x2quote:Op maandag 9 april 2012 22:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
We hebben nu wel een mooi groepje zo
Goedzoquote:
Ah fijn. Dus hebben we allebei goed nieuws vrijdagquote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef Lonaa het volgende:
Nope, Nathalie, nog niet. Vrijdag naar de KNO, dan zal er wel een afspraak gemaakt worden. Dus ik hoop t vrijdagmiddag te weten.
Slaap zacht en succesquote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Afijn, ik ga slapen. Trusten lieve Tukkers
quote:Op maandag 9 april 2012 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fijn groepje hebben we idd
Grouphug!
Ik zal duimen voor je.quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah fijn. Dus hebben we allebei goed nieuws vrijdag![]()
Althans, het zou fijn zijn als er vrijdag al uit komt wat het is, en we niet verder moeten gaan testen..
3 clubs uit twente daar. BAMquote:Op maandag 9 april 2012 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komend seizoen Zwolle in de Eredivisie.. Kan haast niet meer misgaan.
Jazeker wel. Met jou?quote:
Eansche!quote:Op maandag 9 april 2012 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jazeker wel. Met jou?
Morgen een drukke dag, moet naar Zwolle,Enschede en Hengelo. Genoeg te doen
Gaat wel weer overquote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eansche!
T gaat.Keelpijn, maar ook vakantieplannen aan het bedenken.
Alleen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gaat wel weer over![]()
Hmm, met hoeveel man wil je gaan?
Komt er niet van als ze laatste blijven staanquote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef Lonaa het volgende:
Graafschap bungelt nog steeds onderaan.
Maar hopen dat ze weer een fatsoenlijke nacompetitie spelen.
Hmm ja couchsurfing is wel goedkoop. Als je dan nog naar een leuke stad kan?quote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alleen.![]()
Eventueel met hond, als dat realiseerbaar is.
Het budget is laag, maar couchsurfing spreekt me wel aan bijv.
Maar waar wil ik dan naar toe? Ja, nou, ik wil overal wel naar toe, maar dat is zo lastig.
En daar hebben ze of interrail treinkaartjes voor, of liftenquote:Op maandag 9 april 2012 23:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm ja couchsurfing is wel goedkoop. Als je dan nog naar een leuke stad kan?
Maja een retourtje berlijn kost toc al wel 200 euro met het vliegtuig.
Ja oke dat kloptquote:Op maandag 9 april 2012 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En daar hebben ze of interrail treinkaartjes voor, of liften
Ja. Tegenwoordig hebben ze ook websites waar je vooraf je lift kan plannen, dus dat is ideaalquote:Op maandag 9 april 2012 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja oke dat klopt
Dan zie je ook nog wat
Ja oke. Berlijn is echt tof.quote:Op maandag 9 april 2012 23:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Tegenwoordig hebben ze ook websites waar je vooraf je lift kan plannen, dus dat is ideaal
Heb er best zin in, om eerlijk te zijn.
Wil in ieder geval graag naar Berlijn, dat staat vast. Wat nog meer, of wat daarna is nog even onduidelijk.
Ja, dat moet kunnen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja oke. Berlijn is echt tof.
Dikke aanrader!
OV is ook vrij goedkoop. (vind ik)
Dagkaart voor de metro koste slechts 6 euro volgens mij.
Ja idd.quote:Op maandag 9 april 2012 23:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat moet kunnen.![]()
Behalve dat zo goedkoop mogelijk best heel erg leuk is (je maakt nog eens wat mee, als je een beetje moet improviseren enzo) is het ook wel gewoon nodig.
Dat heeft ook wel wat, soms. Lekker lui.quote:Op maandag 9 april 2012 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja idd.
Naja ik ga liever gewoon met het vliegtuig naar mn vakantiebestemmingmja dit jaar iig geen vakantie voor mij.
Idd. Wellicht kun je bij fokkers helpen fokkers ritje die kant op scoren.quote:Op maandag 9 april 2012 23:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel wat, soms. Lekker lui.Kan best fijn zijn.
Maar het onbekende, het avontuur, het gaan-en-we-zien-het-wel trekt me ook wel heel heel erg.
Had ik inderdaad ook al aan zitten denken. Is ooit wel een topic geweest van iemand die voor z'n werk met regelmaat naar Spanje moest, maar dat is al bijna een jaar geleden.quote:Op maandag 9 april 2012 23:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Idd. Wellicht kun je bij fokkers helpen fokkers ritje die kant op scoren.
Die zocht ik voor je maar mobiele layout werkt niet mee.quote:Op maandag 9 april 2012 23:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook al aan zitten denken. Is ooit wel een topic geweest van iemand die voor z'n werk met regelmaat naar Spanje moest, maar dat is al bijna een jaar geleden.
Thanks voor het meedenken.
Even snel doorgebladerd, mooi jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Mr.Jlo "mode neger in Lif" busted. Geweldig topic. Http://forum.fok.nl/topic/1801413/1/50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |