x2quote:Op maandag 9 april 2012 22:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
We hebben nu wel een mooi groepje zo
Goedzoquote:
Ah fijn. Dus hebben we allebei goed nieuws vrijdagquote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef Lonaa het volgende:
Nope, Nathalie, nog niet. Vrijdag naar de KNO, dan zal er wel een afspraak gemaakt worden. Dus ik hoop t vrijdagmiddag te weten.
Slaap zacht en succesquote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Afijn, ik ga slapen. Trusten lieve Tukkers
quote:Op maandag 9 april 2012 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fijn groepje hebben we idd
Grouphug!
Ik zal duimen voor je.quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah fijn. Dus hebben we allebei goed nieuws vrijdag![]()
Althans, het zou fijn zijn als er vrijdag al uit komt wat het is, en we niet verder moeten gaan testen..
3 clubs uit twente daar. BAMquote:Op maandag 9 april 2012 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komend seizoen Zwolle in de Eredivisie.. Kan haast niet meer misgaan.
Jazeker wel. Met jou?quote:
Eansche!quote:Op maandag 9 april 2012 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jazeker wel. Met jou?
Morgen een drukke dag, moet naar Zwolle,Enschede en Hengelo. Genoeg te doen
Gaat wel weer overquote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eansche!
T gaat.Keelpijn, maar ook vakantieplannen aan het bedenken.
Alleen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gaat wel weer over![]()
Hmm, met hoeveel man wil je gaan?
Komt er niet van als ze laatste blijven staanquote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef Lonaa het volgende:
Graafschap bungelt nog steeds onderaan.
Maar hopen dat ze weer een fatsoenlijke nacompetitie spelen.
Hmm ja couchsurfing is wel goedkoop. Als je dan nog naar een leuke stad kan?quote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alleen.![]()
Eventueel met hond, als dat realiseerbaar is.
Het budget is laag, maar couchsurfing spreekt me wel aan bijv.
Maar waar wil ik dan naar toe? Ja, nou, ik wil overal wel naar toe, maar dat is zo lastig.
En daar hebben ze of interrail treinkaartjes voor, of liftenquote:Op maandag 9 april 2012 23:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm ja couchsurfing is wel goedkoop. Als je dan nog naar een leuke stad kan?
Maja een retourtje berlijn kost toc al wel 200 euro met het vliegtuig.
Ja oke dat kloptquote:Op maandag 9 april 2012 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En daar hebben ze of interrail treinkaartjes voor, of liften
Ja. Tegenwoordig hebben ze ook websites waar je vooraf je lift kan plannen, dus dat is ideaalquote:Op maandag 9 april 2012 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja oke dat klopt
Dan zie je ook nog wat
Ja oke. Berlijn is echt tof.quote:Op maandag 9 april 2012 23:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Tegenwoordig hebben ze ook websites waar je vooraf je lift kan plannen, dus dat is ideaal
Heb er best zin in, om eerlijk te zijn.
Wil in ieder geval graag naar Berlijn, dat staat vast. Wat nog meer, of wat daarna is nog even onduidelijk.
Ja, dat moet kunnen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja oke. Berlijn is echt tof.
Dikke aanrader!
OV is ook vrij goedkoop. (vind ik)
Dagkaart voor de metro koste slechts 6 euro volgens mij.
Ja idd.quote:Op maandag 9 april 2012 23:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat moet kunnen.![]()
Behalve dat zo goedkoop mogelijk best heel erg leuk is (je maakt nog eens wat mee, als je een beetje moet improviseren enzo) is het ook wel gewoon nodig.
Dat heeft ook wel wat, soms. Lekker lui.quote:Op maandag 9 april 2012 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja idd.
Naja ik ga liever gewoon met het vliegtuig naar mn vakantiebestemmingmja dit jaar iig geen vakantie voor mij.
Idd. Wellicht kun je bij fokkers helpen fokkers ritje die kant op scoren.quote:Op maandag 9 april 2012 23:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel wat, soms. Lekker lui.Kan best fijn zijn.
Maar het onbekende, het avontuur, het gaan-en-we-zien-het-wel trekt me ook wel heel heel erg.
Had ik inderdaad ook al aan zitten denken. Is ooit wel een topic geweest van iemand die voor z'n werk met regelmaat naar Spanje moest, maar dat is al bijna een jaar geleden.quote:Op maandag 9 april 2012 23:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Idd. Wellicht kun je bij fokkers helpen fokkers ritje die kant op scoren.
Die zocht ik voor je maar mobiele layout werkt niet mee.quote:Op maandag 9 april 2012 23:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook al aan zitten denken. Is ooit wel een topic geweest van iemand die voor z'n werk met regelmaat naar Spanje moest, maar dat is al bijna een jaar geleden.
Thanks voor het meedenken.
Even snel doorgebladerd, mooi jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Mr.Jlo "mode neger in Lif" busted. Geweldig topic. Http://forum.fok.nl/topic/1801413/1/50
Neequote:Op dinsdag 10 april 2012 07:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawel![]()
12 tot half 7
jij niet dus
Nu naar Zwolle
Lekker in de file tussen raalte en zwolle. Collega en ik sjokken nu langzaam voorts.quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawel![]()
12 tot half 7
jij niet dus
Nu naar Zwolle
Das niet best. Vaker last van?quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee
Van 1 tot half 2
En van half 6 tot 7.
Ga zo maar weer in bed liggen. Veel plezier in Zwolle
Ja, tussen 7 en half 3 's avondsquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Was jij afgelopen zaterdag nog bij de Mac, Nath?
Dan stond je volgens mij bij het McDrive-loket...quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, tussen 7 en half 3 's avonds
Ik verzamelde het eten en gaf het mee bij het tweede raam, jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan stond je volgens mij bij het McDrive-loket...
Dan heb jij ons geholpen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik verzamelde het eten en gaf het mee bij het tweede raam, ja
De laatste paar dagen wel ja.quote:
Dan heb jij me dus wel gezien, maar ik jou niet. Waarom heb je niks gezegt?quote:
quote:
klopt. Ik zag de hulpdiensten die kant op rijden 300 meter verderop. Ik ben omgekeerd en door raalte gereden. Heb verder niks gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lekker in de file tussen raalte en zwolle. Collega en ik sjokken nu langzaam voorts.
Oh, kheb geen ongeluk gezien maar tis daar rond die tijd altijd langzaam rijden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
klopt. Ik zag de hulpdiensten die kant op rijden 300 meter verderop. Ik ben omgekeerd en door raalte gereden. Heb verder niks gezien
Ja je kunt 'm deels vermijden ja. Moet zelf nog ff kiekn hoe.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb daar over de ventweg gereden.
Ik zag een blonde stoot en klapte ineens helemaal dicht.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb jij me dus wel gezien, maar ik jou niet. Waarom heb je niks gezegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zag een blonde stoot en klapte ineens helemaal dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En iedereen een goede morgen
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zag een blonde stoot en klapte ineens helemaal dicht.Was wel alles naar wens? Ben ik vriendelijk geweest tegen jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En misschien weet ik nog een beetje hoe je eruit ziet. Wat heb je besteld?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik ben (zoals je misschien weet) niet zo'n héle grote Mac-fan, maar het smaakte an sich wel goed. Ik had een Quarter Pounder en een Sundae Chocolade met nootjes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was wel alles naar wens? Ben ik vriendelijk geweest tegen jullie?
En misschien weet ik nog een beetje hoe je eruit ziet. Wat heb je besteld?
Mooi.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben (zoals je misschien weet) niet zo'n héle grote Mac-fan, maar het smaakte an sich wel goed. Ik had een Quarter Pounder en een Sundae Chocolade met nootjes.Denk niet dat je me hebt gezien want ik lag op de achterbank.
We hadden zeker geen klachten over de bediening. Alles was naar wens...
Denk dat hij een beetje verlegen was om wat tegen zo'n chick te zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi.
Jammer dat ik je dan niet gezien heb. Nu je zeker weet wie ik ben, moet je de volgende keer maar gewoon zeggen dat jij het bentHeb ook altijd een naambordje op, als daar dus Nathalie opstaat, ben ik dat. Ben de enige Nathalie bij onze Mc
Zo'n stoot ben ik nou ook weer niet. Zeker niet in dat apenpakkie van de mcquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk dat hij een beetje verlegen was om wat tegen zo'n chick te zeggen
Heb je ook zo'n glimmende rode headset op je kop? Dat vind ik van die lelluke dingen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo'n stoot ben ik nou ook weer niet. Zeker niet in dat apenpakkie van de mc
Als ik bij de drive sta wel jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n glimmende rode headset op je kop? Dat vind ik van die lelluke dingen.
Heb ik ze in Nijverdal ook wel eens zien staan op paard.quote:
Maar als ik je naambordje probeer te lezen denk je misschien dat ik naar je tetten zit te staren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi.
Jammer dat ik je dan niet gezien heb. Nu je zeker weet wie ik ben, moet je de volgende keer maar gewoon zeggen dat jij het bentHeb ook altijd een naambordje op, als daar dus Nathalie opstaat, ben ik dat. Ben de enige Nathalie bij onze Mc
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb ik ze in Nijverdal ook wel eens zien staan op paard.
Ik wil nog een keer achteruit. En dan zeggen dat de rijder zijn armen heeft gebroken en daardoor het eten niet aan kan pakkenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer achteruit. En dan zeggen dat de rijder zijn armen heeft gebroken en daardoor het eten niet aan kan pakken
Dan word je niet geholpen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer achteruit. En dan zeggen dat de rijder zijn armen heeft gebroken en daardoor het eten niet aan kan pakken
Verkoop = verkoop. Op paard wordt je geholpen, op de fiets en lopend ben ik eens geholpen. Dan kunnen ze dan ook wel vriendelijk zijn.quote:
Ja, dat dacht ik dus ook altijd. Dat heb ik ook gezegd toen ik op de fiets was. Dat t graag of helemaal niet was. Maar het werd helemaal niet. Toen ben ik maar onverrichte zaken naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Verkoop = verkoop. Op paard wordt je geholpen, op de fiets en lopend ben ik eens geholpen. Dan kunnen ze dan ook wel vriendelijk zijn.
Op de fiets word je geholpen als de lobby dicht is, net als lopend. Op een paard is gewoon grappig, achteruit rijdend in een auto kan gevaar opleveren. In de regels van de Mc staat dat je niet geholpen wordt als je achteruit door de drive gaatquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Verkoop = verkoop. Op paard wordt je geholpen, op de fiets en lopend ben ik eens geholpen. Dan kunnen ze dan ook wel vriendelijk zijn.
Ik was d'r op de fiets met m'n kameraad. Wij bestellen, zegt die meid die de bestelling opnam de prijs en dat we mochten doorfietsen naar 't eerste raamquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook altijd. Dat heb ik ook gezegd toen ik op de fiets was. Dat t graag of helemaal niet was. Maar het werd helemaal niet. Toen ben ik maar onverrichte zaken naar huis gegaan.
Beter!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik was d'r op de fiets met m'n kameraad. Wij bestellen, zegt die meid die de bestelling opnam de prijs en dat we mochten doorfietsen naar 't eerste raam
Dat staat in de regels ja?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de fiets word je geholpen als de lobby dicht is, net als lopend. Op een paard is gewoon grappig, achteruit rijdend in een auto kan gevaar opleveren. In de regels van de Mc staat dat je niet geholpen wordt als je achteruit door de drive gaat
Achteruit is zo niet origineel. Wij helpen mensen niet meer die achteruit door de drive komen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eerst stond er op de bult bij raalte een file vanwege een ongeluk, ben terug gereden en door raalte gereden. Daarna reed het langzaam naar zwolle, toen maar over de ventweg gereden (3km)quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja je kunt 'm deels vermijden ja. Moet zelf nog ff kiekn hoe.
Bohquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]![]()
Vlak voor het weekend nog gehad. Eigengemaakt natuurlijk.
Of hier komen etenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Boh![]()
![]()
Heb 't zelf de afgelopen winter maar 1 maal gemaakt. Wellicht binnenkort nog weer eens wat maken.
Dat vond ik vroeger ook hoor.quote:
Jij mag dat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar als ik je naambordje probeer te lezen denk je misschien dat ik naar je tetten zit te staren.Volgende keer zal ik me melden.
Of gewoon vragen hoe de andere borst heet. (Ja heel flauw ik weet 't)quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar als ik je naambordje probeer te lezen denk je misschien dat ik naar je tetten zit te staren.Volgende keer zal ik me melden.
http://www.typhone.nl/gsm(...)onnementenTonen=Truequote:Op dinsdag 10 april 2012 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand een goed idee voor een telefoonabonnement met weinig belminuten-sms en 1GB data voor weinig geld?
mét telefoon, uiteraard
Hmmmquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.typhone.nl/gsm(...)onnementenTonen=True
Typhone heeft altijd scherpe aanbiedingen, echter is de afterservice niet goed als je leest. Dus hopen op een goeie telefoon. Heb 'm daar ook weg.
Verlengen niet mogelijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm
Damn, wat kut dat mijn ideale abo gaat verlopen
Nope, ik heb een abo met 300 sms/300 min/ onbeperkt internet voor 30 euroquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Of gewoon vragen hoe de andere borst heet. (Ja heel flauw ik weet 't)
quote:
We hebben vanavond ook snert, eigengemaakt. Behalve ik, want er zitten 2 bouillonblokjes in waar gluten in zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Vlak voor het weekend nog gehad. Eigengemaakt natuurlijk.
Dat is crap. Ik weet alleen dat Vodafone en T-mobile enorm duur zijn vergeleken met KPN en Hi. Maar ik heb alleen verstand van simonly, want ik ben voor simonlyquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nope, ik heb een abo met 300 sms/300 min/ onbeperkt internet voor 30 euro
Voor die 30 euro heb je nu 10 sms/10min/100 MB data
FFuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We hebben vanavond ook snert, eigengemaakt. Behalve ik, want er zitten 2 bouillonblokjes in waar gluten in zitten.![]()
FFS!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We hebben vanavond ook snert, eigengemaakt. Behalve ik, want er zitten 2 bouillonblokjes in waar gluten in zitten.![]()
Een hele fokking pan vol, maar door die 2 dingen ter grootte van een suikerklontje mag ik het niet hebbenquote:
Ah, that sucks!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een hele fokking pan vol, maar door die 2 dingen ter grootte van een suikerklontje mag ik het niet hebbenVanavond eet ik dus snert uit blik
Ik zou de snert wel schillen. Met blik vind ik het niet zo heel erg lekker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een hele fokking pan vol, maar door die 2 dingen ter grootte van een suikerklontje mag ik het niet hebbenVanavond eet ik dus snert uit blik
Zitten daar geen glutendingen in?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, staat in een pdf van 200 pag. dat ik die wel mag hebben (C1000 huismerk). Zal mij benieuwen, ik vind die van Unox al stukken minder dan zelfgemaaktequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zitten daar geen glutendingen in?
Zou je mij die pdf kunnen mailen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, staat in een pdf van 200 pag. dat ik die wel mag hebben (C1000 huismerk). Zal mij benieuwen, ik vind die van Unox al stukken minder dan zelfgemaakte
Komt eraanquote:
Thnxquote:
Gelukkig met je nog Efteling vla drakenvla met vuurballen eten.quote:
Yup, dan voel ik mezelf weer heel duf worden, begin meer te wankelen en ben meteen strontchagrijnig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelukkig met je nog Efteling vla drakenvla met vuurballen eten.![]()
Nee mooi kloten. Het lastige is dat je er zo op moet letten.
Maar mocht je onbedoeld toch gluten binnen krijgen gaat 't dan gelijk fout of?
Dus je merkt al wel verschil?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, dan voel ik mezelf weer heel duf worden, begin meer te wankelen en ben meteen strontchagrijnig.
Licht verschil, denk ikquote:
Ik kan ook niet tegen die kutmuziek van jou hoor, dat ligt echt niet persé aan glutenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Licht verschil, denk ikAl ben ik nog steeds duf en kan nog steeds niet tegen herrie.
Hopen dat het hiermee oplost dan. Dan moet je het glutenverhaal maar voor lief nemen. Maar als je alweer gewoon lekker kan raggen en niet meer duf bent dan is dat op gluten letten niet zo vervelend meer. En dat went ook wel denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Licht verschil, denk ikAl ben ik nog steeds duf en kan nog steeds niet tegen herrie.
;iquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen die kutmuziek van jou hoor, dat ligt echt niet persé aan gluten
Maar, er hoeft toch geen blokje in? Doe ik ook nooit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net een woning bezichtigd maar te duur
Morgen weer een bezichtiging
Tis echt schandalig duur allemaalquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend op een woning gereageerd en maar eens een sommetje gemaakt met wat alles moet kosten en wat ik dan over hou om van te leven als alle rekeningen betaald zijn. Niet heel zonnig
Ik ken die angst. Als ze ineens besluiten dat ik prima kan gaan werken heb ik echt een probleem.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tis echt schandalig duur allemaal
Het moet ook te doen zijn als ik m'n werk verlies ofwat. Want ik heb ook maar een jaarcontract
ja daarom. Ja naja ik mag dan niet klagen met mn salaris. Maar ja ik moet wel rekening houden dat ik mn baan kan kwijt raken. Ze kunnen vrij makkelijk van me af.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ken die angst. Als ze ineens besluiten dat ik prima kan gaan werken heb ik echt een probleem.
Los daarvan, mijn huurgrens ligt op 365, anders geen huursubsidie, maar dan nog, als alles er straks aan rekeningen af is, heb ik nog 50 euro per week om van te leven.
Bahquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en ik denk dat ik niks eet, want geen honger.
Of kippenlevertjes
Juist. Dat is ook wel verstandig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja daarom. Ja naja ik mag dan niet klagen met mn salaris. Maar ja ik moet wel rekening houden dat ik mn baan kan kwijt raken. Ze kunnen vrij makkelijk van me af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh ja er is kermis in Enschede he. reed er vanochtend wel langsquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die had ik echt al heeeeeeel lang niet meer gehad. Zag ze liggen bij de AH, met 35% korting. Dus maar meegenomen
Misschien gooi ik ze wel in de vriezer en eet ik zo een vette hap op de kermis.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Frikandel speciaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ja, in t volkspark. Ik ga niet voor de kermis btw, ik ga met Sally en nog iemand met 2 honden. Allebei geen zin om in de regen te wandelen, dus honden maar moe maken door droog op de kermis te gaan staan, alle indrukken enzo, moet werken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ja er is kermis in Enschede he. reed er vanochtend wel langs
Dat kan beterquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond kip met zilvervliesrijst en doperwten
Witlof met kaas en mandarijn en sladressing is erg lekker fris.quote:
Ik heb het geprobeerd, maar nee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Witlof met kaas en mandarijn en sladressing is erg lekker fris.
Zomers samen met sla mijn favoriet
Ja! Volkoren brood, melk en pindakaasquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt. De rest vd dag ook al verbeterd?
Kijk aan. Het gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja! Volkoren brood, melk en pindakaas
En een sinaasappel bij ontbijt en tussendoor
Je bent afgekeurd? Wajong?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ken die angst. Als ze ineens besluiten dat ik prima kan gaan werken heb ik echt een probleem.
Los daarvan, mijn huurgrens ligt op 365, anders geen huursubsidie, maar dan nog, als alles er straks aan rekeningen af is, heb ik nog 50 euro per week om van te leven.
Wat moet jij met volkoren?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja! Volkoren brood, melk en pindakaas
En een sinaasappel bij ontbijt en tussendoor
Het is gezonder maar volkoren kom je het minst van aan. Kun je beter 10 sneetjes wit brood met de pindakaas eten per dag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gezonder eten, hopelijk wat aankomen
Dan is het moeilijk ja. Wat heb je als ik het vragen mag?quote:
Heb ik een paar keer gedaan jaquote:
Hmmmmquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is gezonder maar volkoren kom je het minst van aan. Kun je beter 10 sneetjes wit brood met de pindakaas eten per dag.
Wit brood is evil ik raak er altijd verstopt vanquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is gezonder maar volkoren kom je het minst van aan. Kun je beter 10 sneetjes wit brood met de pindakaas eten per dag.
Wit brood is niet gezond..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
-O_quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef norich het volgende:
[..]
Wit brood is evil ik raak er altijd verstopt van![]()
Lekker met een beetje fruitquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toetje: kwark.. Wat is dat spul goor
Ja met kaneel of wat whey (eiwit)quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef norich het volgende:
[..]
Lekker met een beetje fruitof kaneel
Ben niet zo'n fan van kaneel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef norich het volgende:
[..]
Lekker met een beetje fruitof kaneel
Verschillende dingen. Psychisch het eea, waardoor ik maar, even heel lullig gezegd, 1 ding tegelijk kan. Of werken, of school, of al mijn andere verantwoordelijkheden (voor mezelf zorgen bijv.)quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan is het moeilijk ja. Wat heb je als ik het vragen mag?
Maar als ecto boven onderhoud eten met gezond voedsel is lastig. Hoewel David redelijk kan eten geloof ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wit brood is niet gezond..
Daarom volkoren blijven eten.
Zolang ie boven zn onderhoud gaat eten komt ie op een gezonde manier aan
Gewoon vruchten erdoor..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toetje: kwark.. Wat is dat spul goor
Vandaar wellicht slecht slapen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Verschillende dingen. Psychisch het eea, waardoor ik maar, even heel lullig gezegd, 1 ding tegelijk kan. Of werken, of school, of al mijn andere verantwoordelijkheden (voor mezelf zorgen bijv.)
Lichamelijk gezien heb ik fibromyalgie.
Ranja niet savonds meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gewoon vruchten erdoor..
Voor t slapen nog eens kwark.
Of je doet er wat jam of ranj door
300 gram kipquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar als ecto boven onderhoud eten met gezond voedsel is lastig. Hoewel David redelijk kan eten geloof ik.
Das best watquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
300 gram kip
250 gram rijst
250 gram erwten
Jup.quote:
Mwoah valt wel mee hoor. Gewoon extra eten. Volle melk drinken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar als ecto boven onderhoud eten met gezond voedsel is lastig. Hoewel David redelijk kan eten geloof ik.
Dat krijg ik wel weg. Alleen moet ik dat niet doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Lonaa het volgende:
Daar eet ik 2 x van, als het er geen 3 zijn
12 brood maar per dag?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mwoah valt wel mee hoor. Gewoon extra eten. Volle melk drinken.
Vetten en suikers hoef je minder op te letten.
Ik eet ong12 snee brood p dag. Als hij ri 15gaat eet je vanzelf boven onderhoud
Ja gewoon gomadquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mwoah valt wel mee hoor. Gewoon extra eten. Volle melk drinken.
Vetten en suikers hoef je minder op te letten.
Ik eet ong12 snee brood p dag. Als hij ri 15gaat eet je vanzelf boven onderhoud
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
300 gram kip
250 gram rijst
250 gram erwten
12 of 15? Ik eet er 5 per dag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
12 brood maar per dag?
Toen ik nog gewoon werkte was het bij vroege ploeg zo:
Ontbijt: 4 brood
mee naar werk: 12 brood
thuis: 4 brood.
Dafuq.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
12 brood maar per dag?
Naja, ehm, gewoon?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dafuq.
Waar LAAT je dat? Zeg maar, vanbinnen?
Reken ff dat ik fysiek niet veel doe he. En mijn onderhoud zal denk ik lager liggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
12 brood maar per dag?
Hoe kom jij dan zo dun en ik dan zo zwaar?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, ehm, gewoon?
Eet altijd veel. Dit at ik ook op de middelbare school bijvoorbeeld.
Snelle vertering denk ik, ik beweeg ook veel en zit nagenoeg nooit stilquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan zo dun en ik dan zo zwaar?![]()
Als ik 4 boterhammen op een dag eet is het veel.
Ik wou dat ik zo'n metabolisme had.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snelle vertering denk ik, ik beweeg ook veel en zit nagenoeg nooit stil
+ 1quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n metabolisme had.
Stilzitten kan ik ook niet zo goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snelle vertering denk ik, ik beweeg ook veel en zit nagenoeg nooit stil
Geloof me, dat wil je niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n metabolisme had.
Waar is die whey nou eigenlijk goed voor?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:51 schreef Daywalk3r het volgende:
En ik start met een schep whey en wat Brinta met 400ml melk
Denk dat als jij 8x per dag gaat eten je wel aankomtquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet.
Als ik wat te weinig eet (zie schema's boven) dan val ik gegarandeerd meteen af.
whey is toch gewoon eiwit? Eiwitten zijn goed voor je, helpen je spieren opbouwen, kan je lang op teren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waar is die whey nou eigenlijk goed voor?
Wat ik lees is dat supplementen zo min mogelijk moeten worden genomen..
8x een echte maaltijd of tel je een sinaasappel om 3 uur 's middags al mee?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Denk dat als jij 8x per dag gaat eten je wel aankomt
Dat wist ik ook, geleerd door het vissenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
whey is toch gewoon eiwit? Eiwitten zijn goed voor je, helpen je spieren opbouwen, kan je lang op teren.
Ik doe het gewoon om wat brood te vervangen. En bij krachttraining is het wel goed voor spierherstel. Maar ik doe nu nog weinig kracht en meer cardio. Dus alleen sochtends. 1gram eiwit per dag. Ik pak er dus al 30 ochtendsquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waar is die whey nou eigenlijk goed voor?
Wat ik lees is dat supplementen zo min mogelijk moeten worden genomen..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wist ik ook, geleerd door het vissen
Ja, je moet rekening houden met de watertemperatuur, de vertering van de vis en alles.. Daar baseer je de keuze van het aas opquote:
Alleen een sinaasappel niet.. pak er 2snee brood bij en het is eten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
8x een echte maaltijd of tel je een sinaasappel om 3 uur 's middags al mee?
Ik weet het.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, je moet rekening houden met de watertemperatuur, de vertering van de vis en alles.. Daar baseer je de keuze van het aas op
Zeg dat jij 4000kcals per dag moet. Dan moet je 8 x 500kcal maaltijden nemenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
8x een echte maaltijd of tel je een sinaasappel om 3 uur 's middags al mee?
Wedden dat je mijn standaard lokvoer vindt stinken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
En lokvoer ruikt zo lekker
Ik wil wel komen ruikenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wedden dat je mijn standaard lokvoer vindt stinken?
Tonijn, heilbotpellets en krab-mossel boiliesquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil wel komen ruiken
Wat gaat erin?
Oh ja, want karpers. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tonijn, heilbotpellets en krab-mossel boilies![]()
Krachttraining is een betere vetverbrander dan cardio he.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon om wat brood te vervangen. En bij krachttraining is het wel goed voor spierherstel. Maar ik doe nu nog weinig kracht en meer cardio. Dus alleen sochtends. 1gram eiwit per dag. Ik pak er dus al 30 ochtends
Ghehequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, want karpers. Natuurlijk.
Ik wil wel komen ruiken.
Kracht en dan hiit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Krachttraining is een betere vetverbrander dan cardio he.
ik doe gewoon 2 eieren smorgens.
Alleen dat gas naderhand is niet fijn.. haha
4209.358168902921quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:03 schreef Daywalk3r het volgende:
David ik zou zeggen. Reken je behoefte uit. http://www.calorieteller.nl/ideaal_gewicht_berekenen.html
Is dat boven onderhoud?quote:
Dat is aanbevolen hoeveelheid per dag. Eet je boven onderhoud kom je aan. Eet je minder val je af.quote:
Ahh, in dat geval is het mijn totale energiebehoefte.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is aanbevolen hoeveelheid per dag. Eet je boven onderhoud kom je aan. Eet je minder val je af.
Hehe. 9000kcal is 1kg lichaamsgewichtquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, in dat geval is het mijn totale energiebehoefte.
Als ik over 10 weken 90 kilo wil wegen, moet ik -per dag- ruim 7000 kcal binnenkrijgen
Mja, dan ga ik uit van smal postuur en weinig spiermassa hequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:09 schreef Daywalk3r het volgende:
David moet gewoon 4500 tot 500kcal per dag nemen. Mijn god das veel
Dafuq man. Ik krijg met moeite 1800 per dag naar binnen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik over 10 weken 90 kilo wil wegen, moet ik -per dag- ruim 7000 kcal binnenkrijgen
TERING!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ga het dan ook niet doen, ik denk dat ik dan doodgaquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
TERING!
Een normale man zit dacht ik tussen de 2500 en 3000
Lijkt me ook niet gezond ineens zoveel. Hoeveel kg ben je nu?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ga het dan ook niet doen, ik denk dat ik dan doodga
72quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet gezond ineens zoveel. Hoeveel kg ben je nu?
Dan weet ik wel een goed dieet voor je!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ga het dan ook niet doen, ik denk dat ik dan doodga
Zodat ik over 2 weken in een kist lig met aderen waar puur frituurvet doorheen werd gepompt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een goed dieet voor je!
Komende maand, elke dag:
's ochtends; Groot bigtasty menu met een milkshake en 3 maal frietsaus.
's middags: Groot bigtasty menu met een milkshake en 3 maal frietsaus.
's avonds: Groot bigtasty menu met een milkshake en 3 maal frietsaus.
Als tussendoortjes eet je dan hele repen chocolade of hele zakken chips.
Zo moet je er wel aan komen, toch?
Ja, heb er liever 20 kilo bijquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg licht.
Ik maar 86 op 1m82
Oke, oke. In het weekend afwisseling, met iets wat niet in frituurvet gemaakt wordt..quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodat ik over 2 weken in een kist lig met aderen waar puur frituurvet doorheen werd gepompt?
Lekker, welquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, oke. In het weekend afwisseling, met iets wat niet in frituurvet gemaakt wordt..
Zoals bijvoorbeeld pudding.
Ik kon ook altijd flink eten gezien m'n bouw, ben net zo'n spriet als Dquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dafuq.
Waar LAAT je dat? Zeg maar, vanbinnen?
Dit dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kon ook altijd flink eten gezien m'n bouw, ben net zo'n spriet als D
Altijd 's ochtends 4-, 's middags 8-, 2 borden avondeten en 's avonds nog eens 4 boterhammen
Blaat niet.. ik vreet meer dan jijquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Altijd 's ochtends 4-, 's middags 8-, 2 borden avondeten en 's avonds nog eens 4 boterhammen
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit dus
Iemand die het in de praktijk snapt
Sorry, maar ik hoor zo vaak dat mensen "mij wel wat willen geven" dat ik het niet grappig meer vind en het haast als kwetsend opvatquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Nou weet ik natuurlijk best waar ik de zo zwaar van ben geworden. Blijven eten alsof je postbode bent terwijl je niet meer kunt lopen bijvoorbeeld.
Maar zelfs toen at ik niet zoveel. Of ook maar in de buurt van dat.
Ben nu eindelijk zover dat ik mijn eetpatroon gezond omgegooid heb, en val inmiddels rustig een beetje af.
David, wil je 20 kg van mij? Wat er bij jou aan mag, mag er bij mij sowieso wel af.
Ik 90 op 179quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg licht.
Ik maar 86 op 1m82
Ik wil ook wel 20kg van je, ben zelf 1.92m en 73kgquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Nou weet ik natuurlijk best waar ik de zo zwaar van ben geworden. Blijven eten alsof je postbode bent terwijl je niet meer kunt lopen bijvoorbeeld.
Ben nu eindelijk zover dat ik mijn eetpatroon gezond omgegooid heb, en val inmiddels rustig een beetje af.
David, wil je 20 kg van mij? Wat er bij jou aan mag, mag er bij mij sowieso wel af.
Ik zou je geven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoor zo vaak dat mensen "mij wel wat willen geven" dat ik het niet grappig meer vind en het haast als kwetsend opvat
Als ik die foto in je fobo bekijk moet jij geen 20 kwijt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Mja, dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoor zo vaak dat mensen "mij wel wat willen geven" dat ik het niet grappig meer vind en het haast als kwetsend opvat
Dat was 20 kg geleden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik die foto in je fobo bekijk moet jij geen 20 kwijt.
Ja, ik ben een fucking spijker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, dat snap ik wel.
Maar ik vind dat er op zich niks mis met je is hoor.
Waarom zit het je zo dwars, je gewicht?
Zoveel aankomen is lastig.quote:
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ben een fucking spijker.
Neuh hoor. 8 maanden niet kunnen lopen maar eten alsof je nog dagelijks post rond brengt. Moet jij eens kijken hoe snel dat gaat.quote:
potbellyquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil nog 5 kg kwijt, maar puur om mijn kleine buikje. Verder vind ik dat alles perfect is
Of die andere is zijn goed getrainde rukarm?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoewel die andere arm wel gewoon beter uitziet dus zal vertekend zijn
Haha eerder 60!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik die foto in je fobo bekijk moet jij geen 20 kwijt.
Buikjequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil nog 5 kg kwijt, maar puur om mijn kleine buikje. Verder vind ik dat alles perfect is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |