afwassen en mn was wegwerken
danku want tis saaiquote:
Helaas wel, heb net de strijk gedaanquote:
Hey Kree als oke?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef kree het volgende:
middag
Zo hehe eindelijk klaar met werken.
Volgende obstakel koken
Ik zou ook gaan soppen na al die pornopraat als ik een vrouw wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ff afwassen en mn was wegwerken
Ja hoor, druk dagje op mn werk.quote:
owh is het nog de moeite om terug te lezenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan soppen na al die pornopraat als ik een vrouw was
Dat snap ik ben ook blij dat ik vrij benquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor, druk dagje op mn werk.
Valt nooit mee dat vroege opstaan zo de eerste dag van de week.
En dan ook nog nadat ik me ritme een beetje verkziekt heb door het paasweekend.
Ik kijk altijd naar mezelf in de spiegelquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag hopen van niet.... ipv naar je pratner kijken non stop in die camera loeren
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh.![]()
Ik had trouwens vannacht gedroomd dat ik knuffelde met een lange(re) vrouw. Jij stond er bij en zei me dat ze teleurgesteld was dat ik haar niet zoende.
Toen zoende ik met de langere vrouw. En het was fijn.![]()
Bedankt wingman.
gehehehe flauw!! ben mega trots, heb een flinke vooruitgang geboekt met t opruimen van mn zijkamer met verhuizing is alles daar neer gepleurt (letterlijk, gewoon op 1 grote berg, dus meerdere keren omgevallen enzo.. ongesorteerde troep)quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Loop je in de pauze in de buurt van de Oudezijds, kom je een creatuur tegen die als 2 druppels water leek op die barkeeper uit Shrek.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Teh f*ck
ghehe en jij maar denken waar je haar eerder gezien had hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Loop je in de pauze in de buurt van de Oudezijds, kom je een creatuur tegen die als 2 druppels water leek op die barkeeper uit Shrek.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Teh f*ck
Ik dacht meer van: people pay for this?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe en jij maar denken waar je haar eerder gezien had haha
't Is echt grote voorjaarsschoonmaak bij jou hequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gehehehe flauw!! ben mega trots, heb een flinke vooruitgang geboekt met t opruimen van mn zijkamer met verhuizing is alles daar neer gepleurt (letterlijk, gewoon op 1 grote berg, dus meerdere keren omgevallen enzo.. ongesorteerde troep)
3 vuilniszakken met troep (resten zeil, laminaat, ondervloer en restjes kabels) weggegooid. Alles wat ook maar gewassen kan worden in de badkamer neergegooid (ben ik komende maand wel zoet mee) en alles wat ik aan boeken tegen kwam gesorteerd (boekenkast beneden of weg _marktplaats of goede-doelen-winkel)
opgeruimd huis is t begin van mn nieuwe leven..!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is echt grote voorjaarsschoonmaak bij jou he
Goede instellingquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opgeruimd huis is t begin van mn nieuwe leven..!
en bovendien... als ik toevallig ooit een leuke gozer tegen t lijf loopt, is die kamer een flinke afknapper haha.. en de zomer komt eraan, als er dan mensen blijven slapen na een bbq oid, heb ik lekker ruimte waar ik zonder te schamen mn gasten kan laten slapen... heb nog paar maanden te tijde.. dus elke week een beetje!quote:
Haha ja als je een puinzooi binnenstapt krijg je toch een bepaald beeld van mensenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en bovendien... als ik toevallig ooit een leuke gozer tegen t lijf loopt, is die kamer een flinke afknapper haha.. en de zomer komt eraan, als er dan mensen blijven slapen na een bbq oid, heb ik lekker ruimte waar ik zonder te schamen mn gasten kan laten slapen... heb nog paar maanden te tijde.. dus elke week een beetje!
Jij post zelfs wat je eet op facebook?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:48 schreef kree het volgende:
haaa ik kook hier weer hetzelfde als vorige week
Aan de reacties op facebook te lezen ziet het eruit als kots en niet te vreten hahaaha.
/care, smaakt prima :p
Je bent net te laat denk ik. Faxie heeft beet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en bovendien... als ik toevallig ooit een leuke gozer tegen t lijf loopt, is die kamer een flinke afknapper haha.. en de zomer komt eraan, als er dan mensen blijven slapen na een bbq oid, heb ik lekker ruimte waar ik zonder te schamen mn gasten kan laten slapen... heb nog paar maanden te tijde.. dus elke week een beetje!
Faxie? Serieusquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent net te laat denk ik. Faxie heeft beet.
nou ja.. de zijkamer hoef je niet in te kijken, is boven en zolang de deur dicht is zie je er niets van natuurlijk, maar tis fijner om die kamer ook te kunne gebruiken ipv alle zooi die ik tegen kom er maar bij te gooien, omdat t toch al een rommel is * schaam *quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja als je een puinzooi binnenstapt krijg je toch een bepaald beeld van mensen
Faxman schoot, Faxman scoorde, Faxman schoot in de stress toen ze even niks terug stuurde.quote:
hahaha aaahw, nou snap t wel hoor! Maar faxman juiche ook toen hij uiteindelijk wel een sms kreeg!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Faxman schoot, Faxman scoorde, Faxman schoot in de stress toen ze even niks terug stuurde.
Haha, eerst was het Faxie.. nu is het The Faxmanquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Faxman schoot, Faxman scoorde, Faxman schoot in de stress toen ze even niks terug stuurde.
Ik snap het ook wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha aaahw, nou snap t wel hoor! Maar faxman juiche ook toen hij uiteindelijk wel een sms kreeg!!![]()
![]()
![]()
![]()
oh heeeeeeeeeeel opgeruimd zal mij huis nooit zijn hoor... maar de zijkamer heb ik echt nul aangedaan... irritante liegtuigjes bahang van de vorige bewoner hangt er nog, nog niets op de vloer en de rest van mn zooi is de kamer ingegooid... serieus niet eens opgestapeld ofzo... lag gewoon 1 grote berg dozen en losse spullen... vandaag flink bezig geweest en vastbesloten er een mooie (bruikbare) kamer van te maken!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
Voor mij hoeft het ook weer niet heel erg netjes te zijn.Daar voel ik me juist niet rustig in.
Straks Faxbaas, maar zover is het nog niet...quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Haha, eerst was het Faxie.. nu is het The Faxman
2 mei pas ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
Heloef? Wanneer houd jij nou die training? Mei pas he?
Ik volgende week maandag al.
Dan laat ik je wel weten hoe het was.quote:
Dat klinisch ziekenhuiskamerschoon is ook weer niet heel gezellig, eens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
Voor mij hoeft het ook weer niet heel erg netjes te zijn.Daar voel ik me juist niet rustig in.
Ik heb het allemaal gemist geloof ik.. wat is er allemaal gebeurd? In een notedop.quote:
Ik hoor donderdag of ik het ben geworden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan laat ik je wel weten hoe het was. [ afbeelding ]
Ik ben toch wel erg benieuwd en het lijkt me op zich wel leuk om op die evenementen te werken, gewoon voor wat extra centjes.
Al iets van de mac gehoord?
de 13e of 20e??quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Hey snarf heb je volgende week vrijdag wat te doen?
Date gehad, beviel goed, vrijdag uitetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gemist geloof ik.. wat is er allemaal gebeurd? In een notedop.
Spannend. En wat doe je als je aangenomen bent? Dan ook naar die evenementen of niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor donderdag of ik het ben geworden.
Beterquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Date gehad, beviel goed, vrijdag uiteten
fax had een date, en die was leuk, 2e date volgt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gemist geloof ik.. wat is er allemaal gebeurd? In een notedop.
20ste zusje gaat trouwen en ik zoek nog een datequote:
ghehehe zou echt raar zijn.. als wildvreemde mee, zou steeds de verkeerde mensen feliciteren haha of jou na 10 minuten niet herkennen en een ander als mn date zien ghehequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
20ste zusje gaat trouwen en ik zoek nog een datenee dat kan ik jou niet aandoen
Ik dacht eerst dat het nogal short notice is, maar nu denk ik vooral dat het short circuit isquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon de lekkerste vent uit kiezen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe zou echt raar zijn.. als wildvreemde mee, zou steeds de verkeerde mensen feliciteren haha of jou na 10 minuten niet herkennen en een ander als mn date zien ghehe
Gewoon het podium oplopen voor een dankwoord en dan zoiets:quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik tegen bruidegom: he schat... wat een leuke eerste date.. zo blij dat je me gevraagd heb mee te gaan..!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon de lekkerste vent uit kiezen.Tenzij dat de bruidegom is, dat zou een beetje ongemakkelijk zijn.
Eigenlijk wel. Hahah, daarom is het ook niet zo goed idee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe zou echt raar zijn.. als wildvreemde mee, zou steeds de verkeerde mensen feliciteren haha of jou na 10 minuten niet herkennen en een ander als mn date zien ghehe
Ja echt welquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het nogal short notice is, maar nu denk ik vooral dat het short circuit is
WTF? Hadden je ouders gewoon zin in heel veel kinderbijslag of zo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geloof mij dat is hij nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon de lekkerste vent uit kiezen.Tenzij dat de bruidegom is, dat zou een beetje ongemakkelijk zijn.
hahahahahahahahhahahaa scherp!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
WTF? Hadden je ouders gewoon zin in heel veel kinderbijslag of zo?
Nouja ik was alweer rampscenario's aan het bedenken jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
fax had een date, en die was leuk, 2e date volgt.
Maar toen ze gister niet reageerde op smsje was hij bang dat ze geen 2e date meer wilde
maar ze smste later toch terug en nu is hij weer blije-fax!
das m samengevat... ben ik iets vergeten>>
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hahahquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vrijdag de 13e wordt sowieso tofquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik was alweer rampscenario's aan het bedenken ja![]()
Dat het vrijdag de 13e is vind ik niet erg hoor
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Geen condooms dan krijg je datquote:
Als een echte wedding crasherquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:08 schreef xFriendx het volgende:
Wil best naar die bruiloft, maar niet als je date. Wel helpen om de drankjes te legen daar
Wie niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:08 schreef xFriendx het volgende:
Wil best naar die bruiloft, maar niet als je date. Wel helpen om de drankjes te legen daar
Examen?quote:
Succesquote:
In mijn christelijke familie is 7 kinderen ook geen zeldzaamheidquote:
ja voor school... 2 weken terug moest ik heel weekend naar school (kynologisch instructeur - gedragstherapeut) en komend weekend heb ik praktijk examenquote:
Kynologisch? Wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja voor school... 2 weken terug moest ik heel weekend naar school (kynologisch instructeur - gedragstherapeut) en komend weekend heb ik praktijk examen
Okee.. succes!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja voor school... 2 weken terug moest ik heel weekend naar school (kynologisch instructeur - gedragstherapeut) en komend weekend heb ik praktijk examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |