quote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh oeh, ik kan de chauffeur van de PA zijn!
Ik mag niet met andere gays stappenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat betekent niet dat ik je ga rondrijden als je op stap gaat. Dan nemen we wel een taxi, kosten declareren we bij de baas.
Van wie niet? Van je Gay?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik mag niet met andere gays stappen
Van wie niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik mag niet met andere gays stappen
Niet direct op de vraag hoe het met 'r ging, maar op een gegeven moment liet ze een foto zien van haar en een dude en zei ze "dit is mijn nieuwe homo"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij DP betaalt om mij te PAen, ga ik met liefde op de fiets!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie dan allebei op de fiets moeten
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja doeg, zeg maar wat je wil, en dan ga ik daar wat onder zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wil je me eigenlijk laten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |